quote:
Zat flirts die wel iets worden. Maar dit is kansloos inderdaadquote:Op zondag 6 januari 2013 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
komen er ook mensen die wel een kans maken op de radio?
of is Timur meer van de kanslozen?
Heel vaak gaat het goedquote:Op zondag 6 januari 2013 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Genoeg, ik weet niet precies wat het ratio is maar ik gok zo 50/50.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
GMTAquote:
Hou daar eens mee opquote:Op zondag 6 januari 2013 12:43 schreef alors het volgende:
[..]
GMTAik zocht nog even dat fragmentje maar kon alleen de hele aflevering vinden
Ah, dus Cee had gelijk.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:43 schreef DaMook het volgende:
WTF Een collega van mij die flirt met een andere collega_O - .
quote:Op zondag 6 januari 2013 12:43 schreef DaMook het volgende:
"een collega" uhuh, ik ken die topics.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:43 schreef DaMook het volgende:
tis dat ik weet dat Cee geen Annet heet....quote:Op zondag 6 januari 2013 12:45 schreef Piles het volgende:
[..]
"een collega" uhuh, ik ken die topics.
quote:Op zondag 6 januari 2013 12:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Jawat nu snap ik het niet meer, dat zijn deze twee? Ik luisterde maar half, maar dacht dat zo zover van elkaar woonden en elkaar vaag kenden en weer zagen op dat oud en nieuwfeestquote:Op zondag 6 januari 2013 12:43 schreef DaMook het volgende:
Je doet ze toch niet in de oven?quote:Op zondag 6 januari 2013 12:46 schreef 3rdRock het volgende:
honger! ik ga broodjes maken
zit ondertussen een sims3sim te maken......voor dat ik daarmee klaar ben komt er al weer een film op
Scherpquote:Op zondag 6 januari 2013 12:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Het verhaal van die twee is precies hetzelfde als van 2 collega's en dezelfde namen en allesquote:Op zondag 6 januari 2013 12:46 schreef alors het volgende:
[..]
Jawat nu snap ik het niet meer, dat zijn deze twee? Ik luisterde maar half, maar dacht dat zo zover van elkaar woonden en elkaar vaag kenden en weer zagen op dat oud en nieuwfeest
quote:
Hai Rock. Waarom niet eens een keer een Pizza!quote:Op zondag 6 januari 2013 12:46 schreef 3rdRock het volgende:
honger! ik ga broodjes maken
zit ondertussen een sims3sim te maken......voor dat ik daarmee klaar ben komt er al weer een film op
zelfde reactie als de post boven je.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hai Rock. Waarom niet eens een keer een Pizza!
De Hans-classic: 2 pizza'squote:Op zondag 6 januari 2013 12:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hai Rock. Waarom niet eens een keer een Pizza!
Ooh zo, ik was niet gek dus.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het verhaal van die twee is precies hetzelfde als van 2 collega's en dezelfde namen en alles.
Stel je niet aan. Vrouwquote:Op zondag 6 januari 2013 12:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niks van je laten horen en dan toch daten? Neh
ballonnen!quote:Op zondag 6 januari 2013 12:55 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, moet ik mijn vrouwelijke Sims grote tieten geven?
altijd!quote:Op zondag 6 januari 2013 12:55 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, moet ik mijn vrouwelijke Sims grote tieten geven?
Leuk juist!quote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
al hoewel het orgineel van Glee leuker is!
Zijn weddingbellsquote:Op zondag 6 januari 2013 12:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Leuk juist!![]()
![]()
Alleen die kerstklokken hoeven van mij niet
Ga eens lekker met de tetten van je Sims spelenquote:Op zondag 6 januari 2013 12:59 schreef 3rdRock het volgende:
Bruno Mars moeten ze zijn stem ontnemen.
Relatiesquote:Op zondag 6 januari 2013 13:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Die hoeven van mij ook niet... Trouwen
Het schijnen platte pizzas te zijn geworden..quote:Op zondag 6 januari 2013 13:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga eens lekker met de tetten van je Sims spelen
ik noem haar noesiepoesiequote:Op zondag 6 januari 2013 13:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga eens lekker met de tetten van je Sims spelen
Ja maar jij praat over "boom" knuffelenquote:Op zondag 6 januari 2013 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen doen altijd zulke rare dingen met The Sims...
Ze zouden mannen niet meer Sims moeten laten spelen.
quote:Op zondag 6 januari 2013 13:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het schijnen platte pizzas te zijn geworden..
En terecht!quote:
Ik liet ze ook altijd doodgaanquote:Op zondag 6 januari 2013 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op zondag 6 januari 2013 13:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja maar jij praat over "boom" knuffelen
Gelukkig doe ik het niet!quote:Op zondag 6 januari 2013 13:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja maar jij praat over "boom" knuffelen
Oh vast wel ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Per ongeluk meubels te dicht bij de haard plaatsenquote:Op zondag 6 januari 2013 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:
da ben ik niet van plan. die 2 van mij moeten gewoon gelukkig worden en kinderen produceren. allemaal dingen die mij niet lukkenquote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 13:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh vast wel ja.
Hopelijk.
Ooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Wat een zelfmedelijden weerquote:Op zondag 6 januari 2013 13:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
da ben ik niet van plan. die 2 van mij moeten gewoon gelukkig worden en kinderen produceren. allemaal dingen die mij niet lukken
gang-bang style?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
ik maak altijd een vrouw met dikke tieten, sexy jurkjes en die neemt kinderen bij verschillende mannen!
Ik werd het spel soms ontzettend zat. Dan liet ik ze zwemmen en haalde het trapje uit het zwembadquote:Op zondag 6 januari 2013 13:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
da ben ik niet van plan. die 2 van mij moeten gewoon gelukkig worden en kinderen produceren. allemaal dingen die mij niet lukken
maar met een knipoog! ooit koop ik een vrouwquote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 13:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik werd het spel soms ontzettend zat. Dan liet ik ze zwemmen en haalde het trapje uit het zwembad
quote:Op zondag 6 januari 2013 13:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik werd het spel soms ontzettend zat. Dan liet ik ze zwemmen en haalde het trapje uit het zwembad
Omdat je een normale zin ook eindigt met een ..quote:Op zondag 6 januari 2013 13:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vraagje
Waarom zet jij achter smileys een . ?.
Kan je wel buiten kinderen krijgen? Bij mij stond het wiegje altijd op het gazonquote:Op zondag 6 januari 2013 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
In sims 3 kun je ze niet meer laten verdrinken in het zwembad of dood laten gaan van de honger.
ja maar ho dat zijn 2 ...quote:Op zondag 6 januari 2013 13:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat je een normale zin ook eindigt met een ..
Als afsluitingquote:Op zondag 6 januari 2013 13:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vraagje
Waarom zet jij achter smileys een . ?.
Het simsfiguurtje is 3 dagen zwanger, je ziet de buik serieus groeien. Dan kun je voor een thuisbevalling of eentje in het ziekenhuis kiezen.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan je wel buiten kinderen krijgen? Bij mij stond het wiegje altijd op het gazon
3FM??quote:Op zondag 6 januari 2013 13:10 schreef FZN05 het volgende:
Wacht even, dit topic ging toch over 3FM?
Of Monsters And Men
Misschien ga ik het na m'n opleiding eens downloadenquote:Op zondag 6 januari 2013 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het simsfiguurtje is 3 dagen zwanger, je ziet de buik serieus groeien. Dan kun je voor een thuisbevalling of eentje in het ziekenhuis kiezen.
Hoe weet Timur nou hoe laat het op jouw laptop is?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
wtf mijn laptop klok loopt een minuut achter volgens Timur!
In essentie heb je gelijk, maar om te voorkomen dat het een opsomtopic wordt bespreken we ook wel eens iets andersquote:Op zondag 6 januari 2013 13:10 schreef FZN05 het volgende:
Wacht even, dit topic ging toch over 3FM?
Of Monsters And Men
quote:Op zondag 6 januari 2013 13:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe weet Timur nou hoe laat het op jouw laptop is?
quote:Op zondag 6 januari 2013 13:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe weet Timur nou hoe laat het op jouw laptop is?
quote:Op zondag 6 januari 2013 13:27 schreef Pino112 het volgende:
Coen & Domien dus morgen.
Sander is nog op vakantie.
Sanderquote:Op zondag 6 januari 2013 13:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoef ik mn autoradio nog niet te repareren dus.
Toch jammer dat Frank er niet meer is, de enige leuke vervanger. Kwam pas dat fragment met Kim Lian hier tegenquote:
heerlijk gesprek was dat jaquote:Op zondag 6 januari 2013 13:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch jammer dat Frank er niet meer is, de enige leuke vervanger. Kwam pas dat fragment met Kim Lian hier tegenWat een held
Stenders is ook wel een leuke vervanger hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 13:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch jammer dat Frank er niet meer is, de enige leuke vervanger. Kwam pas dat fragment met Kim Lian hier tegenWat een held
Ja, daar kwam ik te laat achterquote:Op zondag 6 januari 2013 13:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Stenders is ook wel een leuke vervanger hoor
heeft ie wel vaker gedaan hoorquote:
Nog nooit gehoord. Vanavond waarschijnlijk ook niet, gezien het onderwerpquote:Op zondag 6 januari 2013 13:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heeft ie wel vaker gedaan hoormeestal werd het dan een tikkie meer seks dan met Paul.
Ik probeer een leven te hebben, sorryquote:
Geen eerste keer voor jou?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord. Vanavond waarschijnlijk ook niet, gezien het onderwerp
Laten we het er maar op houden dat het nogal een behoorlijke tijd geleden isquote:
Waar gaat het over dan? Heb ik niet meegekregen.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord. Vanavond waarschijnlijk ook niet, gezien het onderwerp
De eerste keer seks. De ontmaagding dus.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waar gaat het over dan? Heb ik niet meegekregen.
Ja dat snap ik.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
De eerste keer seks. De ontmaagding dus.
de wattes? seks? ontmaagding? gadverdamme!quote:Op zondag 6 januari 2013 13:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat wordt leuk voor op de achtergrondquote:Op zondag 6 januari 2013 13:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
dat dusquote:Op zondag 6 januari 2013 13:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de wattes? seks? ontmaagding? gadverdamme!
tijdens je ontmaagding?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat wordt leuk voor op de achtergrond
quote:Op zondag 6 januari 2013 13:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de wattes? seks? ontmaagding? gadverdamme!
Chanante verhalenquote:Op zondag 6 januari 2013 13:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat wordt leuk voor op de achtergrond
Dat wordt em vanavond niet, druk met studie... Mijn tijd komt nog welquote:
wij allemaal hier toch nietquote:Op zondag 6 januari 2013 13:45 schreef Pino112 het volgende:
Hihi Rock is nog nooit van bil gegaan!1@
Schuldigquote:
Nee, klopt. Kom op, ik ben 36 en heb nog alle tijdquote:
ow? wat is dat? van bil gaan?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:45 schreef Pino112 het volgende:
Hihi Rock is nog nooit van bil gegaan!1@
De radio staat hier vrij zacht, dan is het beter te horenquote:
Ja.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gewoon 'met iemand van wie je houdt' toch?
Nou, "wie"/"vier" kan ik nog een beetje horen/indenken, maar daarna hoor je toch echt "houd" en niet "oud".quote:Op zondag 6 januari 2013 13:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gewoon 'met iemand van wie je houdt' toch?
hihi, je klinkt nog steeds als een meisjequote:
Nou, inderdaad! Hihiquote:Op zondag 6 januari 2013 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
hihi, je klinkt nog steeds als een meisje
Veronica, de zender met 30 toplijsten in het jaar en de rest van het jaar worden die lijste op shuffle gezet.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Tip: meer Veronica luisteren.
Wel goed nummer.
Correct, maar zo'n beetje de enige zender die ik op werk kan ontvangenquote:Op zondag 6 januari 2013 13:57 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Veronica, de zender met 30 toplijsten in het jaar en de rest van het jaar worden die lijste op shuffle gezet.
Ik heb het idee dat dat nummer veel vaker wordt gedraaid. Zegt wel weer genoegquote:Op zondag 6 januari 2013 13:58 schreef Mr.Houdoe het volgende:
http://www.3fmfan.nl/page(...)est&opdracht=intwine
Dan zou ik zelfs overwegen om hem gewoon uit te laten.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Correct, maar zo'n beetje de enige zender die ik op werk kan ontvangen
Jouw werkquote:Op zondag 6 januari 2013 13:58 schreef Piles het volgende:
[..]
tot april zat ik op een andere werkplek waar we alleen decibel konden ontvangenquote:Op zondag 6 januari 2013 13:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat lijkt me een rampquote:Op zondag 6 januari 2013 14:03 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
tot april zat ik op een andere werkplek waar we alleen decibel konden ontvangen
quote:Op zondag 6 januari 2013 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
ik juich de dag toe dat dit plaatje van de radio verbannen wordt
Johquote:Op zondag 6 januari 2013 14:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon dat jouw werk alleen maar Veronica kan ontvangen
quote:Op zondag 6 januari 2013 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
aaaaaaaahahhaaaaaaaaahahahaaaaaaaaquote:Op zondag 6 januari 2013 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
Zie hier, het hoeft niet zo moeilijk te zijn om iemand te hosselenquote:
ik geloof dat mn eerste keer er aan zit te komenquote:Op zondag 6 januari 2013 14:11 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Zie hier, het hoeft niet zo moeilijk te zijn om iemand te hosselen
vergeet je verhaal niet vanavond op de radio te delenquote:Op zondag 6 januari 2013 14:12 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik geloof dat mn eerste keer er aan zit te komen
Tante Minthy geeft een duwtje in de rugquote:Op zondag 6 januari 2013 14:11 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Zie hier, het hoeft niet zo moeilijk te zijn om iemand te hosselen
quote:Op zondag 6 januari 2013 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
vergeet je verhaal niet vanavond op de radio te delen
Oeh, meid toch! Veel plezierquote:Op zondag 6 januari 2013 14:12 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik geloof dat mn eerste keer er aan zit te komen
Niet haten op minthy.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Tante Minthy geeft een duwtje in de rug
Tante minthy duwt iedereen, maar zichzelf niet. Triestquote:Op zondag 6 januari 2013 14:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Tante Minthy geeft een duwtje in de rug
Er is vast wel iemand die tante minthy wil aanduwenquote:Op zondag 6 januari 2013 14:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Tante minthy duwt iedereen, maar zichzelf niet. Triest
en zo is het cirkeltje rondquote:Op zondag 6 januari 2013 14:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand die tante minthy wil aanduwen
Ik ben godverdegloeiende geen autoquote:Op zondag 6 januari 2013 14:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand die tante minthy wil aanduwen
Wil je er over praten?quote:Op zondag 6 januari 2013 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ben normaal gesproken niet zo van rapmuziek, laat staan van nederlandstalige rap, laat staan een plaat zoals dit. Maar het is zo goed voor je zelfvertrouwen om hier na te luisteren. Mannen die gewoon naar je schreeuwen dat je een lekker ding bent.
je had volgens mij al een date voor deze middagquote:
Huh, wat heb ik gemist?quote:Op zondag 6 januari 2013 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
je had volgens mij al een date voor deze middag
Mij een beetje dood maken met een blije musquote:Op zondag 6 januari 2013 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
sorry ik haal mensen door elkaar
Hoppa nog een date, tante Minthy!quote:Op zondag 6 januari 2013 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
sorry ik haal mensen door elkaar
Mss mag je Mint aanduwen?quote:Op zondag 6 januari 2013 14:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Mij een beetje dood maken met een blije mus
quote:
Zeg...quote:
Dus....quote:
Ik doelde op een date tussen ieniminimuis en Piles. Misschien kun jij het regelenquote:Op zondag 6 januari 2013 14:30 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Zeg...![]()
Ik verveel me niet en date niet meer via Fok
sorry ben al verloofd.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik doelde op een date tussen ieniminimuis en Piles. Misschien kun jij het regelen
Oh...quote:Op zondag 6 januari 2013 14:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik doelde op een date tussen ieniminimuis en Piles. Misschien kun jij het regelen
maar dit is nog heel pril, zeeeer pril.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Alles kan kapot. Heb ik van de radio geleerd
Dirty Pawsquote:Op zondag 6 januari 2013 14:38 schreef Pino112 het volgende:
De CD van Of Monster & Men staat hier op.
HEY!
gelijk alles op jezelf betrekkenquote:
Vrouwenkwaaltje. Ik ben het ontzettend aan het aflerenquote:
Ik had het niet tegen jouquote:Op zondag 6 januari 2013 14:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Vrouwenkwaaltje. Ik ben het ontzettend aan het afleren
twitter:klaasmans twitterde op zondag 06-01-2013 om 14:45:57Huh!? Nu al in de #3fm studio? Jazeker, zometeen de Radioshow van Bart met Klaas
#vanharteaanbevolen reageer retweet
Sorryquote:
Het zit Domientje niet mee !twitter:Domien twitterde op zondag 06-01-2013 om 16:04:51@TjibbeTjibsma Één avond met jou in de auto en ik zit de volgende dag weer blaffend op de bank. 🐶 Joeee. reageer retweet
Ik hoop dat dat de wraak is van het konijn dat hij vannacht heeft plat gereden...quote:Op zondag 6 januari 2013 18:50 schreef wolfrolf het volgende:
Het zit Domientje niet mee !twitter:Domien twitterde op zondag 06-01-2013 om 16:04:51@TjibbeTjibsma Één avond met jou in de auto en ik zit de volgende dag weer blaffend op de bank. 🐶 Joeee. reageer retweet
Wat! Een! Bloedspoor!quote:Op zondag 6 januari 2013 18:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat de wraak is van het konijn dat hij vannacht heeft plat gereden...
Flappie had verdomme de kerstdagen overleefd, de hork!quote:
Sorry hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |