abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 januari 2013 @ 14:29:33 #276
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_121721672
Pics van TS?

Beste TS als je mij een foto geeft dan zorg ik ervoor dat elke meid die ik letterlijk ken de foto geef en vraag of zij jou zou wil leren kennen.
Ik geef je daarna de antwoorden.
pi_121722110
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:25 schreef Silenus het volgende:
Wat heb ik ongelofelijk veel medelijden met je. Ik hoop maar dat je een troll bent, anders ben je echt reddeloos verloren.
Ach, ik doe het niet alleen om zogenaamd chicks te versieren. Maar ik voel me over het algemeen gewoon een kabouter. Vrouwen die een borstvergroting ondergaan zijn toch ook niet reddeloos verloren?

Ik ben blij dat er tegenwoordig mogelijkheden zijn voor de kleine man om een "normale" lengte te krijgen, en er zijn nog vele mooie ontwikkelingen bezig. Zo kun je bijv. over paar jaar gewoon een pin in je beenmerg laten douwen, en met een bepaalde beweging deze pin laten "uitschuiven". Zo kun je gewoon naar je werk blijven gaan terwijl je "groeit" :D

Het is gewoon puur cosmetisch, zie niet in wat daar vreemd aan is.
Why stay small, if you can grow big..
pi_121722317
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:40 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Ach, ik doe het niet alleen om zogenaamd chicks te versieren. Maar ik voel me over het algemeen gewoon een kabouter. Vrouwen die een borstvergroting ondergaan zijn toch ook niet reddeloos verloren?

Ik ben blij dat er tegenwoordig mogelijkheden zijn voor de kleine man om een "normale" lengte te krijgen, en er zijn nog vele mooie ontwikkelingen bezig. Zo kun je bijv. over paar jaar gewoon een pin in je beenmerg laten douwen, en met een bepaalde beweging deze pin laten "uitschuiven". Zo kun je gewoon naar je werk blijven gaan terwijl je "groeit" :D

Het is gewoon puur cosmetisch, zie niet in wat daar vreemd aan is.
Je beseft dat je verhoudingen dan helemaal weg zijn?
pi_121722476
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:45 schreef GeertJan88 het volgende:

[..]

Je beseft dat je verhoudingen dan helemaal weg zijn?
Die zijn niet weg.

Je moet rekening houden met je armwijdte, deze is bij mij geloof ik 180-181. Je kunt 5 cm bovenop je armwijdte in lichaamslengte uitsteken zonder dat je proporties "vreemd" worden. Dus ik zit ruim in de "safe zone" :)

Zie hier:

pi_121722620
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:48 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Die zijn niet weg.

Je moet rekening houden met je armwijdte, deze is bij mij geloof ik 180-181. Je kunt 5 cm bovenop je armwijdte in lichaamslengte uitsteken zonder dat je proporties "vreemd" worden. Dus ik zit ruim in de "safe zone" :)

Zie hier:

[ afbeelding ]
Prima :D denk dat je alsnog spijt gaat krijgen. Al heb ik wel een keer gezien bij opera dat een aantal mensen ledematen hadden laten afzetten (armen/benen) en toen waren ze pas gelukkig. Als jij in dezelfde situatie zit dan kunnen wij vertellen wat we willen, maar dan kunnen we je het toch niet aan je verstand brengen wat ook maar blijkt.
pi_121723654
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:52 schreef GeertJan88 het volgende:

[..]

Prima :D denk dat je alsnog spijt gaat krijgen. Al heb ik wel een keer gezien bij opera dat een aantal mensen ledematen hadden laten afzetten (armen/benen) en toen waren ze pas gelukkig. Als jij in dezelfde situatie zit dan kunnen wij vertellen wat we willen, maar dan kunnen we je het toch niet aan je verstand brengen wat ook maar blijkt.
yolo :7
pi_121723904
Ja als het zo belangrijk voor je is dan moet je het maar gewoon proberen. Houd ons wel op de hoogte, ben echt donders benieuwd naar de operatie zelf en of het je het gewenste effect geeft.
pi_121724823
Waarom zou TS een relatie willen? Je hebt immers al een audi Q5 en sex met de mooiste dames..

Why buy a cow if you can rent a cow :?
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_121725050
Don't fix it what ain't broke.
De operatie lost helemaal niks op. Daar kom je vanzelf wel achter.

[ Bericht 0% gewijzigd door Guyver2 op 18-01-2013 16:57:47 (fixed) ]
To see or not to see. That's my answer.
pi_121725151
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 15:45 schreef Guyver2 het volgende:
Don't fix it what ain't broke.
Het operatie lost helemaal niks op. Daar komt je vanzelf wel achter.
Duits is je moedertaal?
pi_121725235
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 15:20 schreef GeertJan88 het volgende:
Ja als het zo belangrijk voor je is dan moet je het maar gewoon proberen. Houd ons wel op de hoogte, ben echt donders benieuwd naar de operatie zelf en of het je het gewenste effect geeft.
Met foto's graag :9
  vrijdag 18 januari 2013 @ 15:52:52 #287
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_121725382
Je hebt een totaal verstoord beeld van de realiteit en van jezelf TS. Vluchtig je postgeschiedenis doorgenomen en het is werkelijk om te huilen. Je kan veranderen wat je wilt, maar je bent een leeg omhulsel. Een lichaam zonder bezieling. Je wil langer zijn, je wil breder zijn, je wil een grotere lul, je wil alpha male zijn.

Je denkt precies te weten waar vrouwen op vallen of wat er mis met je is maar ondertussen heb je nog nooit een relatie gehad en dus ook nooit geleerd daadwerkelijk met vrouwen om te gaan. Je baseert je eigenwaarde geheel op externe maatstaven (omdat je totaal geen zelfvertrouwen hebt) en je overcompenseert dat alles om maar de schone schijn op te houden (daar zijn audi q5's ook voor uitgevonden). Je bent nep en dat zal je altijd blijven en dát is wat je parten speelt. Je wilt je zo graag conformeren aan een ideaalbeeld, dat dat je hele (gevoels)leven heeft overgenomen en alles in je leven beheerst.

Door zo in het leven te staan houd je zelf die irreele maatstaf in stand waar je zo wanhopig aan probeert te voldoen. Types zoals jou creeren daarmee hun eigen probleem en zijn blind geworden voor de werkelijkheid. Mensen die wel in die werkelijkheid leven prikken daar dus zo doorheen en daar zit je probleem. Niemand gaat jou leuk vinden als je een zielig, klagend hoopje mens bent, al draag je een armani pak en rijd je een aston martin. Misschien zou je dan wel een vrouw kunnen krijgen, maar eigenlijk krijg jij die niet. Je geld en je auto krijgen die. Aan het eind is dus alles nep en ben jij nog steeds leeg en eenzaam.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_121725401
Misschien moet je in India gaan wonen. Werk nu veel met Indiërs samen, die lui zijn moeilijk klein (lees 1.40 - 1.60) en allemaal zijn ze getrouwd :D
pi_121727631
Ik snap hier helemaal niks van. Ik heb zelf een relatie gehad met een jongen van 1,76, en een jongen van 1,80. Zelf ben ik 1,73, en ik vond dat lengteverschil prima. Heb ook een relatie gehad met een jongen van 1,93, en dat is veel onhandiger. Altijd zo'n kramp in je nek als je even hebt staan zoenen..

Ik denk echt niet dat er veel vrouwen zijn die een probleem hebben met je lengte, TS. Het zal vast aan iets anders liggen. Dus inderdaad, foto's ter illustratie.
pi_121727973
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 18:25 schreef Scuidward het volgende:
Denk eerder dat je onzekerheid over je handicap je parten speelt. Je gaat er toch geen 20.000 aan uitgeven.

Daar kan je vier keer van trouwen als het moet.
Hier is TS' antwoord. Meteen raak. 1M77 is geen handicap. Je onzekerheid over je lengte kost je je vrouwen. Onzekerheid is een ontzettende afknapper voor vrouwen.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 17:00:30 #291
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_121728398
Stond op het punt om een heel stuk te gaan typen maar toen las ik deze post, die precies zegt wat ik wilde gaan zeggen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 15:52 schreef VaLkyRie het volgende:
Je hebt een totaal verstoord beeld van de realiteit en van jezelf TS. Vluchtig je postgeschiedenis doorgenomen en het is werkelijk om te huilen. Je kan veranderen wat je wilt, maar je bent een leeg omhulsel. Een lichaam zonder bezieling. Je wil langer zijn, je wil breder zijn, je wil een grotere lul, je wil alpha male zijn.

Je denkt precies te weten waar vrouwen op vallen of wat er mis met je is maar ondertussen heb je nog nooit een relatie gehad en dus ook nooit geleerd daadwerkelijk met vrouwen om te gaan. Je baseert je eigenwaarde geheel op externe maatstaven (omdat je totaal geen zelfvertrouwen hebt) en je overcompenseert dat alles om maar de schone schijn op te houden (daar zijn audi q5's ook voor uitgevonden). Je bent nep en dat zal je altijd blijven en dát is wat je parten speelt. Je wilt je zo graag conformeren aan een ideaalbeeld, dat dat je hele (gevoels)leven heeft overgenomen en alles in je leven beheerst.

Door zo in het leven te staan houd je zelf die irreele maatstaf in stand waar je zo wanhopig aan probeert te voldoen. Types zoals jou creeren daarmee hun eigen probleem en zijn blind geworden voor de werkelijkheid. Mensen die wel in die werkelijkheid leven prikken daar dus zo doorheen en daar zit je probleem. Niemand gaat jou leuk vinden als je een zielig, klagend hoopje mens bent, al draag je een armani pak en rijd je een aston martin. Misschien zou je dan wel een vrouw kunnen krijgen, maar eigenlijk krijg jij die niet. Je geld en je auto krijgen die. Aan het eind is dus alles nep en ben jij nog steeds leeg en eenzaam.
an urge to help mankind overcomes me
  vrijdag 18 januari 2013 @ 17:14:35 #292
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_121728968
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:45 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Dikke bs. Vrouwen willen gewoon een man die aanzienlijk langer is of iig niet veel afwijkt van het gemiddelde. Dat 180 gemiddeld is komt omdat hierbij alle opaatjes bij zijn inbegrepen. De meeste (jonge) mannen torenen boven mij uit :)

Vraag eens voor de lol aan je vriendin hoe haar ideale vent er uit ziet, 99.9% kans dat ze ook "lang" zegt :) Het is misschien niet altijd een afknapper, maar ik begin wel vaak met een streep(je) achter.

Jonge vrouwen hier zijn gemiddeld bijna mijn lengte, en dat vinden ze vaak niet echt aantrekkelijk (eerder kansloos) :)
Ik bén die vriendin, maar natuurlijk weet jij het beter dan ik en de andere vrouwen in dit topic die stellen dat je onzin verkondigt. :') Het is natuurlijk wel zo makkelijk hé, al die afwijzingen op je lengte afschuiven zodat je niet kritisch naar jezelf hoeft te kijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door CruellaDeVil op 18-01-2013 17:28:01 ]
pi_121728982
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_kortse_eind__.html

Er wordt alleen niet genoemd wat nu precies kort is...
Hope is the first step on the road to dissapointment
  vrijdag 18 januari 2013 @ 17:17:26 #294
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_121729093
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 15:52 schreef VaLkyRie het volgende:
Je wil langer zijn, je wil breder zijn, je wil een grotere lul, je wil alpha male zijn.

Je denkt precies te weten waar vrouwen op vallen of wat er mis met je is maar ondertussen heb je nog nooit een relatie gehad en dus ook nooit geleerd daadwerkelijk met vrouwen om te gaan.
Mijn god. :')

TS, eerlijk waar, laat je nakijken...
  vrijdag 18 januari 2013 @ 17:25:56 #295
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_121729393
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 17:14 schreef Bittere_Bal het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_kortse_eind__.html

Er wordt alleen niet genoemd wat nu precies kort is...
Zij hebben het over grote contrasten. Ik kan me voorstellen dat een vrouw van 1,90 niet snel iets krijgt met een man van 1,60. In de praktijk zie je dan dan ook terug. Kleinere mannen hebben kleinere vrouwen en grotere mannen hebben grotere vrouwen. Ruw gezegd dan he. Pas in het segment gemiddeld gaat het een beetje door elkaar lopen.

Maar het probleem van TS is volgens mij ook niet het feit dat hij geen vriendin kan krijgen. Het probleem van TS is dat hij obsessief graag een chickmagnet wil zijn. Hij wil ook helemaal geen liefdevolle relatie. Hij wil als een soort rockster groupies om zich heen om het gebrek aan een gezond ego op te vullen. Heel eng allemaal. Voer voor psychologen.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_121729544
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:45 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Dikke bs. Vrouwen willen gewoon een man die aanzienlijk langer is of iig niet veel afwijkt van het gemiddelde. Dat 180 gemiddeld is komt omdat hierbij alle opaatjes bij zijn inbegrepen. De meeste (jonge) mannen torenen boven mij uit :)

Vraag eens voor de lol aan je vriendin hoe haar ideale vent er uit ziet, 99.9% kans dat ze ook "lang" zegt :) Het is misschien niet altijd een afknapper, maar ik begin wel vaak met een streep(je) achter.

Jonge vrouwen hier zijn gemiddeld bijna mijn lengte, en dat vinden ze vaak niet echt aantrekkelijk (eerder kansloos) :)
Ik ben het met je eens dat ik ook voor de langere mannen ging (ben zelf 1.80). Maar jij maakt het wel heel erg belangrijk. Uiteindelijk gaat het vaak niet om zulke oppervlakkige dingen die iedereen maar roept als zijnde de perfecte man/vrouw, dat is vaak geen realiteit. Perfectie bestaat niet op die manier.
Ik zelf ben sinds kort gevallen voor een geweldige vent...van 1.79. De lengte maakt echt geen reet uit als je echt verliefd wordt. Als dat het enige is waar jij je op focussed dan zal dat ook het enige probleem zijn wat je steeds blijft tegenkomen.
Volgens mij heb je wat andere issues om aan te werken, geef liever daar je geld aan uit.
pi_121730797
1.77, man dat is een volstrekt normale lengte, slechts een paar centimeter onder het gemiddelde en echt lang zat, totaal niet klein!!!. Er lopen genoeg mannen rond van jouw lengte of nog korter. Daarnaast ben je bent nog altijd langer dan de gemiddelde vrouw dus ik zie het probleem niet zo. We zijn allemaal verschillend en dat is juist het mooie. Zou toch triest zijn als je uiteindelijk een partner krijgt die je wilt omdat je 1.83m bent i.p.v. 1.77m (en later hoort dat dat komt omdat je je benen hebt laten verlengen, want ja je kon geen vrouw krijgen). Is ook lekker oppervlakkig dan. Zo'n vrouw wil je toch niet? Accepteer jezelf zoals je bent. Of ga anders in Azie wonen als je het echt niet trekt. Daar zijn de dames gemiddeld een stuk kleiner en voor jou is het goedkoper allemaal.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 18:10:47 #298
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_121731092
Leuke vrouwen zal je ook scoren die je wel willen als je 1m83 lang bent maar niet als je 1m77 bent :D :')
an urge to help mankind overcomes me
pi_121731145
Fuuuuuck ik ben gehandicapt
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 18 januari 2013 @ 18:28:33 #300
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121731659
Omg, dit ga je toch niet menen? XD

Zodanig onrealistisch onzeker zijn dat je er zoveel geld tegenaan gaat gooien om uiteindelijk nog even ongelukkig te zijn...
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')