Hopelijk doen ze het in Duitsland beter dan in Engeland, waar ze de East Coast-franchise vroegtijdig moesten opgeven. De oorzaak lag in een bod dat veel te hoog lag, tegenvallende reizigersaantallen en een penibele financiële situatie: zonder staatssteun zou NXEC failliet gaan. De Britse overheid had hier geen zin in, disenfranchisement volgde.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:15 schreef greavy het volgende:
National Express Group wil ook in Duitsland gaan opereren. Zij gaan in NRW meebieden op concessies. OA RE3 en RB47 willen zij gaan bemachtigen.
Waarom zou jequote:Op maandag 7 januari 2013 20:27 schreef b2py het volgende:
http://www.zie.nl/video/o(...)-kelder/m1nz6umf6dy6
Iemand tijd over en een lege kelder?
En eigenlijk ook een stoomloc, omdat stoom!quote:Op maandag 7 januari 2013 20:55 schreef Bitlord het volgende:
Hij zou dan ook een lichte vibratie moeten toevoegen, eigenlijk net zoals wat ze knap gedaan hebben met die postwagon in het spoorwegmuseum.
Dan doen we toch Amsterdam-Utrecht-Tiel (dieselloc achterop hangen)-Elst-Nijmegen-Venlo-Kaldenkirchenquote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:12 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dan doen we toch Amsterdam-Utrecht-Tiel (dieselloc achterop hangen)-Elst-Nijmegen-Venlo-Kaldenkirchen![]()
Enschede ligt ook plat die periodequote:Op maandag 7 januari 2013 21:23 schreef dennistd het volgende:
Nee, dan nog liever Amsterdam-Utrecht-Amersfoort-Bentheim-Rheine-Münster![]()
Nee, dat is niet mogelijk. De trein gaat via de Brabantroute net als alle andere 97% van de omgeleide goederentreinenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:23 schreef dennistd het volgende:
Nee, dan nog liever Amsterdam-Utrecht-Amersfoort-Bentheim-Rheine-Münster![]()
niet achterop hangen, maar in Tiel ervoor koppelen en in Nijmegen weer eraf halen, terwijl er daar voorop weer een nieuwe loc komtquote:Op maandag 7 januari 2013 21:12 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dan doen we toch Amsterdam-Utrecht-Tiel (dieselloc achterop hangen)-Elst-Nijmegen-Venlo-Kaldenkirchen![]()
Je hebt niet eens een dieselloc nodig, gewoon koppelen met een GTW'tje (tot Elst een van Arriva, vanaf Nijmegen een van Veolia) is toch veel handiger?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
niet achterop hangen, maar in Tiel ervoor koppelen en in Nijmegen weer eraf halen, terwijl er daar voorop weer een nieuwe loc komt
kan, maar dan wordt die GTW net een Plan U en trekt hij op als een slak in behangplaksel. Vergeet niet dat zowel Arriva als Veolia de motoren op de stand marginaal hebben staan. Het is schipperen tussen brandstofverbruik, extra onderhoud en het op tijd vervoeren van de passagiers. Het trekken van een ICE kunnen die stellen echt niet aanquote:Op maandag 7 januari 2013 21:40 schreef ReisT het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een dieselloc nodig, gewoon koppelen met een GTW'tje (tot Elst een van Arriva, vanaf Nijmegen een van Veolia) is toch veel handiger?
RER neem ik aan?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:45 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik sta al 3 kwartier wortel te schieten op Gare de Lyon. Ze hebben de vertrekijd trein naar Marne la Vallee Chessy na 3 keer aanpassen nu helemaal maar van het bord gehaald.Geen omroep niks. Ach er zal er vast nog wel een komen...Toch?...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |