Dat doe ie al bij de DVP 'squote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:53 schreef ikjijallebei het volgende:
Dat ligt echt niet aan je lengte hoor gast, zoek het elders. Er zijn zoooooooveel kleine mannen die toch een vriendin hebben.
ZOek het ergens anders.
ghehe.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat doe ie al bij de DVP 's
Ja moet ook wel denk dat t alleen aan zelfvertrouwen ligt..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:08 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
ghehe.tegen betaling, hij kan t ook makkelijk gratis fixe met "normale" dames, hij rijdt goede auto heeft goed inkomen zegt dat ie goed karakter heeft, 177 is echt niet zo heel kort. Hij verbergt iets of weet het zelf niet.
ook met 1.77m en al zijn kenmerken zoals in OP genoemd moet het echt wel mee lukken om dames te regelen.
Ja, mijn ene been is ongeveer 1 cm korter dan de ander, dus ze wilden mijn korte been dan ook op een paar plekken breken en dan pinnen erin doen zodat het weer aan zou groeien.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:29 schreef GeertJan88 het volgende:
Tering, net wat gelezen over die been operaties en dan vooral hier.
http://shortsupport.org/Health/Leg-Lengthening/procedure.html
lijkt me echt een zieke onderneming..
Schattigquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, mijn ene been is ongeveer 1 cm korter dan de ander, dus ze wilden mijn korte been dan ook op een paar plekken breken en dan pinnen erin doen zodat het weer aan zou groeien.
Niet gedaan![]()
Nu waggel ik een beetje.
Mooi zoquote:
Ja precies, om nou je been expres op meerdere plekken te breken... gatver. Ik heb m'n been al twee keer gebroken dus ik ga het niet nog een keer doen, voor de lol. Moet je net zien dat het nooit goed geneest.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:36 schreef GeertJan88 het volgende:
[..]
Mooi zolijkt me ook heel erg tegen me gevoel ingaan, dat je in principe een prima werkend lichaam hebt en dat gaat slopen en dan vervolgens hoopt dat alles goed gaat.. want complicaties zijn aan de orde van de dag met dit soort operaties.. en dat alleen voor een stukje lengte..
Het lijkt mij ook dat je daar littekens aan overhoudt. Daarbij kan ik me niet kan voorstellen dat ook maar 1 vrouw zal zeggen 'oh schat! Wat goed van je dat je je poten hebt laten breken! Ik vind je zo übersexy nu je 5 cm langer bent!'quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies, om nou je been expres op meerdere plekken te breken... gatver. Ik heb m'n been al twee keer gebroken dus ik ga het niet nog een keer doen, voor de lol. Moet je net zien dat het nooit goed geneest.
JOUW realiteit wijst toch echt anders uit.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:30 schreef D.D.W. het volgende:
Op dit topic kun je wel leuk zeggen dat mijn probleem tussen de oren zit, maar de realiteit wijst toch echt anders uit
Waarom niet er zijn toch vrouwen die vallen op knuffelbeersquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:34 schreef Soldier2000 het volgende:
Ga gewoon trainen, en voorzorg dat je dat je lichaam daar straks op uitblinkt. Met 1.77 en 90kg heb je waarschijnlijk een flinke pens, dat is ook niet erg aantrekkelijk bij iemand van 30 jaar.
Dikke bs. Vrouwen willen gewoon een man die aanzienlijk langer is of iig niet veel afwijkt van het gemiddelde. Dat 180 gemiddeld is komt omdat hierbij alle opaatjes bij zijn inbegrepen. De meeste (jonge) mannen torenen boven mij uitquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:51 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
JOUW realiteit wijst toch echt anders uit.
Nou, dan ga je toch lekker je benen laten breken en daarna op zoek naar het volgende punt waar alle vrouwen niet op vallen zodat je dat weer aan kan passen. Koop anders meteen een Q7, want een q5 is eigenlijk een auto voor mensen die geen Q7 kunnen betalen en das ook kansloos.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:45 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dikke bs. Vrouwen willen gewoon een man die aanzienlijk langer is of iig niet veel afwijkt van het gemiddelde. Dat 180 gemiddeld is komt omdat hierbij alle opaatjes bij zijn inbegrepen. De meeste (jonge) mannen torenen boven mij uit
Vraag eens voor de lol aan je vriendin hoe haar ideale vent er uit ziet, 99.9% kans dat ze ook "lang" zegtHet is misschien niet altijd een afknapper, maar ik begin wel vaak met een streep(je) achter.
Jonge vrouwen hier zijn gemiddeld bijna mijn lengte, en dat vinden ze vaak niet echt aantrekkelijk (eerder kansloos)
Ik ben voor de rest super tevreden over mijn uiterlijk en zal daar niks aan veranderenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:14 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Nou, dan ga je toch lekker je benen laten breken en daarna op zoek naar het volgende punt waar alle vrouwen niet op vallen zodat je dat weer aan kan passen. Koop anders meteen een Q7, want een q5 is eigenlijk een auto voor mensen die geen Q7 kunnen betalen en das ook kansloos.
Ben blij voor jequote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:23 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik ben voor de rest super tevreden over mijn uiterlijk en zal daar niks aan veranderenIk maak me verder ook geen zorgen over de operatie, het wordt door expert gedaan en geen obscure arts ergens in een sloppenwijk.
Straks heb ik in ieder geval een mooie lengte en een stuk meer zelfvertrouwen, dat is mij die 20k wel waardMensen die zeggen dat lengte niet uitmaakt hebben gewoon een enorme bord voor hun kop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |