Waarschijnlijk kun je m donderdag al ophalen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:01 schreef Kletters het volgende:
Denk je dat als je m op dinsdag aanvraagt, dat je m dan op vrijdag al op kan halen?
Zegt hij die net zijn rijbewijs heeft...quote:
Denk het wel. Ik had hem maandag gehaald en hij was woensdag al binnen. Dus als je geluk hebt donderdag of vrijdag.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:01 schreef Kletters het volgende:
Denk je dat als je m op dinsdag aanvraagt, dat je m dan op vrijdag al op kan halen?
Ach man pleur toch op met je geheven vingertje, 'kijk mij eens gelijk hebben'. Nog even lekker jezelf quoten, de egostreling zal wel lekker zijn geweest zeker. Daaromquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:45 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Zegt hij die net zijn rijbewijs heeft...
Niets geheven vingertje. Ik geef een tip en jij komt bijna direct daarna met een opmerking betreffende die tip. Categorie: Didn't I told you so. En aangezien er over het algemeen slecht gelezen wordt, nog maar eens mijn bericht gequote.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:34 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ach man pleur toch op met je geheven vingertje, 'kijk mij eens gelijk hebben'. Nog even lekker jezelf quoten, de egostreling zal wel lekker zijn geweest zeker. Daarom
quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:43 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Niets geheven vingertje. Ik geef een tip en jij komt bijna direct daarna met een opmerking betreffende die tip. Categorie: Didn't I told you so. En aangezien er over het algemeen slecht gelezen wordt, nog maar eens mijn bericht gequote.
Ah, kan ik van het weekend een auto uitzoeken XD Gister nog een lesje gehad, ging echt lekker soepel. Kan niet wachten!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:05 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kun je m donderdag al ophalen.
Whaha ik dacht dat ik de enige grammarnazi was die daarop lette XDquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik dacht dat dewas voor de grammaticale constructie van "didn't I told you so"
Waarom heb je dan ook gekozen voor een TTT? Ik zie daar het nut niet zo van in, en als je het echte examen niet in 1x haalt is het geld van je TTT ook weggegooid :/ Hartstikke zonde!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:55 schreef Bankpasje het volgende:
7 maart tussen tijdse toets, duurt lang.
Nee, het verschil is dat een examen niet wordt uitgereden, terwijl een TTT gewoon uitgereden wordt, ook na een ingreep.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:18 schreef Kletters het volgende:
[..]
Waarom heb je dan ook gekozen voor een TTT? Ik zie daar het nut niet zo van in, en als je het echte examen niet in 1x haalt is het geld van je TTT ook weggegooid :/ Hartstikke zonde!
Ik heb toch al meerdere keren gehoord dat examens ook gewoon worden uitgereden na een ingreep en/of beslissing van zakken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:53 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Nee, het verschil is dat een examen niet wordt uitgereden, terwijl een TTT gewoon uitgereden wordt, ook na een ingreep.
Hiervoor hoef je geen nazi te zijnquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:16 schreef Kletters het volgende:
[..]
Whaha ik dacht dat ik de enige grammarnazi was die daarop lette XD
Heb je een baan of een goeie bijbaan dan, zou het zelf niet kunnen betalenquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:16 schreef Kletters het volgende:
[..]
Ah, kan ik van het weekend een auto uitzoeken XD Gister nog een lesje gehad, ging echt lekker soepel. Kan niet wachten!
Eigen auto hebben is baas.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:16 schreef Kletters het volgende:
[..]
Ah, kan ik van het weekend een auto uitzoeken XD Gister nog een lesje gehad, ging echt lekker soepel. Kan niet wachten!
Als je enigszins grote voeten hebt kom je inderdaad tegen de bovenkant aan. Had ik ook problemen mee. Ik schoof zeg maar mijn voet naar achter, met de hak nog in de mat.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:43 schreef TristanDJ het volgende:
Hallooo, ik volg dit topic al een tijdje, nu besloten om me ook eens in de gesprekken te mengen
Volg rijles sinds augustus '12, nu 10 lessen erop zitten. Na 7 lessen geswitched van rijschool.
Rij in Gouda e.o.
Om meteen maar een vraag op tafel te leggen; Ik kan de koppeling van m'n lesauto niet op laten komen als ik m'n hak in de mat hou.. dan komt de neus van m'n schoen tegen de bovenkant aan om 't zo maar te zeggen. Dus til ik m'n hele voet op, en dat gaat wel, maar met hak in de mat lijkt me toch een stuk stabieler. In m'n moeders auto lukt het wel gewoon met hak in de mat.
Iemand anders ervaring mee? Ik les in een VW Polo Bluemotion.
Mmhm, ja is een idee. Ben alleen bang dat ik dan ga knoeien. Maar goed, dat is nog even zoeken dus. Morgen weer rijlesquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:18 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Als je enigszins grote voeten hebt kom je inderdaad tegen de bovenkant aan. Had ik ook problemen mee. Ik schoof zeg maar mijn voet naar achter, met de hak nog in de mat.
Heb hetzelfde probleem ook. Wat ik doe is voet ver naar achter zodat niet mijn hele voet op de koppeling ligt maar slechts de punt. Dan kan je hem omhoog doen zonder dat je je hak van de mat haalt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:43 schreef TristanDJ het volgende:
Hallooo, ik volg dit topic al een tijdje, nu besloten om me ook eens in de gesprekken te mengen
Volg rijles sinds augustus '12, nu 10 lessen erop zitten. Na 7 lessen geswitched van rijschool.
Rij in Gouda e.o.
Om meteen maar een vraag op tafel te leggen; Ik kan de koppeling van m'n lesauto niet op laten komen als ik m'n hak in de mat hou.. dan komt de neus van m'n schoen tegen de bovenkant aan om 't zo maar te zeggen. Dus til ik m'n hele voet op, en dat gaat wel, maar met hak in de mat lijkt me toch een stuk stabieler. In m'n moeders auto lukt het wel gewoon met hak in de mat.
Iemand anders ervaring mee? Ik les in een VW Polo Bluemotion.
Zal in het begin misschien een beetje kut gaan, maar daar wen je wel aan. En met een beetje oefenen kun je ook helemaal je hak van de mat afhalen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:29 schreef TristanDJ het volgende:
[..]
Mmhm, ja is een idee. Ben alleen bang dat ik dan ga knoeien. Maar goed, dat is nog even zoeken dus. Morgen weer rijles
In het geval van drie rijstroken is de derde rijstrook de meest linkse. Auto's met aanhangers, vrachtwagens en bussen mogen daar dus niet komenquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:21 schreef Keukendrol het volgende:
Domme vraag misschien, maar wat is de 3e rijstrook? In mn theorie staat namelijk dat samenstellen > 7meter niet op de 3e rijstrook mogen rijden.
Meest rechtse.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:45 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
In het geval van drie rijstroken is de derde rijstrook de meest linkse.
Als je je als expert of kenner voordoet zou het handig zijn als je het goed vertelt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:45 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
In het geval van drie rijstroken is de derde rijstrook de meest linkse. Auto's met aanhangers, vrachtwagens en bussen mogen daar dus niet komen
Kerel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:46 schreef delano.888 het volgende:
Ik ga lachen als de volgende vraag is wat de 4e rijstrook is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |