Loting:quote:The 2013 Lakeside World Professional Darts Championship will be the 36th World Championship organised by the British Darts Organisation, and the 28th staging at the Lakeside Country Club at Frimley Green.
Christian Kist will be the defending men's champion, having won the title for the first time in the previous year's final against Tony O'Shea. The defending women's champion will be Anastasia Dobromyslova, who won her second title in the 2012 final against Deta Hedman.
Players from around the globe will compete to reach the BBC televised finals, which run from 5–13 January at Frimley Green.
volgens mij heeft ie een aardig optrekjequote:Op zondag 6 januari 2013 14:58 schreef Iwanius het volgende:
Die heeft zo te zien niet verkeerd geboerd met het Darten of is het alleen maar een pose in een pub?
Leuk ook dat dartboard boven de deur, Bobby approves.quote:
Leuk al die horlogesquote:Op zondag 6 januari 2013 15:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Leuk ook dat dartboard boven de deur, Bobby approves.
[ afbeelding ]
Op 1 na zijn het armbanden, volgens . Maradona heeft wel altijd meer horloges om, zodat hij altijd weet hoe laat het is in Argentinië.quote:Op zondag 6 januari 2013 15:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk al die horlogesHij weet in ieder geval altijd hoe laat het is.
Apart eigenlijk, zo veel heeft hij toch niet gewonnen?quote:Op zondag 6 januari 2013 15:00 schreef glaciest het volgende:
Staat bekend als de eerste dartsmiljonair
Heel heel vaak. Ben eens benieuwd naar de gemiddelden.quote:Op zondag 6 januari 2013 16:58 schreef wdn het volgende:
Hoeveel keer heeft Adams nu de d16 en d8 gemist !?
Ja enquote:Op zondag 6 januari 2013 16:58 schreef Freak188 het volgende:
Is die Hendriks een Nederlander? Wel een epic naam heeft ie.
Het oranje shirt gaf het niet weg?quote:Op zondag 6 januari 2013 16:58 schreef Freak188 het volgende:
Is die Hendriks een Nederlander? Wel een epic naam heeft ie.
http://www.dartsforwin.co(...)?matchid=70813074COLquote:Op zondag 6 januari 2013 16:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heel heel vaak. Ben eens benieuwd naar de gemiddelden.
Niet echt up-to-datequote:Op zondag 6 januari 2013 16:59 schreef glaciest het volgende:
[..]
http://www.dartsforwin.co(...)?matchid=70813074COL
Eerste keer als ik het goed heb gevolgdquote:
Die daar zitten willen gewoon goed darten zien.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:01 schreef Freak188 het volgende:
BBC wordt helemaal gek dat Hendriks wint. Kan geen chauvinisme bespeuren.
Ik buikpijn. Serieus, dit is echt niet om aan te zien. En ben toch altijd pro BDO geweest.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:00 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:
krijg echt tranen van in mijn ogen van deze partij. wat een niveau zeg
Het is zelfs erger dan vorig jaarquote:Op zondag 6 januari 2013 17:00 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:
krijg echt tranen van in mijn ogen van deze partij. wat een niveau zeg
idd, ben blij dat ik komende week late dienst heb, zodat ik niet in de verleiding kan komen om naar de ESPN stream te kijken. Ze kunnen beter de hele BDO opdoeken.quote:
Nee, het is nu een open spel. ALLE voorgaande winnaars liggen eruit.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:02 schreef Alexdesouza10 het volgende:
leuk dat hij straks wint maar hij komt toch niet ver.
quote:Op zondag 6 januari 2013 17:03 schreef Alexdesouza10 het volgende:
hahahaha kut kind nu denkt hij dat ie alles is
wat heeft hij gedaan?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:03 schreef de_boswachter het volgende:
Nu kan Wolfie zich weer richten op zijn advocaten.
Nummer 2quote:Op zondag 6 januari 2013 17:04 schreef Machielovic het volgende:
hij kent die gitarist nietmij best alstie maar wint, en dat doet ie
en dag nummer 1
Scheidenquote:
2quote:Op zondag 6 januari 2013 17:04 schreef Machielovic het volgende:
hij kent die gitarist nietmij best alstie maar wint, en dat doet ie
en dag nummer 1
Scheiding meen ik net te horen.quote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 17:05 schreef Alexdesouza10 het volgende:
wat is er met fitton doen hun kontjebonken ofzo dat hij moet janken
Oh, zijn vrouw wilde scheiden omdat hij haar steeds in elkaar beukte tot ze bewusteloos was en dan verkrachtte.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Shhht... maak het wat smeuiger man.
Vriend van Adams. Zal ook wel weten wat hij doorgemaakt heeft blabla.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:05 schreef Alexdesouza10 het volgende:
wat is er met fitton doen hun kontjebonken ofzo dat hij moet janken
PDC laat ook alleen gemiddelden zien als het goed is.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:06 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:
Zullen ze laten weten wat de gemiddeldes waren, of schamen ze zich daar voor om dat te laten zien
Fitton zat toch aan tafel bij de familie Hendriksquote:Op zondag 6 januari 2013 17:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vriend van Adams. Zal ook wel weten wat hij doorgemaakt heeft blabla.
Misschien is die vrouw van Adams wel naar bed geweest met de pastoor ofzo.
Vriend van adams die juicht voor hendriks??? hmm en moet huilen om hendriks??? hmm en bijna de hele familie van hendriks tegen zijn dikke buik druks hmm?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee, Hendriks is protege van Fitton, soort van reserve zoon.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh dacht dat hij bij Adams aan de tafel zat.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee Fitton traint met Hendriks, zijn dikke mattiesquote:Op zondag 6 januari 2013 17:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh dacht dat hij bij Adams aan de tafel zat.
Dik issie wel ja.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee Fitton traint met Hendriks, zijn dikke matties
Had toen een spandoek bij waarop stond 'I want bigger trebles'.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik kan me zijn vorige walk ons niet meer herinneren.
En toch zou ik er best een dagje mezelf willen aftanken. Is alleen zo tering duurquote:Op zondag 6 januari 2013 17:13 schreef Alexdesouza10 het volgende:
wat een slecht toernooi is dit ook. presentatoren waarvan je denkt wat de neuq. Sfeer is er niet. Ze spelen slecht. Wat is er met de echte darts toernooi gebeurd. Vroeger was het andersom. FUCK PDC maar nu is dat de meest geweldige darts toernooi ooit.
Humor heeft ie wel....quote:Op zondag 6 januari 2013 17:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Had toen een spandoek bij waarop stond 'I want bigger trebles'.
Ja inderdaad maar dan een kwartfinale ofzo en dan één van de duurdere plekken onbeperkt zuipen enzo. En met een grote wedstrijd een grote kan bier voor je neus. Genieten van het dartsgeweldquote:Op zondag 6 januari 2013 17:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
En toch zou ik er best een dagje mezelf willen aftanken. Is alleen zo tering duur
34 jaar gedartquote:Op zondag 6 januari 2013 17:20 schreef Alexdesouza10 het volgende:
Hoe komt bobby george aan zo's huis dan hij heft niets gewonnen.
quote:Op zondag 6 januari 2013 17:37 schreef Caland het volgende:
Gaan we nou het hele toernooi zeiken dat het niveau lager ligt dan bij de PDC?
Get over it of kijk niet, ofzo.
Ja. En een onzichtbare hond aan de lijn.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Had ie de vorige keer niet zijn hele shirt vol met roze honden of zoiets?
Vooral als ie op de T20 gooit gaat het bizar snel af en toequote:Op zondag 6 januari 2013 17:23 schreef de_boswachter het volgende:
Die illi gast gooit sneller dan van der Voort.
Dit.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:37 schreef Caland het volgende:
Inschrijven kan nog een weekquote:Op zondag 6 januari 2013 17:50 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Dit.
Kom naar de Dutch Open en kijk of je een leg kan winnen van deze gasten.
Wat boeit het of ik al dan niet een leg kan winnen van iemand die dart voor zijn beroep.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:50 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Dit.
Kom naar de Dutch Open en kijk of je een leg kan winnen van deze gasten.
Rune David, versloeg Adams in de World Masters, maar dat heeft tegenwoordig niet zoveel meer te betekenen hebben we vandaag gezien.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:07 schreef de_boswachter het volgende:
EEN NEGER VANAVOND OP HET PODIUM
David Rune.
Er was toch ook een dartende negerin hier?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:07 schreef de_boswachter het volgende:
EEN NEGER VANAVOND OP HET PODIUM
David Rune.
Hij moest tegen Koning Hendriks natuurlijk.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Adams eruit![]()
Hoe flikt hij dat dan weer
+1quote:Op zondag 6 januari 2013 17:37 schreef Caland het volgende:
Hij gooide echt heel slecht voor zijn doen. Qua scores matig en de dubbels waren helemaal een drama. Met name de combinatie dubbel 16/8/4/2.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Adams eruit![]()
Hoe flikt hij dat dan weer
Dacht altijd dat Dobro de eerste wasquote:Op zondag 6 januari 2013 18:10 schreef glaciest het volgende:
En eerste vrouw die een man op tv versloeg
Hij moet nu tegen Richie George die er ook niets van kan.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hij gooide echt heel slecht voor zijn doen. Qua scores matig en de dubbels waren helemaal een drama. Met name de combinatie dubbel 16/8/4/2.
Hendriks was ook niet heel goed, maar gooide zijn dubbels wel beter dan Adams. Hendriks moet echt beter scoren de volgende ronde, maar toch heel knap van hem
Niet helemaal een gelijkwaardige loting idd, bovenste helft is aanzienlijk sterker. Waites staat op papier al bijna in de finale.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Het feit dat er uit de sheet die ik hieronder post iemand in de GSoD komt, maakt me al helemaal treurig.
Hendriks - George
Dekker/DeGraaf - Thompson
Alleen de tweede ronde en kwartfinale zouden lastig kunnen worden. Vrij spel voor hem ja. Ik zeg, scott win die hap en ga daarna door naar de PDC.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:47 schreef glaciest het volgende:
[..]
Niet helemaal een gelijkwaardig loting idd, bovenste helft is aanzienlijk sterker. Waites staat op papier al bijna in de finale.
Ik wel Barney die met 95 gemiddeld wint. Co had zelfs van deze Adams gewonnen.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:36 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ze hebben dit jaar al tegen elkaar gespeeld; George won met 4-3 voor wat het waard is uiteraard.
btw De spanning in de wedstrijden is wel leuk
Weet niet wat leuker is om te zien: Barneveld die met 95gem wint of een Hendriks die bij zijn debuut van Adams wint.
quote:Op zondag 6 januari 2013 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Het feit dat er uit de sheet die ik hieronder post iemand in de GSoD komt, maakt me al helemaal treurig.
Hendriks - George
Gvd ja daar heb je ook helemaal niks meer van gehoord he. Versloeg toen ff Anderson toch?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
De winst van Hendriks doet me weer denken aan die Roosenbrand in 2008![]()
Gelukkig hebben we al Barneveld, Gerwen, Hamilton, Winstanley, Taylor, Anderson, Lewis, Walsh, Whitlock, Wade, King, Thornton, Painter, Newton, Nicholson, Kist, Hankey, O'Shea, Harms, Webster & Huybrechtsquote:
Ja. Verloor toen in de tweede ronde kansloos van Whitlock, vorig jaar heeft hij gegooid tegen Ross Montgomery (3-1 verloren) maar ik zag niets van de oude Fabianquote:Op zondag 6 januari 2013 18:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gvd ja daar heb je ook helemaal niks meer van gehoord he. Versloeg toen ff Anderson toch?
Walsh zou ook nog wegmoeten dan is het echt geweldig!! Zie dit jaar trouwens nog geen toekomstige PDC spelers in de Nederlanders. Ja Kist en Harms maar verder weet ik het niett.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we al Barneveld, Gerwen, Hamilton, Winstanley, Taylor, Anderson, Lewis, Walsh, Whitlock, Wade, King, Thornton, Painter, Newton, Nicholson, Kist, Hankey, O'Shea, Harms, Webster & Huybrechts
Die De graaf vind ik wel een redelijke speler, maar dat moeten we nog zien.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Walsh zou ook nog wegmoeten dan is het echt geweldig!! Zie dit jaar trouwens nog geen toekomstige PDC spelers in de Nederlanders. Ja Kist en Harms maar verder weet ik het niett.
vorig jaar ook.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:04 schreef glaciest het volgende:
Was een aardige speler toen, maar zn optreden op de GSoD dit jaar was echt dramatisch.
En dit jaar geen Barrie Bates en Co meer, ook nogal een verbeteringquote:Op zondag 6 januari 2013 18:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Walsh zou ook nog wegmoeten dan is het echt geweldig!! Zie dit jaar trouwens nog geen toekomstige PDC spelers in de Nederlanders. Ja Kist en Harms maar verder weet ik het niett.
Ja, van Arron Monk.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:05 schreef glaciest het volgende:
[..]
Won nog een wedstrijd toen kan ik me herinneren.
Kapt Mitchell er mee ?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die De graaf vind ik wel een redelijke speler, maar dat moeten we nog zien.
Want nooit meer die Dekker aub!!! Wat een drama is die gozer, hoe heeft hij de halve finale kunnen halen.
Ja, hij won van Mitchell, die gozer die zn pijlen in de koelkast doet & Thompson...
Eccles is toch de man die vanuit de PDC is terug gekomen?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Bunting - Fitton
Harms/David - Norris
O'Shea - Douglas
Green - Mitchell
------------
Hendriks - George
Waites/vdWiel - deVos/Eccles
Montgomery/Jennings - Cullen
Morgen interessante partijen met De Vos - Eccles & Montgomery - Jennings
Ja.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eccles is toch de man die vanuit de PDC is terug gekomen?
Oh, onduidelijk van mij. Van der Voort speelde op het PDC WK tegen Kellett, die Kellett deed zijn pijlen in de koelkast, dat vond hij prettig spelen.quote:
aha ik dacht toen al heb ik die gast niet al eerder zien gooien, ja dusquote:Op zondag 6 januari 2013 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, onduidelijk van mij. Van der Voort speelde op het PDC WK tegen Kellett, die Kellett deed zijn pijlen in de koelkast, dat vond hij prettig spelen.
Dekker won van die Kellett op Lakeside 2011.
Staat niet correct op de darts for windows pagina, was 83,01, 27,67 per pijlquote:Op zondag 6 januari 2013 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
WTF, Stone gooide 22.67 per pijl = 68,01 gemiddeld met drie pijlen.
god god god
GELUKKIG.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:04 schreef glaciest het volgende:
[..]
Staat niet correct op de darts for windows pagina, was 83,01, 27,67 per pijl
http://www.bdodarts.com/uploads/news/0/LSteveDouglasGaryStone.pdf
Scott Waites moet toch met vlag en wimpel in de finale komen. téringquote:Op zondag 6 januari 2013 20:08 schreef DeeBee het volgende:
Tops overlaten en dan een single 5 gooien...
Serieus, al meerdere keren hardop lachen tijdens dit toernooi...
Inderdaad.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Scott Waites moet toch met vlag en wimpel in de finale komen. téring
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:09 schreef hafcfan het volgende:
Vanavond Harms dat is wel een goeie speler. Iemand nu een stream voor mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dekkertje denkt dat hij goed is.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:10 schreef IbanMayo het volgende:
Wat keek die Dekker nou stoerDe Graaf finisht ook in 1 pijl
Deed deze mongool mee aan de GSOD?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:13 schreef hafcfan het volgende:
Dekker is een arogante lul. Denkt echt dat hij kan darten. Viel hem vies tegen op de GSOD toen iedereen hem uitlachte met zijn 75 gemiddeld.
Triest he.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:16 schreef IbanMayo het volgende:
Heb ff gecheckt het klopt idd: gooide daar gemiddeldes van 71 en 73![]()
![]()
x10000
geen eurosport 2?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:36 schreef glaciest het volgende:
Mijn stream loopt blijkbaar nogal achter
Ik ook ja.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:08 schreef DeeBee het volgende:
Tops overlaten en dan een single 5 gooien...
Serieus, al meerdere keren hardop lachen tijdens dit toernooi...
quote:
Volgens mij wel. Alleen Kist en Harms zijn wel prof nu dacht ik. Iemand gemiddeldes?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:54 schreef de_boswachter het volgende:
Dekker speelt ook in de hoofdklasse zie ik. Volgens mij het merendeel van de Nederlandse Lakeside qualifiërs toch ?
Ik kan me die kop van van der Voort nog goed herinneren toen ze uitgooidequote:Op zondag 6 januari 2013 20:59 schreef hafcfan het volgende:
Bij haar denk ik altijd aan Van der Voort.
Dekker: 85,26, de Graaf: 86,04quote:Op zondag 6 januari 2013 20:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Alleen Kist en Harms zijn wel prof nu dacht ik. Iemand gemiddeldes?
Dekker is wel beter geworden sinds de GSOD.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:01 schreef glaciest het volgende:
[..]
Dekker: 85,26, de Graaf: 86,04
Gemiddelden van de laatste paar sets zullen wel wat hoger gelegen hebben.
http://www.dartsforwindow(...)?matchid=70813074COL
Ja die ja, de walkon muziek van Dobroquote:Op zondag 6 januari 2013 21:16 schreef editoor het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Evanescence is een Amerikaanse band.
Had ze geen 180 gegooid?????quote:Op zondag 6 januari 2013 21:30 schreef Caland het volgende:
144 finish terwijl je de hele wedstrijd niet boven de 140 hebt gegooid. Respect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |