Wat let je om de wiki aan te passen?quote:Op maandag 7 januari 2013 07:08 schreef ace_eleven het volgende:
Goede TT inderdaad, wel wederom de verkeerde spelerslijst in de OP. ..
De wiki is de juiste.quote:Op maandag 7 januari 2013 07:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat let je om de wiki aan te passen?
OP aangepast, je bent elite of je bent het niet...quote:Op maandag 7 januari 2013 09:07 schreef E.H. het volgende:
Onderaan de OP staat een link naar de correcte OP. Met Pellè, met de juiste geboortedatum voor zijn positiegenoot, zonder Cabral en zonder Schenkeveld.
Moet ik alles uitkauwen?
Beenhakkerquote:Op maandag 7 januari 2013 01:08 schreef Caland het volgende:
'Been en Beenhakker is het beste wat Feyenoord kon overkomen.'
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat wilde Been.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
BeenhakkerDie haalde alleen maar rare buitenlanders en Jhonny van de Burgerking.
In het 16-metergebied de beste spits va Nederland.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:46 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat wilde Been.
Dat was namelijk een echte spits die iets kon forceren.
Blijkbaar is de keuken van de gemiddelde fast food keten 16M3 groot.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:01 schreef satecl het volgende:
[..]
In het 16-metergebied de beste spits va Nederland.
quote:Op maandag 7 januari 2013 10:02 schreef OProg het volgende:
[..]
Blijkbaar is de keuken van de gemiddelde fast food keten 16M3 groot.
Blijkbaar is meetkunde niet jouw sterkste kantquote:Op maandag 7 januari 2013 10:02 schreef OProg het volgende:
[..]
Blijkbaar is de keuken van de gemiddelde fast food keten 16M3 groot.
Errortje met typen. Zit op werk.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Blijkbaar is meetkunde niet jouw sterkste kant
Dat is ook fout.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:22 schreef OProg het volgende:
[..]
Errortje met typen. Zit op werk.
16M2 dan
Ik weet ook wel dat de oppervlakte geen 16m2 is van het zestien metergebied, maar dat wil nog niet zeggen dat het zestien metergebied van de keuken van een fast foodrestaurant dan niet is.quote:
Hij blijft zelfs bescheiden.quote:Pellè: 'Laat de mensen nu niet doen alsof ik hier een wereldspits ben'
Maandag, 7 januari 2013 om 08:00
Graziano Pellè maakte het legioen afgelopen zaterdag gelukkig, door zijn handtekening te zetten onder een vierjarig contract bij Feyenoord. De aanvaller maakte in de eerste seizoenshelft al veertien doelpunten voor de Rotterdammers en groeide daardoor in korte tijd uit tot een publiekslieveling. Pellè blijft met beide benen op de grond staan: "Laat de mensen nu niet doen alsof ik hier een wereldspits ben", benadrukt hij in gesprek met De Telegraaf.
De 27-jarige Pellè werd voor ruim twee miljoen euro overgenomen van Parma, dat de spits in de eerste seizoenshelft al verhuurde aan Feyenoord. "Ik ben aardig begonnen, maar ik heb hier nog niets gewonnen en we zijn pas halverwege het seizoen", zegt de goaltjesdief. "Als ik hier over vier jaar nog veel meer doelpunten heb gemaakt en het in alle seizoenen goed heb gedaan, mogen de mensen zeggen dat ik een goede spits ben geweest voor Feyenoord."
Die houding siert de Italiaan, die zijn klassiekers kent: "Voor mij heeft Pierre van Hooijdonk als spits voor Feyenoord de UEFA Cup gewonnen. Jon Dahl Tomasson heeft met Feyenoord de Champions League bereikt en daarin ook gescoord. Roy Makaay was hier spits en liet in heel Europa ook bij andere grote clubs zien dat hij een geweldige spits was. Dat zijn jongens die echt iets hebben gepresteerd in hun loopbaan als spits. Voor mij is dit seizoen bij Feyenoord pas het begin."
quote:Koeman tevreden: 'Wie een speler van ons wil kopen, moet veel geld hebben'
Ronald Koeman is dolblij met de verrichtingen van Graziano Pellè en kon zijn geluk dan ook niet op toen hij hoorde dat de spits langer bij Feyenoord blijft. Toch wil de oefenmeester waken voor te veel optimisme. Ook de spits zal volgens hem een keer te maken krijgen met tegenslag.
“Graziano loopt hier één op één, meer dan hij ooit heeft gescoord. Al moet ik zeggen dat het maken van doelpunten in de Serie A in Italië een stuk lastiger is. Daar spelen ze minder open dan in Nederland”, doceert Koeman in het Algemeen Dagblad. “Maar dat neemt niet weg dat Pellè een gigantisch rendement heeft. Dat zal hij niet vier jaar lang vast kunnen houden, dat moet ook iedereen realiseren.”
Met het signeren van een vierjarig contract, voegde Pellè zich bij veel van zijn teamgenoten. Feyenoord heeft daardoor het belangrijkste gedeelte van de basiself voor een langere periode vastliggen. “Dus wie straks een speler van ons wil kopen, moet heel veel geld meebrengen”, stelt de tevreden Koeman.
Pellequote:Op maandag 7 januari 2013 10:35 schreef OProg het volgende:
En weer ter zake:
[..]
Hij blijft zelfs bescheiden.![]()
http://www.feyenoordfanshop.nl/ ?quote:Op maandag 7 januari 2013 10:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pelle![]()
Feyenoordfanshop offlineWou even kijken of het shirt met Pelle achterop nu in de spotlight stond. Blijkbaar nog niet
Hmmquote:Op maandag 7 januari 2013 10:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
http://www.feyenoordfanshop.nl/ ?
doet t hier
Blijft een waanzinnige traptechniek hebben.quote:
hier op 4 verschillende ip's... denk dat ze mss een cluster ip's geblockt hebben dan oid.quote:
Wat ben jij toch ook een triest figuurquote:
quote:
Even buiten dat je met een petje doorknippen etc. wel heel erg als een verzuurde zeiktrut overkom, geef ik hem toch goeddeels gelijk.quote:"De wetten en regels van mijn eerste periode bij Feyenoord, bleken verdwenen te zijn"
Pierre van Hooijdonk sprak in gesprek met de Sp!ts openhartig over de reden waarom hij in 2007 stopte met voetballen. Volgens de oud-spits was dat onder andere door de jonge spelers van Feyenoord. Dat vertelde hij maandag.
"Het was een dramatisch seizoen", keek Van Hooijdonk terug op het seizoen 2006/2007. "We verloren met 4-1 bij NEC, NAC Breda, Ajax en Heracles. FC Twente was met 3-0 te sterk en FC Groningen met 4-0. Noem maar op. Als we dan na een uitwedstrijd terugkwamen bij De Kuip stonden boze supporters ons op te wachten en moesten de oudere jongens weer met de fans praten. Theo Lucius, Patrick Lodewijks, Ron Vlaar, Erwin Koeman en ik waren altijd degenen die in gesprek gingen met die gasten. Terwijl de jonge spelers via de achteruitgang wegglipten. Daardoor verdween bij mij het plezier in het voetbal."
"De wetten en regels die ik kende van mijn eerste periode bij Feyenoord, bleken verdwenen te zijn", vervolgde Pi-Air. "Omdat er zo veel jongeren waren, werden door hen de regels bepaald. En die kwamen niet overeen met het beeld dat ik had van hoe je als prof moet leven. Daardoor had ik weinig affiniteit meer met de meeste medespelers. Bijna niemand bleef hangen om na de wedstrijd nog iets te drinken op de club. En dat soort kleine dingetjes maakten het voetbal voor mij juist zo leuk. Ik stapte in de winterstop over van NAC naar Feyenoord en al snel besloot ik voor mezelf dat het genoeg was geweest. Ik kon na dat seizoen nog naar Australië, maar ik wilde liever bij de amateurs gaan voetballen zodat ik weer een gezellige groep vrienden om me heen zou hebben."
Ugh die tijd voelt alweer als zo lang geleden.. ben ontzettend blij dat het nu weer zoveel beter gaat. Laten we het nu voor een keertje langer doorzetten en weer doorgroeien, niet terugvallen in oude patronen.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Even buiten dat je met een petje doorknippen etc. wel heel erg als een verzuurde zeiktrut overkom, geef ik hem toch goeddeels gelijk.
Nee man, lekker terug naar die goeie oude tijd, jeweetsquote:Op maandag 7 januari 2013 11:39 schreef Cara het volgende:
[..]
Ugh die tijd voelt alweer als zo lang geleden.. ben ontzettend blij dat het nu weer zoveel beter gaat. Laten we het nu voor een keertje langer doorzetten en weer doorgroeien, niet terugvallen in oude patronen.
Ron Beton was toen ook pas 21 en nog lang niet van beton.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Even buiten dat je met een petje doorknippen etc. wel heel erg als een verzuurde zeiktrut overkom, geef ik hem toch goeddeels gelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
twitter:Ruudjevormer8 twitterde op maandag 07-01-2013 om 11:48:11Aangekomen in Marbella !!! http://t.co/0z8ycY79 reageer retweet
Toen Erwin werd verteld dat er op transfergebied helemaal niks mogelijk was en hij het moest doen met Huysegems, Leonard, Charisteas en Pardoquote:Op maandag 7 januari 2013 11:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Pieter Zwart is de hoofdredacteur van Ajax1.nlquote:Op maandag 7 januari 2013 13:06 schreef ValHallen het volgende:
http://www.z24.nl/onderne(...)no_Pell_egrave_.html
Matig stuk, vooral omdat de schrijver er aan voorbij gaat dat een team weldegelijk een goede spits nodig heeft om successen te kunnen boeken en dat er maar heel weinig spitsen zijn van 2 miljoen die het vereiste niveau hebben.
En tevens gaat hij eraan voorbij dat de onderhandelingen met de Vrij nog altijd lopen. Dit zou juist net het zetje kunnen zijn die de Vrij nodig heeft om bij te gaan tekenen.....quote:Op maandag 7 januari 2013 13:06 schreef ValHallen het volgende:
Matig stuk, vooral omdat de schrijver er aan voorbij gaat dat een team weldegelijk een goede spits nodig heeft om successen te kunnen boeken en dat er maar heel weinig spitsen zijn van 2 miljoen die het vereiste niveau hebben.
Hij gaat er volledig aan voorbij dat Feyenoord al een goede verdediging heeft staan, maar goed. toen ik dat laatste stukje las besefte ik me pas dat ik mijn tijd had verneukt aan het lezen van een tekst geschreven door een joodquote:Op maandag 7 januari 2013 13:06 schreef ValHallen het volgende:
Dat, plus dat wij al een goede verdediging hebben.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:06 schreef ValHallen het volgende:
Hij heeft ook een (lang) stuk geschreven over Ajax waarin hij zo'n beetje alle bestuursleden sinds de beursgang compleet met de grond gelijk maakt.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Feyenoord betaalt op het verkeerde moment te veel geld voor een speler, aldus deze meneer van ajaxnogwat.nl. Misschien kan hij nog een leuk stukje schrijven over Sulejmani.
Hij heeft het tenminste nu geschreven, we zullen in 2014 dan wel weten of hij gelijk hadquote:Op maandag 7 januari 2013 13:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij heeft ook een (lang) stuk geschreven over Ajax waarin hij zo'n beetje alle bestuursleden sinds de beursgang compleet met de grond gelijk maakt.
Hij gaat geen gelijk krijgen, want zijn betoog dat Pellè een traditionele miskoop betreft snijdt geen hout omdat hij ten eerste beweert dat Feyenoord de hoofdprijs betaalt voor Pellè, wat niet waar is, ruim 2 miljoen is gewoon een schijntje. Ten tweede betoogt hij dat een goed elftal begint bij een goede verdediging en je met een veelscorende aanvaller dus weinig opschiet als het achterin niet goed staat, maar daarbij vergeet hij dat Feyenoord al zo ongeveer de beste en meest talentvolle verdediging van Nederland heeft rondlopen.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft het tenminste nu geschreven, we zullen in 2014 dan wel weten of hij gelijk had
bovendien hebben we Pelle al eenhalf jaar geprobeerd. We weten wat we aan hem hebben. Scoren doet hij dan wellicht voor het eerst, maar die balletjes voorin vasthouden zodat mensen kunnen bijsluiten is minstens zo belangrijk voor ons spel en dat doet hij zijn hele carrière al.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij gaat geen gelijk krijgen, want zijn betoog dat Pellè een traditionele miskoop betreft snijdt geen hout omdat hij ten eerste beweert dat Feyenoord de hoofdprijs betaalt voor Pellè, wat niet waar is, ruim 2 miljoen is gewoon een schijntje. Ten tweede betoogt hij dat een goed elftal begint bij een goede verdediging en je met een veelscorende aanvaller dus weinig opschiet als het achterin niet goed staat, maar daarbij vergeet hij dat Feyenoord al zo ongeveer de beste en meest talentvolle verdediging van Nederland heeft rondlopen.
Kortom, wat een bullshit betoog.
Ze scheten al 7 kleuren bagger voor de 20e maar nu ze weten dat De Pel nóg 4 jaar blijft ook nog voor de komende 4 jaarquote:Op maandag 7 januari 2013 14:17 schreef De_Pel het volgende:
Laten we nog 3 topics volschrijven over wat een of andere11jarige joodse bieberwannabee van onze aankopen vindt
[ afbeelding ]
ja hou nou maar op, ik zie cisse en fernandez al met zn tweeen alleen op de keeper afrennen.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
heeft je dit seizoen ook Europees gekost, want met Pelle ipv onze vriend Guyon hadden we gewoon van Kiev gewonnen denk ik.
godverdomme wat heb ik zin in de 20ste. pelle die even een guidetti gaat plegen.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ze scheten al 7 kleuren bagger voor de 20e maar nu ze weten dat De Pel nóg 4 jaar blijft ook nog voor de komende 4 jaar
quote:Op maandag 7 januari 2013 14:27 schreef Cara het volgende:
[..]
ja hou nou maar op, ik zie cisse en fernandez al met zn tweeen alleen op de keeper afrennen.
en dan word je dit jaar derde, loot je een soort anzhi in de voorronde en lig je er gelijk weer uit.
Ik voelde opeens oude frustratie en woede omhoog komen. Christus, waarom moest je nou precies DAT MOMENT posten?!quote:
Ik had doordat ik met mijn buurman aan het kletsen was, de aanleiding voor deze actie gemist. Ik snapte er destijds dan ook geen hol van...quote:Op maandag 7 januari 2013 16:08 schreef CasselerRIP het volgende:
Had laatst die wedstrijdsamenvatting nog teruggekeken om te zien of het echt zo erg was als in m'n herinneringen.
Had ik beter niet kunnen doen.
Je begreep niet hoe ze opeens zo vrij voor de keeper kwamen of hoe je zo'n kans als prof kan verzieken?quote:Op maandag 7 januari 2013 16:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had doordat ik met mijn buurman aan het kletsen was, de aanleiding voor deze actie gemist. Ik snapte er destijds dan ook geen hol van...
In eerste instantie alleen het eerste, vrij snel daarna het tweede ookquote:Op maandag 7 januari 2013 16:11 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Je begreep niet hoe ze opeens zo vrij voor de keeper kwamen of hoe je zo'n kans als prof kan verzieken?
Ja, heb ik begrip voor.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In eerste instantie alleen het eerste, vrij snel daarna het tweede ook
De Vrij en BMI waren fenomenaal die wedstrijdquote:Op maandag 7 januari 2013 16:40 schreef Grifte het volgende:
Dat was voetballend gezien wel de beste wedstrijd dit seizoen.
Gezelligquote:AZ wil geld zien en blokkeert Pellè-betaling Feyenoord aan Parma
AZ heeft maandag een conservatoir derden-beslag onder Feyenoord gelegd, zo meldt de club via de officiële kanalen. Dat houdt het volgende in: AZ kan (een deel van) het transferbedrag dat Feyenoord aan Parma moet betalen voor Graziano Pellè via Feyenoord binnenkrijgen. AZ wacht namelijk nog altijd op een miljoen euro voor de verkoop van Pellè in 2011 aan de Italiaanse club.
Het wordt de Rotterdammers per direct verboden om gelden tot dat bedrag naar Parma over te maken. “Door deze beslaglegging heeft AZ meer zekerheid gekregen over de betaling van het totale geldbedrag dat met de transfer van Pellè naar Italië was gemoeid”, reageert directeur Toon Gerbrands van AZ.
“Zodra wij door de instanties in het gelijk zijn gesteld in de zaak Pellè, kunnen wij het bedrag eventueel via Feyenoord opeisen. De beslaglegging heeft geen negatieve gevolgen voor Feyenoord”, aldus Gerbrands. AZ kreeg toestemming voor het derden-beslag via de voorzieningenrechter te Rotterdam.
quote:Op maandag 7 januari 2013 17:17 schreef Dekatria het volgende:
Wel lekker vijandig sfeertje toen, tegen Kiev. 90 min lang oorlog.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 07-01-2013 om 17:20:12AZ, dat nog geld tegoed heeft van de verkoop van Pelle aan Parma, heeft beslag gelegd op het geld dat #Feyenoord naar Parma moet overmaken. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 07-01-2013 om 17:21:27Door het beslag kan AZ de hoofdsom van de transfer van Pellè naar Italië - plus rente en kosten - via #Feyenoord binnenkrijgen. reageer retweet
quote:AZ heeft maandag een conservatoir derdenbeslag onder Feyenoord gelegd, nadat de voorzieningenrechter te Rotterdam hiervoor aan AZ verlof heeft verleend. Doel van deze beslaglegging is om de vordering op Parma - omtrent de verkoop van Graziano Pellè in de zomer van 2011 - veilig te stellen.
Door het beslag kan AZ de hoofdsom van de transfer van Pellè naar Italië - plus rente en kosten - via Feyenoord binnenkrijgen. Het wordt de Rotterdammers per direct verboden om gelden tot dat bedrag naar Parma over te maken.
Conservatoir derdenbeslag
Bij een conservatoir derdenbeslag is de derde-beslagene (Feyenoord) verplicht om alles wat de geëxecuteerde (Parma) van hem tegoed heeft onder zich te houden. Doet de derde-beslagene dit niet, dan kan hij zelf worden aangesproken alsof hij zelf de schuldenaar was.
Gerbrands: Zekerheid gekregen
Door deze beslaglegging heeft AZ meer zekerheid gekregen over de betaling van het totale geldbedrag dat met de transfer van Pellè naar Italië was gemoeid, reageerde Directeur Algemene Zaken Toon Gerbrands. Zodra wij door de instanties in het gelijk zijn gesteld in de zaak Pellè, kunnen wij het bedrag eventueel via Feyenoord opeisen. De beslaglegging heeft geen negatieve gevolgen voor Feyenoord.
Als het publiek zich netjes houdt, doen zij ook niet dit soort dingen. Waarschijnlijk vroeg het publiek hier om.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die gast kreeg een bierdouche, toen hij uit de dugout sprong bij de 0-1
Nee, in dit geval kan ik bevestigen dat de provocatie vanaf de Kiev-bank kwam.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:59 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Als het publiek zich netjes houdt, doen zij ook niet dit soort dingen. Waarschijnlijk vroeg het publiek hier om.
Oké, ik wil je best geloven. Maar toen ze scoorden, ging de bank zo naar de supporters toe juichen?quote:Op maandag 7 januari 2013 18:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, in dit geval kan ik bevestigen dat de provocatie vanaf de Kiev-bank kwam.
Yep en bij het eindsignaal weer, toen kwam de bierdouche.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:04 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Oké, ik wil je best geloven. Maar toen ze scoorden, ging de bank zo naar de supporters toe juichen?
mooi man .. ik vind dat het mooiste aan europese wedstrijden ..quote:Op maandag 7 januari 2013 18:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep en bij het eindsignaal weer, toen kwam de bierdouche.
Een speler van Kiev gooide na het eindsignaal nog een halfvol flesje water zo het publiek in. Maar goed dat die naar mijn weten niemand raakte. Dus ze vroegen er inderdaad zelf om.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, in dit geval kan ik bevestigen dat de provocatie vanaf de Kiev-bank kwam.
....quote:‘Feyenoord wil Sarpong deze winter naar Nederland halen’
Jeffrey Sarpong heeft zijn contract bij Real Sociedad met onmiddellijke ingang ontbonden en hoopt op een terugkeer naar Nederland. Eerder liet Hercules CF al weten geen heil te zien in een langere huurperiode van de middenvelder. Dat melden de Spaanse clubs maandag. Sarpong was aanvankelijk tot het einde van het seizoen gehuurd door Hercules, maar de middenvelder kwam bij de Spaanse club niet in aanmerking voor veel speeltijd.
Na zijn vertrek bij Hercules is de overeenkomst van Sarpong bij Real Sociedad op verzoek van de speler ontbonden. Hij stapte in 2010 over naar de Spaanse club, waar hij in de afgelopen jaren maar weinig aan spelen toekwam. Real Sociedad verhuurde hem eerder al aan NEC en NAC Breda. Ook bij die Nederlandse clubs wist hij geen onuitwisbare indruk te maken. Echter lijkt Sarpong alsnog naar Nederland te komen. Feyenoord zou interesse hebben om de aanvallende middenvelder deze maand nog binnen te halen, zo meldt het Spaanse Nuevo Futbol.
quote:
Kut FOK maakt er bol.com van.quote:
Goedzo ga zo doorquote:Op maandag 7 januari 2013 20:09 schreef E.H. het volgende:
[..]
Kut FOK maakt er bol.com van.
Juiste link: www.nuevofutbol.com/2013/(...)on-la-real-sociedad/
Is dat misschien de Spaanse voetbalzone?
Ziet er wel erg verlept uit die site hoor. Lijkt een beetje op Soccernewsquote:Op maandag 7 januari 2013 20:09 schreef E.H. het volgende:
[..]
Kut FOK maakt er bol.com van.
Juiste link: www.nuevofutbol.com/2013/(...)on-la-real-sociedad/
Is dat misschien de Spaanse voetbalzone?
Waarschijnlijk is dat hetzelfde soort geroddel als dat wij toen met Kluivert hadden, dat een jood bij ons komt spelen.quote:
quote:'Met Pellè speelt Feyenoord weer dominant voetbal'
Pierre van Hooijdonk vindt het een goede zaak dat Feyenoord Graziano Pellè voor vier jaar heeft gecontracteerd. De Italiaan, die nu nog op huurbasis in de Kuip speelt, maakt indruk in Rotterdam en ook op 'Pi-Air'. 'Met Pellè speelt Feyenoord weer dominant voetbal,' aldus de voormalige spits, die in 2002 de UEFA Cup won met de Rotterdammers.
'Ik vind het een hele goede zet om hem te contracteren. De complimenten voor Martin van Geel (technisch directeur, red). Het is een goed signaal naar de spelers, de achterban, maar ook naar de rest van Nederland. Als Feyenoord-zijnde straal je weer uit dat er rekening met je gehouden moet worden.'
Pellè scoorde dit seizoen al veertien keer. Een ongekend aantal voor een spits die bij zijn vorige clubs maar zelden trefzeker was. Toch kijkt Van Hooijdonk daar niet alleen naar. 'Ik kijk met name naar zijn spel. Je ziet gewoon dat Feyenoord veel beter voetbalt en ook écht voetbalt. Vorig seizoen werd de bal maar de diepte in gespeeld en zakte de ploeg in om ruimte te creëeren achter de verdediging om dan met de snelheid van Schaken, Fernandez of Cissé het verschil te maken. Nu zie je een ploeg die dominant voetbalt en gebruikt maakt van zijn spits die super balvast is. Hij laat anderen beter voetballen en pikt zelf zijn doelpuntjes mee.'
Van Hooijdonk ziet tot zijn tevredenheid dat Feyenoord weer in de lift zit. 'Het gaat weer de goede kant op. Mijn complimenten aan de leiding van Feyenoord. Van Geel, Ronald Koeman en alle andere betrokkenen hebben goede zaken gedaan. Vorig jaar werden ze verrassend tweede, maar nu blijven ze ook hangen. Wie weet wat er nog in het vat zit. Er zijn vreemdere dingen gebeurd in het verleden met ploegen die vanuit het niets ineens met de schaal in hun handen stonden.'
kuch Cruijf kuchquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:01 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat hetzelfde soort geroddel als dat wij toen met Kluivert hadden, dat een jood bij ons komt spelen.
AD.nlquote:Achahbar ruikt kans en piekert niet over verhuur
Ronald Koeman moet in de Spaanse zon één vraagstuk oplossen. Door het blessureleed bij Ruben Schaken, Wesley Verhoek, John Goossens en Sekou Cissé ontbreekt het Feyenoord aan een rechterspits. Anass Achahbar staat in Marbella te trappelen om die rol op zich te nemen.
Achahbar kreeg in december van trainer Ronald Koeman en technisch directeur Martin van Geel nog te horen dat hij op huurbasis elders ervaring mag gaan opdoen. De trotse spits, gisteren met Feyenoord neergestreken in Marbella, piekert er niet over. 'Verhuur? Niet nodig, ik wil bij Feyenoord mijn kans grijpen', is hij duidelijk.
'Tegen AGOVV was dat inderdaad als rechterspits', zegt de Hagenaar in AD Sportwereld. 'Voor mijn gevoel heb ik mijn rol aardig ingevuld. Ik wil altijd de bal hebben, ook als rechterspits. Dus speelde ik niet stijf aan de zijlijn. Was de trainer tevreden? Dat is goed om te horen. Ik weet dat Pellè het goed doet, maar er zijn meer opties. Ik wil dolgraag spelen.'
Slechts één keer liet de kleine aanvaller dit seizoen echt zijn grote klasse zien. De rake hakbal achter het standbeen tegen Sparta Praag ligt echter al maanden achter ons. In december liet Koeman weten dat de jeugdinternational 'te weinig met zijn kwaliteiten deed'.
'Daar heb ik over gesproken met de trainer en volgens mij hebben de media dat enigszins opgeblazen', stelt Achahbar. 'Feit blijft wel dat de trainer vond dat ik mijn best moest blijven doen. Ja, ik weet dat ik verhuurd mag worden. Maar ik zie er niets in, ik wil bij Feyenoord doorbreken. Er zijn nu veel aanvallers geblesseerd, misschien is dit wel het moment om door te breken. Daar is de week in Spanje een mooie gelegenheid voor.'
Wacht ff, is hij ook al een Hagenees?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:02 schreef Sejt het volgende:
[..]
AD.nl
Als hij speelt zoals zaterdag, ook al was het tegen AGOVV, dan heeft hij mijn zegen. Al moet hij wel goed blijven presteren wil hij Schaken uit de basis spelen, zodra laatstgenoemde terugkomt van z'n operatie.
Nee.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Feyenoord laatste tegenstander?
Wel de laatste profclub dus.quote:De allerlaatste wedstrijd van AGOVV wordt dinsdagavond om 19.30 uur gespeeld tegen CSV Apeldoorn
Hij speelde zaterdag best goed vanaf de rechterkant, acties naar binnen en buitenom met een goede voorzet gelijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:02 schreef Sejt het volgende:
[..]
AD.nl
Als hij speelt zoals zaterdag, ook al was het tegen AGOVV, dan heeft hij mijn zegen. Al moet hij wel goed blijven presteren wil hij Schaken uit de basis spelen, zodra laatstgenoemde terugkomt van z'n operatie.
Was uitstel van excecutie.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Feyenoord laatste tegenstander?
schaken ipv achahbar and you've got yourself a deal.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:08 schreef PIETR het volgende:
Boetius - Pelle - Achahbar.
Zou zo de tweede seizoenshelft ingaan.
Inderdaad, een steekpass van Anass op Daryl heb ik nog op m'n netvlies... heerlijk was die. Achahbar kan naar binnen komen om de combinatie aan te gaan met Pellè, maar kan ook een voorzet geven. Hij heeft een goede trap vanaf rand 16. Veel potentie in mijn ogen, als hij het daadwerkelijk waar gaat maken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:29 schreef Grifte het volgende:
Achahbar vanaf rechterkant biedt wel meer opties voor Janmaat om buitenom te komen, aangezien hij veel meer naar binnen trekt. Qua passing en balgevoel zou dit wel eens erg goed uit kunnen pakken, al is het jammer dat je niet eerst wat duels hebt waar ze op elkaar inspelen en dan de toppers bestrijden, maargoed.
Ja, ben alleen bang dat je met een opkomende Janmaat en een niet echt meeverdedigende Achahbar je daar gaten kan gaan laten liggen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:29 schreef Grifte het volgende:
Achahbar vanaf rechterkant biedt wel meer opties voor Janmaat om buitenom te komen, aangezien hij veel meer naar binnen trekt. Qua passing en balgevoel zou dit wel eens erg goed uit kunnen pakken, al is het jammer dat je niet eerst wat duels hebt waar ze op elkaar inspelen en dan de toppers bestrijden, maargoed.
Dit. Mag hopen dat Koeman hier op hamert voor tegen de jodenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:47 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Ja, ben alleen bang dat je met een opkomende Janmaat en een niet echt meeverdedigende Achahbar je daar gaten kan gaan laten liggen.
Daar gaat satecl weer lekker voor zittenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:33 schreef Divje het volgende:
Zaterdag om 15.20 word Feyenoord - Club Brugge uitgezonden op Eredivisie Live 1
Moet je je ook al bij de politie melden bij buitenlandse oefenwedstrijden door je stadionverbod?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:49 schreef satecl het volgende:
[..]
Daar gaat satecl weer lekker voor zitten
Goed plan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
schaken ipv achahbar and you've got yourself a deal.
Leuk, maar tegen jakkes weet ik niet. Hoe moet je dan verdedigen? Is niet te doen met hun opkomende backs. Wel leuk tegen pak hem beet, ADO of VVVVVVV.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:29 schreef Grifte het volgende:
Verhoek kan ook niet verdedigen, de rest is geblesseerd. Verder geldt het scenario ofc alleen aanvallend, Janmaat staat verdedigend zijn mannetje wel, en anders Stefan in zijn rug. Gewoon wegspelen die joden in eigen huis, net als vorig jaar.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:18 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Leuk, maar tegen jakkes weet ik niet. Hoe moet je dan verdedigen? Is niet te doen met hun opkomende backs. Wel leuk tegen pak hem beet, ADO of VVVVVVV.
Boetius op rechts en Cisse op links. Verdedigen allebei mee.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:18 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Leuk, maar tegen jakkes weet ik niet. Hoe moet je dan verdedigen? Is niet te doen met hun opkomende backs. Wel leuk tegen pak hem beet, ADO of VVVVVVV.
Sisse heeft last van zijn enkelquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Boetius op rechts en Cisse op links. Verdedigen allebei mee.
Dacht dat hij op tijd fit zou zijn als ik van Geel zo hoorde in dat interview voor de wedstrijd tegen AGOVV?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:38 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Sisse heeft last van zijn enkel
Licht geblesseerd dus we zullen het zien, hij is in iedergeval niet mee naar Spanjequote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dacht dat hij op tijd fit zou zijn als ik van Geel zo hoorde in dat interview voor de wedstrijd tegen AGOVV?
Waarom ook voor je linksbuiten positie 2 mannen van glas in je selectie hebben zitten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:40 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Licht geblesseerd dus we zullen het zien, hij is in iedergeval niet mee naar Spanje
quote:Geen 'Feyenoord-voorstelling' in Amsterdam na bedreiging
Oud-Feyenoordprof en theatermaker Rory de Groot heeft een opvoering van zijn theaterstuk Hand in Hand, dat hij donderdag zou geven in Het Zonnehuis in Amsterdam Noord, afgelast nadat hij met de dood is bedreigd. In de nacht van zondag op maandag kalkten onbekenden teksten als 'Corky de Groot moet dood' en 'Rory niet welkom Ajax NRD' op de gevel en stoep van het theater. De theatermaker is volgens zijn management zeer onder de indruk van de bedreiging. Hij gaat woensdag aangifte doen.
De voorstelling die donderdag gepland stond maakt geen deel uit van de reguliere tournee. Het betreft een extra opvoering in het kader van een theaterproject in de buurt. Manager en producent Jan Willem van Bokhorst benadrukt dat een reguliere voorstelling nooit zou zijn afgelast. 'Maar in dit geval wil Rory geen schade toebrengen aan het grotere project.' Op 26 en 27 februari staat De Groot met Hand in Hand in het Amsterdamse Theater Bellevue. Daaraan wordt niet getornd. De solovoorstelling Hand in Hand gaat over de voetbalcarrière van De Groot bij de Rotterdamse profclub.
Hahahaha lekker slimquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Leuk; zo'n multifunctionele "voetbal"tempel
[ afbeelding ]
Elabdellaoui is een uitstekend kleedkamervoorbeeld "Carrière opbouwen, hoe doe je het niet". Alleen daarom al aanhouden die jongenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:39 schreef OProg het volgende:
"Twente stuurt Boyata terug naar City"
Misschien kunnen we Omar Elabdellaoui er achteraan sturen aangezien we daar toch geen fuck aan hebben.
Back-up voor Janmaat, aangezien Leerdam/Mokotjo verkocht worden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:39 schreef OProg het volgende:
Misschien kunnen we Omar Elabdellaoui er achteraan sturen aangezien we daar toch geen fuck aan hebben.
Vervanger van Janmaat hè... Anders moet je Leerdam er neer zetten indien Janmaat geblesseerd is.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:39 schreef OProg het volgende:
Sorrt hoor, maar ik zie echt helemaal niks in die jongen. Daar kreeg ik tegen AGOVV weer de bevestiging van.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Back-up voor Janmaat, aangezien Leerdam/Mokotjo verkocht worden.
We zullen vast wel iets in de jeugd hebben rondlopen dat beter is dan elabdellaouiquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Back-up voor Janmaat, aangezien Leerdam/Mokotjo verkocht worden.
quote:Berlusconi: 'Twee buitenlanders halen'
Geschreven op 2013-01-08 om 15:14:10 | Bekeken: 2077 | Reacties: 22 | Foto: VI-Images |
AC Milan heeft in de persoon van voorzitter Silvio Berlusconi haar intenties voor de januarimaand duidelijk gemaakt. De voorzitter van de Europese grootmacht sprak tegenover Antena 3 openlijk over de plannen van zijn club. 'Wij zijn van plan om één speler van Italiaanse komaf te halen en daarnaast twee buitenlanders', zo citeert Calciomercato de oud-premier.
AC Milan heeft haar ogen dit seizoen gericht op de Eredivisie. Het lijkt er dan ook op dat de traditionele top drie een telefoontje vanuit Italië kunnen verwachten. Toby Alderweireld, Siem de Jong, Kevin Strootman en Bruno Martins Indi zijn mogelijk de 'buitenlandse' spelers waar Berlusconi op doelt, schrijft het Italiaanse Calciomercato.
Indien Feyenoords technisch directeur Martin van Geel daadwerkelijk wordt benaderd voor Martins Indi, dan zal hij AC Milan een stevig prijskaartje tonen. Van Geel laat zijn pareltjes namelijk alleen voor de hoofdprijs vertrekken in deze tussentijdse transferperiode.
Hmm, vanaf welk bedrag zou Martin BMI van de hand doen? 7-10 miljoen ergens? Verdedigers leveren vaak niet veel op, al zitten we in een goede positie, en is Bruno net international etc.quote:
Denk dat ze vanaf een miljoen of 8,5 serieus beginnen praten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hmm, vanaf welk bedrag zou Martin BMI van de hand doen? 7-10 miljoen ergens? Verdedigers leveren vaak niet veel op, al zitten we in een goede positie, en is Bruno net international etc.
[/Derksen]quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
We zullen vast wel iets in de jeugd hebben rondlopen dat beter is dan elabdellaoui
Diadoraquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:31 schreef o.us2.0 het volgende:
Ben benieuwd wie de nieuwe kledingsponsor gaat worden vanaf volgend seizoen (dacht dat het contract met Puma dit jaar afliep). Als het maar geen Hummel, Jako of Masita wordt.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:42 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
"Wacht, ik zal eens posten onder de nickname HMF... dan weet niemand wie ik ben"
quote:Rajiv van La Parra's doel onveranderd: 'Feyenoord'
Elke jeugdspeler van Feyenoord droomt ervan om ooit de overstap te maken van Varkenoord naar De Kuip, het stadion dat de talenten dagelijks tegemoet rijden bij het bijwonen van weer een training op de accommodatie tegenover het machtige bouwwerk. Rajiv van La Parra vertrok al voortijdig uit de jeugdopleiding van Feyenoord om zijn geluk in het Franse Caen te beproeven. Dat avontuur mag men niet als geslaagd beschouwen en sc Heerenveen gaf hem in de zomer van 2011 de kans om zijn carrière van een nieuwe impuls te voorzien.
Van La Parra is nu één van de weinige lichtpuntjes bij sc Heerenveen, die het dit seizoen uitermate moeilijk heeft in de Nederlandse eredivisie. De Rotterdammer heeft echter nog steeds hetzelfde doel voor ogen als het kleine jochie in zijn periode bij Feyenoord: De Kuip. Nog steeds droomt hij ervan om voor tienduizenden uitzinnige supporters te schitteren.
De vleugelaanaleer hoopt via Friesland de stap richting zijn geboortestad te kunnen maken. Van La Parra staat overigens nog tot medio 2014 onder contract bij sc Heerenveen, de huidige nummer dertien van de ranglijst.
Nee.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:20 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Je bent op je verkeerde account ingelogd
Deze man weetquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:33 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen. Ze maken prachtige shirts.
Napolishirts
Daarom snap ik ook niet dat mensen geloven dat dit het nieuwe uitshirt gaat worden, mits Puma aanblijft als kledingsponsor natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:31 schreef o.us2.0 het volgende:
Ben benieuwd wie de nieuwe kledingsponsor gaat worden vanaf volgend seizoen (dacht dat het contract met Puma dit jaar afliep). Als het maar geen Hummel, Jako of Masita wordt.
Puma mag blijven van mij, op een of twee na hebben ze prima uitshirts gemaakt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:35 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Deze man weetAdidas in retro stijl zou ook mooi zijn, goede herinneringen aan
Wou hem net posten, maar heerlijk uitshirt zou dat zijn, zeker halenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
Hopen dat dit hem wordt
Ligt er maar net aan of het contract met Puma verlengd wordt... Prachtig shirt wel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
Hopen dat dit hem wordt
Wow die is zeker mooi!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
Hopen dat dit hem wordt
Contract met Puma wordt niet verlengd. Maar ik verwacht wel dat dit het gaat worden. Ik neem aan dat het model + kleurencombinatie vastligt voor komend seizoen. Een nieuwe sponsor kan daar van afwijken met kraagjes e.d., maar voor de rest niet. Denk ik althans.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:54 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan of het contract met Puma verlengd wordt... Prachtig shirt wel.
Dat shirt en dan in Adidas-/Diadoravormquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Contract met Puma wordt niet verlengd. Maar ik verwacht wel dat dit het gaat worden. Ik neem aan dat het model + kleurencombinatie vastligt voor komend seizoen. Een nieuwe sponsor kan daar van afwijken met kraagjes e.d., maar voor de rest niet. Denk ik althans.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
Feit blijft wel dat Feyenoord de genadeklap heeft uitgedeeld uiteraard :p
Na die 0-0 was AGOVV nooit meer hetzelfde...
Bij de belastingdienst he, vast nog wel meer schuldeisers.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]![]()
(en dat om amper 1 procent van onze schuldEven Apeldoorn bellen?
)
Joden hebben dat al dus denk niet dat ze dat doenquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:30 schreef vandermar het volgende:
Ik wil Adidas wel als kledingmerkhebben altijd prima shirts
433 met de punt naar voren dus, als je een beetje kijkt naar dat papier van Koeman.quote:
Puma is ook wel prima.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:31 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Joden hebben dat al dus denk niet dat ze dat doen
Niet kunnen voetballen, toch zakken poen scheppen? Lijkt me niet het voorbeeld wat je die jonge jongens wilt stellenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Elabdellaoui is een uitstekend kleedkamervoorbeeld "Carrière opbouwen, hoe doe je het niet". Alleen daarom al aanhouden die jongen
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:42 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
"Wacht, ik zal eens posten onder de nickname HMF... dan weet niemand wie ik ben"
Ja ok, goed punt, maar tochquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij de belastingdienst he, vast nog wel meer schuldeisers.
Hij is persoonlijk in het gelijk gesteld, Feyenoord als club niet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ja ok, goed punt, maar toch
Overigens vind ik het nog altijd onbegrijpelijk hoe we keer op keer in het gelijk zijn gesteld in die zaak ten tijde van de GKL, en dat we zodra die weg was hebben geschikt voor honderd miljoen miljard.
Naar ik destijds begreep hadden ze ten opzichte van Feyenoord ook bijzonder weinig poten om op te staan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is persoonlijk in het gelijk gesteld, Feyenoord als club niet.
quote:Fer loopt knieblessure op in Spanje
Leroy Fer heeft weer een knieblessure opgelopen. Het is nog onduidelijk hoe lang de middenvelder van FC Twente aan de kant staat.
Fer heeft wederom een knieblessure opgelopen. Het zou ditmaal niet om dezelfde knie gaan als waar hij eerder dit seizoen langdurig door was uitgeschakeld. Verder is er over de ernst van de blessure vooralsnog niets duidelijk. Wel had Fer al een reactie voor TC/Tubantia.
"We moeten afwachten. Ik heb nog geen idee wat er precies aan de hand is", aldus Fer, die de blessure opliep op de training bij FC Twente. De club is momenteel op trainingskamp is Maspalomas, dat deel uitmaakt van de Canarische Eilanden.
Stefan, Bruno en Basie verkopen voor 38 miljoen, Vlaai en Karim voor 2 miljoen oppikkenquote:Op woensdag 9 januari 2013 02:56 schreef StraatSoldaat het volgende:
Aston Villa is nou niet bepaalt een sportieve vooruitgang te noemen voor Vlaar en El Ahmadi.
Die club verliest echt alles, die spelen volgend jaar in de 1e divisie van Engeland.
El Ahmadi speelt niet eens basisquote:Op woensdag 9 januari 2013 02:56 schreef StraatSoldaat het volgende:
Aston Villa is nou niet bepaalt een sportieve vooruitgang te noemen voor Vlaar en El Ahmadi.
Die club verliest echt alles, die spelen volgend jaar in de 1e divisie van Engeland.
Adidas klopt, dat van Nike weet ik niet zeker en lijkt me sterk. Laatste jaren zijn er steeds meer clubs met Niks bij gekomen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:51 schreef Pascalus het volgende:
Adidas kan niet want dat mag niet van Ajax. Hetzelfde geldt voor Nike, dat mag niet van PSV.
Hopelijk gaat Feyenoord terug naar Kappa, daar kan ik me nog een paar mooie shirts van herinneren.![]()
quote:Vormer dacht alweer aan vertrekken bij Feyenoord: ‘Ja, dat zeg ik eerlijk’
Ruud Vormer kwam met hoge verwachtingen naar Rotterdam, maar in zijn eerste halfjaar lukte het hem niet om een basisplaats te veroveren bij Feyenoord. Het idee om weer te vertrekken speelde zelfs even door zijn hoofd. “Ja, dat zeg ik eerlijk. Maar ja, ik ben er net. Bij een topclub komt nu eenmaal meer kijken.”
Zijn familie sleepte hem door de moeilijke situatie heen, zo laat hij weten een RTV Rijnmond. “Mijn familie heeft mij vertrouwen gegeven, terwijl ik thuis niet altijd even makkelijk was. Nu gaat het goed en blijf ik knokken voor die kans. Weggaan zou de makkelijkste oplossing zijn. Ik had ook niet verwacht dat ik zo weinig zou spelen. Maar ja, het elftal draait goed, dat is positief. Ik wist natuurlijk wel dat er concurrentie was. Dat heb je bij een topclub, anders was ik wel bij Roda JC gebleven.”
Vormer speelde in de eerste helft van het seizoen slechts zes wedstrijden, waarvan twee als invaller. Het bekerduel met sc Heerenveen, dat door Feyenoord werd gewonnen na strafschoppen, heeft hem weer vertrouwen gegeven. “Ik heb mezelf daar toch kunnen laten zien.” Wat betreft de tweede helft van het voetbaljaar, denkt Vormer stiekem aan de titel. “Je weet het nooit, we staan drie punten achter de koplopers. Het begin tegen Ajax is belangrijk, maar ik denk wel dat wij stiekem meedoen.”
PSV heeft met Nike afgesproken dat Ajax en Feyenoord geen Nike mogen dragen. Dat verbod geldt dus niet voor Twente, Vitesse, RKC, enz.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:19 schreef SjaakBauer het volgende:
Laatste jaren zijn er steeds meer clubs met Niks bij gekomen.
Mwa, Frankrijk of Turkije is ook niet echt groot. En daar hebben ze 2 grote vissen ipv een..quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:19 schreef tammepiet het volgende:
Hoe zit dat dan met Adidas? Pakken die 1 grote vis per kleine competitie?
Adidas laat zich toch niet door Ajax beperken, is hun eigen keuze om maar 1 club te doen, Puma is dacht ik toch ook alleen Feyenoord in NL?quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Adidas klopt, dat van Nike weet ik niet zeker en lijkt me sterk. Laatste jaren zijn er steeds meer clubs met Niks bij gekomen.
Volgens mij is het contractueel vastgelegd tussen de clubs en de merken. Van de traditionele top drie zullen Feyenoord en PSV nooit met Adidas lopen en Feyenoord en Ajax nooit met Nike, zo lang de contracten nog lopen. Wellicht heeft Feyenoord ook zoiets afgesproken met Puma maar dat weet ik niet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Adidas laat zich toch niet door Ajax beperken, is hun eigen keuze om maar 1 club te doen, Puma is dacht ik toch ook alleen Feyenoord in NL?
Nike is al aardig wat kwijt aan NL elftal en PSV en zelfs Twente, dus die zie ik niet zo snel interessant worden voor Feyenoord
Quick lijkt me heel sterk, is veel te klein (qua omzet)quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:46 schreef PIETR het volgende:
Het contract met Puma loopt na komend seizoen pas af. Hierna wordt het Quick.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Quick lijkt me heel sterk, is veel te klein (qua omzet)
Is dat al bevestigd? Ik dacht dat dat slechts een gerucht was.quote:
Oké.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:08 schreef PIETR het volgende:
Gerucht van FRFC. Vrij betrouwbaar dus. Hadden het uitshirt van dit jaar goed, en van de daar voorgaande 4 jaar ook.
hoop dat dat bij die nek een shirt eronder is...die twee strepen zijn nou niet echt mooiquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Haast hetzelfde als dit jaar. Goede zaak.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:22 schreef Pascalus het volgende:
Shirts van Quick...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is niet alleen het shirt maar ook het image, Feyenoord is een top naam/merk, daar hoort ook een topnaam in kleding bij en dat is Quick nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:22 schreef Pascalus het volgende:
Shirts van Quick...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat gebeurt niet, Umbro is tegenwoordig een onderdeel van Nike.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:56 schreef tammepiet het volgende:
Umbro blijft de mooiste kits maken, zie man. city nu.
Zou janken als jullie ze mogen dragen.
Nog gauw ff wat shirtjes kopen van Puma, een van mijn lievelingsmerken. Quick? Wie draagt dat ook echt?quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:22 schreef Pascalus het volgende:
Shirts van Quick...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Je gaat me toch niet vertellen dat je deze nog nooit gezien hebt?quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geweldig, al verwachtte ik elk moment dat ze die chick zouden aanranden...
De shirts op het eerste plaatje zien er prima uit. De rest..quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:22 schreef Pascalus het volgende:
Shirts van Quick...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je deze nog nooit gezien hebt?
Op 0:12 twijfelde ik ook al een beetje. terwijl ik het filmpje ook al 100 keer gezien heb. Dumpert.nl my friend.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Henk Hoijtink.quote:
Blijf daar toch Ajax mee associërenquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:56 schreef tammepiet het volgende:
Umbro blijft de mooiste kits maken, zie man. city nu.
Zou janken als jullie ze mogen dragen.
Waarom niet? Hij kijkt gewoon naar de feiten en dat klopt toch gewoon.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Henk Hoijtink.Schrijft altijd zure stukjes. Ik snap echt niet hoe je zo'n conclusie kan trekken...
quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee. Een Pelle op de helft van het huidige niveau is nog beter dan een 3e-rangs spits uit Zweden. Dat gelul over een kleine opleving ben ik ook zat. Hij doet het nu goed, klaar. En wat PIETR zegt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:36 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij kijkt gewoon naar de feiten en dat klopt toch gewoon.
Je kan je beter afvragen waarom iemand een vierjarig contract krijgt na een kleine opleving in zijn carrière.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je deze nog nooit gezien hebt?
Sowieso, zelfs als Pelle maar de helft van z'n goals had gemaakt is het nog een verademing. Zo vaak aanspeelbaar en balvast die jongen. Team voetbalt echt beter met hem.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee. Een Pelle op de helft van het huidige niveau is nog beter dan een 3e-rangs spits uit Zweden. Dat gelul over een kleine opleving ben ik ook zat. Hij doet het nu goed, klaar. En wat PIETR zegt.
Precies, maar al die statistiekenfappers kijken geen voetbal blijkbaar.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sowieso, zelfs als Pelle maar de helft van z'n goals had gemaakt is het nog een verademing. Zo vaak aanspeelbaar en balvast die jongen. Team voetbalt echt beter met hem.
Dude... Je was denk ik de enige nog.quote:
Alsjeblieft geen Kappa. Karig kutmerk. Gewoon lekker Puma houden, voor het eerst sinds tijden echt mooie, klassieke thuisshirts.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:51 schreef Pascalus het volgende:
Adidas kan niet want dat mag niet van Ajax. Hetzelfde geldt voor Nike, dat mag niet van PSV.
Hopelijk gaat Feyenoord terug naar Kappa, daar kan ik me nog een paar mooie shirts van herinneren.![]()
Wat was Emerton een eindbaas zeg. Doodzonde dattie toen door de scheids genaaid werd en de finale miste.quote:
Dat was echt de meest onterechte gele kaart in de geschiedenis van het voetbal, en dat op zo'n moment!quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat was Emerton een eindbaas zeg. Doodzonde dattie toen door de scheids genaaid werd en de finale miste.
Die grensrechter hield 'm ook duidelijk tegen, dattie moest wachten met die corner. Maar seponeren, ho maarquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat was echt de meest onterechte gele kaart in de geschiedenis van het voetbal, en dat op zo'n moment!
quote:Het zijn niet de makkelijkste dagen in de trainerscarrière van Ronald Koeman. De aanvallende problemen van zijn club Feyenoord stapelen zich maar op. De oefenmeester moet op de vleugels al improviseren door spits Anass Achahbar als rechtervleugelaanvaller te posteren, maar nu haakt ook Graziano Pellè af. De clubtopscorer van de Rotterdammers kwam tijdens de middagtraining van woensdag niet opdagen. De Italiaan heeft lichte klachten en bleef uit voorzorg in het vijfsterrenhotel achter, laat VI-journalist Martijn Krabbendam weten.
Het spel begint nu alquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Gewoon een Guidetti'tje. Hele tijd in de media: tja, geen idee, hij is geblesseerd, kan dat ie niet meedoet is groter. En dan vervolgens hattrickje erin liggen tegen die joden
Zat guidetti niet met diaree op de bank?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Gewoon een Guidetti'tje. Hele tijd in de media: tja, geen idee, hij is geblesseerd, kan dat ie niet meedoet is groter. En dan vervolgens hattrickje erin liggen tegen die joden
uit was ie ziek ja. Snap trouwens nog steeds niet dat dat toen gelijk werd en geen 1-6...quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:20 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Zat guidetti niet met diaree op de bank?
Thuis was die ook ziekquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
uit was ie ziek ja. Snap trouwens nog steeds niet dat dat toen gelijk werd en geen 1-6...
Schaken zegt zelf dat hij het niet gaat halen dus Achabar gaat die twee maken.quote:
Zou ie na AZ, Ajax, PSV, Vitesse en feyenoord ook Twente nog gaan doen?quote:
nee maar wel je moederquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:51 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Zou ie na AZ, Ajax, PSV, Vitesse en ook Twente nog gaan doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Verwijderd *
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:55 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
nee maar wel je moeder
Held dit dat. Speelde zelfs voor Lucky Ajax. Soort vriendenteam Ajacieden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dus? Hij schijnt ook te golfen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:02 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Held dit dat. Speelde zelfs voor Lucky Ajax. Soort vriendenteam Ajacieden.
[ afbeelding ]
"Feyenoord is wel leuk."quote:
Connoly is alleen vanwege die wedstrijd een baas, voor de rest geen knikker geraaktquote:
quote:Maaskant: 'Feyenoord zou bij mijn karakter passen'
Robert Maaskant heeft zijn droom met de buitenwacht gedeeld. De huidige trainer van FC Groningen zou wel bij Feyenoord aan de slag willen. Een avontuur in Engeland of Duitsland lijkt hem ook wel wat.
"Veertien jaar ben ik hoofdtrainer en om als trainer bij een topclub te komen kan nog steeds. Het enige wat ik daarvoor moet doen is winnen met mijn teams. Sowieso ben ik mezelf als trainer blijven ontwikkelen en begrijp ik de voetbalwereld. Bovendien, ik ben 44. Veel trainers beginnen op deze leeftijd pas", zei Maaskant.
"Misschien komt die topclub ooit, misschien niet. Ik moet hierin voorzichtig zijn, maar mocht Koeman bij Feyenoord vertrekken, dan zou die club prima bij mijn karakter passen. Maar heel veel trainers zouden daar aan de slag willen gaan", zo besefte de oefenmeester.
In het buitenland zou Maaskant ook graag aan de slag gaan. "Ik zou het heel erg leuk vinden om ooit in Engeland of Duitsland te werken. Hoeft niet eens op het hoogste niveau. Ik kan me het moment voorstellen dat ik denk: zo lang in de Eredivisie geweest, nu ga ik elders kijken."
Die vent solliciteert al jaren openlijk naar Feijenoord. Ook toen hij breda trainde en toen hij kampioen werd in polen al helemaal. Ik vond het volgens mij zelfs geen slecht idee als hij zou komen nadat we wat rampjaartjes hadden, maar toen kwam mariootje dus.quote:
quote:
Voor wie wou je die opstellen dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de leeuw mag ie wel sturenals ie zelf maar in grunn blijft
1 keer een Mark Wotte per 100 jaar binnen de muren hebben is genoeg.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:14 schreef Grifte het volgende:
tien jaar ben ik hoofdtrainer en om als trainer bij een topclub te komen kan nog steeds
lex of vilhena. vind dat beide middematige middenvelders iigquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:00 schreef Differ het volgende:
[..]
Voor wie wou je die opstellen dan?
Dan voor Vilhena, ALS Lex dalijk elke kans afmaakt die die krijgt, dan word ie gegarandeerd topscoorder.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
lex of vilhena. vind dat beide middematige middenvelders iig
huh? Vilhena middelmatig? Een 18-jarig gastje die al in grote wedstrijden heeft aangetoond er te kunnen staan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het probleem is dat ie dat niet doet. tuurlijk hij heeft wat puntjes erin getikt..maarja 80% via de 16meter stip en zelfs die gaan er niet in.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:10 schreef Differ het volgende:
[..]
Dan voor Vilhena, ALS Lex dalijk elke kans afmaakt die die krijgt, dan word ie gegarandeerd topscoorder.
talent, zondermeer.. maar vind em niets geweldigs hebben, loopt imho vaak rond als een kip zonder kopquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
huh? Vilhena middelmatig? Een 18-jarig gastje die al in grote wedstrijden heeft aangetoond er te kunnen staan?
En dan verkopen we hem voor honderd miljoen aan een Engelse club als dat zou gebeuren!quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:10 schreef Differ het volgende:
[..]
Dan voor Vilhena, ALS Lex dalijk elke kans afmaakt die die krijgt, dan word ie gegarandeerd topscoorder.
Ik vind de Immers die we nu zien een stuk aangenamer om naar te kijken dan de Immers in het begin van het seizoen, tuurlijk mist ie veel kansen, maar hij krijgt meer kansen als Bakkal en scoort af en toe.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het probleem is dat ie dat niet doet. tuurlijk hij heeft wat puntjes erin getikt..maarja 80% via de 16meter stip en zelfs die gaan er niet in.
Verder vind ik t ook gewoon geen goede speler, gast mist teveel kansen , te weinig overzicht.. maarja, heb ik geen reet over te zeggen.,..maar ik zou em vervangen
quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het probleem is dat ie dat niet doet. tuurlijk hij heeft wat puntjes erin getikt..maarja 80% via de 16meter stip en zelfs die gaan er niet in.
Verder vind ik t ook gewoon geen goede speler, gast mist teveel kansen , te weinig overzicht.. maarja, heb ik geen reet over te zeggen.,..maar ik zou em vervangen
Hij loopt inderdaad soms nog verloren, maar daar zouden juist de meer ervaren spelers moeten bijspringen. Nee, Vilhena is volgens mij ook gewoon 1 van onze groeibriljantjes.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
talent, zondermeer.. maar vind em niets geweldigs hebben, loopt imho vaak rond als een kip zonder kop
Honderd miljoen maar?quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:15 schreef OProg het volgende:
[..]
En dan verkopen we hem voor honderd miljoen aan een Engelse club als dat zou gebeuren!
Mjah. Zijn handelingssnelheid is wat te laag.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:18 schreef Differ het volgende:
[..]
Honderd miljoen maar?![]()
Nee, wat ik bedoel is dat ie echt heel veel 100% kansen krijgt, creëert.
Als die er een paar meer inschiet, zijn we al een stuk dichterbij die honderd miljoen
Lex is zeker middelmaat, maar Vilhena zeker niet, maar het valt voor zo'n jochie niet mee, Clasie is ook zoekende na vertrek El Ahmadi en dus druk met zichzelf en Immers tja harde werker maar dat is het dan ook, daar zou zelfs een ervaren middenvelder het moeilijk mee hebben en dat ontbreekt natuurlijk nog bij Vilhenaquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hahaha jaa..quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:20 schreef OProg het volgende:
[..]
Mjah. Zijn handelingssnelheid is wat te laag.
En dan probeert hij het wel snel te doen en vliegt de bal de tribune in.
Vilhena, een middelmatige middenvelder.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja. Zijn eerste aanname is niet altijd even top. Dat was bij Otje beter. Maar goed, het is niet anders.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:21 schreef Differ het volgende:
[..]
Hahaha jaa..
Maarja, roeien met de riemen die je hebt toch.
Vilhenio een middelmatige middenvelder vindenquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Emmertonquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lex is zeker middelmaat, maar Vilhena zeker niet, maar het valt voor zo'n jochie niet mee, Clasie is ook zoekende na vertrek El Ahmadi en dus druk met zichzelf en Immers tja harde werker maar dat is het dan ook, daar zou zelfs een ervaren middenvelder het moeilijk mee hebben en dat ontbreekt natuurlijk nog bij Vilhena
quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:30 schreef elCholo het volgende:
[..]
Vilhena, een middelmatige middenvelder.
Gelukkig, ik dacht al dat het aan mij lag...quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vilhenio een middelmatige middenvelder vinden
Hij is pas 18 he..quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:13 schreef Jimbo het volgende:
Ach ik hoop dat jullie me ongelijk bewijzen. t zou mooi zijn als ie een topmiddenvelder wordt
Ik zie t zelf alleen niet zo in voor hem..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |