Wat let je om de wiki aan te passen?quote:Op maandag 7 januari 2013 07:08 schreef ace_eleven het volgende:
Goede TT inderdaad, wel wederom de verkeerde spelerslijst in de OP. ..
De wiki is de juiste.quote:Op maandag 7 januari 2013 07:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat let je om de wiki aan te passen?
OP aangepast, je bent elite of je bent het niet...quote:Op maandag 7 januari 2013 09:07 schreef E.H. het volgende:
Onderaan de OP staat een link naar de correcte OP. Met Pellè, met de juiste geboortedatum voor zijn positiegenoot, zonder Cabral en zonder Schenkeveld.
Moet ik alles uitkauwen?
Beenhakkerquote:Op maandag 7 januari 2013 01:08 schreef Caland het volgende:
'Been en Beenhakker is het beste wat Feyenoord kon overkomen.'
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat wilde Been.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
BeenhakkerDie haalde alleen maar rare buitenlanders en Jhonny van de Burgerking.
In het 16-metergebied de beste spits va Nederland.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:46 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat wilde Been.
Dat was namelijk een echte spits die iets kon forceren.
Blijkbaar is de keuken van de gemiddelde fast food keten 16M3 groot.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:01 schreef satecl het volgende:
[..]
In het 16-metergebied de beste spits va Nederland.
quote:Op maandag 7 januari 2013 10:02 schreef OProg het volgende:
[..]
Blijkbaar is de keuken van de gemiddelde fast food keten 16M3 groot.
Blijkbaar is meetkunde niet jouw sterkste kantquote:Op maandag 7 januari 2013 10:02 schreef OProg het volgende:
[..]
Blijkbaar is de keuken van de gemiddelde fast food keten 16M3 groot.
Errortje met typen. Zit op werk.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Blijkbaar is meetkunde niet jouw sterkste kant
Dat is ook fout.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:22 schreef OProg het volgende:
[..]
Errortje met typen. Zit op werk.
16M2 dan
Ik weet ook wel dat de oppervlakte geen 16m2 is van het zestien metergebied, maar dat wil nog niet zeggen dat het zestien metergebied van de keuken van een fast foodrestaurant dan niet is.quote:
Hij blijft zelfs bescheiden.quote:Pellè: 'Laat de mensen nu niet doen alsof ik hier een wereldspits ben'
Maandag, 7 januari 2013 om 08:00
Graziano Pellè maakte het legioen afgelopen zaterdag gelukkig, door zijn handtekening te zetten onder een vierjarig contract bij Feyenoord. De aanvaller maakte in de eerste seizoenshelft al veertien doelpunten voor de Rotterdammers en groeide daardoor in korte tijd uit tot een publiekslieveling. Pellè blijft met beide benen op de grond staan: "Laat de mensen nu niet doen alsof ik hier een wereldspits ben", benadrukt hij in gesprek met De Telegraaf.
De 27-jarige Pellè werd voor ruim twee miljoen euro overgenomen van Parma, dat de spits in de eerste seizoenshelft al verhuurde aan Feyenoord. "Ik ben aardig begonnen, maar ik heb hier nog niets gewonnen en we zijn pas halverwege het seizoen", zegt de goaltjesdief. "Als ik hier over vier jaar nog veel meer doelpunten heb gemaakt en het in alle seizoenen goed heb gedaan, mogen de mensen zeggen dat ik een goede spits ben geweest voor Feyenoord."
Die houding siert de Italiaan, die zijn klassiekers kent: "Voor mij heeft Pierre van Hooijdonk als spits voor Feyenoord de UEFA Cup gewonnen. Jon Dahl Tomasson heeft met Feyenoord de Champions League bereikt en daarin ook gescoord. Roy Makaay was hier spits en liet in heel Europa ook bij andere grote clubs zien dat hij een geweldige spits was. Dat zijn jongens die echt iets hebben gepresteerd in hun loopbaan als spits. Voor mij is dit seizoen bij Feyenoord pas het begin."
quote:Koeman tevreden: 'Wie een speler van ons wil kopen, moet veel geld hebben'
Ronald Koeman is dolblij met de verrichtingen van Graziano Pellè en kon zijn geluk dan ook niet op toen hij hoorde dat de spits langer bij Feyenoord blijft. Toch wil de oefenmeester waken voor te veel optimisme. Ook de spits zal volgens hem een keer te maken krijgen met tegenslag.
“Graziano loopt hier één op één, meer dan hij ooit heeft gescoord. Al moet ik zeggen dat het maken van doelpunten in de Serie A in Italië een stuk lastiger is. Daar spelen ze minder open dan in Nederland”, doceert Koeman in het Algemeen Dagblad. “Maar dat neemt niet weg dat Pellè een gigantisch rendement heeft. Dat zal hij niet vier jaar lang vast kunnen houden, dat moet ook iedereen realiseren.”
Met het signeren van een vierjarig contract, voegde Pellè zich bij veel van zijn teamgenoten. Feyenoord heeft daardoor het belangrijkste gedeelte van de basiself voor een langere periode vastliggen. “Dus wie straks een speler van ons wil kopen, moet heel veel geld meebrengen”, stelt de tevreden Koeman.
Pellequote:Op maandag 7 januari 2013 10:35 schreef OProg het volgende:
En weer ter zake:
[..]
Hij blijft zelfs bescheiden.![]()
http://www.feyenoordfanshop.nl/ ?quote:Op maandag 7 januari 2013 10:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pelle![]()
Feyenoordfanshop offlineWou even kijken of het shirt met Pelle achterop nu in de spotlight stond. Blijkbaar nog niet
Hmmquote:Op maandag 7 januari 2013 10:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
http://www.feyenoordfanshop.nl/ ?
doet t hier
Blijft een waanzinnige traptechniek hebben.quote:
hier op 4 verschillende ip's... denk dat ze mss een cluster ip's geblockt hebben dan oid.quote:
Wat ben jij toch ook een triest figuurquote:
quote:
Even buiten dat je met een petje doorknippen etc. wel heel erg als een verzuurde zeiktrut overkom, geef ik hem toch goeddeels gelijk.quote:"De wetten en regels van mijn eerste periode bij Feyenoord, bleken verdwenen te zijn"
Pierre van Hooijdonk sprak in gesprek met de Sp!ts openhartig over de reden waarom hij in 2007 stopte met voetballen. Volgens de oud-spits was dat onder andere door de jonge spelers van Feyenoord. Dat vertelde hij maandag.
"Het was een dramatisch seizoen", keek Van Hooijdonk terug op het seizoen 2006/2007. "We verloren met 4-1 bij NEC, NAC Breda, Ajax en Heracles. FC Twente was met 3-0 te sterk en FC Groningen met 4-0. Noem maar op. Als we dan na een uitwedstrijd terugkwamen bij De Kuip stonden boze supporters ons op te wachten en moesten de oudere jongens weer met de fans praten. Theo Lucius, Patrick Lodewijks, Ron Vlaar, Erwin Koeman en ik waren altijd degenen die in gesprek gingen met die gasten. Terwijl de jonge spelers via de achteruitgang wegglipten. Daardoor verdween bij mij het plezier in het voetbal."
"De wetten en regels die ik kende van mijn eerste periode bij Feyenoord, bleken verdwenen te zijn", vervolgde Pi-Air. "Omdat er zo veel jongeren waren, werden door hen de regels bepaald. En die kwamen niet overeen met het beeld dat ik had van hoe je als prof moet leven. Daardoor had ik weinig affiniteit meer met de meeste medespelers. Bijna niemand bleef hangen om na de wedstrijd nog iets te drinken op de club. En dat soort kleine dingetjes maakten het voetbal voor mij juist zo leuk. Ik stapte in de winterstop over van NAC naar Feyenoord en al snel besloot ik voor mezelf dat het genoeg was geweest. Ik kon na dat seizoen nog naar Australië, maar ik wilde liever bij de amateurs gaan voetballen zodat ik weer een gezellige groep vrienden om me heen zou hebben."
Ugh die tijd voelt alweer als zo lang geleden.. ben ontzettend blij dat het nu weer zoveel beter gaat. Laten we het nu voor een keertje langer doorzetten en weer doorgroeien, niet terugvallen in oude patronen.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Even buiten dat je met een petje doorknippen etc. wel heel erg als een verzuurde zeiktrut overkom, geef ik hem toch goeddeels gelijk.
Nee man, lekker terug naar die goeie oude tijd, jeweetsquote:Op maandag 7 januari 2013 11:39 schreef Cara het volgende:
[..]
Ugh die tijd voelt alweer als zo lang geleden.. ben ontzettend blij dat het nu weer zoveel beter gaat. Laten we het nu voor een keertje langer doorzetten en weer doorgroeien, niet terugvallen in oude patronen.
Ron Beton was toen ook pas 21 en nog lang niet van beton.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Even buiten dat je met een petje doorknippen etc. wel heel erg als een verzuurde zeiktrut overkom, geef ik hem toch goeddeels gelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
twitter:Ruudjevormer8 twitterde op maandag 07-01-2013 om 11:48:11Aangekomen in Marbella !!! http://t.co/0z8ycY79 reageer retweet
Toen Erwin werd verteld dat er op transfergebied helemaal niks mogelijk was en hij het moest doen met Huysegems, Leonard, Charisteas en Pardoquote:Op maandag 7 januari 2013 11:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Pieter Zwart is de hoofdredacteur van Ajax1.nlquote:Op maandag 7 januari 2013 13:06 schreef ValHallen het volgende:
http://www.z24.nl/onderne(...)no_Pell_egrave_.html
Matig stuk, vooral omdat de schrijver er aan voorbij gaat dat een team weldegelijk een goede spits nodig heeft om successen te kunnen boeken en dat er maar heel weinig spitsen zijn van 2 miljoen die het vereiste niveau hebben.
En tevens gaat hij eraan voorbij dat de onderhandelingen met de Vrij nog altijd lopen. Dit zou juist net het zetje kunnen zijn die de Vrij nodig heeft om bij te gaan tekenen.....quote:Op maandag 7 januari 2013 13:06 schreef ValHallen het volgende:
Matig stuk, vooral omdat de schrijver er aan voorbij gaat dat een team weldegelijk een goede spits nodig heeft om successen te kunnen boeken en dat er maar heel weinig spitsen zijn van 2 miljoen die het vereiste niveau hebben.
Hij gaat er volledig aan voorbij dat Feyenoord al een goede verdediging heeft staan, maar goed. toen ik dat laatste stukje las besefte ik me pas dat ik mijn tijd had verneukt aan het lezen van een tekst geschreven door een joodquote:Op maandag 7 januari 2013 13:06 schreef ValHallen het volgende:
Dat, plus dat wij al een goede verdediging hebben.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:06 schreef ValHallen het volgende:
Hij heeft ook een (lang) stuk geschreven over Ajax waarin hij zo'n beetje alle bestuursleden sinds de beursgang compleet met de grond gelijk maakt.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Feyenoord betaalt op het verkeerde moment te veel geld voor een speler, aldus deze meneer van ajaxnogwat.nl. Misschien kan hij nog een leuk stukje schrijven over Sulejmani.
Hij heeft het tenminste nu geschreven, we zullen in 2014 dan wel weten of hij gelijk hadquote:Op maandag 7 januari 2013 13:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij heeft ook een (lang) stuk geschreven over Ajax waarin hij zo'n beetje alle bestuursleden sinds de beursgang compleet met de grond gelijk maakt.
Hij gaat geen gelijk krijgen, want zijn betoog dat Pellè een traditionele miskoop betreft snijdt geen hout omdat hij ten eerste beweert dat Feyenoord de hoofdprijs betaalt voor Pellè, wat niet waar is, ruim 2 miljoen is gewoon een schijntje. Ten tweede betoogt hij dat een goed elftal begint bij een goede verdediging en je met een veelscorende aanvaller dus weinig opschiet als het achterin niet goed staat, maar daarbij vergeet hij dat Feyenoord al zo ongeveer de beste en meest talentvolle verdediging van Nederland heeft rondlopen.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft het tenminste nu geschreven, we zullen in 2014 dan wel weten of hij gelijk had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |