Plaatje verandert mee, een half uur geleden was er wel wat te zien.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:30 schreef Lemans24 het volgende:
Waarom staat die buienradar daar?
Er gebeurt niks...
Je hebt het net gepost toch?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:33 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Plaatje verandert mee, een half uur geleden was er wel wat te zien.
Mooi toch, geen neerslagquote:Op zondag 6 januari 2013 13:30 schreef Lemans24 het volgende:
Waarom staat die buienradar daar?
Er gebeurt niks...
Wat is dat nou voor een weersverschijnsel... "zon"quote:Op zondag 6 januari 2013 13:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Mooi toch, geen neerslag![]()
De zon schijnt.
zeldzaam, op zeeniveau.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:44 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een weersverschijnsel... "zon"
Schijnt hier de hele ochtend en middag alquote:Op zondag 6 januari 2013 13:44 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een weersverschijnsel... "zon"
Prut snert blubbel zooi bedoel je. Doe dan maar gewoon het weer van vandaag, 10 graden en een waterig zonnetje.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:38 schreef ZaZoe het volgende:
Winterwonderland?,....bring it on...bring it on!
Nee, dan wordt het koud.quote:
Geef mij maar een winter met s 'avonds stevige vorst, en overdag lichte vorst met een zonnetje. Heerlijk!quote:Op zondag 6 januari 2013 15:00 schreef INViCTuS het volgende:
Winter hoort ook koud te zijnhet is nu al zowat een week tussen de 8 en 11 graden en vrijwel alleen maar grijs. vet saai en winter on-waardig
En vooraf een leuk laagje sneeuw dat dan 2 weken blijft liggen.quote:Op zondag 6 januari 2013 15:06 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Geef mij maar een winter met s 'avonds stevige vorst, en overdag lichte vorst met een zonnetje. Heerlijk!
quote:Op zondag 6 januari 2013 15:06 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Geef mij maar een winter met s 'avonds stevige vorst, en overdag lichte vorst met een zonnetje. Heerlijk!
Bij mij zo traag dat posten niet te doen was.quote:Op zondag 6 januari 2013 16:59 schreef Felagund het volgende:
Bij mij wel, ik zag alleen nog maar tekst en de layout was weg. Je kon nog wel gewoon posten.
Heerlijk, laat maar komen. Als de sneeuw en ijzel maar weg blijvenquote:Op zondag 6 januari 2013 15:06 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Nu ik verhuist ben mag het komen ja. En ik woon nu 100 meter van de gracht af.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:18 schreef _Administr8or_ het volgende:
rlijk, laat maar komen. Als de sneeuw en ijzel maar weg b
Zo begon het vorige winter ook volgens mijquote:Op zondag 6 januari 2013 21:31 schreef Dven het volgende:
Beetje het kan vriezen het kan dooien verhaal voor Nederland. Er zal vorst aankomen maar noemenswaardig wordt het niet.
Prima! Wat mij betreft rollen we volgende maand zo het voorjaar weer inquote:Op maandag 7 januari 2013 14:22 schreef Lemans24 het volgende:
Haha, zelfs het noordoosten krijgt amper vorst,dus. Doorlopen allemaal
Drie maanden vorst? Ga maar naar Siberië.
quote:Op maandag 7 januari 2013 14:22 schreef Lemans24 het volgende:
Haha, zelfs het noordoosten krijgt amper vorst,dus. Doorlopen allemaal
Drie maanden vorst? Ga maar naar Siberië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |