abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121258934
Welke idioot noemt zijn kind nou voor het leven "Zimm"? Net zoals Vlinder, Storm, Beer & Sterre (allen afkomstig uit een Vinex-wijk).

Het is naar mijn inzicht een ontwikkeling sinds een jaar of 10, dat ouders hun kinderen iets "unieks" willen geven door middel van een aparte voornaam. Hiermee schaden ze hun kind echter voor het leven. Waarom niet meer de ouderwetse mooie voornamen van voorheen?

Kennen jullie nog andere idiote voornamen in jullie omgeving?

[ Bericht 0% gewijzigd door Bitlord op 07-01-2013 04:34:09 ]
pi_121258955
Onterechte klacht.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_121258958
"He Sterre, ik ga van jou ster even een rondje maken"
"Storm en ik gaan regen en wind maken"
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_121258959
Wat is er mis met de naam Noa? Die hoor ik al (tientallen) jaren en vind ik opzich best een mooie naam.
Leest een hoop, post een beetje.
  maandag 7 januari 2013 @ 04:14:39 #5
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_121258965
Noa een ontwikkeling van de laatste 10 jaar? :')

quote:
The Daughters of Zelophehad (Hebrew: בְּנוֹת צְלָפְחָד) were five sisters in the Hebrew Bible who lived during the Exodus of the Israelites from Egypt
quote:
Zelophehad (possibly meaning "first born"), a man of the Tribe of Manasseh, had five daughters: Mahlah, Noa, Hoglah, Milcah and Tirzah
http://en.wikipedia.org/wiki/Daughters_of_Zelophehad
pi_121258982
Niets mis met Noa(h).
pi_121258988
Ja, van de laatste tien jaar ja, als voornaam welteverstaan. Hoewel de naam al duizenden jaren bestaat was er voor de milleniumwisseling vrijwel niemand die deze naam aan zijn kind gaf:

http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/noa

http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/noah
  maandag 7 januari 2013 @ 04:22:58 #8
351921 CruellaDeVil
pi_121258989
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 04:22 schreef Bitlord het volgende:
Ja, van de laatste tien jaar ja, als voornaam welteverstaan. Hoewel de naam al duizenden jaren bestaat was er voor de milleniumwisseling vrijwel niemand die deze naam aan zijn kind gaf:

Dan nog hoort hij niet thuis in het rijtje van bevliegingen van Anita met de bakfiets.

[ Bericht 22% gewijzigd door CruellaDeVil op 07-01-2013 04:29:29 ]
pi_121259002
Sttat hierboven. Vlinders bestonden voor 2005 ook niet, fijne tijd was dat.
  † In Memoriam † maandag 7 januari 2013 @ 04:30:32 #10
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_121259012
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 04:22 schreef Bitlord het volgende:

Zelophehad gaf de naam toch aan zijn kind :') En, Exodus zijnde het tweede boek uit het oude testament, kan ik je garanderen was voor de milleniumwissel.

En Noach (waar Noa toch een afgeleide van is) je weet wel van die boot, komt al voor in het boek Genesis, eerste boek van het Oude Testament.
Are you fokking to me?
pi_121259014
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 04:13 schreef Av- het volgende:
Wat is er mis met de naam Noa? Die hoor ik al (tientallen) jaren en vind ik opzich best een mooie naam.
Cindy De Vuyst
  maandag 7 januari 2013 @ 04:32:54 #12
351921 CruellaDeVil
pi_121259023
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 04:28 schreef Bitlord het volgende:
Noa is een historisch significante, eeuwenoude naam die simpelweg weer populair is geworden na dit een hele tijd niet te zijn geweest. Jij gooit deze op één hoop met namen die inderdaad in de laatste paar jaren verzonnen zijn door types die zo nodig een uniek kind wilden. Dat is dom en je zet jezelf dan ook enkel voor schut.
pi_121259025
Heet je kind gewoon Jan, Jos, Ann, Evy ofzo.
Kan hij/zij gewoon lekker op de Playstation z'n naam invullen als daarom gevraagd wordt.

Dat 3-letterwoord was van mij altijd SEX of LUL omdat er niet meer karakters in konden :(
Cindy De Vuyst
pi_121259027
Ohja, geef je kind gewoon de naam 'TS', is makkelijk ook!

TS :')
Cindy De Vuyst
  maandag 7 januari 2013 @ 04:34:44 #15
351921 CruellaDeVil
pi_121259031
Noa is overigens afgeleid van Noach, zoals Marie30 al zei: http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/noach
pi_121259035
Ik zie bijna dagelijks namen langskomen waarbij ik me afvraag wat de ouders bezielt, maar daar horen bovenstaande voorbeelden niet echt bij. Het kan allemaal heus waar veel erger. Alhoewel, 'Zimm' toch best een vreemde naam is waarbij het arme...meisje/jongetje altijd haar/zijn naam zal moeten spellen 'met een z en dubbel m...en een i van Izaäk'.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_121259037
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 04:32 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Noa is een historisch significante, eeuwenoude naam die simpelweg weer populair is geworden na dit een hele tijd niet te zijn geweest. Jij gooit deze op één hoop met namen die inderdaad in de laatste paar jaren verzonnen zijn door types die zo nodig een uniek kind wilden. Dat is dom en je zet jezelf dan ook enkel voor schut.
Je dwaalt af van de reden waarom ik dit topic geopend heb, om de reden dat ik niet op de hoogte ben van alle namen die in de testamenten voorkomen?
  † In Memoriam † maandag 7 januari 2013 @ 04:37:52 #18
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_121259039
Hoe betrouw is die Meertens site? Hij heeft alvast de oorsprong van mijn echte voornaam verkeerd.
Are you fokking to me?
  maandag 7 januari 2013 @ 04:38:32 #19
351921 CruellaDeVil
pi_121259041
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 04:37 schreef Bitlord het volgende:

[..]

Je dwaalt af van de reden waarom ik dit topic geopend heb, om de reden dat ik niet op de hoogte ben van alle namen die in de testamenten voorkomen?
Probeer de aandacht maar af te leiden van het feit dat het debiel was om Noa in de OP te zetten. :')
  † In Memoriam † maandag 7 januari 2013 @ 04:39:29 #20
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_121259042
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 04:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie bijna dagelijks namen langskomen waarbij ik me afvraag wat de ouders bezielt, maar daar horen bovenstaande voorbeelden niet echt bij. Het kan allemaal heus waar veel erger. Alhoewel, 'Zimm' toch best een vreemde naam is waarbij het arme...meisje/jongetje altijd haar/zijn naam zal moeten spellen 'met een z en dubbel m...en een i van Izaäk'.
Kan erger, spel als kind Zelophehad maar eens :')
Are you fokking to me?
  maandag 7 januari 2013 @ 04:39:36 #21
351921 CruellaDeVil
pi_121259043
quote:
8s.gif Op maandag 7 januari 2013 04:37 schreef Marie30 het volgende:
Hoe betrouw is die Meertens site? Hij heeft alvast de oorsprong van mijn echte voornaam verkeerd.
quote:
De Nederlandse Voornamen Databank geeft informatie over 500.000 verschillende officiële voornamen die in Nederland voorkomen. Het bestand is gebaseerd op de voornamen die als eerste naam en/of als volgnaam omstreeks 1 januari 2011 bij de Gemeentelijke Basisadministratie geregistreerd waren, aangevuld met recentere eerste voornamen die verkregen zijn van de Sociale Verzekeringsbank. Daarnaast zijn er een aantal voornamen opgenomen die genoemd worden in de Prisma Voornamen (samengesteld door J. van der Schaar, bewerkt door Doreen Gerritzen), maar niet meer in Nederland gedragen worden.
Op zich betrouwbaar, maar incompleet.
  † In Memoriam † maandag 7 januari 2013 @ 04:40:44 #22
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_121259045
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 04:39 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

[..]

Op zich betrouwbaar, maar incompleet.
Thanks.
Are you fokking to me?
pi_121259046
Habakuk is ook een mooie Bijbelse naam. Of Judas, mevrouw DeVille.
  maandag 7 januari 2013 @ 04:45:04 #24
351921 CruellaDeVil
pi_121259060
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 04:40 schreef Bitlord het volgende:
Doe niet zo idoot. Jij weet ook wel dat een naam als Habakuk (te afwijkend) of Judas (connotatie) niet te vergelijken is met Noa. Je bent gewoon een slapjanus die niet toe durft te geven een domme fout gemaakt te hebben.
pi_121259063
Van die pretentieuze Nederlandse namen zijn inderdaad het ergst.

Vlinder, het dier _O_
Vlinder als naam :r
  † In Memoriam † maandag 7 januari 2013 @ 04:46:56 #26
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_121259065
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 04:40 schreef Bitlord het volgende:
Je wil hiermee (hoop ik) toch niet beweren dat Bijbelse namen niet voorkomen? :D

Sarah, Maria (Marie), Jozef (Jef), Elias, Hannah, Simon, ....
Are you fokking to me?
pi_121259069
quote:
7s.gif Op maandag 7 januari 2013 04:46 schreef Marie30 het volgende:
Je wil hiermee (hoop ik) toch niet beweren dat Bijbelse namen niet voorkomen? :D

Sarah, Maria (Marie), Jozef (Jef), Elias, Hannah, Simon, ....
David!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † maandag 7 januari 2013 @ 04:52:50 #28
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_121259075
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 04:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

David!
:Y

Nog een grote: Ester (koningin der Joden) er is ook een Oudtestamentisch deel dat Ester heet....
Are you fokking to me?
pi_121259091
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 04:45 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Doe niet zo idoot. Jij weet ook wel dat een naam als Habakuk (te afwijkend) of Judas (connotatie) niet te vergelijken is met Noa. Je bent gewoon een slapjanus die niet toe durft te geven een domme fout gemaakt te hebben.
Feitelijk komt het ernop neer dat ik de hele OP al eens getypt had met andere namen, waaronder Tos en Raven. Toen ik die post wilde plaatsen viel de internetverbinding weg waardoor ik opnieuw moest typen. Toen heb ik maar even snel wat namen gecopypaste van een Libelleforum na Gegoogled te hebben op rare vooenamen en heb niet.zo goed.op het lijstje gelet. Is het nu goed, Vader?
  maandag 7 januari 2013 @ 05:09:50 #30
351921 CruellaDeVil
pi_121259105
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 05:03 schreef Bitlord het volgende:

[..]

Feitelijk komt het ernop neer dat ik de hele OP al eens getypt had met andere namen, waaronder Tos en Raven. Toen ik die post wilde plaatsen viel de internetverbinding weg waardoor ik opnieuw moest typen. Toen heb ik maar even snel wat namen gecopypaste van een Libelleforum na Gegoogled te hebben op rare vooenamen en heb niet.zo goed.op het lijstje gelet. Is het nu goed, Vader?
Zeer geloofwaardig. :')

Mocht het toch waar zijn: ga eens langs de dokter. Blijkbaar kan je een door jezelf geschreven rijtje namen niet langer dan 2 minuten onthouden...
pi_121259122
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 04:33 schreef einzeinz het volgende:
Heet je kind gewoon Jan, Jos, Ann, Evy ofzo.
Kan hij/zij gewoon lekker op de Playstation z'n naam invullen als daarom gevraagd wordt.

Dat 3-letterwoord was van mij altijd SEX of LUL omdat er niet meer karakters in konden :(
_O-

noah is toruwens van de notebook O+ O+

ik zou mn kind later denk ik Joe of Johnny noemen :D

oja en zal ongetwijfeld al gepost zijn maar tegenwoordig noemen ze toch ook "hope " en "beleave" of "summer" van dat soort dingen :') :')
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_121259131
huh die site is wel ziek trouwens en ik zit gewoon qua geboortedatum precies bij de hoogste piek en ook nog bij de gemeente met de meeste namen _O-

samen met rotterdam dan dat is dan wel weer btje jammer :')
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
  maandag 7 januari 2013 @ 05:57:12 #33
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_121259159
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 05:09 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Zeer geloofwaardig. :')

Mocht het toch waar zijn: ga eens langs de dokter. Blijkbaar kan je een door jezelf geschreven rijtje namen niet langer dan 2 minuten onthouden...
Verneuk het topic niet zo met je offtopic posts :') .

Noa is net zo'n kutnaam als die andere namen. Dat Noa een stuk ouder is verandert daar niks aan hoor.
Verder vind ik die namen uit de bijbel en het oude testament sowieso vrij kansloos klinken. Ik kan me niet voorstellen dat je je kind naar een daarvan (of een afgeleide) zou willen vernoemen. Zeker nu komt dat alleen maar oubollig over.
En nu weer ontopic :) .

Wat mij betreft is dit een zeer terechte klacht. Ouders moeten weer normaal gaan doen en niet zo egoïstisch met die "mijn kind moet een bijzondere naam want mijn kind is bijzonder"-mentaliteit. Je kind is niet bijzonder, je kind is net zo 12 in een dozijn als alle andere kinderen en de kans is groot dat 100 jaar na zijn/haar dood niemand nog zal weten wie hij/zij was en zich die naam dus ook niet meer zal herinneren.
En het enige wat je kind ervan zal herinneren is die kutperiode in zijn/haar jeugd waarin hij/zij gigantisch gepest is met die kutnaam die ze van jullie (ouders) gekregen heeft.
pi_121259160
Tygo... :r
  maandag 7 januari 2013 @ 06:27:10 #35
351921 CruellaDeVil
pi_121259198
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 05:57 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Verneuk het topic niet zo met je offtopic posts :') .
Wéééh! :')

quote:
Noa is net zo'n kutnaam als die andere namen. Dat Noa een stuk ouder is verandert daar niks aan hoor.
Dat TS Noa een lelijk naam vindt is niet eens het punt van de OP. :*

quote:
Verder vind ik die namen uit de bijbel en het oude testament sowieso vrij kansloos klinken. Ik kan me niet voorstellen dat je je kind naar een daarvan (of een afgeleide) zou willen vernoemen. Zeker nu komt dat alleen maar oubollig over.
Je wilt niet weten hoeveel namen waarvan je het nooit gedacht had van religieuze danwel specifiek Bijbelse origine zijn. Grote kans dat ook jouw naam er één van is. :W
pi_121259223
Wat vind ts dan wel mooie namen? de mijne :@ ?
pi_121259241
Noa kan dan wel een oude naam zijn, het blijft een modenaam. Jayden is ook bijbels maar wat mij betreft net zo'n soort naam...

Ik hou van ouderwetse traditionele Hollandse namen, mijn zoontje heet Teun O+
pi_121259265
over t algemeen zijn de "sterre's" trouwens ook indigo kinderen
pi_121259271
quote:
17s.gif Op maandag 7 januari 2013 06:44 schreef KritischeMassa het volgende:
Noa kan dan wel een oude naam zijn, het blijft een modenaam. Jayden is ook bijbels maar wat mij betreft net zo'n soort naam...

Ik hou van ouderwetse traditionele Hollandse namen, mijn zoontje heet Teun O+
jayden vind ik trouwens wel weer mooie naam O+ sowieso vind ik een btje engelse klank wel mooi :@ Ricardo of Gregory zijn trouwens ook mooie namen
pi_121259285
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 06:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

jayden vind ik trouwens wel weer mooie naam O+ sowieso vind ik een btje engelse klank wel mooi :@ Ricardo of Gregory vind ik trouwens ook mooie namen
Ricardo zit ik gelijk in de woonwagen .
Stalag hoorde ik laatst, ook wel apart .

Als vlinder mag ,is kakkerlak dan ook toegestaan ?
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_121259293
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 06:54 schreef JerryLee het volgende:

[..]

hoe spreek je dat uit? gewoon stalag? of meer stalek zgmaar ?
Em van mij mag je :P

trouwens ricardo en woonwagen is wel vooroordeel hoor zie van rhijn bijv niet gauw in een trailer wonen ;)
pi_121259296
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 06:54 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Stalag :) stel dat het een mietje is :') _O- :')
pi_121259297
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 06:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

trouwens ricardo en woonwagen is wel vooroordeel hoor zie van rhijn bijv niet gauw in een trailer wonen ;)
Nee maar ricardo1989 wel
pi_121259300
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 06:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Stallach
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_121259308
Noah is een mooie, beschaafde naam.

Vlinder of Storm daarentegen... zitten vast op een vrije school en namen als baby al mee aan baby yoga.
No.
pi_121259309
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 06:57 schreef Jordi23 het volgende:

[..]

Nee maar ricardo1989 wel
dus? ik woon ook in woonwgenkamp ben ik nu ook minderwaardig? :W
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 06:58 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Stallach
nice _O_ oostblok vind ik trouwens ook wel mooie namen, Slawek ofzo bijv
pi_121259310
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2013 06:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
over t algemeen zijn de "sterre's" trouwens ook indigo kinderen
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 06:59 schreef Chernobog het volgende:
Noah is een mooie, beschaafde naam.

Vlinder of Storm daarentegen... zitten vast op een vrije school en namen als baby al mee aan baby yoga.
pi_121259316
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 06:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

dus? ik woon ook in woonwgenkamp ben ik nu ook minderwaardig? :W

[..]

nice _O_ oostblok vind ik trouwens ook wel mooie namen, Slawek ofzo bijv
Seki :P
  maandag 7 januari 2013 @ 07:19:10 #49
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_121259383
Noah O+

Als ik een jongetje was geworden had ik John geheten :')
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
pi_121259407
djamiljo
My Saxo Goes Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhp.
automaat, dan krijg je dat :)
pi_121259410
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 07:19 schreef rosepetals het volgende:
Noah O+

ik tessa :')

edit: in t geval dat ik een meisje was geworden dus.. :')
pi_121259411
sommige mensen doen ook gewoon een greep uit de sceabble zak
My Saxo Goes Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhp.
automaat, dan krijg je dat :)
pi_121259417
ik hoorde gisteren in de speeltuin de naam Borg. toen had ik wel even een wtf momentje..
  maandag 7 januari 2013 @ 07:25:18 #54
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_121259419
Ik vind sterre leuk juist :)
  † In Memoriam † maandag 7 januari 2013 @ 07:26:00 #55
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_121259426
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 07:25 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik vind sterre leuk juist :)
Doet me denken aan een dood kindje ;( Sterrenkindjes...
Are you fokking to me?
  maandag 7 januari 2013 @ 07:26:17 #56
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_121259428
quote:
10s.gif Op maandag 7 januari 2013 07:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

ik tessa :')

edit: in t geval dat ik een meisje was geworden dus.. :')
Klinkt als een enorm sletje, een tessa :@
pi_121259440
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 07:26 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Klinkt als een enorm sletje, een tessa :@
oew dat had je niet willen weten, mannen, vrouwen, auto's.. t had me allemaal niet uitgemaakt :~
  maandag 7 januari 2013 @ 07:29:01 #58
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_121259448
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 07:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

oew dat had je niet willen weten, mannen, vrouwen, auto's t had me allemaal niet uitgemaakt :~
Rip Tessa ;(

Ik zou vernoemd geweest zijn naar John Lennon en alhoewel ik hem wel tof vind vind ik Paul veel leuker ;(
  maandag 7 januari 2013 @ 07:29:36 #59
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121259450
Hoe weet je wat je meisjesnaam is
Mijn nieuwe ondertitel
  maandag 7 januari 2013 @ 07:30:17 #60
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_121259458
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 07:29 schreef sinepedraap het volgende:
Hoe weet je wat je meisjesnaam is
Kan je bij de gemeente opvragen, moet je vanmiddag ff langs gaan.
pi_121259460
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 07:29 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Rip Tessa ;(

Ik zou vernoemd geweest zijn naar John Lennon en alhoewel ik hem wel tof vind vind ik Paul veel leuker ;(
John Lennon vind ik trouwens dan inderdaad wel toffe kerel vooral imagine echt mooi liedje met goede tekst ook. Paul vind ik echt helemaal niks :') :D
zoals ik hierboven al zei in dit topic zou ik mn kindje denk ik later Johnny of Joe noemen als jongetje word :D
  maandag 7 januari 2013 @ 07:32:34 #62
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_121259466
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 07:31 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

John Lennon vind ik trouwens dan inderdaad wel toffe kerel vooral imagine echt mooi liedje met goede tekst ook. Paul vind ik echt helemaal niks :') :D
zoals ik hierboven al zei in dit topic zou ik mn kindje denk ik later Johnny of Joe noemen als jongetje word :D
Doet me zo denken aan

Paul is veel schattiger O+
  maandag 7 januari 2013 @ 07:34:09 #63
351921 CruellaDeVil
pi_121259473
quote:
17s.gif Op maandag 7 januari 2013 06:44 schreef KritischeMassa het volgende:
mijn zoontje heet Teun O+
Teun zal voor mij altijd dat ene irritante, zelfingenomen, verwende kutjoch zijn. :r
pi_121259474
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 07:32 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Doet me zo denken aan [ afbeelding ]

Paul is veel schattiger O+
Haha ik moet dan juist denken aan Johnny walker :@ :~ of johnny cash :D gewoon zon keiharde rauwe amerikaanse bink _O_ sowieso word mijn zoontje later echt DE player van t schoolplein. Bij paul moet ik gelijk aan die ene fok autist denken :') daar word je ook niet echt vrolijk van
pi_121259479
hoe heette die ene user trouwens ook alweer? Pleun ofzo ? _O-
pi_121259488
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 04:28 schreef Bitlord het volgende:
Vlinders bestaan al duizenden jaren :')
  maandag 7 januari 2013 @ 07:36:28 #67
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_121259496
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 07:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Haha ik moet dan juist denken aan Johnny walker :@ :~ of johnny cash :D gewoon zon keiharde rauwe amerikaanse bink _O_ sowieso word mijn zoontje later echt DE player van t schoolplein. Bij paul moet ik gelijk aan die ene fok autist denken :') daar word je ook niet echt vrolijk van
O+ O+ O+

Johnny cash _O_ Dat is wel tof.
pi_121259508
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 07:36 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Vlinders bestaan al duizenden jaren :')
jonge lul niet
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 07:36 schreef rosepetals het volgende:

[..]

O+ O+ O+
[ afbeelding ]

Johnny cash _O_ Dat is wel tof.
ja toch :D ik heb er wel verstand van :6
pi_121259518
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 04:12 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Onterechte klacht.
Dit. Het zijn kutnamen, maar het lijkt me dat de ouders nog altijd mogen kiezen.
En vroeger had je ook Mien Billekes-Jeuken, dus het is niet van de laatste 10 jaar.
pi_121259539
quote:
10s.gif Op maandag 7 januari 2013 07:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
hoe heette die ene user trouwens ook alweer? Pleun ofzo ? _O-
Is tegenwoordig een normale naam.
pi_121259553
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 07:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

jonge lul niet
De 160.000 geïdentificeerde soorten zijn zo ineens in een weekendje ontstaan? :')
pi_121259555
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 07:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Is tegenwoordig een normale naam.
was trouwens smartass heb t net evn opgezocht maar toch vind ik t niet een normale naam
pi_121259558
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 07:41 schreef Pakspul het volgende:

[..]

De 160.000 geïdentificeerde soorten zijn zo ineens in een weekendje ontstaan? :')
gozer zijn echt wel eff wat meer soorten hoor als je de mot familie erbij gaat reknen en ja gecreërd bij gods wil. Die maakte de hele wereld in 7 dagen nou dan kn een weekendje paar van die vlieginsectjes ook wel af
pi_121259563
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 07:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

gozer zijn echt wel eff wat meer soorten hoor als je de mot familie erbij gaat reknen
Op die manier worden het er altijd meer als je er extra families bij gaat halen....
  maandag 7 januari 2013 @ 07:43:11 #75
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_121259566
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 07:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

was trouwens smartass heb t net evn opgezocht maar toch vind ik t niet een normale naam
Pleun is een meisjesnaam toch?
pi_121259571
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 07:43 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Pleun is een meisjesnaam toch?
zij pretendeerde op fok een meisje te zijn ja, al weetje dat nooit hier
pi_121259594
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 07:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

gozer zijn echt wel eff wat meer soorten hoor als je de mot familie erbij gaat reknen en ja gecreërd bij gods wil. Die maakte de hele wereld in 7 dagen nou dan kn een weekendje paar van die vlieginsectjes ook wel af
Schijnbaar gooit de Nederlandse wikipedia motten en vlinders al direct bij elkaar. Als je de groep pakt waar zowel motten als vlinders in zitten kom je op een totaal van: 174,250 verschillende soorten.
pi_121259600
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 07:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Ik woon in een dorp met 1500 inwoners, daarvan heten er 3 Pleun. Dat is 0,2%. Komt best veel voor dus.
  maandag 7 januari 2013 @ 07:48:54 #79
110223 MOON76
A.F.C.A. CB$
pi_121259625
Pleun,Ploni, beide afgeleid van Appelonia ( in welke schrijfvorm dan ook)...
Ik weet niet wat beter klinkt.

Verder is de klacht wel terecht..
Bij mijn dochter in de klas ook een paar van die namen...Indy...pffff. Mama was zeker dol op de filmreeks..en Fien, ook zo'n naam...
[b]1 spermacel heeft 37,5MB aan DNA data[/b]
[b]Dat betekent dat tijdens een gemiddelde zaadlozing een dataoverdracht van 1,33 PB (1,048,676GB) in 3 seconde plaatsvind..[/b]
[b]En ik maar denken dat glasvezel snel was[/b]
pi_121259639
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 07:46 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Schijnbaar gooit de Nederlandse wikipedia motten en vlinders al direct bij elkaar. Als je de groep pakt waar zowel motten als vlinders in zitten kom je op een totaal van: 174,250 verschillende soorten.
gast wie weet dat nou beter ik kijk altijd discoverychannel man
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 07:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ik woon in een dorp met 1500 inwoners, daarvan heten er 3 Pleun. Dat is 0,2%. Komt best veel voor dus.
nou ik ken er geeneen en woon in amsterdam :W wat een drogredenatie is dat zeg
pi_121259665
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 07:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

[..]

nou ik ken er geeneen en woon in amsterdam :W wat een drogredenatie is dat zeg
Hoe oud ben je dan?
pi_121259690
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 07:46 schreef Pakspul het volgende:

[..]

nee maar evn serieus dat is ws dan alleen de nederlandse motten en vlinders en niet wereldwijd want je hebt zelfs van een bepaalde mot weer allerlei gradaties die toch weer net wat verschillend zijn, of waarvan je t verschil pas na sectie kan zien. True story dit
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 07:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Hoe oud ben je dan?
15 wat maakt dat uit?
pi_121259916
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 07:34 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Teun zal voor mij altijd dat ene irritante, zelfingenomen, verwende kutjoch zijn. :r
:'( ;( :(
  maandag 7 januari 2013 @ 08:19:19 #84
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_121259929
Dingen als Merel, of Vlinder. Sterre. :r :r :r
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  maandag 7 januari 2013 @ 08:20:04 #85
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121259944
IK heb nog nooit iemand gezien die Sterre heet trouwens. Moet het niet Sterren zijn?
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121259949
Argumenten waarin Wikipedia en Discovery channel de basis vormen :')

Al is wikipedia puur opvoeren als bron iets geloofwaardiger dan als 15-jarig snaakje roepen dat je alwetend bent, omdat je discovery channel kijkt :')
pi_121259965
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 08:20 schreef sinepedraap het volgende:
IK heb nog nooit iemand gezien die Sterre heet trouwens. Moet het niet Sterren zijn?
Nee het is sterre. Al ben ik er ook nog nooit een Sterre tegengekomen in t wild hoor maar schijnt dus voor te komen.
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 08:20 schreef BlueNumber het volgende:
Argumenten waarin Wikipedia en Discovery channel de basis vormen :')

Al is wikipedia puur opvoeren als bron iets geloofwaardiger dan als 15-jarig snaakje roepen dat je alwetend bent, omdat je discovery channel kijkt :')
:') wedden dati k gelijk heb hiero afgelopen 2 jaar in zomervakantie naar natuurkampen enzo die mensen daar zijn echt kaolo slim hoor en op wikipedia geloofwaardiger noemen dan discovery channel _O- schaam je
  maandag 7 januari 2013 @ 08:22:57 #88
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121259978
Ik ben persoonlijk wel van de ouderwetse namen. IJsbrand, Baltazar, Bernard
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121259990
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 08:22 schreef sinepedraap het volgende:
baltazar is een vieze moordenaar :r nog een reden om discovery channel te kijken ;)
  maandag 7 januari 2013 @ 08:24:27 #90
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121259993
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 08:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

baltazar is een vieze moordenaar :r
Ja en iedereen in een Suzuki Swift moeten we bekogelen
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121259998
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 08:24 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Ja en iedereen in een Suzuki Swift moeten we bekogelen
Waarom zou je dat willen doen?
pi_121260001
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 08:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Nee het is sterre. Al ben ik er ook nog nooit een Sterre tegengekomen in t wild hoor maar schijnt dus voor te komen.

[..]

:') wedden dati k gelijk heb hiero afgelopen 2 jaar in zomervakantie naar natuurkampen enzo die mensen daar zijn echt kaolo slim hoor en op wikipedia geloofwaardiger noemen dan discovery channel _O- schaam je
Enig idee hoe het staat met de betrouwbaarheid van Wikipedia?
  maandag 7 januari 2013 @ 08:25:07 #93
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121260003
quote:
15s.gif Op maandag 7 januari 2013 08:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Waarom zou je dat willen doen?
Ik maakte slechts een voorbeeld dat je niet moet oordelen op basis van een naam. Tenzij Mohammed of zo erin voorkomt.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121260008
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 08:25 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Ik maakte slechts een voorbeeld dat je niet moet oordelen op basis van een naam. Tenzij Mohammed of zo erin voorkomt.
:') owja dan wel
pi_121260012
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 08:25 schreef BlueNumber het volgende:

[..]

Ja elke idioot kan er iets opzetten dat is bij discovery niet zo ;)
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 08:25 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

suzuki swift is toch geen naam? Verder oordeelde ik ook niet maar was t meer een constatering. Dat laatste gedeelte over Mohammed reageer ik maar niet op
  maandag 7 januari 2013 @ 08:27:19 #96
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121260032
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 08:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

[..]

suzuki swift is toch geen naam? Verder oordeelde ik ook niet maar was t meer een constatering. Dat laatste gedeelte over Mohammed reageer ik maar niet op
Het was daarom ook een voorbeeld ;(

Zoals toen met de Naald die aanslag weet je wel, iedereen ging haten op Suzuki Swift, terwijl mensen er niks aan konden doen dat ze zo'n auto. Dat is gemeen natuurlijk. Net zo als boos worden op Baltazar omdat die Baltazar heet. Mohammed niet inbegrepen.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121260037
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 08:27 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Het was daarom ook een voorbeeld ;(

Zoals toen met de Naald die aanslag weet je wel, iedereen ging haten op Suzuki Swift, terwijl mensen er niks aan konden doen dat ze zo'n auto. Dat is gemeen natuurlijk. Net zo als boos worden op Baltazar omdat die Baltazar heet. Mohammed niet inbegrepen.
ik vond t juist wel tof hoor, dag erna gelijk op marktplaats 1 gekocht voor 50 eurro _O_ die dingen waren zo goedkoop gelijk

en volgensmij namen ze t die auto ook niet al te persoonlijk hoor :D :') :P
pi_121260049
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 08:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

[..]

Ik moet je teleurstellen, Wikipedia is juist zeer betrouwbaar.
  maandag 7 januari 2013 @ 08:29:41 #99
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_121260058
quote:
13s.gif Op maandag 7 januari 2013 08:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dingen als Merel, of Vlinder. Sterre. :r :r :r
en Jet ;(
Doei!
pi_121260059
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 08:29 schreef BlueNumber het volgende:

[..]

ow shit zeg nou heb je me echt overtuigd

... :')
je weet toch zelf hopelijk ook wel dat iedereen dr zomaar wat op kan gooien

en wikipedia zeer betrouwbaar noemen :') :D :') en dan zeggen dat ik rare argumenten heb _O-
pi_121260061
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 07:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Dan had je mij moeten verbeteren en moeten zeggen dat ik de motten familie al had meegerekend en dat de vlinder geslacht minder dan 160.000 is. Tevens je suggereerde dat als het motten soort erbij was gerekend dat het vele malen meer was, wat nu maar uitkomt op 10%. Meer discovery kijken jongeman! :P
  maandag 7 januari 2013 @ 08:30:28 #102
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121260068
Hetti _O_

Coby _O_

Annefleur _O_
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121260077
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 08:30 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Dan had je mij moeten verbeteren en moeten zeggen dat ik de motten familie al had meegerekend en dat de vlinder geslacht minder dan 160.000 is. Tevens je suggereerde dat als het motten soort erbij was gerekend dat het vele malen meer was, wat nu maar uitkomt op 10%. Meer discovery kijken jongeman! :P
je weet hopelijk wel dat t over Nederlandse motten en vlinders gaat en ik bedoelde wereldwijd ?

hoe bedoel je trouwens die 10% :P?
pi_121260092
Oh god, mijn stokpaardje! Even kijken hoor... nou, ik ken gezin themanaam (Luna, Sterre, Sky... neem godverdomme goudvissen als je zoiets wil) en dan ken ik gezin LEKKER HIP LEKKER KORT Raf en Zip en natuurlijk gezin ik-ben-een-complete-randdebiel-die-zich-niet-had-mogen-voortplanten Beer en Tor. Ja, Tor. Ze had hem wel vernoemd naar een vriend die Thor heette, maar ze vond die h zo raar :'(
En natuurlijk Chemsey-Jaylin! Want dan kunnen we haar CJ noemen!

Aan de andere kant: mijn neefjes hebben van die namen die rechtstreeks uit de top 3 meest populaire jongensnamen van dat moment getrokken zijn, dat is weer het andere uiterste.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_121260107
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 08:32 schreef HaywoodJablome het volgende:
Oh god, mijn stokpaardje! Even kijken hoor... nou, ik ken gezin themanaam (Luna, Sterre, Sky... neem godverdomme goudvissen als je zoiets wil) en dan ken ik gezin LEKKER HIP LEKKER KORT Raf en Zip en natuurlijk gezin ik-ben-een-complete-randdebiel-die-zich-niet-had-mogen-voortplanten Beer en Tor. Ja, Tor. Ze had hem wel vernoemd naar een vriend die Thor heette, maar ze vond die h zo raar :'(

Aan de andere kant: mijn neefjes hebben van die namen die rechtstreeks uit de top 3 meest populaire jongensnamen van dat moment getrokken zijn, dat is weer het andere uiterste.
raf is gewoon een bekende belgische naam volgensmij hoor
trouwens tor _O- :')

en Chemsey-Jaylin is wel mooi O+
pi_121260111
quote:

Chumlee _O_
pi_121260199
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 08:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

raf is gewoon een bekende belgische naam volgensmij hoor
trouwens tor _O- :')

en Chemsey-Jaylin is wel mooi O+
Ja, dat zal best, maar in combinatie met Zip vind ik het werkelijk om te kotsen.
En voor mijn eigen gemoedsrust ga ik er maar even vanuit dat je een geitnje maakt over CJ...
pi_121260215
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 08:41 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Ja, dat zal best, maar in combinatie met Zip vind ik het werkelijk om te kotsen.
En voor mijn eigen gemoedsrust ga ik er maar even vanuit dat je een geitnje maakt over CJ...
Misschien is Zip ook wel iets belgisch zou t niet weten :D zou me niks verbazen in ieder geval :')

nou dat chemsey vind ik toch niet zo mooi maar Jaylin is wel een prachtige naam O+ voor je dochter dan
pi_121260223
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 08:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Misschien is Zip ook wel iets belgisch zou t niet weten :D zou me niks verbazen in ieder geval :')

nou dat chemsey vind ik toch niet zo mooi maar Jaylin is wel een prachtige naam O+ voor je dochter dan
Maar maar... ze komen helemaal niet uit Belgie...

Ja, en om eerlijk te zijn, die vent had al een zoon en die heet Danyell, dus wat dat betreft past het wel bij elkaar. Het was alleen wel grappig, het geboortekaartje werd op het prikbord gehangen (was een oud collega van me, niet dat geboortekaartje, maar de vader van het kind) en er viel echt zo'n stilte van.... wie gaat er eerst iets over zeggen.
pi_121260251
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 08:44 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Maar maar... ze komen helemaal niet uit Belgie...

Ja, en om eerlijk te zijn, die vent had al een zoon en die heet Danyell, dus wat dat betreft past het wel bij elkaar. Het was alleen wel grappig, het geboortekaartje werd op het prikbord gehangen (was een oud collega van me, niet dat geboortekaartje, maar de vader van het kind) en er viel echt zo'n stilte van.... wie gaat er eerst iets over zeggen.

danyell :') dat klinkt als een homofiele daniel

maar Jaylin ga ik trouwens echt serieus onthouden als je t goed vind O+ Jayden ook erg mooi trouwens, lijkt er erg op. sowieso wil ik wel een naam met een J voor mn dochter. Jamelia ook erg mooi
  maandag 7 januari 2013 @ 08:46:51 #111
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_121260252
chewbacca
A man's got to do what a man's got to do
pi_121260288
Zip?

Misschien leuk als je een tweeling hebt en ze Zipje en Zopje noemt.
pi_121260307
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 08:49 schreef Saysem het volgende:
Zip?

Misschien leuk als je een tweeling hebt en ze Zipje en Zopje noemt.
ja of je achternaam begint met een O en als je dan pim fortuyn vermoord word je op t nieuws Zip O. genoemd :D _O- :D :'( :D HIHAHOHO
pi_121260328
Tessel is de enige naam die in mij opkomt.
Welkom op FOK!
  maandag 7 januari 2013 @ 08:55:04 #115
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_121260350
quote:

Sterre vind ik wel tof.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  maandag 7 januari 2013 @ 08:55:41 #116
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_121260360
Topic nr. 78458734398 hierover , krijgen we deze keer ook nog namen diel zijne wel acceptabel zijn?
Ik ben inmiddels overleden
pi_121260394
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2013 08:55 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Sterre vind ik wel tof.
Ik heb daar ook weining moeite mee, en ook Luna vind ik niet zo erg hoewel dat destijds wel zo'n enorme modenaam was, het gaat me meer om de combi van die 3 namen in 1 gezin.
pi_121260405
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 08:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

danyell :') dat klinkt als een homofiele daniel

maar Jaylin ga ik trouwens echt serieus onthouden als je t goed vind O+ Jayden ook erg mooi trouwens, lijkt er erg op. sowieso wil ik wel een naam met een J voor mn dochter. Jamelia ook erg mooi
Ik had ook wel een beetje de indruk dat die zoon (was al een jaar of 17 geloof ik) inderdaad homo was, dus dat scheelt alweer. Loopt-ie iets minder voor lul met zijn naam misschien.

En echt, je doet maar wat je niet laten kunt, het is niet alsof ik die naam zelf bedacht heb ofzo.
pi_121260424
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 08:59 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Ik heb daar ook weining moeite mee, en ook Luna vind ik niet zo erg hoewel dat destijds wel zo'n enorme modenaam was, het gaat me meer om de combi van die 3 namen in 1 gezin.
luna is net een hond man _O-
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 09:00 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Ik had ook wel een beetje de indruk dat die zoon (was al een jaar of 17 geloof ik) inderdaad homo was, dus dat scheelt alweer. Loopt-ie iets minder voor lul met zijn naam misschien.

En echt, je doet maar wat je niet laten kunt, het is niet alsof ik die naam zelf bedacht heb ofzo.
hahah dan ga ik mn zoon dus sowieso niet zo noemen :D _O- maar ok tnx

ik ga trouwens ook mijn kinderen sowieso 2 of 3 middelnamen geven denk ik :@
pi_121260627
Respect for one's elders gives character.
  maandag 7 januari 2013 @ 09:22:29 #121
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121260678
quote:
Ik kende vroeger een Adolf en dat was echt een toffe peer. Alleen zo kankertriest dat iedereen hem een hitlergroet gaf
Mijn nieuwe ondertitel
  maandag 7 januari 2013 @ 09:25:50 #122
354343 sorcees
ouwe gamer
pi_121260725
Niet moeilijk doen, Henk of Ingrid, Johny of Anita.
ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS
  maandag 7 januari 2013 @ 09:27:12 #123
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121260749
HoneyBooBoo
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121261004
Ik wil mijn zoon later Noah noemen ;(

Ik dacht origineel te zijn :')
  maandag 7 januari 2013 @ 09:43:41 #125
393069 Ricardo1987
Niet de echte
pi_121261022
Zoals Ricardo. :')
Wel meer baas als Ricardo1989
pi_121261043
quote:
6s.gif Op maandag 7 januari 2013 09:43 schreef Ricardo1987 het volgende:
Zoals Ricardo. :')
pi_121261210
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 08:25 schreef BlueNumber het volgende:

[..]

Betrouwbaarheid en Wikipedia in 1 zin gebruiken zonder het woordje 'niet' erin :')
pi_121261229
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 08:29 schreef BlueNumber het volgende:

[..]

:')
pi_121261268
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 09:51 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Betrouwbaarheid en Wikipedia in 1 zin gebruiken zonder het woordje 'niet' erin :')
Betrouwbaarder dan een 15 jarige autist met 12 chromosomen.
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
pi_121261461
Tijmen
  maandag 7 januari 2013 @ 10:15:08 #131
362590 Krabs2.0
Krabburgers
pi_121261669
Johannes-Coenradus

_O_
Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs
pi_121261723
niks mis met zimm
pi_121261883
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 10:15 schreef Krabs2.0 het volgende:
Johannes-Coenradus

_O_
:D

Terechte klacht; al hoor je in deze regio toch nog genoeg "simpele" namen.
pi_121262143
Chenaynay. Ik kwam een Nederlands meisje tegen die zo heette. Hadden haar ouders drugs op ofzo?
  maandag 7 januari 2013 @ 10:36:57 #135
393118 Bakbak
Hard en ziel(ig)
pi_121262206
Jelmer is er ook zo 1..

Al die rare namen van tegenwoordig! Ik vind deze klacht volledig terecht
Cool story bro
pi_121262696
:)
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 08:20 schreef sinepedraap het volgende:
Nee Sterre, ik ken wel iemand die haar dochter zo genoemd heeft
  maandag 7 januari 2013 @ 11:04:37 #137
30961 Knaller
knalt er op los
pi_121262894
Sterre klinkt voor geen meter. :')

Nee doe mij maar Mila of Sarah voor een meisje.
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
pi_121263349
Als ik een zoon en een dochter krijg noem ik ze Jazmin en Jamal. Moet ik wel eerst een donkere chick scoren, want anders past het niet.
pi_121263391
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 10:55 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nee Sterre, ik ken wel iemand die haar dochter zo genoemd heeft
Sterre was vooral een jaar of 8-10 geleden heeeeeel erg populair bij een bepaald slag mensen.
Die mensen gaan nu eerder voor namen als Saar, en Jet en dat soort shit. (op zich niks mis mee, maar na de 4e Jet weet je het ook wel)
pi_121263726
De moeder van mijn kinderen gaat Fleur heten en onze dochter Nina en zoon Luís. :7

Lekker fokken als dat kind irritant is door zijn naam niet in het Spaans maar Nederlands uit te spreken.

LUIS!! :7
Respect for one's elders gives character.
pi_121265330
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 04:08 schreef Bitlord het volgende:
Welke idioot noemt zijn kind nou voor het leven "Zimm"? Net zoals Vlinder, Storm, Beer & Sterre (allen afkomstig uit een Vinex-wijk).

Het is naar mijn inzicht een ontwikkeling sinds een jaar of 10, dat ouders hun kinderen iets "unieks" willen geven door middel van een aparte voornaam. Hiermee schaden ze hun kind echter voor het leven. Waarom niet meer de ouderwetse mooie voornamen van voorheen?

Kennen jullie nog andere idiote voornamen in jullie omgeving?
Die modenamen kun je ook leuk combineren. Vlinderbeer, Strombeer.. Sterre gaat nog wel.

Ik ken een Bodil.. Geen idee of het een nieuwe naam is, maar het klinkt bijzonder stom. Het is nog een meisjesnaam ook.
Het kind gaat gegarandeerd gepest worden.
pi_121265517
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 09:54 schreef WH141 het volgende:

[..]

Betrouwbaarder dan een 15 jarige autist met 12 chromosomen.
zelfs ik weet dat dat niet mogelijk is dus je praat poep jij en ik heb nog steeds gwn gelijk dus je dist je zelf hiero

nerdje :')
  maandag 7 januari 2013 @ 12:44:00 #143
376575 shenkiede
altijd eerlijk
pi_121265566
noem je kind gewoon ger
  maandag 7 januari 2013 @ 12:44:20 #144
244933 trovey
Nachtoele
pi_121265575
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2013 04:39 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Kan erger, spel als kind Zelophehad maar eens :')
Ik ben bang dat niet alleen kinderen daar moeite mee hebben. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 7 januari 2013 @ 12:45:38 #145
244933 trovey
Nachtoele
pi_121265618
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Die modenamen kun je ook leuk combineren. Vlinderbeer, Strombeer.. Sterre gaat nog wel.

Ik ken een Bodil.. Geen idee of het een nieuwe naam is, maar het klinkt bijzonder stom. Het is nog een meisjesnaam ook.
Pluk. :P Ja, ik heb iemand gekend die zijn kind zo noemde....dat jochie moet inmidddels op de basisschool zitten, arm kind. ;(
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 7 januari 2013 @ 12:49:47 #146
381504 JosefDettelbacher
Approved by VD en Geelman! XD
pi_121265741
Volgens mij was hier pas nog een topic over.
Toen vond ik Vesper wel een mooie naam voor een meisje, en nog steeds eigenlijk. :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100% gluten en koemelk eiwitvrij!
  maandag 7 januari 2013 @ 12:51:28 #147
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_121265786
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:49 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Volgens mij was hier pas nog een topic over.
Toen vond ik Vesper wel een mooie naam voor een meisje, en nog steeds eigenlijk. :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik meer een naam voor een bromfiets. Hoewel die dame er op die foto mag wezen.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  maandag 7 januari 2013 @ 12:53:36 #148
381504 JosefDettelbacher
Approved by VD en Geelman! XD
pi_121265848
quote:
7s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:51 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Dat vind ik meer een naam voor een bromfiets. Hoewel die dame er op die foto mag wezen.
Ja je moet wel net het vrouwtje vinden dat zulke dermate goede genen heeft dat ze zo'n juweeltje uit kan poepen... Aan mijn genen zal het in ieder geval niet liggen.

Maar een dikke pot met een kort pittig specht kapsel kan beter geen Vesper heten inderdaad...

Vesper is trouwens al een verdomd oude (Romeinse?) naam en betekent: "avondmis". Stond ik ook van te kijken. Wel classy.
100% gluten en koemelk eiwitvrij!
pi_121265977
Terechte klacht nog maar weinig mensen die hun kind Albert of zo noemen
Ура для россии
pi_121266001
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:57 schreef Woestijnvos het volgende:
Terechte klacht nog maar weinig mensen die hun kind Albert of zo noemen
dat is juist een goede zaak :P albert :')
  maandag 7 januari 2013 @ 12:59:28 #151
330677 Internepper
Malafide paardenhandelaar
pi_121266029
Hier zijn echt al veel topics over geweest in klb.
040
pi_121266218
quote:
Brfxxccxxmnpcccclllmmnprxvclmnckssqlbb11116 (uitgesproken als Albin)

dat tussenhaakjes :D :')
  maandag 7 januari 2013 @ 13:06:15 #154
391651 watisdezen
Neen Neen Neen
pi_121266230
Tsja, 'Patafysici
pi_121266353
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 09:51 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

De engelse wikipedia is de meest betrouwbare engelstalige site.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2013 13:10:45 ]
pi_121266449
De norm zou moeten zijn dat alleen schermnamen FOK!kers als voornaam gebruikt mogen worden..
pi_121266541
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
De norm zou moeten zijn dat alleen schermnamen FOK!kers als voornaam gebruikt mogen worden..
Bij deze krijgt mijn kind de naam Enneacanthus Obesus. 8-)
pi_121266556
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:15 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Bij deze krijgt mijn kind de naam Enneacanthus Obesus. 8-)
Ben zeeeeer vereerd! :D
pi_121266608
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Okee. Keep on dreaming.
  maandag 7 januari 2013 @ 13:59:16 #160
391651 watisdezen
Neen Neen Neen
pi_121268056
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Nou...
http://www.dailymail.co.u(...)ml?ito=feeds-newsxml

Niet alsof Nederlands het zoveel beter doet:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Selim_III
pi_121268674
Tim, Maikel, Jamie, Tristan, Sylvan, Sylvana :/ :')

[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2013 14:17:08 ]
pi_121268795
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:16 schreef DoctorP131 het volgende:
Tim, Maikel, Jamie, Tristan, Sylvan, Sylvana :/ :')
Desteny. Met een E ja. ;(
  maandag 7 januari 2013 @ 14:42:01 #163
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_121269512
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 07:19 schreef rosepetals het volgende:
Noah O+

Hey Johnny :7

SPOILER
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_121269765
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ooooh, als ik ooit per ongeluk een kind werp, noem ik hem of haar Zipbeer! En dan iedereen dwingen de spruit aan te spreken met de volledige naam!

tevens, obligatory:
pi_121270803
Darnell, Dashonda, LaToya, LaQisha, Tauyshan, Shalondra, Jermaine _O_

quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 08:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

ow shit zeg nou heb je me echt overtuigd

... :')
je weet toch zelf hopelijk ook wel dat iedereen dr zomaar wat op kan gooien

en wikipedia zeer betrouwbaar noemen :') :D :') en dan zeggen dat ik rare argumenten heb _O-
Wikipedia is about as good a source of accurate information as Britannica, the venerable standard-bearer of facts about the world around us, according to a study published this week in the journal Nature.

http://news.cnet.com/2100-1038_3-5997332.html
pi_121270924
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:21 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

Desteny. Met een E ja. ;(
Vergeet ook Priscilla, Patricia en Serenity niet
pi_121271498
Als ik ooit een dochter krijg vernoem ik haar naar mijn oma :D
Adriana, hele mooie naam imo
  maandag 7 januari 2013 @ 15:57:03 #168
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_121272157
Op mijn school zat een docent die z'n kids Frodo en Yoda had genoemd, wtf.
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
  maandag 7 januari 2013 @ 16:00:13 #169
351921 CruellaDeVil
pi_121272259
Ik kende vroeger een meisje wiens naam in mijn moedertaal teef betekent. :')
  maandag 7 januari 2013 @ 16:00:43 #170
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_121272269
quote:
Adolph Blaine Charles David Earl Frederick Gerald Hubert Irvin John Kenneth Lloyd Martin Nero Oliver Paul Quincy Randolph Sherman Thomas Uncas Victor William Xerxes Yancy Zeus Wolfe­schlegelstein­hausenberger­dorffvoraltern­waren­gewissenhaft­schaferswessen­schafewaren­wohlgepflege­und­sorgfaltigkeit­beschutzen­von­angreifen­durch­ihrraubgierigfeinde­welche­voraltern­zwolftausend­jahres­vorandieerscheinen­wander­ersteer­dem­enschderraumschiff­gebrauchlicht­als­sein­ursprung­von­kraftgestart­sein­lange­fahrt­hinzwischen­sternartigraum­auf­der­suchenach­diestern­welche­gehabt­bewohnbar­planeten­kreise­drehen­sich­und­wohin­der­neurasse­von­verstandigmen­schlichkeit­konnte­fortplanzen­und­sicher­freuen­anlebens­langlich­freude­und­ruhe­mit­nicht­ein­furcht­vor­angreifen­von­anderer­intelligent­geschopfs­von­hinzwischen­sternartigraum, Senior.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Wolfe%2B585,_Senior
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
pi_121272736
Rimmen
Mats
  maandag 7 januari 2013 @ 16:35:55 #172
379794 thats_meh
Wil je een koekje?
pi_121273576
Jean Wilhelm ipv Jan Willem :)
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
  maandag 7 januari 2013 @ 16:44:14 #173
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_121273869
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 06:27 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Wéééh! :')

[..]

Dat TS Noa een lelijk naam vindt is niet eens het punt van de OP. :*

[..]

Je wilt niet weten hoeveel namen waarvan je het nooit gedacht had van religieuze danwel specifiek Bijbelse origine zijn. Grote kans dat ook jouw naam er één van is. :W
Zelfs al zou dat niet het punt van de OP zijn, dan nog vind ik het ook een lelijke naam. En dit topic gaat ook over lelijke namen dus is het relevant.

En verder: wat al niet kan :') .
pi_121274273
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:37 schreef Sjors. het volgende:
Als ik ooit een dochter krijg vernoem ik haar naar mijn oma :D
Adriana, hele mooie naam imo
die is idd wel mooi ja _O_
quote:
10s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:57 schreef Shakkara het volgende:
Op mijn school zat een docent die z'n kids Frodo en Yoda had genoemd, wtf.
WTF :D :')
pi_121275102
Ik heb mijn homofiele, streng gereformeerde zoon Gaylord genoemd. Dat was het minste wat ik voor hem kon doen.
X Pater Piemelot
Het kost een placenta, maar dan heb je ook wat!
pi_121276163
Splinter :') :') :') :')
  maandag 7 januari 2013 @ 18:36:10 #177
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_121278498
Immer terechte klacht.

quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:41 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Splinter :') :') :') :')
Nee.. :') _O-
With my pack on my back, down the road I will stray.
  maandag 7 januari 2013 @ 18:39:30 #178
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_121278663
De namen van mijn kinderen zijn Gabor en Aranka. _O_ _O_ _O_
  maandag 7 januari 2013 @ 18:41:07 #179
387121 Dawsen-Smiles
Bier doet je goed!
pi_121278734
Spijker dat is ook zo'n belachelijke naam of inderdaad Splinter
pi_121278782
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:41 schreef Dawsen-Smiles het volgende:
Spijker dat is ook zo'n belachelijke naam of inderdaad Splinter
Zijn dat serieus namen...? :') :'(
  maandag 7 januari 2013 @ 18:42:31 #181
387121 Dawsen-Smiles
Bier doet je goed!
pi_121278801
quote:
9s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:42 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Ik heb er wel eens van gehoord! :')
pi_121278859
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:42 schreef Dawsen-Smiles het volgende:

[..]

Ik heb er wel eens van gehoord! :')
*Huillach* :')
pi_121278918
Wie noemt z'n kinderen dan Mohammed,Achmed of Halil ?
  maandag 7 januari 2013 @ 18:45:30 #184
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_121278949
quote:
9s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:42 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Schijnbaar wel. :')
pi_121279359
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:36 schreef Id_do_her het volgende:
Immer terechte klacht.

[..]

Nee.. :') _O-
Ja ;(
En Stoffel is blijkbaar ook een naam :') ;( :'(
  maandag 7 januari 2013 @ 18:55:16 #186
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_121279376
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:54 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Ja ;(
En Stoffel is blijkbaar ook een naam :') ;( :'(
:')..

Wat zijn de ouders van nu toch wreed.
pi_121279838
Ik ga mijn kind Abortus noemen.
  maandag 7 januari 2013 @ 19:06:55 #188
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_121279882
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 19:05 schreef CherHorowitz het volgende:
Hoax, jij noemt je kind Giel.
pi_121279892
Ik ken een stel dat hun kind moffel heeft genoemd.
Moffel ja, van moffel en piertje :') _!!
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_121279937
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:55 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

:')..

Wat zijn de ouders van nu toch wreed.
Inderdaad. Debiele spellingswijzes moeten ze trouwens ook verbieden. Bijvoorbeeld Djiovanny in plaats van Giovanni. "Want ons etterbakje engeltje moet speciaal zijn'' :')
Denken ouders nu echt dat ze hun kind daar een plezier mee doen? :')
  maandag 7 januari 2013 @ 19:08:37 #191
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_121279961
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 19:08 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Inderdaad. Debiele spellingswijzes moeten ze trouwens ook verbieden. Bijvoorbeeld Djiovanny in plaats van Giovanni. "Want ons etterbakje engeltje moest speciaal zijn'' :')
Denken ouders nu echt dat ze hun kind daar een plezier mee doen? :')
Ik las laatst een onderzoek dat zulke namen een kind al een achterstand geven door alleen al de naam.
pi_121280018
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 19:05 schreef CherHorowitz het volgende:
Ik Miskraam :')
  maandag 7 januari 2013 @ 19:13:05 #193
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_121280188
Noem je zoontje gewoon Sem, Daan of Luuk. Dat is origineel.
pi_121280284
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 19:08 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Ik las laatst een onderzoek dat zulke namen een kind al een achterstand geven door alleen al de naam.
Ja? Wat voor achterstand?
  maandag 7 januari 2013 @ 19:15:27 #195
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_121280317
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 19:14 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Ja? Wat voor achterstand?
Door ze een aparte naam te geven vallen ze op tussen de kinderen en hebben ze wat om ze mee te pesten, bijvoorbeeld.
pi_121280488
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 19:15 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Door ze een aparte naam te geven vallen ze op tussen de kinderen en hebben ze wat om ze mee te pesten, bijvoorbeeld.
Ah op die manier
pi_121281133
Ik werk op een voorschool en daar komen toch een namen voorbij.. Ik heb af en toe gewoon
last van schaamte als ik die kinderen moet roepen..

Lijstje van 't afgelopen jaar:

- November (geboren 31-10!!)
- Kymanie
- Bikkel
- Boot (uitgesproken als Boet)
- Spit (leuk ook, je kind naar een ziekte noemen)
- Bloem
- Alisha en nog 10 van die gouden ketting namen
- Jayden (x 100 ofzo..)
- Jools
- Jansz
- Amy (was een jongen, spreek je uit als Aamie)

En ook juist van die namen die echt uit het verleden komen:

- Cees
- Pieter
- Pleun
- Jans
- Jannes
- Pien
And then the one day you find, ten years have got behind you
No one told you when to run, you missed the starting gun
pi_121281221
Het doet mij goed om te lezen dat mijn klacht wordt gedeeld door het leeuwendeel van de medefokkers hier.
pi_121282958
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 19:30 schreef xApples het volgende:
Ik werk op een voorschool en daar komen toch een namen voorbij.. Ik heb af en toe gewoon

- Kymanie
- Bikkel
- Bloem
- Jayden (x 100 ofzo..)
- Jools
- Jansz

- Cees
- Pieter
- Pleun
- Jans
- Jannes
- Pien
HAHAHAHAHAHAHA OH MIJN GOD.
pi_121283297
De ergste naam die ik ben tegengekomen was 'Melena'. Ik vroeg nog of dat niet Milena moest zijn, maar nee: Melena.

Googlen die ouders niet of zo!!!! :'(
pi_121283562
http://forum.viva.nl/foru(...)/list_messages/87639

Mats en

Noud
Jorn
Jort
Lenn
Stijn
Duuk
Guus
Nils
Sten

Ise
Jinthe
Juul
Nieke
Fenna
Filou
Sofée
Rivka
Thirsa
Flore
Rosalie
pi_121284570
Populariteit: 0.0002%. Het is mijn ouders toch gelukt om mij een unieke naam te geven!
Wie wil zoekt een mogelijkheid, wie niet wil zoekt een excuus.
pi_121284847
0.2426% Vooral na mn geboorte populair geworden.
pi_121285464
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 19:13 schreef ZuidGrens het volgende:
Noem je zoontje gewoon Sem, Daan of Luuk. Dat is origineel.
Nee dat is niet origineel, dat zijn standaard yuppen namen. Vooral Sem :r .
  maandag 7 januari 2013 @ 21:08:58 #205
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_121286713
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:45 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Haha, ik was ook sarcastisch. Ik heb het idee dat al die kinderen tegenwoordig zo heten.
pi_121286817
Die ouders 1jaar in de isoleercel zetten dan leren ze het wel af
pi_121288436
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:08 schreef ZuidGrens het volgende:

Haha, ik was ook sarcastisch. Ik heb het idee dat al die kinderen tegenwoordig zo heten.
Na de Jeffrey's, Shirley's, Samantha's, Stephanie's en andere lange namen moet het nu vooral kort, krachtig en Hollandsch zijn :+ Eén lettergreep uiteraard. Zie CherHowitz' lijstje :D
pi_121288800
quote:

[..]

goed voor zn weerstand

een pussy als zoon die zich laat pesten is niet mijn zoon
pi_121288848
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
goed voor zn weerstand

pi_121289009
maar jayden vind ik trouwens wel echt een mooie naam :@ alleen dan als 2e of 3e naam niet als 1e
pi_121289033
quote:
mooi liedje trouwens, eechte klassieker _O_
pi_121289993
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 19:30 schreef xApples het volgende:

- Kymanie
- Bikkel
- Bloem
- Jayden (x 100 ofzo..)
- Jools
- Jansz

- Cees
- Pieter
- Pleun
- Jans
- Jannes
- Pien
:') Een voorschool? Dat is toch voor kinderen die al een of andere achterstand hebben? :')
pi_121290081
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
maar jayden vind ik trouwens wel echt een mooie naam :@ alleen dan als 2e of 3e naam niet als 1e
Op school gaan ze hem dan Gayden noemen. Dat hij gay is hahah :@ :$ :@ :$:$
pi_121290155
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:11 schreef SchoneZoon het volgende:

[..]

Op school gaan ze hem dan Gayden noemen. Dat hij gay is hahah :@ :$ :@ :$:$
volgensmij is t bedoeling dat je die naam aan een meisje geeft toch :@ ?
pi_121290199
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

volgensmij is t bedoeling dat je die naam aan een meisje geeft toch :@ ?
Jayden is een jongensnaam _O-
pi_121290278
http://www.babybytes.nl/namen/jongens/Jayden

Kan ook aan meisjes worden gegeven, maar komt zeer weinig voor.
pi_121290301
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:13 schreef SchoneZoon het volgende:

[..]

Jayden is een jongensnaam _O-
ow.. dan is t wel een gaytje ja :D :') _O-
wtf..
zou m alsnog trouwens zo aan mn dochter geven hoor daar niet van O+
  maandag 7 januari 2013 @ 22:21:20 #218
52513 whosvegas
The Trickster
pi_121290672
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:14 schreef CherHorowitz het volgende:
http://forum.viva.nl/foru(...)/list_messages/87639

Mats en

Noud
Jorn
Jort
Lenn
Stijn
Duuk
Guus
Nils
Sten

Ise
Jinthe
Juul
Nieke
Fenna
Filou
Sofée
Rivka
Thirsa
Flore
Rosalie
Wat is er mis met Stijn als naam?
Mijn kleine neefje heet zo O+
Are you nuts??
  maandag 7 januari 2013 @ 22:25:16 #219
52513 whosvegas
The Trickster
pi_121290896
quote:
- Kymanie
- Bikkel
- Bloem
- Jayden (x 100 ofzo..)
- Jools
- Jansz
Je kind naar een maand vernoemen _O-
Dan ben ik wel benieuwd, wat voor ouders dat zijn
Are you nuts??
pi_121291120
Ik had niet eens door dat dat November ook een naam was, ik dacht dat het een lijst van kinderen geboren in november was.

Dat is toch wel echt heel erg. Dat kind gaat later zo'n hekel krijgen aan grapjes over zijn/haar voornaam in combi met de verjaardag.
  maandag 7 januari 2013 @ 23:21:00 #221
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_121293538
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:21 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Stijn vind ik ook een fatsoenlijke naam. Niks mis met Hollandse namen (Stijn, Bas, Thijs, Koen, Maarten, Willem, Jeroen, Pieter, Dirk)
pi_121296557
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:45 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Sem is inderdaad het nieuwe Stefan :')
Volgens mij was Wendy van Dijk ( :') ) die trend begonnen.
pi_121300984
quote:

[..]

Niks. Maar die andere namen, Sofee. Filou. WTF.
pi_121300985
En Lenn en Sten :')
  dinsdag 8 januari 2013 @ 08:39:36 #225
52513 whosvegas
The Trickster
pi_121301247
Sten vind ik een hele normale naam
Lenn en Sem, een beetje apart, maar moet ook nog kunnen

Beter al: November, Bloem, Boot, Spit
Are you nuts??
pi_121301266
Koert-Jan
ow wat gun ik mensen met die naam een vernederend optreden in een gay-porn film waarin ze hard van achter gepakt worden
pi_121301292
Dick
pi_121301301
en niet te vergeten al die mensen die hun eigen variaties maken van namen:
stefan -> stefun
pi_121301316
bente
hidde
dorle

duitse kak namen kots :r
  dinsdag 8 januari 2013 @ 08:46:49 #230
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121301323
Hidde is echt een paupernaam ja
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121301364
quote:

[..]

dat je dan bij voorbaat al quasi geleerd en nerderig overkomt
pi_121301464
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 19:32 schreef Bitlord het volgende:
Het doet mij goed om te lezen dat mijn klacht wordt gedeeld door het leeuwendeel van de medefokkers hier.
reeksen van reeksen zijn er hier in het verleden over geweest, zoek effe op 'mongol namen' (of iets vergelijkbaars) in klb
  dinsdag 8 januari 2013 @ 09:05:17 #233
52513 whosvegas
The Trickster
pi_121301604
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 08:49 schreef BlueRoom het volgende:

[..]

dat je dan bij voorbaat al quasi geleerd en nerderig overkomt
Wat een onzin, dan kun je bij elke naam wel iets te zeuren hebben :)
Are you nuts??
pi_121303997
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:05 schreef whosvegas het volgende:

Wat een onzin, dan kun je bij elke naam wel iets te zeuren hebben :)
Inderdaad! En er is ook echt niets nieuws onder de zon hoor. Vroeger had je:

zwaantje, geeltje, maartend, joeke, cornelia, machien, rienk, pit, catrien, jantje (meisjesnaam), gerritje (meisjesnaam), alberdina, fenneke, luichien, mechiel, zusje, binke, bloemenmeisje, hermana, roelfien, bina, tamme, thie, seine, wenda, eelktje, grietien, engeltje. (allemaal geboren in december 1931)

lub, stien, frouwe, fem, sieka, botte, kathe, riet, anko, lutgertien, sippie, harmanna, meiko, hanoch, christprak, ziena, homavoun, zvonimir (allemaal geboren december 1941)

wicher, fokko, luit, nantje, gre, bieuwkje, diddo, jeep, ibeltje, gelte, annemiarie, kunne, lizet, aukelina, fop, graeme, vlinder (!!), kik (allemaal geboren december 1951)

En toen had ik geen zin meer om naar namenlijsten te kijken 8-)

Kort samengevat: haal dat "hedendaagse kinderen" maar uit de TT, want gekke namen geven is van alle tijd.
pi_121304518
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

zwaantje, geeltje, maartend, joeke, cornelia, machien, rienk, pit, catrien, jantje (meisjesnaam), gerritje (meisjesnaam), alberdina, fenneke, luichien, mechiel, zusje, binke, bloemenmeisje, hermana, roelfien, bina, tamme, thie, seine, wenda, eelktje, grietien, engeltje. (allemaal geboren in december 1931)

lub, stien, frouwe, fem, sieka, botte, kathe, riet, anko, lutgertien, sippie, harmanna, meiko, hanoch, christprak, ziena, homavoun, zvonimir (allemaal geboren december 1941)

wicher, fokko, luit, nantje, gre, bieuwkje, diddo, jeep, ibeltje, gelte, annemiarie, kunne, lizet, aukelina, fop, graeme, vlinder (!!), kik (allemaal geboren december 1951)

Kort samengevat: haal dat "hedendaagse kinderen" maar uit de TT, want gekke namen geven is van alle tijd.
maakt de klacht dus nog meer terecht
pi_121305867
quote:

[..]

Indien je username ook je echte naam is, ben je er zelf een levend voorbeeld van.
pi_121305965
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:01 schreef BlueNumber het volgende:

Indien je username ook je echte naam is, ben je er zelf een levend voorbeeld van.
Nee, mijn usernaam is niet mijn eigen naam, maar een naam uit een film :P
(alhoewel het gewoon een Middeleeuwse naam is, dus niets moderns aan)
pi_121306432
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:10 schreef Isabeau het volgende:
De ergste naam die ik ben tegengekomen was 'Melena'. Ik vroeg nog of dat niet Milena moest zijn, maar nee: Melena.
Arm kind. Ik hoorde laatst ook een Mirena voorbij komen. :N
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:31:39 #239
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_121306555
Wat een voornaam.

Beer _O_
Trotse Belg.
pi_121307368
Je hoort weleens dat jongens meisjes namen krijgen van andere bijvoorbeeld dennis denise niek nikita
geïnteresseerde
pi_121307391
Dit moet er nog bij _O_ _O- 8)7 |:( :r
geïnteresseerde
pi_121309458
Verschrikkelijk, hou het mooi bij Nederlandse namen.
pi_121311123
quote:

[..]

In het bedrijfsleven schijnt het ook ongunstig te zijn. Korte, Hollandse namen komen vaker op betere posities, omdat het betrouwbaarder over komt of zo, psychologisch voordeel.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:49:50 #244
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_121316472
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

goed voor zn weerstand

Nog geen goede reden hem/haar een achterlijke naam te geven.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:38 schreef Rummikub het volgende:

[..]

In het bedrijfsleven schijnt het ook ongunstig te zijn. Korte, Hollandse namen komen vaker op betere posities, omdat het betrouwbaarder over komt of zo, psychologisch voordeel.
Ook dat ja. Het roept toch iets over iemand af met een bepaalde naam.
pi_121316510
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:49 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Nog geen goede reden hem/haar een achterlijke naam te geven.

[..]

Ook dat ja. Het roept toch iets over iemand af met een bepaalde naam.
waar zeg ik dat dan :') ?>
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:51:45 #246
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_121316571
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

waar zeg ik dat dan :') ?>
Je insinueerde dat het niet uitmaakt wat voor naam je een kind geeft terwijl het wel effect heeft op het kind zelf. Ik kan het ook mis hebben.
pi_121316674
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:51 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Je insinueerde dat het niet uitmaakt wat voor naam je een kind geeft terwijl het wel effect heeft op het kind zelf. Ik kan het ook mis hebben.
ik constateerde alleen dat een zoon die gepest wordt niet mijn zoon is. Verder insinueerde ik niks of zat er geen verdere gedachte achter mijn post
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:53:39 #248
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_121316697
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

ik constateerde alleen dat een zoon die gepest wordt niet mijn zoon is. Verder insinueerde ik niks of zat er geen verdere gedachte achter mijn post
Ah, dan is het opgehelderd.
pi_121316726
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:53 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Ah, dan is het opgehelderd.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 21:02:42 #250
393297 BatardNoix
Main est le batard
pi_121328005
Ik ken een ventje die heet Vieze.
this motherfucker is obviously high
last.fm / discogs / RYM /
  dinsdag 8 januari 2013 @ 21:14:36 #251
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_121328636
k hoorde vandaag een 'Kyra' en een kameraad van mij heeft z'n zoon 'Tjebóhn' genoemd wat ik eig wel vet vind
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_121339469
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 08:22 schreef sinepedraap het volgende:

IJsbrand
  woensdag 9 januari 2013 @ 01:29:38 #253
391112 Yeezus
Pray for tomorrow
pi_121339482
Vind ricardo wel mooi
I know I got angels watching me from the other side
pi_121339603
Ik zou kinderen gewoon Henk noemen, ongeacht geslacht.
pi_121340139
Of Haan.
  woensdag 9 januari 2013 @ 08:50:28 #256
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_121342040
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:14 schreef Sosa het volgende:
k hoorde vandaag een 'Kyra' en een kameraad van mij heeft z'n zoon 'Tjebóhn' genoemd wat ik eig wel vet vind
Kyra is nog niet zo'n vreemde naam toch? Heb ik al jaren geleden gehoord.
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  woensdag 9 januari 2013 @ 08:50:52 #257
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_121342048
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:28 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
IJsbrand
_O-
  woensdag 9 januari 2013 @ 08:53:39 #258
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_121342100
quote:

[..]

sommige namen :')

jeep? Wie noemt zijn kind nou naar een soort voertuig? :') :') :')

en zusje klinkt alsof ze geen enkele inspiratie hadden voor een naam :')
pi_121343116
quote:

[..]

Vroeger had je dat misschien ook wel, maar tegenwoordig komt het veel vaker voor. Die oude namen heb ik echt nog nooit gehoord trouwens op cornelia na, dat is gewoon een "normale"naam hoor.
pi_121343264
Een collega vertelde me net iets over zijn zoon Twist.

Het lukte me niet helemaal mijn gezicht in de plooi te houden, ik zie hem nu vanuit mijn ooghoek mij blikken vol haat toewerpen. Maar kom op man, Twist.
pi_121345437
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 09:42 schreef macca728 het volgende:

Vroeger had je dat misschien ook wel, maar tegenwoordig komt het veel vaker voor. Die oude namen heb ik echt nog nooit gehoord trouwens op cornelia na, dat is gewoon een "normale"naam hoor.
Ik kom uit noord-Nederland waar het behoorlijk populair was om je dochter naar opa te vernoemen. En dat werden dus allemaal jantje, gerritje, klaasje, hermanna, hendrikje etc. Al mijn oud-tantes hadden eigenlijk zulke namen :D Dus die namen heb ik heel veel gehoord. Ik had zelfs twee oud-tantes die allebei jantje heetten en nog zussen waren ook. Daar was ook niet één van overleden als kind oid: gewoon allebei jantje. :')

Daarbij, dat jij er nog nooit van hebt gehoord zegt natuurlijk niets :D Dit zijn namen van echte mensen en ik heb helemaal niet lang gezocht. Erger nog, van de meeste mensen had ik niet eens een voornaam, dus dit zat tussen de namen van de mensen waar ik wel de voornaam van had. Ik vond 'geeltje' bijv best heel erg :o Maar dat kan ook alleen de roepnaam zijn geweest, afgeleid van eh..Geraldina of zoiets. En 'Zusje' had misschien ook een heel andere doopnaam, maar iedereen noemde haar altijd zo en dus is dat zo gebleven.
  woensdag 9 januari 2013 @ 11:17:23 #262
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_121345765
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 09:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
Een collega vertelde me net iets over zijn zoon Twist.

Het lukte me niet helemaal mijn gezicht in de plooi te houden, ik zie hem nu vanuit mijn ooghoek mij blikken vol haat toewerpen. Maar kom op man, Twist.
Twist and Shout
Twister
Twistgesprek
Twist die altijd in zijn broek pist.

oftewel, zo'n naam waar je van alles mee kan.
pi_121346947
Mijn naam heeft 0,5% van alle mannen in NL. Dat is best wel veel.
pi_121348349
quote:

[..]

Het is mss. niet helemaal eerlijk om namen van toen te vergelijken met namen die nu gangbaar zijn..

'Zwaantje' klinkt nog best grappig, trouwens en 'Zvonimir' is een shamename in ieder tijdperk. Het is meer iets voor een figuur uit een fantasyverhaal. Ik heb verschillende tantes die jongensnamen met een verkleinwoord als naam hadden. Mijn moeder heet Trijjntje, van Catherina. Ze vindt het een vreselijke naam. :P
Hmm... Ik ken een Bodil, Deen en een Ede. Allemaal jonge mensen en ik kan niet wennen aan die namen.
pi_121359621
Tjerk, Tjeerd :/ ouderwets, wel kut.
pi_121360099

Vraag me af of kinderen hem er vroeger mee pesten of jaloers op waren.
  Redactie Frontpage woensdag 9 januari 2013 @ 17:46:43 #267
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_121360266
Ik ga mijn kind Slayer noemen ^O^
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  woensdag 9 januari 2013 @ 17:55:18 #268
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_121360547
Maar goed, alles beter dan namen als Wesley, Kevin, en Marvin
  woensdag 9 januari 2013 @ 17:57:36 #269
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_121360623
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 17:55 schreef ZuidGrens het volgende:
Maar goed, alles beter dan namen als Wesley, Kevin, en Marvin
Rodney, Jeffrey, etc.
  woensdag 9 januari 2013 @ 18:06:38 #270
347716 TehJoke
Why so serious?
pi_121360840
Ouders die hun kind een normale naam geven maar andere spelling gebruiken..

voorbeeldje:

Niet Stijn, nee: Steyn Stein Styn Steiyn en weet ik wat nog meer :')
Lvl 60 in runescape
pi_121361160
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 18:06 schreef TehJoke het volgende:
Ouders die hun kind een normale naam geven maar andere spelling gebruiken..

voorbeeldje:

Niet Stijn, nee: Steyn Stein Styn Steiyn en weet ik wat nog meer :')
Mijn ergernis stokpaardje ook ^O^
pi_121364211
Er was in mijn oude straat een kind dat Ingo heette (neefje van een oude vriendin). :')
  woensdag 9 januari 2013 @ 19:48:13 #273
393297 BatardNoix
Main est le batard
pi_121365170
quote:
10s.gif Op woensdag 9 januari 2013 17:41 schreef kipknots het volgende:
[ afbeelding ]

Jaloers of niet toch, gewoon beste naam.
this motherfucker is obviously high
last.fm / discogs / RYM /
pi_121365367
quote:
10s.gif Op woensdag 9 januari 2013 17:41 schreef kipknots het volgende:
[ afbeelding ]

Bazennaam voor zo'n kereltje denk ik wel.
pi_122160896
Mattheyz-Ferdynand en zijn broertje Florysch-Thobyaz. Kan nog altijd erger.
pi_122160970
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 13:56 schreef Croissant.fr het volgende:
Mattheyz-Ferdynand en zijn broertje Florysch-Thobyaz. Kan nog altijd erger.
Nóg erger? :'( :')
  maandag 28 januari 2013 @ 14:04:46 #277
394033 Witchybitch
het gaat goed met mijn hont
pi_122161231
ik ken er 1 die noemde zijn dochter sharita. laat de t weg en wat krijg je dan? arm kind

en ik ken een lijpe bosmongool die noemde dr dochter wednesday.
juist ja adams family of woensdag vergelijkingen. als ik dat kind was had ik spontaan van een brug gesprongen
klassieke autist en zolderbewoner
pi_122161323
Jongensnamen waar -je achter wordt gezet om er meisjesnamen van te maken.
Geertje, Keesje, Guusje. Ik word er spontaan misselijk van.
  maandag 28 januari 2013 @ 14:08:20 #279
394033 Witchybitch
pi_122161409
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 14:06 schreef datdilara het volgende:
klaasje, zo heet mijn bazin 't is nog een manwijf ook
pi_122161469
quote:
Als het nou nog een kind is lijkt het mij normaal.
  maandag 28 januari 2013 @ 14:09:40 #281
347747 Tomatosalaat
Sexy and I know it!
pi_122161471
De gehele familie van mijn vriendin hebben kutnamen. Zij zelf ook...kan t niet uit mn bek krijgen.
Zo'n woonwagenkamp naam terwijl ze dat alles behalve is....geef je kind godverdomme een normale naam
  maandag 28 januari 2013 @ 14:10:16 #282
394033 Witchybitch
pi_122161498
quote:
8s.gif Op maandag 28 januari 2013 14:09 schreef Tomatosalaat het volgende:
De gehele familie van mijn vriendin hebben kutnamen. Zij zelf ook...kan t niet uit mn bek krijgen.
Zo'n woonwagenkamp naam terwijl ze dat alles behalve is....geef je kind godverdomme een normale naam
kelly?
  maandag 28 januari 2013 @ 14:11:46 #283
347747 Tomatosalaat
Sexy and I know it!
pi_122161576
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 14:10 schreef Witchybitch het volgende:

[..]

kelly?
Nee, heb t eens gefacebookt en er zijn maar 2 meisjes met dezelfde naam. Dus ik laat haar naam even in het midden, als ze zichzelf googled komt ze direct op FOK! terecht, en dus ook bij mij :P
pi_122161586
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 14:08 schreef Witchybitch het volgende:

[..]

klaasje, zo heet mijn bazin 't is nog een manwijf ook
Zo zie je maar weer.
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 14:09 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Als het nou nog een kind is lijkt het mij normaal.
Voor een kind wel ja. Maar ik ken ook een geadopteerd kind uit Thailand en die hebben ze Geertje genoemd
  maandag 28 januari 2013 @ 14:13:13 #285
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_122161653
Jennefer :') paupers.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 28 januari 2013 @ 14:19:03 #286
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_122161909
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 05:03 schreef Bitlord het volgende:

[..]

Nee, geen tijd in gestoken :N
  maandag 28 januari 2013 @ 14:20:24 #287
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_122161965
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 14:04 schreef Witchybitch het volgende:
ik ken er 1 die noemde zijn dochter sharita. laat de t weg en wat krijg je dan? arm kind

juist ja adams family of woensdag vergelijkingen. als ik dat kind was had ik spontaan van een brug gesprongen
EN ALS JE JOEP HEET LIJKT DAT OP POEP

HIHAHO _O-
pi_122162800
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 14:04 schreef Witchybitch het volgende:

Afschuwelijk ja, maar zo kun je met elke naam wel wat verzinnen.
pi_122164658
Ik vind dat er een namencontrole bij het gemeentehuis moet komen, en als je met zoiets belachelijks aan komt zetten plegen ze ter plekke maar postnatale abortus. Om dat kind te beschermen.
pi_122182322
quote:
Ik zag vanmorgen ergens een bord in de tuin staan met "Geesje". Who you gonna call? Ghostbusters!
pi_122182472
Ik vind Sophie mooi
pi_122182830
Jason :'( :')______________________!
pi_122183315
quote:
9s.gif Op maandag 28 januari 2013 20:12 schreef Little_Dolls het volgende:
Jason :'( :')______________________!
Lelijk
pi_122183374
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2013 20:19 schreef Sophie94 het volgende:

[..]

Lelijk
Ja; daarom net :')
pi_122183744
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 20:19 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Ja; daarom net :')
Gewoon roeland/Ronald Robert Floris roderick pieterjan Frederick lawrence etc
  dinsdag 29 januari 2013 @ 00:05:52 #296
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_122197176
Terechte klacht.

Groetjes Aelgola
  dinsdag 29 januari 2013 @ 00:14:13 #297
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_122197523
Mijn buurjongen heet Regentor, na even nadenken moest ik lachen.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 01:02:09 #298
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_122199007
Het toppunt van achterlijkheid wat betreft voornamen zag ik laatst in een tijdschrift staan. Drie zoontjes; Silver, Vip en - mijns inziens de gruwelijkste - Uniek.

...
pi_122199831
Doutzen (Kroes)
Candice (Swanepoel)
(Robyn) Rihanna (Fenty)
Beyoncé (Knowles)

Kortom aparte namen levert lekkere wijven.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 06:01:27 #300
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_122200507
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:29 schreef Yeezus het volgende:
Vind ricardo wel mooi
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/David_Ricardo
Krekker is de bom!
pi_122200716
Henk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo