abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121572182
Ik ben even lang als TS en mijn vriend is zo'n 10 cm kleiner dan ik :')
TS, je doet toch wat verkeerd en het is niet je lengte :')
pi_121586143
Goed dat je zo aan jezelf hebt gewerkt man _O_ Zouden meer mensen moeten doen ipv in een hoekje huilen als een bitch. Overigens als je een Q5 hebt hoef je ook niet groot meer te zijn hoor :9.
Verder wens ik je veel succes met je operatie (zelf heb ik ook een en ander aan mn uiterlijk gesleuteld, niks mis mee)

Uiteindeiljk komt t allemaal wel goed _O_
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  dinsdag 15 januari 2013 @ 11:53:46 #253
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_121586523
Dat ligt echt niet aan je lengte hoor gast, zoek het elders. Er zijn zoooooooveel kleine mannen die toch een vriendin hebben.
ZOek het ergens anders.
pi_121586961
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 11:53 schreef ikjijallebei het volgende:
Dat ligt echt niet aan je lengte hoor gast, zoek het elders. Er zijn zoooooooveel kleine mannen die toch een vriendin hebben.
ZOek het ergens anders.
Dat doe ie al bij de DVP 's :P
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
  dinsdag 15 januari 2013 @ 12:08:57 #255
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_121587036
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 12:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Dat doe ie al bij de DVP 's :P
ghehe. :P tegen betaling, hij kan t ook makkelijk gratis fixe met "normale" dames, hij rijdt goede auto heeft goed inkomen zegt dat ie goed karakter heeft, 177 is echt niet zo heel kort. Hij verbergt iets of weet het zelf niet.

ook met 1.77m en al zijn kenmerken zoals in OP genoemd moet het echt wel mee lukken om dames te regelen. :D
pi_121587316
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 12:08 schreef ikjijallebei het volgende:

[..]

ghehe. :P tegen betaling, hij kan t ook makkelijk gratis fixe met "normale" dames, hij rijdt goede auto heeft goed inkomen zegt dat ie goed karakter heeft, 177 is echt niet zo heel kort. Hij verbergt iets of weet het zelf niet.

ook met 1.77m en al zijn kenmerken zoals in OP genoemd moet het echt wel mee lukken om dames te regelen. :D
Ja moet ook wel denk dat t alleen aan zelfvertrouwen ligt..

Heb vertrouwen in TS, je komt er ooit wel mattie O+
pi_121642352
1.77, mooie lengte. Wou dat ik zo lang was. Ik ben maar 1.70, _dan_ heb je het pas moeilijk. Al die studentjes en meiden op de straat zijn een kop langer dan mij, ongelooflijk. Ik wil nu wel x een hossel zetten maar gaat beetje moeilijk als iedereen die je tegenkomt langer is dan jou. Ik voel me zelfs een beetje minderwaardig t.o.v. langere mensen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2013 17:12:10 ]
pi_121643177
Tering, net wat gelezen over die been operaties en dan vooral hier.

http://shortsupport.org/Health/Leg-Lengthening/procedure.html

lijkt me echt een zieke onderneming.. :{
pi_121643253
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 17:29 schreef GeertJan88 het volgende:
Tering, net wat gelezen over die been operaties en dan vooral hier.

http://shortsupport.org/Health/Leg-Lengthening/procedure.html

lijkt me echt een zieke onderneming.. :{
Ja, mijn ene been is ongeveer 1 cm korter dan de ander, dus ze wilden mijn korte been dan ook op een paar plekken breken en dan pinnen erin doen zodat het weer aan zou groeien.
Niet gedaan :') :@ Nu waggel ik een beetje.
Tap tap tap
pi_121643291
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 17:30 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja, mijn ene been is ongeveer 1 cm korter dan de ander, dus ze wilden mijn korte been dan ook op een paar plekken breken en dan pinnen erin doen zodat het weer aan zou groeien.
Niet gedaan :') :@ Nu waggel ik een beetje.
Schattig :) steunzolen dan?
pi_121643390
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 17:31 schreef GeertJan88 het volgende:

[..]

Schattig :) steunzolen dan?
Ja, zooltjes en hakjes :D
Tap tap tap
pi_121643535
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 17:33 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja, zooltjes en hakjes :D
Mooi zo :D lijkt me ook heel erg tegen me gevoel ingaan, dat je in principe een prima werkend lichaam hebt en dat gaat slopen en dan vervolgens hoopt dat alles goed gaat.. want complicaties zijn aan de orde van de dag met dit soort operaties.. en dat alleen voor een stukje lengte..
pi_121643651
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 17:36 schreef GeertJan88 het volgende:

[..]

Mooi zo :D lijkt me ook heel erg tegen me gevoel ingaan, dat je in principe een prima werkend lichaam hebt en dat gaat slopen en dan vervolgens hoopt dat alles goed gaat.. want complicaties zijn aan de orde van de dag met dit soort operaties.. en dat alleen voor een stukje lengte..
Ja precies, om nou je been expres op meerdere plekken te breken... gatver. Ik heb m'n been al twee keer gebroken dus ik ga het niet nog een keer doen, voor de lol. Moet je net zien dat het nooit goed geneest.
Tap tap tap
pi_121645820
Ga gewoon trainen, en voorzorg dat je dat je lichaam daar straks op uitblinkt. Met 1.77 en 90kg heb je waarschijnlijk een flinke pens, dat is ook niet erg aantrekkelijk bij iemand van 30 jaar.
BlaBlaBla
pi_121645938
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 17:39 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja precies, om nou je been expres op meerdere plekken te breken... gatver. Ik heb m'n been al twee keer gebroken dus ik ga het niet nog een keer doen, voor de lol. Moet je net zien dat het nooit goed geneest.
Het lijkt mij ook dat je daar littekens aan overhoudt. Daarbij kan ik me niet kan voorstellen dat ook maar 1 vrouw zal zeggen 'oh schat! Wat goed van je dat je je poten hebt laten breken! Ik vind je zo übersexy nu je 5 cm langer bent!'
  woensdag 16 januari 2013 @ 20:51:35 #266
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_121653283
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:30 schreef D.D.W. het volgende:
Op dit topic kun je wel leuk zeggen dat mijn probleem tussen de oren zit, maar de realiteit wijst toch echt anders uit :)
JOUW realiteit wijst toch echt anders uit.
pi_121665971
lolwut, gemiddelde lengte is 1.80. Nou je zit wel 3 cm onder het gemiddelde wat erg :o

GTFO TS :')
There are only 151 Pokémon.
pi_121666188
Wat een niet grappig kuttopic. xx
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 17 januari 2013 @ 01:11:54 #269
393482 Anti-feminist
Vrouwen zijn apen!
pi_121666605
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:34 schreef Soldier2000 het volgende:
Ga gewoon trainen, en voorzorg dat je dat je lichaam daar straks op uitblinkt. Met 1.77 en 90kg heb je waarschijnlijk een flinke pens, dat is ook niet erg aantrekkelijk bij iemand van 30 jaar.
Waarom niet er zijn toch vrouwen die vallen op knuffelbeers

"gaat nu trainen"
Je hebt de verkeerde baan genomen als Sven Kramers.
pi_121719862
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:51 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

JOUW realiteit wijst toch echt anders uit.
Dikke bs. Vrouwen willen gewoon een man die aanzienlijk langer is of iig niet veel afwijkt van het gemiddelde. Dat 180 gemiddeld is komt omdat hierbij alle opaatjes bij zijn inbegrepen. De meeste (jonge) mannen torenen boven mij uit :)

Vraag eens voor de lol aan je vriendin hoe haar ideale vent er uit ziet, 99.9% kans dat ze ook "lang" zegt :) Het is misschien niet altijd een afknapper, maar ik begin wel vaak met een streep(je) achter.

Jonge vrouwen hier zijn gemiddeld bijna mijn lengte, en dat vinden ze vaak niet echt aantrekkelijk (eerder kansloos) :)
Why stay small, if you can grow big..
  vrijdag 18 januari 2013 @ 14:14:55 #271
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_121721046
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:45 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Dikke bs. Vrouwen willen gewoon een man die aanzienlijk langer is of iig niet veel afwijkt van het gemiddelde. Dat 180 gemiddeld is komt omdat hierbij alle opaatjes bij zijn inbegrepen. De meeste (jonge) mannen torenen boven mij uit :)

Vraag eens voor de lol aan je vriendin hoe haar ideale vent er uit ziet, 99.9% kans dat ze ook "lang" zegt :) Het is misschien niet altijd een afknapper, maar ik begin wel vaak met een streep(je) achter.

Jonge vrouwen hier zijn gemiddeld bijna mijn lengte, en dat vinden ze vaak niet echt aantrekkelijk (eerder kansloos) :)
Nou, dan ga je toch lekker je benen laten breken en daarna op zoek naar het volgende punt waar alle vrouwen niet op vallen zodat je dat weer aan kan passen. Koop anders meteen een Q7, want een q5 is eigenlijk een auto voor mensen die geen Q7 kunnen betalen en das ook kansloos.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 14:19:53 #272
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_121721255
OMFG.
pi_121721385
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:14 schreef VaLkyRie het volgende:

[..]

Nou, dan ga je toch lekker je benen laten breken en daarna op zoek naar het volgende punt waar alle vrouwen niet op vallen zodat je dat weer aan kan passen. Koop anders meteen een Q7, want een q5 is eigenlijk een auto voor mensen die geen Q7 kunnen betalen en das ook kansloos.
Ik ben voor de rest super tevreden over mijn uiterlijk en zal daar niks aan veranderen :) Ik maak me verder ook geen zorgen over de operatie, het wordt door expert gedaan en geen obscure arts ergens in een sloppenwijk.

Straks heb ik in ieder geval een mooie lengte en een stuk meer zelfvertrouwen, dat is mij die 20k wel waard :) Mensen die zeggen dat lengte niet uitmaakt hebben gewoon een enorme bord voor hun kop.
Why stay small, if you can grow big..
  vrijdag 18 januari 2013 @ 14:25:22 #274
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_121721476
Wat heb ik ongelofelijk veel medelijden met je. Ik hoop maar dat je een troll bent, anders ben je echt reddeloos verloren.
Gourmetten of steengrillen?
pi_121721614
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:23 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Ik ben voor de rest super tevreden over mijn uiterlijk en zal daar niks aan veranderen :) Ik maak me verder ook geen zorgen over de operatie, het wordt door expert gedaan en geen obscure arts ergens in een sloppenwijk.

Straks heb ik in ieder geval een mooie lengte en een stuk meer zelfvertrouwen, dat is mij die 20k wel waard :) Mensen die zeggen dat lengte niet uitmaakt hebben gewoon een enorme bord voor hun kop.
Ben blij voor je ^O^ en dan niet straks gaan huilen dat je nog steeds geen chicks kan regelen omdat je gewoon iets fout doet wat niks met je lengte te maken heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')