SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onzeker over mijn lengte, maar deze wordt over het algemeen gewoon niet als aantrekkelijk bevonden (maar als afknapper). Dat is nou eenmaal zo.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:23 schreef dawg het volgende:
niet doen. beter pak je je onzekerheid mbt je lengte aan. zo klein is 1.77m nu ook weer niet hoor.
Ik houd van Nederlandquote:Op zondag 6 januari 2013 18:25 schreef Bonkers. het volgende:
Nederland verlaten en naar Italië oid verhuizen. Langste volk op aarde hier.
Ik ook met mijn 1.75quote:Op zondag 6 januari 2013 18:22 schreef ganzenherder het volgende:
Dankje voor dit topic. Nu besef ik me dat ik lichamelijk gehandicapt ben
Haha, komisch.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:31 schreef LittleLady het volgende:
omdat ze of teveel aan me gingen hangen
Ik snap dat nooit, kijken naar de gemiddelde van het eigen geslacht. TS heeft, als we naar de gemiddelde kijken van de Nederlandse VROUWEN, een prima lengte.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:29 schreef Bassiiej het volgende:
Wat een onzin. Een paar cm kleiner zijn dan de gemiddelde man in NL en dat als excuus gebruiken om geen leuke vrouw aan je weten te binden.
onzin. dat maak je er zelf van.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:29 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik ben niet onzeker over mijn lengte, maar deze wordt over het algemeen gewoon niet als aantrekkelijk bevonden (maar als afknapper). Dat is nou eenmaal zo.
Dit dusquote:Op zondag 6 januari 2013 18:37 schreef dawg het volgende:
[..]
onzin. dat maak je er zelf van.
ooit aan gedacht dat het misschien wel iets anders is waardoor je niet aan de vrouw kunt komen? hoerenlopers zijn bijvoorbeeld ook niet altijd even aantrekkelijk voor vrouwen.
ergo je stelt je aan, nofi. een minimaal kortere lengte een handicap noemen, ga je schamen zeg.
quote:Op zondag 6 januari 2013 18:35 schreef LazyDave het volgende:
Sinds wanneer worden korte lengtes als handicap gezien?
quote:Op zondag 6 januari 2013 18:35 schreef LazyDave het volgende:
Sinds wanneer worden korte lengtes als handicap gezien?
Wat een bullshit. Kijk om je heen, zat korte mannen met een leuke vrouw. Of zoals Mae West zei: A man can be short and dumpy and getting bald but if he has fire, women will like him.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:29 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik ben niet onzeker over mijn lengte, maar deze wordt over het algemeen gewoon niet als aantrekkelijk bevonden (maar als afknapper). Dat is nou eenmaal zo.
pas maar op, als het compleet aan zijn uiterlijk ligt gaat ie voor 20.000 zijn hoofd laten verbouwen...quote:Op zondag 6 januari 2013 19:07 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Pm eens een foto van jezelf, dan kan ik beoordelen of het aan je lengte ligt.
Idem hier. Hoewel ik iets langer benquote:Op zondag 6 januari 2013 18:22 schreef ganzenherder het volgende:
Dankje voor dit topic. Nu besef ik me dat ik lichamelijk gehandicapt ben
Niet liegen.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:18 schreef Loverrrr het volgende:
Het is niet je lengte maar je onzekerheid. Onzekerheid is de grootste afknapper voor vrouwen.
Vrouwen willen gewoon een zelfverzekerde man!!!
Dus ik zou maar aan mijn onzekerheid werken, stukken goedkoper ook.
Ik ben best wel zeker van mij zelfquote:Op zondag 6 januari 2013 19:18 schreef Loverrrr het volgende:
Het is niet je lengte maar je onzekerheid. Onzekerheid is de grootste afknapper voor vrouwen.
Vrouwen willen gewoon een zelfverzekerde man!!!
Dus ik zou maar aan mijn onzekerheid werken, stukken goedkoper ook.
jouw realiteit ja, die in je hoofd zit. dé realiteit is dat het tussen je oren zit.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:30 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik ben best wel zeker van mij zelfNeemt niet weg dat je best realistisch mag zijn..
Gemiddeld zijn meisjes hier in Nederland 175 ofzo, als ze hakken dragen zien ze mij al helemaal als een klein ventje. Als jij twee mannen tegenover je ziet staan, beiden "knap", eentje mijn lengte en een van 185, zou jij ook voor die langere gaan.
Het probleem is dat dit gewoon deel is van je onderbewustzijn. Op dit topic kun je wel leuk zeggen dat mijn probleem tussen de oren zit, maar de realiteit wijst toch echt anders uit
Het is zelfs wetenschappelijk aangetoond dat een vrouw zich vooral (sexueel) aangetrokken voelt tot een man die aanzienlijk langer is als haar. Ik merk dit ook gewoon in het dagelijkse leven. Niks tussen mijn oren dusquote:Op zondag 6 januari 2013 19:33 schreef dawg het volgende:
[..]
jouw realiteit ja, die in je hoofd zit. dé realiteit is dat het tussen je oren zit.
Tja, ik moet TS hier wel een klein beetje gelijk in geven..maaar ik ben geen vrouw dus wie weet zit ik ernaast..quote:Op zondag 6 januari 2013 19:30 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik ben best wel zeker van mij zelfNeemt niet weg dat je best realistisch mag zijn..
Gemiddeld zijn meisjes hier in Nederland 175 ofzo, als ze hakken dragen zien ze mij al helemaal als een klein ventje. Als jij twee mannen tegenover je ziet staan, beiden "knap", eentje mijn lengte en een van 185, zou jij ook voor die langere gaan.
Het probleem is dat dit gewoon deel is van je onderbewustzijn. Op dit topic kun je wel leuk zeggen dat mijn probleem tussen de oren zit, maar de realiteit wijst toch echt anders uit
gewn die chino meids hosselen jwz g die zijn shorty boiiiiquote:Op zondag 6 januari 2013 19:30 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |