quote:Op zondag 6 januari 2013 22:03 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat gaat veel kosten, maar kan ook een spektakel worden. Het eerste deel van The Hobbit heeft al 500 a 600 miljoen euro gekost, terwijl dat een eenvoudig kinderboek is vergeleken met zware kost als The Silmarillion. Goede punt.
quote:
Reden zes: fanboys betalen toch wel zolang er hobbits in voorkomen, al verfilmd Jackson de achterflap van het boek in drie delenquote:Op zondag 6 januari 2013 22:39 schreef gotrunks het volgende:
5 reden waarom het verfilmed moet worden
http://isaacbickerstaff.w(...)on-should-be-filmed/
Ja dat heeft ie dan fout aangezien het 450 a 500 voor alle drie isquote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 11:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
Reden zes: fanboys betalen toch wel zolang er hobbits in voorkomen, al verfilmd Jackson de achterflap van het boek in drie delen
Ik denk op dit moment dat een kinderfilm die zich afspeelt in de Shire nog miljoenen bezoekers zou trekken.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
Reden zes: fanboys betalen toch wel zolang er hobbits in voorkomen, al verfilmd Jackson de achterflap van het boek in drie delen
Dan valt het me wel mee.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:37 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja dat heeft ie dan fout aangezien het 450 a 500 voor alle drie is
De hele LOTR trilogie kostte 300 miljoen, hebben ze nog wel reshoots gedaan en marketing zit nooit in het budget.quote:
denk je dat "het filmpubliek"zich kan vereenzelvigen met dat karakter of sympathie voor hem(haar?) ka opbrengen? (ken het boek niet , vandaar mijn vraag)quote:Op maandag 7 januari 2013 11:07 schreef IluvatarMilan het volgende:
[..]
Het karakter van Turin Turambar is behoorlijk complex, mogelijk zelfs meer dan dat van eender welk karakter uit De Hobbit of In de Ban van de Ring.
Dan ben ik blijkbaar ook een fanboy. Al heb ik de boeken maar één keer gelezen.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn prijs. Ook C. Tolkien. Een goede Middel earthfilm levert klauwen vol met geld op nu. Ze moeten wel het ijzer smeden wanneer het heet is dus toch relatief snel.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:59 schreef wolfrolf het volgende:
Die shit gaat niet gebeuren TS.
Want Chris Tolkien.
Ik ben een rasoptimist en ik zie het echt niet gebeurenquote:Op maandag 7 januari 2013 13:02 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn prijs. Ook C. Tolkien. Een goede Middel earthfilm levert klauwen vol met geld op nu. Ze moeten wel het ijzer smeden wanneer het heet is dus toch relatief snel.
Dan gaan we, vol optimisme, uitkijken naar delen II en III van The Hobbit!quote:Op maandag 7 januari 2013 13:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben een rasoptimist en ik zie het echt niet gebeuren
De eerste LOTR film kwam uit in 2001. Dat ijzer is al 4 keer bevroren geweest ondertussen.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:02 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn prijs. Ook C. Tolkien. Een goede Middel earthfilm levert klauwen vol met geld op nu. Ze moeten wel het ijzer smeden wanneer het heet is dus toch relatief snel.
ja!!! Smaugquote:Op maandag 7 januari 2013 13:07 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
Dan gaan we, vol optimisme, uitkijken naar delen II en III van The Hobbit!
enquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik koester nog hoop.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:59 schreef wolfrolf het volgende:
Die shit gaat niet gebeuren TS.
Want Chris Tolkien.
quote:Op maandag 7 januari 2013 15:10 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
enDe slag van de vijf legers waarin we ook Beorn te zien krijgen die ten strijde trekt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op het doek wordt het episch. Heb je de sketches gezien. Die zien er meer dan goed uit.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:28 schreef Eenskijken het volgende:
Ik heb de battle of the five armies nog eens nagelezen, en het was toch minder episch dan ik me voorstelde/men het later navertelde.... komt door die bange bilbo die er steeds tussendoor komt.
Klopt. Het is voor mij ook meer dan 5 jaar geleden dat ik het boek heb gelezen. Misschien dat ik er ook weer eens aan begin...quote:Op maandag 7 januari 2013 18:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is best lang geleden dat ik de Silmarillion heb gelezen. Is dat niet één of ander juweel dat Beren en Luthien uit één of andere vesting moesten stelen? Het is allemaal een beetje vaag nog, als ik binnenkort wat tijd heb ga ik dat boek denk ik nog eens lezen.
Same here, was die namen al vergeten, maar nu komt er weer wat bovenquote:Op maandag 7 januari 2013 18:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is best lang geleden dat ik de Silmarillion heb gelezen. Is dat niet één of ander juweel dat Beren en Luthien uit één of andere vesting moesten stelen? Het is allemaal een beetje vaag nog, als ik binnenkort wat tijd heb ga ik dat boek denk ik nog eens lezen.
Ik heb niet de indruk dat hij veel waarde hecht aan geld, eerlijk gezegd. De hele History of Middle Earth cyclus is volgens mij meer gedaan om het werk van zijn vader onder de aandacht te brengen (en houden) dan om nou schatrijk van te worden.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:02 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn prijs. Ook C. Tolkien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |