Ach, ik doe het niet alleen om zogenaamd chicks te versieren. Maar ik voel me over het algemeen gewoon een kabouter. Vrouwen die een borstvergroting ondergaan zijn toch ook niet reddeloos verloren?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:25 schreef Silenus het volgende:
Wat heb ik ongelofelijk veel medelijden met je. Ik hoop maar dat je een troll bent, anders ben je echt reddeloos verloren.
Je beseft dat je verhoudingen dan helemaal weg zijn?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:40 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ach, ik doe het niet alleen om zogenaamd chicks te versieren. Maar ik voel me over het algemeen gewoon een kabouter. Vrouwen die een borstvergroting ondergaan zijn toch ook niet reddeloos verloren?
Ik ben blij dat er tegenwoordig mogelijkheden zijn voor de kleine man om een "normale" lengte te krijgen, en er zijn nog vele mooie ontwikkelingen bezig. Zo kun je bijv. over paar jaar gewoon een pin in je beenmerg laten douwen, en met een bepaalde beweging deze pin laten "uitschuiven". Zo kun je gewoon naar je werk blijven gaan terwijl je "groeit"![]()
Het is gewoon puur cosmetisch, zie niet in wat daar vreemd aan is.
Die zijn niet weg.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:45 schreef GeertJan88 het volgende:
[..]
Je beseft dat je verhoudingen dan helemaal weg zijn?
Primaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:48 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Die zijn niet weg.
Je moet rekening houden met je armwijdte, deze is bij mij geloof ik 180-181. Je kunt 5 cm bovenop je armwijdte in lichaamslengte uitsteken zonder dat je proporties "vreemd" worden. Dus ik zit ruim in de "safe zone"
Zie hier:
[ afbeelding ]
yoloquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:52 schreef GeertJan88 het volgende:
[..]
Primadenk dat je alsnog spijt gaat krijgen. Al heb ik wel een keer gezien bij opera dat een aantal mensen ledematen hadden laten afzetten (armen/benen) en toen waren ze pas gelukkig. Als jij in dezelfde situatie zit dan kunnen wij vertellen wat we willen, maar dan kunnen we je het toch niet aan je verstand brengen wat ook maar blijkt.
Duits is je moedertaal?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:45 schreef Guyver2 het volgende:
Don't fix it what ain't broke.
Het operatie lost helemaal niks op. Daar komt je vanzelf wel achter.
Met foto's graagquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:20 schreef GeertJan88 het volgende:
Ja als het zo belangrijk voor je is dan moet je het maar gewoon proberen. Houd ons wel op de hoogte, ben echt donders benieuwd naar de operatie zelf en of het je het gewenste effect geeft.
Hier is TS' antwoord. Meteen raak. 1M77 is geen handicap. Je onzekerheid over je lengte kost je je vrouwen. Onzekerheid is een ontzettende afknapper voor vrouwen.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:25 schreef Scuidward het volgende:
Denk eerder dat je onzekerheid over je handicap je parten speelt. Je gaat er toch geen 20.000 aan uitgeven.
Daar kan je vier keer van trouwen als het moet.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:52 schreef VaLkyRie het volgende:
Je hebt een totaal verstoord beeld van de realiteit en van jezelf TS. Vluchtig je postgeschiedenis doorgenomen en het is werkelijk om te huilen. Je kan veranderen wat je wilt, maar je bent een leeg omhulsel. Een lichaam zonder bezieling. Je wil langer zijn, je wil breder zijn, je wil een grotere lul, je wil alpha male zijn.
Je denkt precies te weten waar vrouwen op vallen of wat er mis met je is maar ondertussen heb je nog nooit een relatie gehad en dus ook nooit geleerd daadwerkelijk met vrouwen om te gaan. Je baseert je eigenwaarde geheel op externe maatstaven (omdat je totaal geen zelfvertrouwen hebt) en je overcompenseert dat alles om maar de schone schijn op te houden (daar zijn audi q5's ook voor uitgevonden). Je bent nep en dat zal je altijd blijven en dát is wat je parten speelt. Je wilt je zo graag conformeren aan een ideaalbeeld, dat dat je hele (gevoels)leven heeft overgenomen en alles in je leven beheerst.
Door zo in het leven te staan houd je zelf die irreele maatstaf in stand waar je zo wanhopig aan probeert te voldoen. Types zoals jou creeren daarmee hun eigen probleem en zijn blind geworden voor de werkelijkheid. Mensen die wel in die werkelijkheid leven prikken daar dus zo doorheen en daar zit je probleem. Niemand gaat jou leuk vinden als je een zielig, klagend hoopje mens bent, al draag je een armani pak en rijd je een aston martin. Misschien zou je dan wel een vrouw kunnen krijgen, maar eigenlijk krijg jij die niet. Je geld en je auto krijgen die. Aan het eind is dus alles nep en ben jij nog steeds leeg en eenzaam.
Ik bén die vriendin, maar natuurlijk weet jij het beter dan ik en de andere vrouwen in dit topic die stellen dat je onzin verkondigt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:45 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dikke bs. Vrouwen willen gewoon een man die aanzienlijk langer is of iig niet veel afwijkt van het gemiddelde. Dat 180 gemiddeld is komt omdat hierbij alle opaatjes bij zijn inbegrepen. De meeste (jonge) mannen torenen boven mij uit
Vraag eens voor de lol aan je vriendin hoe haar ideale vent er uit ziet, 99.9% kans dat ze ook "lang" zegtHet is misschien niet altijd een afknapper, maar ik begin wel vaak met een streep(je) achter.
Jonge vrouwen hier zijn gemiddeld bijna mijn lengte, en dat vinden ze vaak niet echt aantrekkelijk (eerder kansloos)
Mijn god.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:52 schreef VaLkyRie het volgende:
Je wil langer zijn, je wil breder zijn, je wil een grotere lul, je wil alpha male zijn.
Je denkt precies te weten waar vrouwen op vallen of wat er mis met je is maar ondertussen heb je nog nooit een relatie gehad en dus ook nooit geleerd daadwerkelijk met vrouwen om te gaan.
Zij hebben het over grote contrasten. Ik kan me voorstellen dat een vrouw van 1,90 niet snel iets krijgt met een man van 1,60. In de praktijk zie je dan dan ook terug. Kleinere mannen hebben kleinere vrouwen en grotere mannen hebben grotere vrouwen. Ruw gezegd dan he. Pas in het segment gemiddeld gaat het een beetje door elkaar lopen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:14 schreef Bittere_Bal het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_kortse_eind__.html
Er wordt alleen niet genoemd wat nu precies kort is...
Ik ben het met je eens dat ik ook voor de langere mannen ging (ben zelf 1.80). Maar jij maakt het wel heel erg belangrijk. Uiteindelijk gaat het vaak niet om zulke oppervlakkige dingen die iedereen maar roept als zijnde de perfecte man/vrouw, dat is vaak geen realiteit. Perfectie bestaat niet op die manier.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:45 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dikke bs. Vrouwen willen gewoon een man die aanzienlijk langer is of iig niet veel afwijkt van het gemiddelde. Dat 180 gemiddeld is komt omdat hierbij alle opaatjes bij zijn inbegrepen. De meeste (jonge) mannen torenen boven mij uit
Vraag eens voor de lol aan je vriendin hoe haar ideale vent er uit ziet, 99.9% kans dat ze ook "lang" zegtHet is misschien niet altijd een afknapper, maar ik begin wel vaak met een streep(je) achter.
Jonge vrouwen hier zijn gemiddeld bijna mijn lengte, en dat vinden ze vaak niet echt aantrekkelijk (eerder kansloos)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |