Heb toevallig wat foto's gemaaktquote:Op maandag 7 januari 2013 23:14 schreef b2py het volgende:
[..]
Wat een titel ook echt, morgen even opzoeken..
Dan moet ik altijd weer aan die gort roge Syntusstem denkenquote:
Misschien wist ze het wel!quote:Op maandag 7 januari 2013 23:32 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Wanneer leren de Dames met minirok dat als ze bovenin een duplex zitten dat iedereen op de tussenbalkons zonder enige moeite zo in hun Willem-Jan-Jaap kan kijken.....
waarom een mannelijke naam gebruiken?quote:Op maandag 7 januari 2013 23:32 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Wanneer leren de Dames met minirok dat als ze bovenin een duplex zitten dat iedereen op de tussenbalkons zonder enige moeite zo in hun Willem-Jan-Jaap kan kijken.....
quote:Op maandag 7 januari 2013 23:34 schreef bork het volgende:
[..]
Misschien wist ze het wel!
Willem-Jan-Jaap die kende ik nog niet, niet te preuts Duckie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He daar maak ik mezelf ook regelmatig schuldig aanquote:Op maandag 7 januari 2013 21:02 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
Scumbag steve meldt zich ook in dit topic!
Het klinkt ouderwets en vast voor jouw tijd maar ik heb altijd een boek bij me.quote:Ik verzon m ter plekke, dat heb je als je te lang op een trein staat te wachten zonder reisinformatie
Das niet voor mijn tijd, maar ik had deze op mijn orenquote:Op maandag 7 januari 2013 23:50 schreef bork het volgende:
[..]
Het klinkt ouderwets en vast voor jouw tijd maar ik heb altijd een boek bij me.
Momenteel deze, heavy stuff
[ afbeelding ]
Dat ziet er nice uit, ff luisterenquote:Op maandag 7 januari 2013 23:52 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Das niet voor mijn tijd, maar ik had deze op mijn oren
[ afbeelding ]
Die neus klopt echt nietquote:Op maandag 7 januari 2013 23:52 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gaan we mooie dames posten?quote:Op maandag 7 januari 2013 23:52 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mmmm, tsja ieder zijn ding, ik vind o.a. dit weer leuk en dat zal voor jou wel schuddebuiken zijnquote:
Ik vergat misschien te vertellen dat ik een Dance mix van dr op had staanquote:Op maandag 7 januari 2013 23:56 schreef bork het volgende:
[..]
mmmm, tsja ieder zijn ding, ik vind o.a. dit weer leuk en dat zal voor jou wel schuddebuiken zijn
Eindhoven Beukenlaan ligt bij de oude Philipscomplexen in het stadsdeel Strijp. Vroeger stapten daar waarschijnlijk nog wel de nodige Philipsmedewerkers in en uit de trein. De oude Philipsgebouwen krijgen een opknapbeurt en dan een nieuwe bestemming: deels woningen, deels ruimte voor cultuur en bedrijvigheid.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:16 schreef o.us2.0 het volgende:
Kan iemand mij het nut van station Eindhoven Beukenlaan uitleggen? Het lijkt niet echt alsof het station in een drukbewoond gedeelte van de stad ligt.
quote:Op maandag 7 januari 2013 23:58 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Eindhoven Beukenlaan ligt bij de oude Philipscomplexen in het stadsdeel Strijp. Vroeger stapten daar waarschijnlijk nog wel de nodige Philipsmedewerkers in en uit de trein. De oude Philipsgebouwen krijgen een opknapbeurt en dan een nieuwe bestemming: deels woningen, deels ruimte voor cultuur en bedrijvigheid.
Je kunt er ook uitstappen als je bij Kees kankerkachel op bezoek wilt, want aan de andere kant van het spoor ligt Woensel-West.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:07 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Dan heben we deze ook: http://media.vara.nl/player.php?id=25242
meneer Tsjebbequote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:07 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Dan heben we deze ook: http://media.vara.nl/player.php?id=25242
Doe mij het orgineel maarquote:Op maandag 7 januari 2013 23:54 schreef Peterselieman het volgende:
Dan deze maar in de herhaling. Is nog spoorgerelateerd ook
Dat is niet het origineelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |