Kan je serieus zo'n code leveren of vraag je nu gewoon iemand om zijn mailadres te DM'en?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:57 schreef AnimeFan het volgende:
DM je emailadres even.
De code is gekoppeld aan het emailadres waar het naar verstuurd wordt.
Ik zou er niet om vragen als ik die code niet kon versturen hahaquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:00 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Kan je serieus zo'n code leveren of vraag je nu gewoon iemand om zijn mailadres te DM'en?
Klopt, maar er zitten een hoop grapjassen op het forum. Vandaar dat ik het even vraag.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:02 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik zou er niet om vragen als ik die code niet kon versturen haha
Dus mensen die fraude willen plegen pesten mag niet,quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:03 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Klopt, maar er zitten een hoop grapjassen op het forum. Vandaar dat ik het even vraag.
Hoe bedoel je fraude?quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:20 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dus mensen die fraude willen plegen pesten mag niet,
maar mensen helpen die fraude willen plegen mag wel?
Volgens mij kun je dit geen fraude noemen. Het is een optie die door Vodafone aangeboden wordt aan medewerkers om familie en vrienden (en dus ook vrienden van vrienden, etc) wat voordeel te geven.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:20 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dus mensen die fraude willen plegen pesten mag niet,
maar mensen helpen die fraude willen plegen mag wel?
DM verstuurd. Bij voorbaat dank!quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:57 schreef AnimeFan het volgende:
DM je emailadres even.
De code is gekoppeld aan het emailadres waar het naar verstuurd wordt.
Precies, een aantal medewerkers van Vodafone waren een paar maanden terug flink codes aan het uitdelen op Tweakers. Ik denk dat ze elke klant willen hebben die ze kunnen krijgen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:29 schreef PressPlayOnTape het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dit geen fraude noemen. Het is een optie die door Vodafone aangeboden wordt aan medewerkers om familie en vrienden (en dus ook vrienden van vrienden, etc) wat voordeel te geven.
Dat is inderdaad jammerquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:35 schreef RobertNL het volgende:
Jammer dat de 10GB actie er niet meer is
Het is nu 4GB geworden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:35 schreef RobertNL het volgende:
Jammer dat de 10GB actie er niet meer is
ow ja, geef eens een link.Ben benieuwd wat je vindt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:20 schreef Catch22- het volgende:
Zo goed zijn die aanbiedingen niet. Bedrijven als belsimpel kunnen je betere deals leveren
https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/2402quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:13 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
ow ja, geef eens een link.Ben benieuwd wat je vindt.
we hebben het over sim only aanbiedingen....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:59 schreef Catch22- het volgende:
[..]
https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/2402
>
http://www.belsimpel.nl/s(...)/vodafone#aanb_10672
volgens mij is die Belsimpel aanbieding goedkoper.
Ik kijk weeral scheelquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:22 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
we hebben het over sim only aanbiedingen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |