4gb data????quote:Op maandag 14 januari 2013 16:21 schreef Catch22- het volgende:
Het is voordeliger dan simonly + los. Ik heb net een 125min/4Gb abo voor 17 eu afgesloten, dat is duurder onder de streep
áls je hem voor 629 koopt, wat ik niet ga doen natuurlijkHoewel die aanbieding van belsimpel ook meedaalt waarschijnlijk. Achja; zit nergens aan vast en de maandelijkse kosten zijn lager.
Dacht dat jij nooit meer kleiner dan je note scherm wilde?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:06 schreef Catch22- het volgende:
nee. ik vind dat altijd geklooi (pairen en accus enzo). gewoon bedraadde doppen
sony heeft wel geile accessoires daarvoor trouwens
bt en microsd
http://www.sonymobile.com(...)-pro/specifications/
en je hebt weinig keus. de note 3 wordt vast weer groter dan de 2 en dan wordt t te gek allemaalquote:
lte = 4G, zoals Anne zegtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:33 schreef Sounddragon het volgende:
Ok, ik zag idd dat het bericht al wat ouder was, maar ik kon zo rap effe nergens een bevestiging vinden dat de Z 4G ondersteunt![]()
Ik zie bij jou ook nergens "4G" staan, waaraan kan ik dan zien dat hij dat kan?
Die afkortingen zeggen me niet zo heel veel![]()
Vooralsnog alleen in Amsterdam en daar wil SD nou net nog niet eens dood gevonden willen worden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
lte = 4G, zoals Anne zegt
Nederland kan alleen nog niet zo denderend 4G![]()
En 2014 100%quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:50 schreef Catch22- het volgende:
KPN wil 50% dekking dit jaar realiseren geloof ik
quote:
Ok, weer wat geleerdquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
lte = 4G, zoals Anne zegt
Nederland kan alleen nog niet zo denderend 4G![]()
Mócht ik er dan onverhoopt verzeild raken (lees: ontvoerd en geboeid), kan ik me er iig zo snel mogelijk weer uitworstelen met de naavigaatsiequote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Vooralsnog alleen in Amsterdam en daar wil SD nou net nog niet eens dood gevonden willen worden.
ik vind t wel meevallen. ik heb hierboven al genoemd wat ik bij vodafone betaal en dat vind ik zeer acceptabelquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:44 schreef Sounddragon het volgende:
Ah, ja, daar moet natuurlijk weer een slaatje uit geslagen worden; mobile webz was nog niet zoveel duurder geworden natuurlijk de laatste tijd; da's dan een mooie kans om voor 4G nóg meer geld te vragen uiteraard..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |