Lekker impulsief en doordacht op die leeftijd iddquote:Op zondag 6 januari 2013 00:34 schreef Rezania het volgende:
Wtf, dat soort 'overgangen' mag je op je zestiende al ondergaan?
Je mag alleen zijn pielemuisje niet verwijderen. Hormonen mogen.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:34 schreef Rezania het volgende:
Wtf, dat soort 'overgangen' mag je op je zestiende al ondergaan?
hij kan altijd weer terug hoor..quote:Op zondag 6 januari 2013 00:35 schreef Chernobog het volgende:
Hij is minderjarig. Vind het niet kunnen dat zo iemand zulke troep in zijn lichaam spuit. Het is een kind! Toen ik 16 was, voelde ik mij heel diep en speciaal. Kinderen van die leeftijd kunnen toch helemaal geen weloverwogen beslissingen maken.
Die hormonen zitten ook in kip, en mischien vind hij wel dat hij in het ''verkeerde'' lichaam is geborenquote:Op zondag 6 januari 2013 00:35 schreef Chernobog het volgende:
Hij is minderjarig. Vind het niet kunnen dat zo iemand zulke troep in zijn lichaam spuit. Het is een kind! Toen ik 16 was, voelde ik mij heel diep en speciaal. Kinderen van die leeftijd kunnen toch helemaal geen weloverwogen beslissingen maken.
Vast gezond met die hormonenquote:
Op welke leeftijd stoppen vrouwmenschen met zichzelf 'diep en speciaal' vinden? Alvast bedank voor de informatie?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:35 schreef Chernobog het volgende:
quote:Op zondag 6 januari 2013 00:38 schreef Studeur het volgende:
Door dit topic krijg ik wel weer die angst dat een van mijn gehosseld chickies een jongen blijkt te zijn en ik met een jongen getongd heb
Dit, is toch zijn keus.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:40 schreef Splutje het volgende:
Ik begrijp het probleem niet zo. Als die jongen op zijn 16ste al het gevoel heeft dat hij een meisje hoort te zijn lijken me dat oprechte gevoelens. Waarschijnlijk zijn die gevoelens zelfs al veel eerder begonnen
barbies waren goede oefendoelen vroeger voor mijn gi joe en speelgoedsoldatenquote:Op zondag 6 januari 2013 00:41 schreef Chernobog het volgende:
Is hem vast ook deels aangepraat door die ouders, die zijn ook van die "tolerante" types zeker. Barbies geven aan hun zoon en hem op ballet zetten, zoals bij Valentijn
Eens.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:44 schreef Confetti het volgende:
Was hier laatst al een mooi topic over.
Ik vind dat soort mensen maar een stel freaks die ik nog amper als volwaardig mens kan zien.
Het gaat tegen al wat natuurlijk is in.
Dan zou het ook fijn zijn als er wat mee gedaan zou worden.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:39 schreef Isabeau het volgende:
Allemachtig, wat een hartverwarmende tolerantie in dit topic
En zo fijn ook dat niemand oordeelt over het leven van een ander
Dit soort reacties vind ik n.l. niet normaal.quote:Welke stad? Mijn zusje kent ook zo'n flikker.
Als zij zich niet gelukkig voelt in een mannenlichaam ja waarom niet. Dit soort dingen spelen vaak al vanaf kinds af aan. Het is nou ookniet echt een keuze die je in een avond maakt.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:43 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Zo iemand mag niet stemmen, niet autorijden, maar wel zijn lichaam verneuken?
Tegen de tijd dat je die pillen krijgt heb je vaak al met de nodige personen gesproken.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:48 schreef eXplorer1 het volgende:
erg triest, als dit achteraf een fase blijkt te zijn(pubers hebben vaker extreme veranderingen) is hij/zij/het er echt zuur van.
Dit.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:39 schreef Isabeau het volgende:
Allemachtig, wat een hartverwarmende tolerantie in dit topic
En zo fijn ook dat niemand oordeelt over het leven van een ander
Daarom altijd even met je hand dat broekje in.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:38 schreef Studeur het volgende:
Door dit topic krijg ik wel weer die angst dat een van mijn gehosselde chickies een jongen blijkt te zijn en ik met een jongen getongd heb
Er worden tegenwoordig zoveel slechte flutdiagnoses gesteld. Het ligt ook aan de trend. In Rusland word je dan doorverwezen naar een psychiater en aan de pillen gezet, bijvoorbeeld. Hier willen we allemaal o zo tolerant zijn.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:49 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je die pillen krijgt heb je vaak al met de nodige personen gesproken.
En dan bedoel ik geen dealers maar psychologen en huisarts.
quote:Op zondag 6 januari 2013 00:35 schreef luckass het volgende:
Dat is godverdomme nog erger dan flikker zijn.
Kijk, ik hoef je niet met mijn mening proberen over te halen omdat er op den duur toch om feiten gevraagd gaat worden maar ik ga er niet van uit dat van de stel 1000 mensen die per jaar in zo'n traject belanden 900 rond de 25e zeggen, goh, had ik dit maar niet gedaan, waar zat ik met mijn gedachten.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:50 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Er worden tegenwoordig zoveel slechte flutdiagnoses gesteld. Het ligt ook aan de trend. In Rusland word je dan doorverwezen naar een psychiater en aan de pillen gezet, bijvoorbeeld. Hier willen we allemaal o zo tolerant zijn.
Ik zat te gniffelenquote:Op zondag 6 januari 2013 00:50 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Heeft hij soms grotere tietjes?
quote:Op zondag 6 januari 2013 00:51 schreef Radoslaw het volgende:
in Polen worden zulke mensen serieus voor de trein gegooid of opgelosten in een inrichting
Oh meneer is ineens psychiaterquote:Op zondag 6 januari 2013 00:49 schreef Chernobog het volgende:
In mijn opinie is het gewoon een ziekte zoals schizofrenie. Dat moet je behandelen. Iemand die zich een kat voelt en zich laat ombouwen tot kat, vinden wij ziek. Iemand als Lolo Ferrari met enorme tieten waar ze aan bezweek, hebben we ook afgekeurd. Maar dit kan wel?
quote:Op zondag 6 januari 2013 00:56 schreef __Saviour__ het volgende:
In welke kleedkamer moet ie bij de gym?
Zo kan het dus ook.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:51 schreef Radoslaw het volgende:
in Polen worden zulke mensen serieus voor de trein gegooid of opgelosten in een inrichting
quote:Op zondag 6 januari 2013 00:49 schreef Chernobog het volgende:
In mijn opinie is het gewoon een ziekte zoals schizofrenie. Dat moet je behandelen. Iemand die zich een kat voelt en zich laat ombouwen tot kat, vinden wij ziek. Iemand als Lolo Ferrari met enorme tieten waar ze aan bezweek, hebben we ook afgekeurd. Maar dit kan wel?
Wut? Ik dacht dat ik macho neger kan worden van veel kip eten?!quote:Op zondag 6 januari 2013 00:37 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Die hormonen zitten ook in kip, en mischien vind hij wel dat hij in het ''verkeerde'' lichaam is geboren
Ik ben helemaal niet religieus. Dat is Akantha.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:51 schreef datismijnmening het volgende:
Tering wat een kortzichtigheid hier weer![]()
Oh wacht ts is Chernobogdie religieuze flapdrol met zijn prachtige Henk en Ingrid bestaan
![]()
Anders lees je dit even:
http://www.dailymail.co.u(...)l-sex-change-op.html
Haha, heb je links van artikelen?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:51 schreef Radoslaw het volgende:
Oh. Nuja, doet niet af aan mijn argument :'')quote:Op zondag 6 januari 2013 01:00 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]Lolo Ferrari pleegde zelfmoord
En daar heb jij last van, want.....?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:33 schreef Chernobog het volgende:
Een vriendin van mij is docent en die heeft gewoon een tranny in haar klas. Meneer slikt hormonen en heeft, naast zijn tampeloeris, ook nog twee tietjes. De docenten moeten hem nu met haar aanspreken.
Saillant detail is dat hij nog maar 16 is, en dus vol hormonen wordt gepropt.
Heb je het artikel nou gelezen of niet?quote:Op zondag 6 januari 2013 01:09 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet religieus. Dat is Akantha.
DIT.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:12 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het is je plicht om te waken over de maatschappij.
De wereld draait niet alleen om jezelf.
Ja, walgelijk. 16 jarigen een nep-vagijn geven.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je het artikel nou gelezen of niet?
Is Engels een beetje moeilijk voor je?quote:Op zondag 6 januari 2013 01:18 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Ja, walgelijk. 16 jarigen een nep-vagijn geven.
Waar uit blijkt dat? Ik zie nergens waar dat uit blijkt. Alle psychologen zijn het ermee eens dat je je geestelijk nog tot je 23e ontwikkeld en tot dan niet helemaal volwassen bent. Je maakt dan ook minder goed overwogen beslissingen.Hij wil een meisje zijn omdat hij dan rokjes kan dragen en een popsterretje kan zijn. Tsja.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is Engels een beetje moeilijk voor je?Dat is het hele punt van het artikel niet. Het gaat erom dat een 16 jarige prima instaat is zelf zo'n beslissing te maken
Shut up. Ik kende er één. Zelfmoord gepleegd, omdat ze de opmerkingen niet meer aankon.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:33 schreef Chernobog het volgende:
Een vriendin van mij is docent en die heeft gewoon een tranny in haar klas. Meneer slikt hormonen en heeft, naast zijn tampeloeris, ook nog twee tietjes. De docenten moeten hem nu met haar aanspreken.
Saillant detail is dat hij nog maar 16 is, en dus vol hormonen wordt gepropt.
Jongen*quote:Op zondag 6 januari 2013 01:26 schreef s0ul1991 het volgende:
TS komt eindelijk uit haar hunebed lopen?
Dat meisje doet je niks hoor. Je hebt haar nog nooit eens gezien. Sterker nog, ze komt niet eens in je leven voorEn dan mekkeren als een kind dat iemand anders dan jezelf is.
zo kortzichtig, schaam je.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:23 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Waar uit blijkt dat? Ik zie nergens waar dat uit blijkt. Alle psychologen zijn het ermee eens dat je je geestelijk nog tot je 23e ontwikkeld en tot dan niet helemaal volwassen bent. Je maakt dan ook minder goed overwogen beslissingen.Hij wil een meisje zijn omdat hij dan rokjes kan dragen en een popsterretje kan zijn. Tsja.
Dus wij mogen een ziek iemand niet ziek noemen omdat diegene anders zelfmoord pleegt?:')quote:Op zondag 6 januari 2013 01:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Shut up. Ik kende er één. Zelfmoord gepleegd, omdat ze de opmerkingen niet meer aankon.
Laat die persoon.
Zwak persoon danquote:Op zondag 6 januari 2013 01:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Shut up. Ik kende er één. Zelfmoord gepleegd, omdat ze de opmerkingen niet meer aankon.
Laat die persoon.
quote:
Kijk jou met je non argumenten en je gezeik.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:31 schreef Chernobog het volgende:
Was bij DWDD, 2 meter lang, geen tieten, maar toch "ik ben een meisje". kijk ook naar die neusring.
Heb jij ook een pielemuis?quote:Op zondag 6 januari 2013 01:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kijk jou met je non argumenten en je gezeik.
Makkelijk he een oordeel vellen zonder ook maar iets te kennen/weten. Ik begrijp mensen die zelfmoord plegen niet. Zij is de enige bij wie ik het begrijp.quote:
Wijf, ga eens afwassen.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:34 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Dit soort zieke personen hebben voor mij geen waarde.
Eh? Wat?quote:Op zondag 6 januari 2013 01:35 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Je voelt je nu vast lekker openminded.
Wil zijn*quote:Op zondag 6 januari 2013 01:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Eh? Wat?Is het zooooo lastig voor mensen tegenwoordig om gewoon iemand te accepteren om wie hij/zij is?
Nee meisje. Zij heeft die beslissing vast samen met haar ouders en dokter genomen. Die ouders hebben hun kind zien opgroeien. Ze zagen misschien wel dingen als: ze speelde altijd met poppen, met meisjes, verklede haar vaak in jurkjes etc.quote:
Zit je dan ongelukkig te zijn tot je 21e. Je denkt toch niet dat ze zomaar omgebouwd worden?quote:Op zondag 6 januari 2013 01:37 schreef MAHL het volgende:
Van mij mogen dit soort personen zichzelf ombouwen als ze dat willen, maar er moet gewoon een minimumleeftijd op staan. 21 ofzo, dat het echt een weloverwogen beslissing is en niet eentje die overheerst wordt door puberhormonen. Meestal komen de mensen die zich 'in een verkeerd lichaam voelen' er later achter dat ze helemaal geen vrouw willen zijn maar gewoon homo zijn, en dan gaat het de maatschappij weer klauwen met geld kosten om de verbouwing ongedaan te maken
Mee eens...zag eens zo een docu op tv, ook een die wilde veranderen van geslacht, van jochie naar meisje, de ouders van die overjarige christen hippies ineens, vonden het mega interressant zo een kind te hebben...quote:Op zondag 6 januari 2013 00:35 schreef Chernobog het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |