SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 08-01-2013 21:33:46 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY
euh ja nee maar mischien mja nee toch nietquote:Op zondag 6 januari 2013 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan gaan we 5 km hard () lopen voor een goed doel. Bij Henk vandaan.
Doe je mee?
Ik wil geen bedroevende tijd want ik wil patat en die krijg ik alleen als ik onder de 30 loopquote:Op zondag 6 januari 2013 00:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zou wel handig zijn, dan kunnen we jou de schuld geven van onze bedroevende tijd.
Als je 't wilt moet het wel lukken. Succes!quote:Op zondag 6 januari 2013 00:16 schreef Greys het volgende:
Er gaat ook een hele groep gewoon wandelen hoor
Dan schijn je er een uur over te doen ongeveer. Henk heeft bedacht dat HPKW en ik het best in 30 minuten kunnen. Hij vergeet even dat ik nooit hardloopVoor het gemak.
Een beginner kan toch helemaal niet 5 km achter elkaar hardlopen zonder te wandelen tussendoor?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je 't wilt moet het wel lukken. Succes!
Gaat lastig wordenquote:Op zondag 6 januari 2013 00:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Een beginner kan toch helemaal niet 5 km achter elkaar hardlopen zonder te wandelen tussendoor?
Greys was 19 toch?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:19 schreef sp3c het volgende:
je loopt al heel je leven dus je hebt al 18 jaar ervaring
gewoon iets harder en je ben er
Komt goed uit toch, als je het met shakes voor elkaar kan krijgenquote:Op zondag 6 januari 2013 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik heb al nagevraagd aan de hardlopende dames in de F&F SC en op internet gezocht en ik denk dat ik dat keihard kan shaken
quote:Op zondag 6 januari 2013 00:19 schreef sp3c het volgende:
je loopt al heel je leven dus je hebt al 18 jaar ervaring
gewoon iets harder en je ben er
quote:Op zondag 6 januari 2013 00:21 schreef Peter het volgende:
OW Ow Ow, voor in de OP, ik eet natuurlijk ook mee![]()
Nu Paddy, Ferdo, DD en Janetje nog definitief meequote:Op zondag 6 januari 2013 00:22 schreef Greys het volgende:
[..]Ik ga het aanpassen!
Het schiet al op he?
zoiets denk ik maar dat is lastig te zien als je op de begane grond staatquote:
Zij stond op de eerste toen haar voor het eerst zag. Misschien dat ik het daardoor een beetje fout heb.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
zoiets denk ik maar dat is lastig te zien als je op de begane grond staat
En ik ben bang dat je mij eraf kan halen. Ik ben allang blij als ik mijn huis uit kan, rond die tijdquote:Op zondag 6 januari 2013 00:22 schreef Greys het volgende:
[..]Ik ga het aanpassen!
Het schiet al op he?
Voor iemand van 29 zie je er ook nog goed uit hoor!quote:Op zondag 6 januari 2013 00:28 schreef Greys het volgende:
![]()
Tussen morgen 11.00 uur en morgen een uur of 11.45 (hoop ik) zit een jaar of tien verschil qua uiterlijk denk ik!
NOESSSSSSSquote:Op zondag 6 januari 2013 00:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En ik ben bang dat je mij eraf kan halen. Ik ben allang blij als ik mijn huis uit kan, rond die tijd
Dan ben je veel te optimistisch ja, maar als jij daar gelukkig van wordt, primaquote:Op zondag 6 januari 2013 00:29 schreef Greys het volgende:
[..]
NOESSSSSSS
Misschien ben ik nu veel te optimistisch, maar vind je het goed als ik je gewoon laat staan en dat we het een dag of twee van te voren bekijken?![]()
Andere keer!quote:Op zondag 6 januari 2013 00:32 schreef Greys het volgende:
Ja ik struisvogel nog even
IK WILDE JE ZO GRAAG ZIEN.
Sp3c mag mij altijd trekkenquote:Op zondag 6 januari 2013 00:38 schreef kanovinnie het volgende:
Hij kan niet, maar wil wel. Dus zit niet zo te trekken.
opruimen????quote:
Je hebt gelijkquote:Op zondag 6 januari 2013 00:38 schreef kanovinnie het volgende:
Hij kan niet, maar wil wel. Dus zit niet zo te trekken.
Ja maar, dan nog ....quote:Op zondag 6 januari 2013 01:08 schreef sp3c het volgende:
donkere mannen hebben nu eenmaal grote ... handen
onze problem timtim heeft ook liefde nodig!quote:Op zondag 6 januari 2013 01:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja maar, dan nog ....![]()
Ik word er verdrietig van
Dat zou ie van mij krijgen. Maar als jullie mekaar eerst helemaal gaan zitten ondersmeren, dan word ik een beetje onpasselijk. Eiksquote:Op zondag 6 januari 2013 01:13 schreef sp3c het volgende:
onze problem timtim heeft ook liefde nodig!
Ja. lach me ff lekker uitquote:
Je steun is overweldigend en ontroerendquote:Op zondag 6 januari 2013 01:17 schreef Greys het volgende:
Jij doet wel vaker een klein schreedje () op het rechte pad.
Wanneer Henk in de buurt is![]()
Ik denk dat het niet veel uitmaakt hoorquote:Ik mot eigenlijk naar bed zeker als ik morgen met mijn tong op mijn knieën moet gaan 'rennen'?
Ik weet nou ook weer niet of ik nu direct iets met jullie gaatjes wilquote:Op zondag 6 januari 2013 01:22 schreef sp3c het volgende:
overigens hebben timmmm en ik best een gaatje vrij voor elisaB maar het kost wel wat bier
dat bruin geeft niet af hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 01:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat zou ie van mij krijgen. Maar als jullie mekaar eerst helemaal gaan zitten ondersmeren, dan word ik een beetje onpasselijk. Eiks
het zou wel raar zijn als je na een potje trekken ineens een enorme dikke zwarte knuppel in je broek hebt hangen ja, dan was het misschien wat te hardhandig!quote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 14:36 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik leef nog popjes na de 5 km hardlopen (met wat strompelen tussendoor) dus de 26e giet nog oan!
quote:Op zondag 6 januari 2013 14:36 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik leef nog popjes na de 5 km hardlopen (met wat strompelen tussendoor) dus de 26e giet nog oan!
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:28 schreef Cee het volgende:
JA GODVERNONDEJU HET ZOU WEER EENS NIET, GENANTE POEDEL.
Onverwachte verjaardagen. Altijd lastigquote:Op zondag 6 januari 2013 19:24 schreef TheVulture het volgende:
Waar ik een paar maanden geleden al bang voor was... mijn onder voorbehoud was dus niet voor niks: heb de 26e twee verjaardagen staan dus helaas kan ik er weer niet bij zijn
Ik denk dat ik me de volgende keer uberhaupt niet aanmeld... het begint genant te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Onverwachte verjaardagen. Altijd lastigTutje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hejje al antwoord van de schaatsboer?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Volgens mij besta jij heul niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:24 schreef TheVulture het volgende:
Waar ik een paar maanden geleden al bang voor was... mijn onder voorbehoud was dus niet voor niks: heb de 26e twee verjaardagen staan dus helaas kan ik er weer niet bij zijn
Ik denk dat ik me de volgende keer uberhaupt niet aanmeld... het begint genant te worden
Oh dat wel hoor... dat kunnen Steve en Erik beamenquote:
Esse est percipi, dus gewoon komen met het ESFquote:Op zondag 6 januari 2013 21:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh dat wel hoor... dat kunnen Steve en Erik beamen
en dan met die bingostift van -iemandweetnietmeerwie- er bovenop!!quote:Op zondag 6 januari 2013 21:44 schreef Peter het volgende:
[..]
Ze trekt haar bloesje vast wel iets opzij..
Met zo'n stempelstift je naam stempelen als was het een prikpenquote:Op zondag 6 januari 2013 21:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
en dan met die bingostift van -iemandweetnietmeerwie- er bovenop!!
done deal lijkt me
I like the way you think!!quote:Op zondag 6 januari 2013 22:00 schreef Peter het volgende:
[..]
Met zo'n stempelstift je naam stempelen als was het een prikpen.
niet ouderwets met je zegel in een drupje hete was?quote:Op zondag 6 januari 2013 22:00 schreef Peter het volgende:
[..]
Met zo'n stempelstift je naam stempelen als was het een prikpen.
Dat is toch eerst de hete was morsen en dan de zegel er in drukken?quote:Op zondag 6 januari 2013 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
niet ouderwets met je zegel in een drupje hete was?
quote:Op zondag 6 januari 2013 22:19 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat is toch eerst de hete was morsen en dan de zegel er in drukken?
Geen zorgen, voor middernacht ben jij vast nog niet thuis.quote:
ow har har!quote:Op zondag 6 januari 2013 22:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen zorgen, voor middernacht ben jij vast nog niet thuis.
blijf dan loosjeeren.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:02 schreef sp3c het volgende:
ik moet voor middernacht weg zijn als ik nog thuis wil komen iig dus het is sowieso geen optie!
kosten?quote:
HONT22 en dan komt alles goed.quote:
In naturaquote:Op maandag 7 januari 2013 08:54 schreef Ynske het volgende:
@cat wil jij t geld van de kamer terplekke of vooraf overgemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen allen
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Doe maar cash ter plekke.quote:Op maandag 7 januari 2013 08:54 schreef Ynske het volgende:
@cat wil jij t geld van de kamer terplekke of vooraf overgemaakt?
@greys, heb jij een pm voor je rekeningnummer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
er staat geen prijs in de OP vriend!quote:Op maandag 7 januari 2013 08:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
HONT22 en dan komt alles goed.![]()
Zie OP.
YEAH!!!!!quote:Op maandag 7 januari 2013 10:08 schreef Oerbeer het volgende:
Wij zijn er! (Ik en Stephan5 van het weer)
Eten overleg ik nog even met hem. Dat heb ik nog niet gevraagd.
Het grove tijdsschema so far is (wordt nog wat gedetailleerdquote:Op maandag 7 januari 2013 02:39 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kom sowieso niet eten maar ik vind bingo heel leukHoe laat begint dat of lees ik daar overheen en mag je daarvan ook op de dag zelf aangeven dat je komt?
Want ik denk dat ik spijt krijg als ik niet ga.
Linkje van het hotel klikken is teveel moeite, vriendin?quote:Op maandag 7 januari 2013 11:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
er staat geen prijs in de OP vriend!
nu weet ik nog steeds niet wat de kosten zijn
misschien doe ik het volgende keer
Ik kan mij nog een mooie schone reukloze rode hyundai lantra herinneren.... totdat sp3c op de achterbank plaatsnam....quote:
Ik las 'reukloze' met een n ipv een r en was even duchtig in de warquote:Op maandag 7 januari 2013 13:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik kan mij nog een mooie schone reukloze rode hyundai lantra herinneren.... totdat sp3c op de achterbank plaatsnam....
ja maar mooi dat ik zonder problemen thuis ben gekomen die avondquote:Op maandag 7 januari 2013 13:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik kan mij nog een mooie schone reukloze rode hyundai lantra herinneren.... totdat sp3c op de achterbank plaatsnam....
dibs on jouw mosterdsoepquote:Op maandag 7 januari 2013 13:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik hoop geen mosterdsoep
Sorry Henk
jij bent muis006quote:
ik weet het wel maar ik ga dat natuurlijk niet uit de doeken doen zo open en bloot op fok!quote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 13:18 schreef sp3c het volgende:
dat klinkt ook niet echt als een compliment ofzo
done deal!quote:Op maandag 7 januari 2013 13:18 schreef Muis006 het volgende:
*Kijkt naar beneden*
Nee ik heb wel dingetjes
Ik geef je wel een dikke knuffel de 26eweet je het meteen.
quote:Op maandag 7 januari 2013 13:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik las 'reukloze' met een n ipv een r en was even duchtig in de war
mijn auto nietquote:Op maandag 7 januari 2013 13:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar mooi dat ik zonder problemen thuis ben gekomen die avond
1 meter 85!quote:Op maandag 7 januari 2013 13:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Stel je niet aan
Hoe lang ben jij zelf?
damn right!quote:Op maandag 7 januari 2013 13:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ben jij drieëneenhalve verdieping hoog
Volgens mij moet je achteraan sluiten.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:18 schreef Muis006 het volgende:
Ik geef je wel een dikke knuffel de 26eweet je het meteen.
+1.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:22 schreef Muis006 het volgende:
Brand, ik vind het zo leuk dat jij weer komt
WTFquote:Op maandag 7 januari 2013 23:45 schreef Harajuku. het volgende:
Ben ik de eerste afzegger? Crutch en ik kunnen van de lijst
Whut?quote:Op maandag 7 januari 2013 23:45 schreef Harajuku. het volgende:
En anders Sp3c!quote:
nee man ik beweeg in mijn slaapquote:
heb je de foto's van die bruidssuite al gezien jonguh!quote:
nee want die site is irritant!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:03 schreef [url=http://for um.fok.nl/user/profile/161975]Cat22[/url] het volgende:
[..]
heb je de foto's van die bruidssuite al gezien jonguh!
In dat bed kun je salto's doen. En in dat bad ook trouwens.
quote:Op maandag 7 januari 2013 23:45 schreef Harajuku. het volgende:
Wat de neuk?quote:Op maandag 7 januari 2013 23:45 schreef Harajuku. het volgende:
Hara, whyyyyyyyyy?quote:Op maandag 7 januari 2013 23:45 schreef Harajuku. het volgende:
oke.quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:54 schreef sp3c het volgende:
of op barren, ik weet niet meer wat het was, ik heb er in mijn hoofd iig tafels van gemaakt
kleren...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet jij al wat je aan doet Yns?
IK NOG STEEDS NIET
Ja dat denken we nu, maar straks lopen we dag van te voren weer (in mijn gevalquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
kleren...
Nope nog niet, maar t duurt nog eeen hele tijd topch
Het is er op 26 januari echt niet bloedheetquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:52 schreef sp3c het volgende:
het is moeilijk ja!
korte broek of lange broek?
je zou zeggen lange broek want het is toch gvd geen zomer maar winter kun je het nu ook weer niet noemen en bovendien is het in dat cafe altijd zo bloedheet dat het wel zou moeten kunnen maar aan de andere kant moet ik ook 5 minuten van huis naar de rampstadrail en anderhalf uur van de rampstadrail naar Henk lopen en als het dan frisjes is dan is het niet leuk met de blote beentjes!
lastig lastig
dus jij zegt lange broek?quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is er op 26 januari echt niet bloedheet
Ja. Opgelost. Slotje.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
dus jij zegt lange broek?
das al een probleem minder
Géén korte broek iigquote:wat trek jij eigenlijk aan?
Daar zak ik nu doorheen :en breek mijn been wanneer ik er af wil springenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:53 schreef sp3c het volgende:
Paddy danste in haar jeugd op tafels dus die aanbesteding betaald zich wel terug lijkt me
Ahahaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:52 schreef sp3c het volgende:
het is moeilijk ja!
korte broek of lange broek?
je zou zeggen lange broek want het is toch gvd geen zomer maar winter kun je het nu ook weer niet noemen en bovendien is het in dat cafe altijd zo bloedheet dat het wel zou moeten kunnen maar aan de andere kant moet ik ook 5 minuten van huis naar de rampstadrail en anderhalf uur van de rampstadrail naar Henk lopen en als het dan frisjes is dan is het niet leuk met de blote beentjes!
lastig lastig
Ik zie bij mij de volgende opties:quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet jij al wat je aan doet Yns?
IK NOG STEEDS NIET
Wij zijn wel optie 3 waardquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zie bij mij de volgende opties:
Optie 1) Shirt van gister, broek van gister.
Optie 2) Schoon shirt (bovenste van de stapel), broek van gister
Optie 3) Schoon shirt (bovenste van de stapel), schone broek (bovenste van de stapel)
Ik trek geen vieze kleren aan hoorquote:
Hier doet jequote:Op woensdag 9 januari 2013 23:36 schreef sp3c het volgende:
stem op mij gek
ONZ / Wie draag je voor als nieuwe FA?
allemaal! [ afbeelding ]
Wat Greys zegt Qtje.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:41 schreef Qwea het volgende:
Dus ik in de stress. Want ik kijken naar mijn reservering 2 kamer, 180 euro nog wat. WTF 2??? Ik hoef er maar 1!!! (ik heb geloof ik die van Greys bijgeboekt) maar nu het mooie, ik online kijken. Op hun website, kamer boeken, exact zelfde, met ontbijt. 83 euro inc alles (belasting, btw, ontbijt). Dat is 8 euro goedkoper bijna! Ik bellen...
Ja via internet boeken is altijd goedkoper. Nou, dan had je dat ook wel even mogen zeggen
de Fonz is nu Richie geworden.quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nu werkt het bij iedereen! [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:41 schreef sp3c het volgende:
je moet wel wat zeggen volgens mij [ afbeelding ]
als ik je quote welquote:
quote:
gekke shit ditquote:
Er bokt hier iets.... Of iemand.quote:
geeft ie al kopjes ja?quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
geeft ie al kopjes ja? [ afbeelding ]
Prima. Dan zal ik even doorgeven dat jouw prijs mag blijven zoals hij is.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat Greys zegt Qtje.![]()
Volgende meet wachten we tot twee weken voor de meet met boeken, wel zo rustig en goedkoop voor iedereen.![]()
OMG! Het is al bijijijijna!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
HIER SPREEKT HET CODEWOORD.
Ik verslikte me in mijn snoepjequote:Op donderdag 10 januari 2013 12:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
![]()
![]()
![]()
JA HALLO
HIER SPREEKT HET CODEWOORD.
Korting bitte?
Oeh slim!quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:38 schreef tombolafan het volgende:
De treinerts hebben vast al de blokker aanbieding gezien?
ooh ja die moet ik ook ff kopen. Ik kom denk ook met de trein. Zou iemand van de hotellers me dan van rotterdam CS kunnen plukken?quote:
Rdam Noord is tien keer makkelijker oppikkenquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh ja die moet ik ook ff kopen. Ik kom denk ook met de trein. Zou iemand van de hotellers me dan van rotterdam CS kunnen plukken?
Ontbijten we gewoon een beetje op tijdquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:15 schreef Ynske het volgende:
K moet overigens redelijk op tijd terug zondag, heb een open dag waar ik heen moet de 27e
ik denk uiterlijk 11 maar zoek t nog even uitquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ontbijten we gewoon een beetje op tijd
Hoe laat moet je uiterlijk weg?
schop me maar wakker als je bijna klaar bent voor het ontbijt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik denk uiterlijk 11 maar zoek t nog even uit
Oke check! Thnx mopquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Rdam Noord is tien keer makkelijker oppikkenDichter bij het hotel, hoeft de rijder het centrum niet in en heel makkelijk voor (achter) de deur ff parkeren
Dus als je daar landt haal ik je wel.
Greys heeft voor mij twee keer een half uur omgereden om me op een station op te halen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:48 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben lekker wel door Grees en Gbee en ZusGreys op centraal opgehaald
Spesjul trietment for spesjul leeeeedie.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:48 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben lekker wel door Grees en Gbee en ZusGreys op centraal opgehaald
Ik hou echt van jouquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Spesjul trietment for spesjul leeeeedie.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik hou echt van jou
Gladjakker taxichauffeuraccent
Gaat snel ineensquote:
Hihihiquote:En die limoncello moet ik echt effe overslaan deze keer, hoor.![]()
Ohhhhquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik denk uiterlijk 11 maar zoek t nog even uit
Ze deed een Moszkowiczje?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Greys heeft voor mij twee keer een half uur omgereden om me op een station op te halen.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:52 schreef Goodbye het volgende:
Greys is sowieso een schatje wat dat betreft!Eigenlijk niet eens wat dat betreft, gewoon sowieso.
Ja, dan stuiter ik die nacht wel door!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Gaat snel ineens
[..]
Hihihi![]()
Ik neem er wel eentje. Of tweeNeem jij lekker wodka redbull, daar kan je goed tegen!
Sans reiskostenvergoeding heur!quote:
Dat denk jij!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhh
Dan kunnen we om half tien nog rustig ontbijten, hoeven helemaal niet vroeg op
Dan laat je de aanhanger toch thuis?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat denk jij!
Ik moet wakkerwordenplassentandenpoetsenwassenbedenkenwelkevandevijfoutfitsdieikhebmeegenomenikaandoewanthetmoetfunctioneeledochsexyzijnaankledengezichteropschminkenhaardoenennaarbenedenstop.
Weet je wel hoeveel tijd dat kost
Da's niet Mis!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:00 schreef Cat22 het volgende:
Cee en ik gaan de 27e (afhankelijk van het brakheidsgehalte) nog naar Les Mis.![]()
<- iesch Frans
Niet spotten met Les Misquote:
Ik heb al drie mensen nu met jou er bij die al riepen 'wanneer gaan we'quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:57 schreef Goodbye het volgende:
Hou je helemaal van me als ik wel (voor jou nog een keer) naar Les Mis wil? Dan kom je vast sneller aan die vijf keer.
Pathe ArenA heeft trouwens het geluid altijd best wel hard staan, dus als je wilt kunnen we dan daar heen!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb al drie mensen nu met jou er bij die al riepen 'wanneer gaan we'
Dus die vijf keer komt wel goed ja![]()
Dat was idd niet!quote:
Al die lui die vliegen en hun auto gratis een week bij het hotel laten staanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:28 schreef Cat22 het volgende:
12,50 vind ik trouwens wel duur voor een locatie die niet in het centrum ligt.
ik weet het niet!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Al die lui die vliegen en hun auto gratis een week bij het hotel laten staan
Als je blijft slapen zul je toch wel gewoon gratis mogen parkeren
Dit is toch alleen voor mensen die er niet slapen, of mensen die er slapen, vervolgens pleitjassen zijn en een paar dagen later weer terugkomen?
Luister naar TanteE; dit is echt alleen voor mensen die er niet slapen, of die hun auto willen laten staan als ze een paar dagen weggaan.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
ik weet het niet!![]()
Stress, chaos ende onzekerheid!Hoe ga ik hiermee om!?!?
Nee, iedereen die daar parkeert moet betalen. Ik dacht dat toen ik boekte ( op 28 december) dat er toen nog stond dat het gratis was dus ik heb gemaild met de vraag hoe het zit:quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Al die lui die vliegen en hun auto gratis een week bij het hotel laten staan
Als je blijft slapen zul je toch wel gewoon gratis mogen parkeren
Dit is toch alleen voor mensen die er niet slapen, of mensen die er slapen, vervolgens pleitjassen zijn en een paar dagen later weer terugkomen?
quote:U heeft de reservering op 28 december bij ons gemaakt toen stond er al op de websites dat het betaald parkeren was.
Een dagkaart is 5 euro en parkeren voor 24 uur is 12,50
Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag!
Zou je dat willen doen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Luister naar TanteE; dit is echt alleen voor mensen die er niet slapen, of die hun auto willen laten staan als ze een paar dagen weggaan.
Geen stress!!!
Of moet ik ff voor jullie bellen![]()
Ik bel nu netquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:54 schreef Cat22 het volgende:
Zou je dat willen doen?![]()
*snuffelsnotter*
Maar jij hebt later geboekt en ik vraag me af hoe het zit met mensen die meteen geboekt hebben. Geen idee of het toen al op de site stond, maar zo niet, dan vind ik gratis of iig een korting wel op zijn plek.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee, iedereen die daar parkeert moet betalen. Ik dacht dat toen ik boekte ( op 28 december) dat er toen nog stond dat het gratis was dus ik heb gemaild met de vraag hoe het zit:
[..]
Jaaaaaaa bellenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar jij hebt later geboekt en ik vraag me af hoe het zit met mensen die meteen geboekt hebben. Geen idee of het toen al op de site stond, maar zo niet, dan vind ik gratis of iig een korting wel op zijn plek.
En daar wil ik evt best wel voor bellen hoor.
Ik heb écht net gebeld en ze kondigen het al een tijdje aan, alleen sinds kort zo nadrukkelijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:56 schreef Cat22 het volgende:
Maar jij hebt later geboekt en ik vraag me af hoe het zit met mensen die meteen geboekt hebben. Geen idee of het toen al op de site stond, maar zo niet, dan vind ik gratis of iig een korting wel op zijn plek.
En daar wil ik evt best wel voor bellen hoor.
Aso.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik bel nu net
Het is echt voor iedereen
Dus
ben je lief geweest, onzeker leeuwtje?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:59 schreef Qwea het volgende:
hold your horses. Ik heb net een mailtje gedaan.
Iedereen ff niet bellen enzulks
YES!quote:
Alleen zijn er nu even geen versche stress ontwikkelingen.quote:
Een professional!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:06 schreef Peter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
EEN SLAGBOOM! Geen nieuwe ontwikkelingenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alleen zijn er nu even geen versche stress ontwikkelingen.
Oud nieuws.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:07 schreef Peter het volgende:
[..]
EEN SLAGBOOM! Geen nieuwe ontwikkelingenSLAGBOOM
SSSSS
LLLLLL
AAAAA
GGGGG
BBBBBB
OOOOO
OOOOO
MMMMM
Met takken!
Die kopie kun je vergetenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oud nieuws.![]()
De Reactie Van Het HOTEL, daar wachten we nu nagelbijtend op!
En op een kopietje van de mail van Q natuurlijk.
quote:
quote:Vanavond heb ik van meerdere gasten gehoord die onder de code Hond 22 hebben geboekt dat ze niet van het betaald parkeren af wisten.
Ik ga dit intern bespreken en misschien kunnen we evt. korting regelen voor de groep die met deze code hebben geboekt.
Mijn collega van kamerreserveringen is er a.s. dinsdag weer en zij zal per mail contact met u opnemen.
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:15 schreef Qwea het volgende:
Ze gaan intern kijken wat ze voor me kunnen doen. Dat moet met Sabrina. Ik hoor dinsdag terug.
Mijn god, ik pies bijna weer in mijn broek over die hont22.quote:
ze zijn het password vergeten!!!!!!!!quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn god, ik pies bijna weer in mijn broek over die hont22.![]()
![]()
Ik zie ze al helemaal zo'n serieuze reactie typen en dan dat hont22 er in verwerken, omg.
Kiek! Netjes!quote:
Ja he!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn god, ik pies bijna weer in mijn broek over die hont22.![]()
![]()
Ik zie ze al helemaal zo'n serieuze reactie typen en dan dat hont22 er in verwerken, omg.
Traagje.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:18 schreef Qwea het volgende:
Mailtje terug.
Alles is doorgemailt naar desbetreffende persoon.
quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:15 schreef Qwea het volgende:
Ze gaan intern kijken wat ze voor me kunnen doen. Dat moet met Sabrina. Ik hoor dinsdag terug.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:18 schreef Qwea het volgende:
Mailtje terug.
Alles is doorgemailt naar desbetreffende persoon.
Niks van te merken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:24 schreef Qwea het volgende:
ik ben afk want kuthumeur en koppijn (is niet te merken he?)
Wel als het nog niet was aangekondigd bij het boeken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
gaan we nou moeilijk doen over betaald parkeren terwijl je al vies veel korting en gratis ontbijt krijgt?
Ja dat kan dus niet he.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En ik ben bang dat je mij eraf kan halen. Ik ben allang blij als ik mijn huis uit kan, rond die tijd
Wat ken je me goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |