Heb je een baan of een goeie bijbaan dan, zou het zelf niet kunnen betalenquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:16 schreef Kletters het volgende:
[..]
Ah, kan ik van het weekend een auto uitzoeken XD Gister nog een lesje gehad, ging echt lekker soepel. Kan niet wachten!
Eigen auto hebben is baas.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:16 schreef Kletters het volgende:
[..]
Ah, kan ik van het weekend een auto uitzoeken XD Gister nog een lesje gehad, ging echt lekker soepel. Kan niet wachten!
Als je enigszins grote voeten hebt kom je inderdaad tegen de bovenkant aan. Had ik ook problemen mee. Ik schoof zeg maar mijn voet naar achter, met de hak nog in de mat.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:43 schreef TristanDJ het volgende:
Hallooo, ik volg dit topic al een tijdje, nu besloten om me ook eens in de gesprekken te mengen
Volg rijles sinds augustus '12, nu 10 lessen erop zitten. Na 7 lessen geswitched van rijschool.
Rij in Gouda e.o.
Om meteen maar een vraag op tafel te leggen; Ik kan de koppeling van m'n lesauto niet op laten komen als ik m'n hak in de mat hou.. dan komt de neus van m'n schoen tegen de bovenkant aan om 't zo maar te zeggen. Dus til ik m'n hele voet op, en dat gaat wel, maar met hak in de mat lijkt me toch een stuk stabieler. In m'n moeders auto lukt het wel gewoon met hak in de mat.
Iemand anders ervaring mee? Ik les in een VW Polo Bluemotion.
Mmhm, ja is een idee. Ben alleen bang dat ik dan ga knoeien. Maar goed, dat is nog even zoeken dus. Morgen weer rijlesquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:18 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Als je enigszins grote voeten hebt kom je inderdaad tegen de bovenkant aan. Had ik ook problemen mee. Ik schoof zeg maar mijn voet naar achter, met de hak nog in de mat.
Heb hetzelfde probleem ook. Wat ik doe is voet ver naar achter zodat niet mijn hele voet op de koppeling ligt maar slechts de punt. Dan kan je hem omhoog doen zonder dat je je hak van de mat haalt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:43 schreef TristanDJ het volgende:
Hallooo, ik volg dit topic al een tijdje, nu besloten om me ook eens in de gesprekken te mengen
Volg rijles sinds augustus '12, nu 10 lessen erop zitten. Na 7 lessen geswitched van rijschool.
Rij in Gouda e.o.
Om meteen maar een vraag op tafel te leggen; Ik kan de koppeling van m'n lesauto niet op laten komen als ik m'n hak in de mat hou.. dan komt de neus van m'n schoen tegen de bovenkant aan om 't zo maar te zeggen. Dus til ik m'n hele voet op, en dat gaat wel, maar met hak in de mat lijkt me toch een stuk stabieler. In m'n moeders auto lukt het wel gewoon met hak in de mat.
Iemand anders ervaring mee? Ik les in een VW Polo Bluemotion.
Zal in het begin misschien een beetje kut gaan, maar daar wen je wel aan. En met een beetje oefenen kun je ook helemaal je hak van de mat afhalen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:29 schreef TristanDJ het volgende:
[..]
Mmhm, ja is een idee. Ben alleen bang dat ik dan ga knoeien. Maar goed, dat is nog even zoeken dus. Morgen weer rijles
In het geval van drie rijstroken is de derde rijstrook de meest linkse. Auto's met aanhangers, vrachtwagens en bussen mogen daar dus niet komenquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:21 schreef Keukendrol het volgende:
Domme vraag misschien, maar wat is de 3e rijstrook? In mn theorie staat namelijk dat samenstellen > 7meter niet op de 3e rijstrook mogen rijden.
Meest rechtse.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:45 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
In het geval van drie rijstroken is de derde rijstrook de meest linkse.
Als je je als expert of kenner voordoet zou het handig zijn als je het goed vertelt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:45 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
In het geval van drie rijstroken is de derde rijstrook de meest linkse. Auto's met aanhangers, vrachtwagens en bussen mogen daar dus niet komen
Kerel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:46 schreef delano.888 het volgende:
Ik ga lachen als de volgende vraag is wat de 4e rijstrook is
Ik ben 2 jaar geleden afgestudeerd, en heb (wonder boven wonder) een fulltime baan, en mijn vriend ook. Zijn al een tijdje aan het sparen en hebben 5000 opzij gelegd voor een degelijke auto. We hebben ook niemand in de omgeving met een rbw en/of auto, dus als er eens iets gedaan moet worden met de auto is dat bijna onmogelijk en lastig... Zou alles dus eindeloos veel makkelijker makenquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:52 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Heb je een baan of een goeie bijbaan dan, zou het zelf niet kunnen betalenDe auto zelf wel maar het onderhoud en de vaste lasten die er aan vast zitten niet.
Ik heb kleine voeten en red het ook niet om mijn hak op de mat te houden bij de koppeling... Eerste instructeur heeft het me geprobeerd aan te leren, maar als de koppeling omhoog komt floept ie er zo bovenuit. Na een tijdje krijg je ook 'zwevend' wel controle.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:43 schreef TristanDJ het volgende:
Hallooo, ik volg dit topic al een tijdje, nu besloten om me ook eens in de gesprekken te mengen
Volg rijles sinds augustus '12, nu 10 lessen erop zitten. Na 7 lessen geswitched van rijschool.
Rij in Gouda e.o.
Om meteen maar een vraag op tafel te leggen; Ik kan de koppeling van m'n lesauto niet op laten komen als ik m'n hak in de mat hou.. dan komt de neus van m'n schoen tegen de bovenkant aan om 't zo maar te zeggen. Dus til ik m'n hele voet op, en dat gaat wel, maar met hak in de mat lijkt me toch een stuk stabieler. In m'n moeders auto lukt het wel gewoon met hak in de mat.
Iemand anders ervaring mee? Ik les in een VW Polo Bluemotion.
Want?quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:07 schreef vannelle het volgende:
Haal dat "Keuken" er maar af.......
Omdat je gewoon een drol bent met zulke uitspraken, als je wat te zeggen hebt doe het gewoon goed.quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 05:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als je je als expert of kenner voordoet zou het handig zijn als je het goed vertelt.
De rijstroken worden geteld vanaf de middelste geleiderail, de meest linkse is dus de 1e rijstrook.
Logisch ook eigenlijk, anders zou je van te voren moeten weten hoeveel stroken een rijbaan telt voor je weet welke er precies bedoeld wordt.
Je komt nogal stellig over, alsof je het zeker weet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:38 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Doe ik me voor als expert of kenner dan? Beetje last van je ochtendhumeur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |