dit denkenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:18 schreef blow... het volgende:
vaak zie je dat de lelijkste nerds rondlopen met de lekkerste wijven.
alleen in films is het anders
True, maar je moet wel lang zijnquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:19 schreef Alborz het volgende:
Iedereen kan met genoeg discipline binnen 6-7 maanden het fysiek hebben van de 2 onderste mannen.
Maar om daarbij je geaardheid om te ruilen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:19 schreef Alborz het volgende:
Iedereen kan met genoeg discipline binnen 6-7 maanden het fysiek hebben van de 2 onderste mannen.
in je eigen fantasiewereldje levenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:20 schreef blow... het volgende:
[..]
nooit buitenkomen en denken dat dit niet zo is
Niks moet. Beauty is in the eye of the beholder. Genoeg korte meisjes die mij aantrekkelijk vinden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:20 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
True, maar je moet wel lang zijn
Zij hebben ook gewoon goede proporties en een aantrekkelijk gezicht. Als je lelijk bent kun je nog zoveel trainen als je wilt, het heeft dan geen zin.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:19 schreef Alborz het volgende:
Misschien wel. Maar niemand is perfect en die boys uit de OP zijn fotomodellen. Beetje onrealistisch om je daar als man mee te vergelijken. Heeft TS een complexje misschien?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:21 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Zij hebben ook gewoon goede proporties en een aantrekkelijk gezicht. Als je lelijk bent kun je nog zoveel trainen als je wilt, het heeft dan geen zin.
Een man van onder de 1.75 moet wel een heleboel dingen meehebben wil ik hem aantrekkelijk vindenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:21 schreef Alborz het volgende:
[..]
Niks moet. Beauty is in the eye of the beholder. Genoeg korte meisjes die mij aantrekkelijk vinden.
Gezien de pics die je post en de user icon die je gebruikt denk ik eerder dat je op zoekt bent naar een mooie/lekkere vriend... maar het zelf nog niet weetquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:17 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Klacht: Ik heb nooit een mooie/lekkere vriendin gehad. Was ik maar knap, wat is het leven toch oneerlijk..
[..]
Dat is deels waar. Ik denk dat een man van boven de 1.80 die bereid is te trainen, zijn kapsel te fixen en zijn kledingstijl aan te passen echt van een 5 naar een 8 kan gaan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:21 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Zij hebben ook gewoon goede proporties en een aantrekkelijk gezicht. Als je lelijk bent kun je nog zoveel trainen als je wilt, het heeft dan geen zin.
Tuurlijk heeft het wel zin.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:21 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |