quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:08 schreef th3_3v1l_g3n1us het volgende:
Zal het jaar worden van de 49'ers !
Ik vind hem wel leuk om naar te luisteren, alleen dit vond ik een goede play van Hall.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:28 schreef Guard het volgende:
Mayock is ook een echte armchair QB "That ball should have never been thrown"
Gelukkig is hij nu geblesseerd.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:30 schreef Moonlighter het volgende:
Die Mauluga is zo traag als dikke stront
Klopt, tegen betere teams en in wedstrijden waar het er om gaat presteert hij nauwelijks. Sowieso zijn de Texans bepaald niet zo goed als dat hun record doet vermoeden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:25 schreef The_Playmaker het volgende:
Zijn stats zien er aan het eind van het jaar altijd leuk en aardig uit maar ik vind Schaub maar een middelmatige QB. Hij lijkt steeds meer op Romo. Beide maken domme beslissingen op momenten dat ze het niet moeten doen.
Dalton sowieso met nog nauwelijks 20 yards in passing.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:46 schreef The_Playmaker het volgende:
Doet A.J.Green vandaag mee of niet?
Hij is zojuist wakker geworden!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:46 schreef The_Playmaker het volgende:
Doet A.J.Green vandaag mee of niet?
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:31 schreef Boezeidekoe het volgende:
Iemand enig idee waarom er in het reguliere seizoen nooit wedstrijden zijn op vrijdag- of zaterdagavond? Botst dat dan met het college foorball?
Voor de bookmakers reden om de line van 7.5 naar 10.5 te gooien. Nooit geweten dat Ponder 3 punten waard isquote:Op zondag 6 januari 2013 00:30 schreef BobW het volgende:
Ponder out voor de Vikings. Joe Webb start.
Maar ja, ik kan ook Peterson de bal steeds geven.
Vrijdag is ook high school football volgens mij.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:56 schreef PirE het volgende:
[..], zaterdag(avond) is voor college. En er zijn wedstrijden op vrijdag omdat dat geen tv-avond is voor de amerikanen, dan gaan ze uit en dan kan je nooit hoge ratings halen en daar draait het uiteindelijk om.
Haha ja, had het ook gezien. Net wat opgezocht over Webb, nog niks gespeeld dit seizoen maar is een runner, dus daar moeten de Packers wel even wat aanpassen.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:57 schreef PirE het volgende:
[..]
Voor de bookmakers reden om de line van 7.5 naar 10.5 te gooien. Nooit geweten dat Ponder 3 punten waard is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |