quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:08 schreef th3_3v1l_g3n1us het volgende:
Zal het jaar worden van de 49'ers !
Ik vind hem wel leuk om naar te luisteren, alleen dit vond ik een goede play van Hall.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:28 schreef Guard het volgende:
Mayock is ook een echte armchair QB "That ball should have never been thrown"
Gelukkig is hij nu geblesseerd.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:30 schreef Moonlighter het volgende:
Die Mauluga is zo traag als dikke stront
Klopt, tegen betere teams en in wedstrijden waar het er om gaat presteert hij nauwelijks. Sowieso zijn de Texans bepaald niet zo goed als dat hun record doet vermoeden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:25 schreef The_Playmaker het volgende:
Zijn stats zien er aan het eind van het jaar altijd leuk en aardig uit maar ik vind Schaub maar een middelmatige QB. Hij lijkt steeds meer op Romo. Beide maken domme beslissingen op momenten dat ze het niet moeten doen.
Dalton sowieso met nog nauwelijks 20 yards in passing.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:46 schreef The_Playmaker het volgende:
Doet A.J.Green vandaag mee of niet?
Hij is zojuist wakker geworden!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:46 schreef The_Playmaker het volgende:
Doet A.J.Green vandaag mee of niet?
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:31 schreef Boezeidekoe het volgende:
Iemand enig idee waarom er in het reguliere seizoen nooit wedstrijden zijn op vrijdag- of zaterdagavond? Botst dat dan met het college foorball?
Voor de bookmakers reden om de line van 7.5 naar 10.5 te gooien. Nooit geweten dat Ponder 3 punten waard isquote:Op zondag 6 januari 2013 00:30 schreef BobW het volgende:
Ponder out voor de Vikings. Joe Webb start.
Maar ja, ik kan ook Peterson de bal steeds geven.
Vrijdag is ook high school football volgens mij.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:56 schreef PirE het volgende:
[..], zaterdag(avond) is voor college. En er zijn wedstrijden op vrijdag omdat dat geen tv-avond is voor de amerikanen, dan gaan ze uit en dan kan je nooit hoge ratings halen en daar draait het uiteindelijk om.
Haha ja, had het ook gezien. Net wat opgezocht over Webb, nog niks gespeeld dit seizoen maar is een runner, dus daar moeten de Packers wel even wat aanpassen.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:57 schreef PirE het volgende:
[..]
Voor de bookmakers reden om de line van 7.5 naar 10.5 te gooien. Nooit geweten dat Ponder 3 punten waard is![]()
Geen genot tot dusver.quote:Op zondag 6 januari 2013 03:18 schreef Moonlighter het volgende:
Tot nu te zijn het gigantische saaie playoffs
Packers Hawks Championship Game is nog een optie. Leuke rematch na dat spektakel eerder dit jaar!quote:Op zondag 6 januari 2013 04:57 schreef The_Playmaker het volgende:
Dat was dan de laatste home game voor Driver en wellicht ook Jennings. Jammer.
quote:Op zondag 6 januari 2013 03:47 schreef rgras het volgende:
Haha, ik schrik net wakker van de commentator.. welterusten heren.
Ditto, alhoewel NFL Network wel werkt.quote:Op zondag 6 januari 2013 09:59 schreef Fredgroes het volgende:
Bij mij doet de mobiele app het niet op mijn tablet maar ik kan wel gewoon kijken via de website? No access to this content krijg ik als foutmelding. Iemand anders hier ook dit probleem?
Denver is wel heel wat beter dan in de eerste paar weken waar ze tegen de Patriots spelen he.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:14 schreef Boezeidekoe het volgende:
Flacco moet nu maar eens bewijzen dat hij zijn team naar de Super Bowl kan loodsen, want volgend jaar......is Ray Lewis er niet meer![]()
Serieus Baltimore is de enige ploeg die de Pats kan bedreigen, Denver/Houston/Indy waren in het reguliere seizoen al kansloos tegen ze en de Pats zijn alleen maar sterker geworden.
Duimen voor de Ravens dus opdat het in de AFC enigszins spannend wordt
Valt wel mee bijna alleen maar zwakke tegenstanders gehadquote:Op zondag 6 januari 2013 19:18 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Denver is wel heel wat beter dan in de eerste paar weken waar ze tegen de Patriots spelen he.
Inderdaad, moeilijkste was wel @Baltimore. Maar in al die wedstrijden speelden ze wel goed en wonnen ze overtuigend. Ik hoop dat het Pats @ Broncos wordt.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:25 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Valt wel mee bijna alleen maar zwakke tegenstanders gehad
Denver wint gewoon van Baltimore/Indy. Peyton owned Baltimore en dat was toen de Ravens nog een hele goede D hadden.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:18 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Denver is wel heel wat beter dan in de eerste paar weken waar ze tegen de Patriots spelen he.
Denk t ook maar mijn stelling was dat de Ravens als enige in de AFC het de Patriots echt lastig kunnen maken. Speelstijl ligt Brady niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:33 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Denver wint gewoon van Baltimore/Indy. Peyton owned Baltimore en dat was toen de Ravens nog een hele goede D hadden.
Flacco, gaat dat nu niet en nooit niet laten zien. Daar is hij te matig voor. Als het gaat gebeuren moet het echt van de D komen + dat Flacco voor zijn doen goede wedstrijden gooit, om zo net boven de weinig scorende tegenstander uit te komen.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:14 schreef Boezeidekoe het volgende:
Flacco moet nu maar eens bewijzen dat hij zijn team naar de Super Bowl kan loodsen, want volgend jaar......is Ray Lewis er niet meer![]()
Zonder D is Flacco inderdaad niet een winning QB.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:10 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Flacco, gaat dat nu niet en nooit niet laten zien. Daar is hij te matig voor. Als het gaat gebeuren moet het echt van de D komen + dat Flacco voor zijn doen goede wedstrijden gooit, om zo net boven de weinig scorende tegenstander uit te komen.
Dat zeg ik niet, maar als je toch al weet dat je ervoor gaat op 4th down, dan call je toch een run op 3rd down?quote:Op zondag 6 januari 2013 22:00 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ja dan verdien je het gewoon ge-intercept te worden
Ik ben het helemaal met je eens, wrs kwam dat in mijn post niet duidelijk over. Ik bedoel na zulke slechte playcalling verdien je niet beter dan een turnoverquote:Op zondag 6 januari 2013 22:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar als je toch al weet dat je ervoor gaat op 4th down, dan call je toch een run op 3rd down?
Idd. Vooral als je ook nog een mobile QB hebt. Run play, bootleg....maar niet twee keer achter elkaar gooien. Playcalling vandaag bij de Colts is af en toe erg vreemd. Vooral in de redzone.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar als je toch al weet dat je ervoor gaat op 4th down, dan call je toch een run op 3rd down?
Dat kwam idd niet overquote:Op zondag 6 januari 2013 22:06 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens, wrs kwam dat in mijn post niet duidelijk over. Ik bedoel na zulke slechte playcalling verdien je niet beter dan een turnover
http://www.online-bijbel.nl/psalm/91/quote:Op zondag 6 januari 2013 22:24 schreef Guard het volgende:
Benieuwd in welke studio Ray aanschuift volgend jaar, of zou ie tv-preacher worden?
Goden verzoeken ditquote:Op zondag 6 januari 2013 22:12 schreef Boezeidekoe het volgende:
Nouja het was een onverwacht mooi seizoen voor de Colts, op deze performance na kunnen ze tevreden zijn. Ravens@Broncos volgende week verwacht ik veel van itt Texans@Patriots.
Nu op naar het toetje RG3 vs Russell, ik heb maar 1 wens: ajb geen Joe Buck en Troy Aikman![]()
Alsjeblieft geen Joe Buck en Troy Aikman
please...
Zo'n grote verrassing kan dat niet zijn, iedereen weet dat Fox dit hun topduo vindt en dus logischerwijs hen de enige game op Fox dit weekend laat callenquote:Op zondag 6 januari 2013 22:37 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
JOE BUCK EN TROY AIKMAN!!!
Natuurlijk
Dat dus en in 2014 doet het gouden duo van FOX de Superbowlquote:Op zondag 6 januari 2013 22:38 schreef Guard het volgende:
[..]
Zo'n grote verrassing kan dat niet zijn, iedereen weet dat Fox dit hun topduo vindt en dus logischerwijs hen de enige game op Fox dit weekend laat callen
Dan is er nog altijd de International feed van ESPN of de Beebquote:Op zondag 6 januari 2013 22:40 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat dus en in 2014 doet het gouden duo van FOX de Superbowl![]()
Ik had express niet gekeken wie het commentaar deze week verzorgde, alleen bij vikings-packers wist ik het van een vooraankondiging. En aangezien dat een NFC wedstrijd was bleef er nog maar 1 kans over voor Joe en Troy, dus ik had een klein beetje hoop(uiteraard tegen beter weten inquote:Op zondag 6 januari 2013 22:38 schreef Guard het volgende:
[..]
Zo'n grote verrassing kan dat niet zijn, iedereen weet dat Fox dit hun topduo vindt en dus logischerwijs hen de enige game op Fox dit weekend laat callen
Nou dat was niet veel. Defense zal echt RG3/Morris moeten afstoppen, probleem bij de skins ligt over het algemeen bij de Dquote:
die hebben ze toch niet nodig, met die fantastische Wilson?quote:Op zondag 6 januari 2013 22:58 schreef The_Playmaker het volgende:
Weten de Seahawks wel dat ze Lynch hebben?
Idd, het zou me trouwens ook niet verbazen als hij (een deel van) het komende seizoen niet kan spelen vanwege een operatie aan zijn knie.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:06 schreef The_Playmaker het volgende:
Het zou me niet verbazen als RGIII deze wedstrijd niet afmaakt. Die is echt een goede hit verwijderd van einde wedstrijd.
Die run was mooi om te zien maar Rice was WIDE open voor de TD. Dat had hij moeten zien. Nu eindigt de drive in een punt ipv een TD.quote:
Ziet er erg slecht uit ja.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:09 schreef Boe-man het volgende:
Die heeft dus wel wat gescheurd helaas...
Wel als je kniebanden zijn gescheurdquote:Op maandag 7 januari 2013 01:11 schreef rgras het volgende:
Volgens mij hoort een knie niet in staat te zijn om zo'n beweging te maken.
Nooit meer? Heb in voetbal wel erger gezien die gewoon terug op niveau kwamen. Wel na een jaar of 2.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:14 schreef BitetheBullet het volgende:
Erg handig om je rookie franchise quarterback geblesseerd te laten spelen. Voor 4 extra wedstrijden heb je nu kans dat hij nooit meer op niveau komt...
Daarom staat er kans he?quote:Op maandag 7 januari 2013 01:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nooit meer? Heb in voetbal wel erger gezien die gewoon terug op niveau kwamen. Wel na een jaar of 2.
Ja klopt. Het is wel idd dom, coach moet zo iemand beschermen.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:16 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Daarom staat er kans he?Van degenen die niet terugkomen hoor je natuurlijk niet zoveel.
Ik heb enkele jaren geleden bij voetbaltraining op zo'n zelfde manier alles in mijn linkerknie afgescheurd. Zal me verbazen als RG3 hier zomaar mee wegloopt.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:11 schreef rgras het volgende:
Volgens mij hoort een knie niet in staat te zijn om zo'n beweging te maken.
Dat was toch ook toen hij 3 TDs scoorde?quote:Op maandag 7 januari 2013 01:31 schreef The_Playmaker het volgende:
Shanahan is wel dezelfde coach die ooit Terrel Davis liet spelen terwijl hij wist dat die een zware migraine had. Het was namelijk de Super Bowl.
Yep, volgens mij wel.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:34 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Dat was toch ook toen hij 3 TDs scoorde?
Of RG3 die gewoon weigert eruit te komen en zegt "dat het allemaal wel meevalt"quote:Op maandag 7 januari 2013 01:15 schreef Nagil het volgende:
Typisch een coach die het teambelang boven de gezondheid van een speler stelt.
adrenaline? onervarenheid? coach had 'm gewoon moeten pullen imo.quote:Op maandag 7 januari 2013 08:43 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Of RG3 die gewoon weigert eruit te komen en zegt "dat het allemaal wel meevalt"
Geen van dat.... Puur het feit dat je footballspeler bent en het zit zo in die sportcultuur ingebakken dat je pas het veld af gaat tot je echt niet meer kan.quote:Op maandag 7 januari 2013 08:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
adrenaline? onervarenheid? coach had 'm gewoon moeten pullen imo.
quote:Shanahan on ESPNews now:
Thought about taking Griffin out, Griffin wanted to stay in, and that was enough for him.
en zo zijn er meer gevallen bekend, Leftwich die in College op een gebroken been speelde, die moest letterlijk gedragen worden door zn Oline.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:16 schreef popolon het volgende:
Doet gewoon pijn om dat te zien die knie van RG3.
RG3 heeft bijna geen completed pass meer gegooid na zijn blessure in het 1e kwart. Ook de prachtige play/action van de Skins waarbij het na de snap voor bijna 2 volle seconden onmogelijk was om te zien of RG3 of Morris de bal heeft hebben we niet meer gezien. En toen hij in het 3e kwart zelf ruimte kreeg voor een rush zag je hem overduidelijk met zn been trekken. Tel uit je winst.quote:Op maandag 7 januari 2013 04:05 schreef The_Playmaker het volgende:
Volgens Shanahan gaf RGIII zelf aan dat hij nog kon spelen. Een voorspelbaar en goedkoop antwoord dus. Een ervaren coach als Shanahan zou beter moeten weten dan naar een speler luisteren als het om een blessure gaat.
misschien lastig te begrijpen in de voetbalcultuur hier maar het IS ook doodnormaal daar, trouwens dat is gewoon dat natuur van de sport want het gebeurt hier in Nederland en Europa ook en die games gaan relatief helemaal nergens over.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:27 schreef Nagil het volgende:
Wat me vooral stoorde was dat alle analisten in de nabeschouwing het doodnormaal vonden dat RG3 bleef spelen. Die irritante hoe-heet-ie (was het Trent Dilfer?) die maar bleef roepen dat als je 'the dog' wilde zijn je moest blijven spelen. Het gaat toch om een wedstrijd winnen, toch niet om te zien wie er het stoerst is en het meest gebroken nog op het veld staat.
Een goede coach neemt zijn spelers in bescherming en laat zelf alle stront van de media over zich heenkomen als hij zijn ster tegen zijn zin in naar de bank haalt en de wedstrijd verliest.
Las ook een keer dat Cutler een keer niet doorspeelde met een blessure en daar nog steeds op aan gekeken wordt. Wat dat betreft is het ook nooit goed.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:46 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
misschien lastig te begrijpen in de voetbalcultuur hier maar het IS ook doodnormaal daar, trouwens dat is gewoon dat natuur van de sport want het gebeurt hier in Nederland en Europa ook en die games gaan relatief helemaal nergens over.
Klopt, het is een macho sport en dat zit zo in de cultuur en de sport zelf ingebakken dat dat voor buiten denk ik lastig te begrijpen is. Als je eenmaal football speelt of hebt gespeeld snap je het denk ik pas echt, ik heb teamgenoten die ook zeiden toen ze net begonnen dat ze met een blessure toch echt wel oppassen. Puntje bij paaltje na een paar maanden zijn ze bij een echte blessure niet vh veld te slaanquote:Op maandag 7 januari 2013 15:55 schreef Tweek het volgende:
[..]
Las ook een keer dat Cutler een keer niet doorspeelde met een blessure en daar nog steeds op aan gekeken wordt. Wat dat betreft is het ook nooit goed.
Dus begrijp je niet hoe die sport echt in elkaar zit, ik bedoel, iemand die zn topje van zn pink liet amputeren ipv te laten opereren zodat hij de week erna weer kon spelen is een malloot maar word tegelijkertijd als een held besproken.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:56 schreef Nagil het volgende:
Het is niet lastig te begrijpen, ik begrijp die machocultuur prima maar daar hoor je als coach en analist boven te staan. Er is toch iets mis met de sport als je denkt met een 80% geblesseerde speler te kunnen doorspelen/winnen omdat je bang bent dat de media over je heenvalt als je je speler bencht. Als je dit forum terugleest zijn er verschillende posts die aangeven dat RG3 nog één hit verwijderd is van de brancard, als wij dat allemaal al aan zien komen maar iedereen in Amerika applaudisseert de beslissing van RG3 en Shanahan om door te spelen is dat toch wel erg treurig.
Dat van Cutler kan ik me prima herinneren, grote kritiekpunt toendertijd was vooral dat hij een beetje emotieloos afgezonderd op een bankje ging zitten in plaats van volledig achter het team te gaan staan. Het gebrek aan leiderschap werd hem toen het meest verweten.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:55 schreef Tweek het volgende:
[..]
Las ook een keer dat Cutler een keer niet doorspeelde met een blessure en daar nog steeds op aan gekeken wordt. Wat dat betreft is het ook nooit goed.
ik ben het wel met je eens hoor, en ik snap de instelling van die spelers goed. Maar mijn standpunt is dus dat een coach hoort in te grijpen als het overduidelijk is dat een speler een gevaar voor zichzelf en het team is.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:59 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Dus begrijp je niet hoe die sport echt in elkaar zit, ik bedoel, iemand die zn topje van zn pink liet amputeren ipv te laten opereren zodat hij de week erna weer kon spelen is een malloot maar word tegelijkertijd als een held besproken.
Spelers spelen daar nu eenmaal met blessures door want voor jou staan er straks 10 anderen klaar over het algemeen bekeken. Het is ook lastig uit te leggen naar buiten toe, ook persoonlijk doe ik het in een seizoen en zo met mij meer spelers, het is een gevoel in de sport.
Ik zeg niet dat de beslissing goed was maar ik begrijp hem wel
en dit geeft goed weer hoe spelers denkenquote:On talking Mike Shanahan into staying in the game: “It was a simple process. Mike asked me if I was OK. I said yes. I’m the quarterback of this team. My job is to be out there if I could play. The only time I couldn’t play is when I went down and I took myself out of the game. That’s the way you have to play it. I don’t feel me being out there hurt the team in any way. I’m the best option for this team and that’s why I’m the starter.”
On his reaction if Shanahan had pulled him out: “I’d probably been right back out there on the field. You respect authority and I respect coach Shanahan but at the same time you have to step up and be a man sometimes. There was no way I was coming out of the game.”
On the conversation with a coach about injuries: “That’s an awkward conversation. The head coach is asking if you’re OK and you say you’re OK. And he might say well I don’t think you’re OK and you say well I’m OK. It’s an awkward conversation you never want to have with a head coach. You don’t want him to ever feel like you’re lying to him. I wasn’t lying to him, I was able to play. Period. If he would have pulled me out I would have been highly upset but that’s his prerogative. He kept me in.”
quote:On if he put himself more at risk: “I can agree on that. I think I did put myself at more risk by being out there. But every time you step on the field between those lines you put your life, your career, every ligament in your body in jeopardy. That’s the approach I take to it. My teammates needed me out there so I was out there for them. The impact of the injury, I’m not sure what it is. We’ll figure it out the next few days. Whatever it is, I’m sure I’ll come back healthy from it.”
Als ik zo keek naar de reacties op Reddit toen RG3 eraf ging vond vrijwel iedereen het onbegrijpelijk dat hij er nog instond en dat ze het hadden zien aankomen. Schuld werd vooral bij de coach gelegd.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:56 schreef Nagil het volgende:
Het is niet lastig te begrijpen, ik begrijp die machocultuur prima maar daar hoor je als coach en analist boven te staan. Er is toch iets mis met de sport als je denkt met een 80% geblesseerde speler te kunnen doorspelen/winnen omdat je bang bent dat de media over je heenvalt als je je speler bencht. Als je dit forum terugleest zijn er verschillende posts die aangeven dat RG3 nog één hit verwijderd is van de brancard, als wij dat allemaal al aan zien komen maar iedereen in Amerika applaudisseert de beslissing van RG3 en Shanahan om door te spelen is dat toch wel erg treurig.
Maar iedereen kon toch zien dat de QB totaal zijn taken niet meer kon uitvoeren? Dat de coach zijn oren laat hangen naar een speler die zegt dat hij nog steeds de beste optie voor het team is, is een zwakte van de coach. Ik geef RG3 zelf absoluut niet de schuld, die wil spelen en dat is klaar.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:05 schreef kidkash19 het volgende:
Tsja wie zn schuld is dit dan?
[..]
en dit geeft goed weer hoe spelers denken
[..]
Ik ben nu wat meer aan het bijlezen en zie gelukkig vandaag meer artikelen die ook de schuld bij de coach neerleggen. Ik baseerde me tot nu toe vooral op de nabeschouwing op ESPN gisteren.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:07 schreef Tweek het volgende:
[..]
Als ik zo keek naar de reacties op Reddit toen RG3 eraf ging vond vrijwel iedereen het onbegrijpelijk dat hij er nog instond en dat ze het hadden zien aankomen. Schuld werd vooral bij de coach gelegd.
Was dat Aikman? Volgens wikipedia was dat ook één van degene die op Cutler zat te zanniken.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:10 schreef Nagil het volgende:
[..]
Ik ben nu wat meer aan het bijlezen en zie gelukkig vandaag meer artikelen die ook de schuld bij de coach neerleggen. Ik baseerde me tot nu toe vooral op de nabeschouwing op ESPN gisteren.
Heeft denk ik ook met de helden vereering in Amerika te maken. Verhalen zat van spelers die geblesseerd door spelen en dan toch de wedstrijd weten te winnen. Dat geeft net dat beetje meer aan het verhaal van de wedstrijd zodat er nog jaren over gesproken wordt. Naast het zichzelf opofferen voor het belang van het team etc. Het zogenaamde Hollywood ending willen hebben.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:12 schreef kidkash19 het volgende:
ik probeer het alleen te benaderen vanuit de speler.
Onbegrijpelijk.quote:"We didn't even get to touch him or talk to him. Scared the hell out of me."
Yet when asked by news reporters, Shanahan described a conversation with Andrews this way:
"He's on the sidelines with Dr. Andrews. He had a chance to look at him and he said he could go back in," Shanahan said Dec. 10. "(I said) 'Hey, Dr. Andrews, can Robert go back in?'
'Yeah, he can go back in.'
'Robert, go back in.'
"That was it," Shanahan said.
Only that's not the way it happened, Andrews said. What's more, Andrews remains worried about Griffin's health as the Redskins play the Seattle Seahawks in an NFC wild-card game at FedEx Field today.
En daar heb je ook een punt want we kennen allemaal dit filmpje natuurlijk dat tot in den treure op ESPN wordt uitgezonden:quote:Op maandag 7 januari 2013 16:15 schreef Tweek het volgende:
[..]
Heeft denk ik ook met de helden vereering in Amerika te maken. Verhalen zat van spelers die geblesseerd door spelen en dan toch de wedstrijd weten te winnen. Dat geeft net dat beetje meer aan het verhaal van de wedstrijd zodat er nog jaren over gesproken wordt. Naast het zichzelf opofferen voor het belang van het team etc. Het zogenaamde Hollywood ending willen hebben.
de hele ESPN-crew was het met de coach eens. Maar het ergste was wel Trent Dilfer. Op een gegeven moment zei Berman (die irritante host) ook vrolijk dat niemand het toch in z'n hoofd haalde om de coach de schuld te geven. Aikman is een commentator van Fox, een favoriet van Boezeidekoequote:Op maandag 7 januari 2013 16:12 schreef Tweek het volgende:
[..]
Was dat Aikman? Volgens wikipedia was dat ook één van degene die op Cutler zat te zanniken.
Ja ik had op Fox gekeken en daar hadden ze Aikman en Buck als commentatoren, nabeschouwing daar niet gezien dus vandaar dat ik het me afvroeg.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:23 schreef Nagil het volgende:
[..]
de hele ESPN-crew was het met de coach eens. Maar het ergste was wel Trent Dilfer. Op een gegeven moment zei Berman (die irritante host) ook vrolijk dat niemand het toch in z'n hoofd haalde om de coach de schuld te geven. Aikman is een commentator van Fox, een favoriet van Boezeidekoe.
Gedurende de wedstrijd hebben Buck en Aikman de beslissing om RG3 te laten staan geen enkele keer ter discussie gesteld. Zie je het al voor je, als Robben op het WK in de halve finale loopt te trekkebenen en van Faal laat hem staan? Heel nederland in rep en roer. Kan best zijn dat dit in de sportcultuur zit, maar het lijkt me toch de eerste prioriteit van Shanahan om de wedstrijd te winnen, met of zonder RG3. Hij had het 2e kwart nog aan kunnen kijken, maar tijdens de rust had ie hem moeten benchen. Punt.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:23 schreef Nagil het volgende:
[..]
de hele ESPN-crew was het met de coach eens. Maar het ergste was wel Trent Dilfer. Op een gegeven moment zei Berman (die irritante host) ook vrolijk dat niemand het toch in z'n hoofd haalde om de coach de schuld te geven. Aikman is een commentator van Fox, een favoriet van Boezeidekoe.
Mooi geschreven, alleen met je laatste zin ben ik het niet eens. Het was geen moeilijke beslissing. Als je een QB ziekt trekkebenen tijdens een run(notabene 1 van de gevaarlijkste wapens van jouw ploeg) bench je hem.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:56 schreef vivelafete het volgende:
Ik vind het ook een enorme blunder van coach Shanahan.
Ook al maak ik er geen deel van uit, ik snap heus de machocultuur in het football wel, en begrijp dus goed dat de speler zelf niet gaat aangeven om uit de wedstrijd te blijven. Al had ik graag gezien dat RG3 wat meer de 'live to fight another day'-mentaliteit had gehad. Deze blessures kunnen namelijk voor een running qb (met al die cuts die er bij komen kijken) gewoon einde carrière betekenen.
Ik dat geval moet de coach/staff zich ontfermen over zo'n jongen, maar op dat moment zelf nog wel belangrijker: het team.
Het was al lang duidelijk dat RG3 het niveau niet meer kon halen en dat hij voor de redskins op dat moment weinig waarde meer had. Zet dan - vooral in de tweede helft - een frisse jongen er in die al heeft bewezen ook goed te kunnen spelen. Bovendien gun je hem dan de tijd om zich in de wedstrijd te werken, dat ging in deze situatie nooit meer gebeuren. Het had absoluut niet betekend dat de Skins ineens wel hadden gewonnen maar ik denk dat ze absoluut meer kans hadden gehad.
Het zijn natuurlijk altijd moeilijk beslissingen, maar zowel op persoonlijk vlak als die van het teambelang heeft de coach niet zijn verantwoordelijkheid durven nemen.
Eens hoor, ik doelde er ook eigenlijk meer op dat je hoe dan ook stront over je heen krijgt en dat maakt beslissingen maken wel een stuk moeilijker. Maar hij heeft hier wat mij betreft duidelijk de verkeerde beslissing gemaakt en niet zijn verantwoordelijkheid voor de speler/team/club genomen. Het was op dat moment simpelweg niet meer zo dat RG3 de beste man voor de klus was, zoals hij zelf zegt. Dat staat nog los van de blessure waarvoor hij hem ook al lang van het veld had moeten halen.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:08 schreef Boezeidekoe het volgende:
Het was geen moeilijke beslissing. Als je een QB ziekt trekkebenen tijdens een run(notabene 1 van de gevaarlijkste wapens van jouw ploeg) bench je hem.
De hawks hebben absoluut goed gespeeld. Ik kan me echter niet aan de indruk onttrekken dat het heel anders had gelopen als RG3 gewoon fit was gebleven, of als er eerder de andere QB werd ingebracht. Toen de aanvalskracht van de Skins begon af te nemen hebben de Hawks het heel goed overgenomen. Ik denk dat ze tegen de Falcons het schip ingaan, maar zou het ook leuk vinden als ze door gaan. Belooft een mooi weekendje te worden!quote:Op maandag 7 januari 2013 17:08 schreef Boezeidekoe het volgende:
Btje jammer dat de prestatie van de Seahawks nu nergens ter sprake komt, in het 1e kwart met 14-0 achterkomen zal zelfs bij deze jongens op z'n zachtst gezegd niet zacht zijn aangekomen. Falcons-Seahawks, nu al zin in
Daar komt het wel zo'n beetje op neer.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:34 schreef zjroentje het volgende:
Shanahan is gewoon een mongool kort gezegd. Geef je hele draft op voor de komende jaren voor RGIII, verneuk je hem zo in de play-offs.
Ik vond het wel een goede keuze van Shanahan. Met een kreupele RG3 op QB had ik wel hoop op een goed einde, met Cousins had ik iets meer tegenstand verwacht van de Redskins.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:34 schreef zjroentje het volgende:
Shanahan is gewoon een mongool kort gezegd. Geef je hele draft op voor de komende jaren voor RGIII, verneuk je hem zo in de play-offs.
Als Clemons echt een ACL blessure heeft dan zal dat de pass rush wel beïnvloeden. Ik ben geen Ryan fan maar als hij de tijd heeft dan kan hij wel aardig gooien. Over Michael Turner hoeven ze zich geen zorgen te maken.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:40 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik vond het wel een goede keuze van Shanahan. Met een kreupele RG3 op QB had ik wel hoop op een goed einde, met Cousins had ik iets meer tegenstand verwacht van de Redskins.
Snap sowieso niet waarom hij in de wedstrijd bleef, Seattle defense is de hardest hitting defense van de NFL en dan stel je een kreupele QB op die weleens wat rond gaat lopen![]()
.
Next stop Atlanta, het vroege tijdstip van de wedstrijd helpt Seattle niet echt. Als Seattle de run kan stoppen dan komt het wel goed, secondary van de Hawks moet in staat zijn om Ryan te stoppen en hopelijk kan Thomas wat plays maken.
quote:An MRI on the Washington Redskins' rookie quarterback revealed he has partial tears to the anterior cruciate and lateral collateral ligaments in his right knee, team sources told NFL.com's Jeff Darlington on Monday. However, it is not known if the damage seen in the results is old or new, the sources said.
9 maanden tot een jaar herstel ? nou ja misschien 6 maanden en dan is het nog de vraag of hij de oude word.quote:
Blijven geniaalquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:45 schreef PirE het volgende:
Heerlijke episode van NFL QBs on Facebook![]()
http://profootballmock.com/nfl-qbs-on-facebook-wild-card-bitches/
![]()
![]()
![]()
.
Is z'n 2e ACL aan dezelfde knie, had er ook al 1 in college.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:43 schreef Moonlighter het volgende:
RGIII komt er wel weer bovenop
In principe is je ACL na de operatie sterker dan de oorspronkelijke ACL
Maar dit laat wel weer zien waarom de option op lange termijn nooit zal gaan werken in de NFL
NFL is geen college, waar een paar van die pussys je elke week proberen te tackelen.
Maar RGIII heeft de option ook helemaal niet nodig, hij heeft alle tools om succesvol te zijn in de NFL en zijn snelheid zal hij moeten gaan gebruiken op momenten dat het echt nodig is.
Ik snap niet dat ze inderdaad op dat kutveld lieten spelen. Schandalig.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:00 schreef PirE het volgende:
Clemons ook een torn ACL. Allemaal dankzij die kutzandbak in Washington
leuk stukje idd, behalve dan dat de Ice-bowl geen Superbowl was, maar de NFL Championship game.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:11 schreef robdriessen het volgende:
Leuk stukje van Mart Smeets over de Green Bay Packers
Leest echt als een groep 8 spreekbeurt. Leuk om te lezen, dat wel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:11 schreef robdriessen het volgende:
Blijkbaar ligt het veld in San Francisco er ook zo bij. Er werd vandaag een foto op twitter gepost. Schandalig. De NFL heeft het steeds over "player safety". Zorg er dan ook voor dat teams een goed bespeelbaar veld hebben. Dit is wederom vragen om blessures.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:00 schreef PirE het volgende:
Clemons ook een torn ACL. Allemaal dankzij die kutzandbak in Washington
Er zijn zoveel mooie NFL-verhalen maar de nederlandse media komt elk jaar weer met de Packers.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:11 schreef robdriessen het volgende:
"Die rare, goeie, energieke, unieke, mag ik dat zeggen, JA dat mag ik zeggen Mersjen Linsj"quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:05 schreef PirE het volgende:
[..]
Er zijn zoveel mooie NFL-verhalen maar de nederlandse media komt elk jaar weer met de Packers.
Gelukkig doet Mart geen NFL, 100% dat hij deze one-liner had gebruikt tijdens Seattle @ Washington: "Russell Wilson, die kent u niet"
Jaaaaaaaaaaaaaaaaren terug, volgens mij de Rams vs Titans Superbowl heeft hij gedaan en moet eerlijk zeggen dat was niet eens heel slecht voor Nederlandse begrippenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:05 schreef PirE het volgende:
[..]
Er zijn zoveel mooie NFL-verhalen maar de nederlandse media komt elk jaar weer met de Packers.
Gelukkig doet Mart geen NFL, 100% dat hij deze one-liner had gebruikt tijdens Seattle @ Washington: "Russell Wilson, die kent u niet"
http://www.bayareasportsg(...)horrible-turf-49ers/quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:49 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Blijkbaar ligt het veld in San Francisco er ook zo bij. Er werd vandaag een foto op twitter gepost. Schandalig. De NFL heeft het steeds over "player safety". Zorg er dan ook voor dat teams een goed bespeelbaar veld hebben. Dit is wederom vragen om blessures.
Da's een mooie site. Bedankt!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:58 schreef Nagil het volgende:
ESPN America bij digitale TV en nfl.com/gamepass. Ik zou zeggen, ga er goed voor zitten want dit weekend kan wel eens erg leuk worden. Zaterdag 22.30 en 02.00 uur, zondag 19.00 en 22.30 uur.
Die reacties..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:11 schreef robdriessen het volgende:
Troll much?quote:Ze waren grote fans van Farve( the gunslinger) maar Rodgers is de beste QB aller tijden. Hij is uitzonderlijk accuraat, sust verdedigingen in slaap om dan met een ongeevenaarde armsnelheid een perfecte gooi te produceren. Zelden worden zijn worpen onderschept.
Misschien dat er hier ook nog een aantal om kunnen lachen :-)twitter:DallasStars twitterde op dinsdag 08-01-2013 om 16:22:30At least our #9 got the job done..... RT:" @DallasCowboys Similarly in the category of nobody-cares…the NHL is back!" http://t.co/06y0e6iG reageer retweet
In de NFC dan, in de AFC moeten we nog een week wachten op Patriots @ Broncosquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:58 schreef Nagil het volgende:
ESPN America bij digitale TV en nfl.com/gamepass. Ik zou zeggen, ga er goed voor zitten want dit weekend kan wel eens erg leuk worden. Zaterdag 22.30 en 02.00 uur, zondag 19.00 en 22.30 uur.
2 fouten:quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:07 schreef PirE het volgende:
[..]
In de NFC dan, in de AFC moeten we nog een week wachten op Patriots @ Broncos.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:40 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
2 fouten:
Ravens@Broncos is zaterdag om 22.30 dat is al een prachtig affiche
Een week later is het Ravens@Patriots ipv Patriots@Broncos
Daar is het volgens mij nog nooit om gegaan; wie er het meeste goed heeft, gewoon mensen die willen zetten hier hun voorspellingen neer...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
Krijgen we nog een tussenstand van de voorspellingen, wie houdt dat bij?
oh oke ook best, was benieuwd of er ook mensen 4 goed hadden in het wild-card weekend. In dat geval moet ik wat risico gaan nemen om bij te komenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Daar is het volgens mij nog nooit om gegaan; wie er het meeste goed heeft, gewoon mensen die willen zetten hier hun voorspellingen neer...
Mij maakt het overigens niet uit hoor, heb hier nog nooit mijn voorspelling gedaan voor het postseasonquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:36 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
oh oke ook best, was benieuwd of er ook mensen 4 goed hadden in het wild-card weekend. In dat geval moet ik wat risico gaan nemen om bij te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |