Gaaf is het zeker, dat zie je zelden (wilde bijna zeggen 'Nooit', maar de foto bewijst het tegendeel) in Nederland. Waarom? Mag je vragen aan HTRS / de Mcn. Dat weet ik niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:37 schreef James1988 het volgende:
3 locs in triple-tractie? Gaaf! Maar... waarom?
Een reiziger die een vertraging oploopt die zelfs een veelvoud is van de beloofde reistijd, die mag klagen. Altijd, no matter what.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:50 schreef b2py het volgende:
[..]
Dagjesmens pezo moet niet zo huilen, ga eerst eens frequent reizen. En als je echt om 08:30 op je evenement wilde zijn had je gewoon een hotel geboekt suffe kut..
Dat zijn trouwens de snelst accelererende reizigerstreinen In The World [/diepe stem]quote:Op zondag 6 januari 2013 17:20 schreef Monopoly het volgende:
Nog een kleine. De regiosprinter tussen Mönchengladbach en Dalheim! Ik heb de eer hier in te hebben gezeten met Watertornado en Greavy. Was ook een klein ding. Onderste 2 foto's zelf gemaakt.
Sommige treinen met een ES64F4 rijden met 2 lokken, en als er een derde zit, bijna altijd in opzending.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:47 schreef James1988 het volgende:
Ik ben absoluut geen kenner van goederentreinen, maar als ik een trein zie met zo'n lading hangt er meestal maar één locomotief voor. Zeker met een krachtpatser als de ES64F4...
Ik heb echt geen flauw idee wat je in een Fallns vervoert![]()
Eens. Maar je bent onwijs dom als je voor zoiets (schijnbaar) belangrijks vertrouwt op de Fyra. Toch?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:55 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Een reiziger die een vertraging oploopt die zelfs een veelvoud is van de beloofde reistijd, die mag klagen. Altijd, no matter what.
Vind ik.
En de mevrouw des reiziger had voorkennis. Welke gemiddelde nederlandse reiziger gaat zonder extra tijd te nemen naar zijn werk terwijl er sneeuw op komst is. Of welke no-brain student neemt geen extra speling als je naar een tentamen moet. Als je daar niet over nadenkt verdien je het niet om te klagen.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:55 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Een reiziger die een vertraging oploopt die zelfs een veelvoud is van de beloofde reistijd, die mag klagen. Altijd, no matter what.
Vind ik.
Ik zou het ook anders hebben aangepakt. Maar dat ontneemt die mevrouw dus niet het recht om te klagen.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:01 schreef Viezze het volgende:
[..]
Eens. Maar je bent onwijs dom als je voor zoiets (schijnbaar) belangrijks vertrouwt op de Fyra. Toch?
Sneller dan metro's?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zijn trouwens de snelst accelererende reizigerstreinen In The World [/diepe stem]
Er was in het geheel geen sprake van extreem weer, een eerdere trein was die dag niet beschikbaar en Fyra presenteert zichzelf als een premium-dienst.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:02 schreef b2py het volgende:
[..]
En de mevrouw des reiziger had voorkennis. Welke gemiddelde nederlandse reiziger gaat zonder extra tijd te nemen naar zijn werk terwijl er sneeuw op komst is. Of welke no-brain student neemt geen extra speling als je naar een tentamen moet. Als je daar niet over nadenkt verdien je het niet om te klagen.
Klaag jij nou over het feit dat we kissebissen of iemand mag klagen?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaan we nou lopen kissebissen of iemand ergens over MAG klagen?![]()
![]()
Puh-lease guys
Kolentreinen beladen rijden altijd met dubbeltractie 189(Schenker, TXL), een losse Class66(HGK (RTB reed in opdracht van HGK)), dubbeltractie 186 (Captrain), 3x6400 in Triple Tractie (DBS), 2xV100 dubbeltractie (RRF), 189+G1206(CapTrain). Zo moet ik ze wel aardig gehad hebben.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:02 schreef Monopoly het volgende:
Kolen en erts zie ik regelmatig voorbij komen met multiple geschakelde 189 locs van DB schenker.
Rurtalbahn rijdt met een class'66 en ik meen RRF met 2 V-100 multiple (weet dat laatste niet zeker).
Maar jij klaagt over het feit dat iemand klaagt over het klagen over klagen. Geloof ik.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:06 schreef Viezze het volgende:
[..]
Klaag jij nou over het feit dat we kissebissen of iemand mag klagen?
Nee ik vraag gewoon iets, pikomhoogquote:Op zondag 6 januari 2013 18:06 schreef Viezze het volgende:
[..]
Klaag jij nou over het feit dat we kissebissen of iemand mag klagen?
Waarom 2 elektrische loks en maar 1 66'iger? De e-locs hebben meer vermogen dan de 66. Heeft dit te maken met de aanzettrekkracht die bij een 66 (409 kN) hoger is dan bij een 186/189 (300 kN)?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:06 schreef greavy het volgende:
[..]
Kolentreinen beladen rijden altijd met dubbeltractie 189(Schenker, TXL), een losse Class66(HGK (RTB reed in opdracht van HGK)), dubbeltractie 186 (Captrain), 3x6400 in Triple Tractie (DBS), 2xV100 dubbeltractie (RRF), 189+G1206(CapTrain).
Da's een bus op rails.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:14 schreef dennistd het volgende:
Ook klein: de baureihe 670
[ afbeelding ]
Ik denk idd vanwege de aanzettrekkracht.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:15 schreef James1988 het volgende:
[..]
Waarom 2 elektrische loks en maar 1 66'iger? De e-locs hebben meer vermogen dan de 66. Heeft dit te maken met de aanzettrekkracht die bij een 66 (409 kN) hoger is dan bij een 186/189 (300 kN)?
Wat een über waardeloos geschreven kutstuk trouwens. Zeker door eoa japanner zo uit Google Translate opgekokhalsd of zoquote:
Beetje Lightrail praktijken.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:14 schreef dennistd het volgende:
[ afbeelding ]
Heb hem al vervangen door de Duitse versie, had het hele stuk niet gelezen maar was het treinstel (kun je daarvan spreken hier?) al eens eerder tegengekomen.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een über waardeloos geschreven kutstuk trouwens. Zeker door eoa japanner zo uit Google Translate opgekokhalsd of zo
Als ik met mijn trein in een stroomlozebrug strand heb je het zelfde geklaag want dan sta ik daar waarschijnlijk ook wel een ruim uurtje hoor, mis ik ook alles wat mijn hartje begeert. Verder begrijp ik trouwens niet waarom de reizigers weer afgevoerd zijn naar Antwerpen en niet naar Rotterdam. Dat had wellicht nog wat gescheeld..quote:Op zondag 6 januari 2013 18:05 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Er was in het geheel geen sprake van extreem weer, een eerdere trein was die dag niet beschikbaar en Fyra presenteert zichzelf als een premium-dienst.
Nogmaals: de vertraging was niet een kwartiertje ofzo, maar vele uren. Ongeacht de persoonlijke omstandigheden of reismotivatie mag een reiziger dan klagen.
En terecht. je loopt vertraging op, de vervoerder levert niet de in de gepubliceerde dienstregeling beloofde dienst. In dit geval omdat de infraboer te gierig is om de brug te elektrificeren en de vervoerder dat maar pikt.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:37 schreef b2py het volgende:
[..]
Als ik met mijn trein in een stroomlozebrug strand heb je het zelfde geklaag
Die heb ik! Op plaat dan en ingezeten.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:14 schreef dennistd het volgende:
[ afbeelding ]
Maar een groot deel ook niet. Je zal maar uitzendkracht zijn. De busverbinding in dit dorp is op zich prima, maar naar het industrieterrein van Groningen is 's morgens een beetje teveel gevraagd.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:49 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Een groot deel van de werknemers is vrij honkvast qua werkgever en helemaal qua locatie. Nu gaat men maar in één of ander godsvergeten dorp wonen omdat je met de auto wel overal komt. En dan wel zeuren als de brandstof duur wordt of de belasting wordt verhoogd, of je betaald moet parkeren. Alsof ze de problemen van milieuvervuiling, ruimtegebrek, verkeersongevallen etc. maar gewoon even vergeten.Gewoon blijven opvoeren die belastingen (kostendekkend is het namelijk absoluut niet ook al wordt anders beweerd), en laat die krimpregio's ook niet aan elkaar hangen van nationale subsidies.
nee, anders had ik deze niet geplaatst, net ontdekt .quote:Op zondag 6 januari 2013 20:13 schreef greavy het volgende:
Kende je die pagina nog niet Bork? Bestaat al ff. Maar goed, herhalen kan geen kwaad
Iedere regio maakt hun eigen kaarten. Maar niet volgens een template. Is wel lastig idd.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
ik kende m ook al. Probeer daar elk jaar nieuwe verse geüpdate netkaarten vandaan te halen maar die van Hessen is nog van 2008 bijvoorbeeldEn enige uniformiteit in de vormgeving zou ook niet gek wezen
Maar zijn er in die regio's uberhaupt wel wijzigingen geweest die het noodzakelijk maakten/maken om die kaarten aan te passen? Vast ook niet toch....quote:Op zondag 6 januari 2013 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor wat betreft de deelstaten: Alleen de kaarten van Berlin-Bandenburg en Mecklenburg-Vorpommern zijn geüpdate, de rest is nog hetzelfde als vorig jaar, en in veel gevallen dus ook hetzelfde als het jaar daarvoor en het jaar daarvoor etc. Bij Hessen staat doodleuk "Stand Dezember 2006".
Toen reed NS nog op Dordrecht-GeldermalsenWerden de guldens nog getimmerd en zo.
misschien door de brandweer gedaan?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:49 schreef b2py het volgende:
Als ik deze foto bekijk ben ik wel benieuwd wat zich daar binnen allemaal heeft afgespeeld. Alle ruiten ontbreken!
Zou je denken? Je wilt natuurlijk zo min mogelijk zuurstof bij de brand..quote:Op zondag 6 januari 2013 20:57 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
misschien door de brandweer gedaan?
Dat zou natuurlijk kunnen idd, maar goed, een hele deelstaat, half zo groot als Nederland, waar ZES jaar lang helemaal NIETS verandert? Vind ik wel raarquote:Op zondag 6 januari 2013 20:55 schreef greavy het volgende:
[..]
Maar zijn er in die regio's uberhaupt wel wijzigingen geweest die het noodzakelijk maakten/maken om die kaarten aan te passen? Vast ook niet toch....
nee maar goed, als je bluswater er langs de buitenkant afsijpelt heb je daar ook niet echt veel aan hequote:Op zondag 6 januari 2013 20:59 schreef b2py het volgende:
[..]
Zou je denken? Je wilt natuurlijk zo min mogelijk zuurstof bij de brand..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |