Kan je serieus zo'n code leveren of vraag je nu gewoon iemand om zijn mailadres te DM'en?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:57 schreef AnimeFan het volgende:
DM je emailadres even.
De code is gekoppeld aan het emailadres waar het naar verstuurd wordt.
Ik zou er niet om vragen als ik die code niet kon versturen hahaquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:00 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Kan je serieus zo'n code leveren of vraag je nu gewoon iemand om zijn mailadres te DM'en?
Klopt, maar er zitten een hoop grapjassen op het forum. Vandaar dat ik het even vraag.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:02 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik zou er niet om vragen als ik die code niet kon versturen haha
Dus mensen die fraude willen plegen pesten mag niet,quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:03 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Klopt, maar er zitten een hoop grapjassen op het forum. Vandaar dat ik het even vraag.
Hoe bedoel je fraude?quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:20 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dus mensen die fraude willen plegen pesten mag niet,
maar mensen helpen die fraude willen plegen mag wel?
Volgens mij kun je dit geen fraude noemen. Het is een optie die door Vodafone aangeboden wordt aan medewerkers om familie en vrienden (en dus ook vrienden van vrienden, etc) wat voordeel te geven.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:20 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dus mensen die fraude willen plegen pesten mag niet,
maar mensen helpen die fraude willen plegen mag wel?
DM verstuurd. Bij voorbaat dank!quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:57 schreef AnimeFan het volgende:
DM je emailadres even.
De code is gekoppeld aan het emailadres waar het naar verstuurd wordt.
Precies, een aantal medewerkers van Vodafone waren een paar maanden terug flink codes aan het uitdelen op Tweakers. Ik denk dat ze elke klant willen hebben die ze kunnen krijgen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:29 schreef PressPlayOnTape het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dit geen fraude noemen. Het is een optie die door Vodafone aangeboden wordt aan medewerkers om familie en vrienden (en dus ook vrienden van vrienden, etc) wat voordeel te geven.
Dat is inderdaad jammerquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:35 schreef RobertNL het volgende:
Jammer dat de 10GB actie er niet meer is
Het is nu 4GB geworden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:35 schreef RobertNL het volgende:
Jammer dat de 10GB actie er niet meer is
ow ja, geef eens een link.Ben benieuwd wat je vindt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:20 schreef Catch22- het volgende:
Zo goed zijn die aanbiedingen niet. Bedrijven als belsimpel kunnen je betere deals leveren
https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/2402quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:13 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
ow ja, geef eens een link.Ben benieuwd wat je vindt.
we hebben het over sim only aanbiedingen....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:59 schreef Catch22- het volgende:
[..]
https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/2402
>
http://www.belsimpel.nl/s(...)/vodafone#aanb_10672
volgens mij is die Belsimpel aanbieding goedkoper.
Ik kijk weeral scheelquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:22 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
we hebben het over sim only aanbiedingen....
Hoelang is zo'n code geldig eigenlijk?quote:
"De Actie loopt van 01 februari 2012 tot en met 01 april 2013 (hierna genoemd dequote:Op maandag 14 januari 2013 18:49 schreef WH141 het volgende:
[..]
Hoelang is zo'n code geldig eigenlijk?
Ik heb al een code ontvangen van een behulpzame medeFOK!ker maar ik zag vandaag dat ik pas over 28 dagen mijn vodafone abo kan verlengen.
Ah ik was dus niet de enige die iets te vroeg wasquote:Op maandag 14 januari 2013 18:49 schreef WH141 het volgende:
[..]
Hoelang is zo'n code geldig eigenlijk?
Ik heb al een code ontvangen van een behulpzame medeFOK!ker maar ik zag vandaag dat ik pas over 28 dagen mijn vodafone abo kan verlengen.
De actie is trouwens tot medio april bezig dacht ik? Komt nog mooi op tijd uit dan voor mij.
thanx!quote:Op maandag 14 januari 2013 21:38 schreef Sharpdressedman het volgende:
goed bezig always, ik meld me later wel eens.
Moet nog even wachten en zou zonde zijn wanneer de code blijft liggen
Check; same herequote:Op woensdag 16 januari 2013 13:09 schreef Anne het volgende:
Ik wil mij bij deze ook aanmelden voor een code.
Dus mocht iemand er eentje hebben, mijn DM staat wagenwijd open.
Waaronder mij, en waarvoor dank!quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:11 schreef alwaysonhold het volgende:
Weer wat mensen gelukkig gemaakt met een code, heb nog 2 codes over. PM me!!
geen dank!quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waaronder mij, en waarvoor dank!
vodafone gaat huidige abonnementen gratis omzetten naar 4G als je toestel dat doet ondersteunen. Dacht ik!quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:10 schreef VacaLoca het volgende:
Ook ik zou erg blij gemaakt kunnen worden met een code!
Mijn contract bij Vodafone is al bijna 2 maanden verlopen, zit nu op stilzwijgende verlenging. Ik kan maar geen goede deal vinden. Had ze gebeld maar op sim-only abo's konden ze weinig voor me betekenen. Ik neig nu naar Telfort over te stappen, maar als ik met zo'n code een goede deal heb bij VF kan ik daar blijven, zit er al 5 jaar maar ze doen weinig voor vaste klanten helaas... miss iemand die met een code hier in kan helpen?
edit: voorzien dankzij AnimeFan![]()
edit2: Jaartje Sim-Only Bel+SMS+Web Vaak ¤ 32 besteld voor 17.28 p/m2 jaar vind ik iets te lang gezien zaken als 4G die er aan komen e.d. En vermoed dat belminuten goedkoper gaan worden later dit jaar.
Dan zijn het echt heldenquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:55 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
vodafone gaat huidige abonnementen gratis omzetten naar 4G als je toestel dat doet ondersteunen. Dacht ik!
Als ze het omzetten naar 4G dan blijf ik nog wel een jaar of 3 zitten denk ikquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:01 schreef Catch22- het volgende:
twee jaar nemen is niet nodig, de aboprijs en databundel blijven na een jaar hetzelfde (geldt 99 maanden). dus t enige dat het verschil is, is die anderhalve euro per maand
Ja, voor dat verschil neem ik liever wat meer keuzevrijheid.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:01 schreef Catch22- het volgende:
twee jaar nemen is niet nodig, de aboprijs en databundel blijven na een jaar hetzelfde (geldt 99 maanden). dus t enige dat het verschil is, is die anderhalve euro per maand
Jij bent geweldig! Heb je er toevallig nog 1 over?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:33 schreef alwaysonhold het volgende:
Pm me jongens en meiden!! Heb weer codes !
jazeker!!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:20 schreef Adrenaline0182 het volgende:
[..]
Jij bent geweldig! Heb je er toevallig nog 1 over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |