quote:
Zat flirts die wel iets worden. Maar dit is kansloos inderdaadquote:Op zondag 6 januari 2013 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
komen er ook mensen die wel een kans maken op de radio?
of is Timur meer van de kanslozen?
Heel vaak gaat het goedquote:Op zondag 6 januari 2013 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Genoeg, ik weet niet precies wat het ratio is maar ik gok zo 50/50.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
GMTAquote:
Hou daar eens mee opquote:Op zondag 6 januari 2013 12:43 schreef alors het volgende:
[..]
GMTAik zocht nog even dat fragmentje maar kon alleen de hele aflevering vinden
Ah, dus Cee had gelijk.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:43 schreef DaMook het volgende:
WTF Een collega van mij die flirt met een andere collega_O - .
quote:Op zondag 6 januari 2013 12:43 schreef DaMook het volgende:
"een collega" uhuh, ik ken die topics.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:43 schreef DaMook het volgende:
tis dat ik weet dat Cee geen Annet heet....quote:Op zondag 6 januari 2013 12:45 schreef Piles het volgende:
[..]
"een collega" uhuh, ik ken die topics.
quote:Op zondag 6 januari 2013 12:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Jawat nu snap ik het niet meer, dat zijn deze twee? Ik luisterde maar half, maar dacht dat zo zover van elkaar woonden en elkaar vaag kenden en weer zagen op dat oud en nieuwfeestquote:Op zondag 6 januari 2013 12:43 schreef DaMook het volgende:
Je doet ze toch niet in de oven?quote:Op zondag 6 januari 2013 12:46 schreef 3rdRock het volgende:
honger! ik ga broodjes maken
zit ondertussen een sims3sim te maken......voor dat ik daarmee klaar ben komt er al weer een film op
Scherpquote:Op zondag 6 januari 2013 12:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Het verhaal van die twee is precies hetzelfde als van 2 collega's en dezelfde namen en allesquote:Op zondag 6 januari 2013 12:46 schreef alors het volgende:
[..]
Jawat nu snap ik het niet meer, dat zijn deze twee? Ik luisterde maar half, maar dacht dat zo zover van elkaar woonden en elkaar vaag kenden en weer zagen op dat oud en nieuwfeest
quote:
Hai Rock. Waarom niet eens een keer een Pizza!quote:Op zondag 6 januari 2013 12:46 schreef 3rdRock het volgende:
honger! ik ga broodjes maken
zit ondertussen een sims3sim te maken......voor dat ik daarmee klaar ben komt er al weer een film op
zelfde reactie als de post boven je.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hai Rock. Waarom niet eens een keer een Pizza!
De Hans-classic: 2 pizza'squote:Op zondag 6 januari 2013 12:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hai Rock. Waarom niet eens een keer een Pizza!
Ooh zo, ik was niet gek dus.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het verhaal van die twee is precies hetzelfde als van 2 collega's en dezelfde namen en alles.
Stel je niet aan. Vrouwquote:Op zondag 6 januari 2013 12:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niks van je laten horen en dan toch daten? Neh
ballonnen!quote:Op zondag 6 januari 2013 12:55 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, moet ik mijn vrouwelijke Sims grote tieten geven?
altijd!quote:Op zondag 6 januari 2013 12:55 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, moet ik mijn vrouwelijke Sims grote tieten geven?
Leuk juist!quote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
al hoewel het orgineel van Glee leuker is!
Zijn weddingbellsquote:Op zondag 6 januari 2013 12:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Leuk juist!![]()
![]()
Alleen die kerstklokken hoeven van mij niet
Ga eens lekker met de tetten van je Sims spelenquote:Op zondag 6 januari 2013 12:59 schreef 3rdRock het volgende:
Bruno Mars moeten ze zijn stem ontnemen.
Relatiesquote:Op zondag 6 januari 2013 13:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Die hoeven van mij ook niet... Trouwen
Het schijnen platte pizzas te zijn geworden..quote:Op zondag 6 januari 2013 13:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga eens lekker met de tetten van je Sims spelen
ik noem haar noesiepoesiequote:Op zondag 6 januari 2013 13:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga eens lekker met de tetten van je Sims spelen
Ja maar jij praat over "boom" knuffelenquote:Op zondag 6 januari 2013 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen doen altijd zulke rare dingen met The Sims...
Ze zouden mannen niet meer Sims moeten laten spelen.
quote:Op zondag 6 januari 2013 13:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het schijnen platte pizzas te zijn geworden..
En terecht!quote:
Ik liet ze ook altijd doodgaanquote:Op zondag 6 januari 2013 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op zondag 6 januari 2013 13:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja maar jij praat over "boom" knuffelen
Gelukkig doe ik het niet!quote:Op zondag 6 januari 2013 13:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja maar jij praat over "boom" knuffelen
Oh vast wel ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Per ongeluk meubels te dicht bij de haard plaatsenquote:Op zondag 6 januari 2013 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:
da ben ik niet van plan. die 2 van mij moeten gewoon gelukkig worden en kinderen produceren. allemaal dingen die mij niet lukkenquote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 13:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh vast wel ja.
Hopelijk.
Ooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Wat een zelfmedelijden weerquote:Op zondag 6 januari 2013 13:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
da ben ik niet van plan. die 2 van mij moeten gewoon gelukkig worden en kinderen produceren. allemaal dingen die mij niet lukken
gang-bang style?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
ik maak altijd een vrouw met dikke tieten, sexy jurkjes en die neemt kinderen bij verschillende mannen!
Ik werd het spel soms ontzettend zat. Dan liet ik ze zwemmen en haalde het trapje uit het zwembadquote:Op zondag 6 januari 2013 13:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
da ben ik niet van plan. die 2 van mij moeten gewoon gelukkig worden en kinderen produceren. allemaal dingen die mij niet lukken
maar met een knipoog! ooit koop ik een vrouwquote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 13:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik werd het spel soms ontzettend zat. Dan liet ik ze zwemmen en haalde het trapje uit het zwembad
quote:Op zondag 6 januari 2013 13:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik werd het spel soms ontzettend zat. Dan liet ik ze zwemmen en haalde het trapje uit het zwembad
Omdat je een normale zin ook eindigt met een ..quote:Op zondag 6 januari 2013 13:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vraagje
Waarom zet jij achter smileys een . ?.
Kan je wel buiten kinderen krijgen? Bij mij stond het wiegje altijd op het gazonquote:Op zondag 6 januari 2013 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
In sims 3 kun je ze niet meer laten verdrinken in het zwembad of dood laten gaan van de honger.
ja maar ho dat zijn 2 ...quote:Op zondag 6 januari 2013 13:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat je een normale zin ook eindigt met een ..
Als afsluitingquote:Op zondag 6 januari 2013 13:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vraagje
Waarom zet jij achter smileys een . ?.
Het simsfiguurtje is 3 dagen zwanger, je ziet de buik serieus groeien. Dan kun je voor een thuisbevalling of eentje in het ziekenhuis kiezen.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan je wel buiten kinderen krijgen? Bij mij stond het wiegje altijd op het gazon
3FM??quote:Op zondag 6 januari 2013 13:10 schreef FZN05 het volgende:
Wacht even, dit topic ging toch over 3FM?
Of Monsters And Men
Misschien ga ik het na m'n opleiding eens downloadenquote:Op zondag 6 januari 2013 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het simsfiguurtje is 3 dagen zwanger, je ziet de buik serieus groeien. Dan kun je voor een thuisbevalling of eentje in het ziekenhuis kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |