SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:15 schreef Snowbells het volgende:
Beach fu
En gay heb je die serieus gezien?
Waarom niet?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:15 schreef Snowbells het volgende:
Beach fu
En gay heb je die serieus gezien?
Ja is goed danquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Omdat enorm engkeer samen kijken?
omgquote:
Beachquote:
Lijkt meer een beer, zijn oren zijn van die pluimen. Tjonge jonge en dat zijn jouw lievelingsdieren? Jammer hoor, huilen met de pet op.quote:
Mooie tekening hè!quote:
Cute jaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mooie tekening hè!Helemaal met moeite gemaakt enzo. Die stomme 1410 wilde geen koala tekenen
Ik deed het tenminste ja!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:20 schreef 1410 het volgende:
[..]
Lijkt meer een beer, zijn oren zijn van die pluimen. Tjonge jonge en dat zijn jouw lievelingsdieren? Jammer hoor, huilen met de pet op.
Ik had er 1 getekend, maar hij was niet mooi genoeg.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mooie tekening hè!Helemaal met moeite gemaakt enzo. Die stomme 1410 wilde geen koala tekenen
/carequote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:21 schreef 1410 het volgende:
[..]
Ik had er 1 getekend, maar hij was niet mooi genoeg.
haatquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:22 schreef timmmmm het volgende:
Overigens denk ik door je falen in de opdracht nog steeds dat je een trolljongetje bent
slechte keusquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:29 schreef 1410 het volgende:
[..]
Neeh ik hou het bij mijn lieve vriendje
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Enorm als je beseft hoe niet serieus ik ben
Mijn leed is 21 cm, voel maar raak.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:32 schreef timmmmm het volgende:
Van binnen huil je. Maar ik voel je leed hoor schatje
quote:
BLquote:
Alles goed?quote:
;$:$:$:$:$ hihihquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:59 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, nu ik jou gezien heb :$:$:$
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:00 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
jij bent als de zwarte nacht in mijn ogen :$:$:$
racisme :$:$:$
hoinquote:
Stil hierquote:
iddquote:
geenquote:
saaaaaiquote:
jaquote:
Demons - Fenech-Solerquote:
lol zo flauw wilde ik niet zijn, maar nu maak jij de grapquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
haha er komt geen geluid uit haha
ja ze staan nergens op aangeslotenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
haha er komt geen geluid uit haha
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
lol zo flauw wilde ik niet zijn, maar nu maak jij de grap
stop ze in je kontquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:41 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
ja ze staan nergens op aangesloten
Jouw username.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:41 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
ja ze staan nergens op aangesloten
#swagtienerproblemsquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:43 schreef Monsieursander het volgende:
Uitgaan en geen zin hebben asdfghjkl
Wat is het probleem?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:45 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Dit.
Ga met twee stelletjes. Ik ben professioneel forever alone
Omdat Onorigineel al bezet wasquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:45 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Waarom Onorgineel en niet Onorigineel?
God, je doet je UI eer aanquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:45 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Waarom Onorgineel en niet Onorigineel?
Pics?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:45 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Dit.
Ga met twee stelletjes. Ik ben professioneel forever alone
Uhquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:47 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Deze stelletjes doen simultaanzoenen en oefenen veel.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:47 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Je bent net zo bitter als je username, niet?
Je hoeft er toch niet de heele tijd bij te zitten, ga even jagen en misschien gaan jullie volgend weekend uit als 3 stelletjesquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:47 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo heel goed in. Understatement.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:48 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Je hoeft er toch niet de heele tijd bij te zitten, ga even jagen en misschien gaan jullie volgend weekend uit als 3 stelletjes
Zorg in ieder geval niet dat je er als een zwerver uitziet, en lul gewoon wat in het rond, anders nog meer bierquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:49 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo heel goed in. Understatement.
Wat moet je hierquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:49 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo heel goed in. Understatement.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wat moet je hierGa mee en wie weet steek jij je liefdesnectar nog ergens in vanavond.
ga weg dan gaygay!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dit bedoel ik, blijf je hier krijg je heel de avond emo.gifjes naar je hoofd geslingerd.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:47 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Wij hebben een biljart thuis. Maar mn ouders gaan hem verkopenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:13 schreef Ro-ald het volgende:
Net voor de eerste keer gepooled,nu lekker thuis
Tofquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Wij hebben een biljart thuis. Maar mn ouders gaan hem verkopen
Omdat niemand er wat mee doetquote:
Mn ouders kregen hem toen ze ons vorige huis kochten. En namen hem mee naar ons nieuwe huis in de hoop dat wij hem ooit zouden gebruiken. Maar nee haha.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:19 schreef Ro-ald het volgende:
D
[..]
Ik heb er geen ruimte voor en geld lijkt mij best leuk om dat te hebben
quote:
neuken nooit meer werken?quote:
Zonde welquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Mn ouders kregen hem toen ze ons vorige huis kochten. En namen hem mee naar ons nieuwe huis in de hoop dat wij hem ooit zouden gebruiken. Maar nee haha.
neequote:
Jij denkt hier altijd binnen te komen wandelen met als begroeting een negatief woord. Ik accepteer het niet meer Rock! Ik accepteer het niet meer!!!!!!!quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij denkt hier altijd binnen te komen wandelen met als begroeting een negatief woord. Ik accepteer het niet meer Rock! Ik accepteer het niet meer!!!!!!!
?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
EN NOG EEN EURO, EN NOG EEN EURO, EN NOG EEN EURO.
kutreclamequote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
EN NOG EEN EURO, EN NOG EEN EURO, EN NOG EEN EURO.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik liep gister met 5 FOK!kers in de C1000
purrrquote:
Vertel meer, ik zit met mijn handen vastgeklampt aan mijn bureaustoel.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
okequote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:26 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Alleen bij een kleinerende aai over de bol.
Die emotieloze vrouw bij de kassaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EN NOG EEN EURO EN NOG EEN EURO door die C1000 roepen, kon het personeel niet waarderenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertel meer, ik zit met mijn handen vastgeklampt aan mijn bureaustoel.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Die emotieloze vrouw bij de kassa!
Al nemen we er 2, dan hebben we er 4!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jullie allemaal zo van
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Mik dan een product tegen haar hoofd aan, zo rollen fokkers toch?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:28 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
EN NOG EEN EURO EN NOG EEN EURO door die C1000 roepen, kon het personeel niet waarderen
Reageerde ze ook niet op..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mik dan een product tegen haar hoofd aan, zo rollen fokkers toch?
Jouw posts per dag.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mik dan een product tegen haar hoofd aan, zo rollen fokkers toch?
wejoooquote:
Omdat je al eeuwigheden elke dag hoog op de lijst van Monitor staat.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk toch. Waarom klikt trouwens iedereen op mijn profiel? Dat valt me steeds vaker op.
Dan geloof ik niet dat dat mens niet reageert.quote:
Het is nog altijd probeerden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
We probeerde Ro-ald al tegen haar aan te gooien maar hij werkte niet mee
Fantastisch.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:31 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Omdat je al eeuwigheden elke dag hoog op de lijst van Monitor staat.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
We probeerde Ro-ald al tegen haar aan te gooien maar hij werkte niet mee
die zit hier ook pas net.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:31 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Maar die heeft niet zo afschuwelijk veel posts.
Spellcheck?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spellingscontrole, moet kunnen.
Ja ze zei alleen, heb je een euro erbij?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan geloof ik niet dat dat mens niet reageert.
[..]
Het is nog altijd probeerden.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Godsamme rock wij zitten hier echt zo van... oke we zeggen niks
Post jij het al
Apart mens is dat, welke C1000 trouwens?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja ze zei alleen, heb je een euro erbij?
Ja echt een vaag mens, had ook maar 1 oog en stonk uit dr bekquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Apart mens is dat, welke C1000 trouwens?
Hillegomquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Apart mens is dat, welke C1000 trouwens?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij bent ook niet snel tevreden
Leiden is een FOK! stadquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Da's niet zo ver van mij vandaan.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:36 schreef Ro-ald het volgende:
Hillegom had ook 'gangster' Twee jochies van ongeveer 10 jaar oud. Hillegom schreeuwen en middelvinger opsteken
Blikje Energy erbij. Smartphone in de hand en gaan.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:36 schreef Ro-ald het volgende:
Hillegom had ook 'gangster' Twee jochies van ongeveer 10 jaar oud. Hillegom schreeuwen en middelvinger opsteken
dat geloof ik graagquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:38 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dank je.
Hoogtepunt van mijn dag.
prachtig.quote:
Ik ook.quote:
Misschien?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:43 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Houden wij dan ook van elkaar?
Sherlock xdxdquote:
Oh?quote:
link?quote:
quote:
arnhemquote:
quote:
altijd, van die buitenlandse die geld nodig hebbenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:57 schreef ChesterPerry het volgende:
omdat wageningen vol met boeren en studenten op dit moment is
ik heb zelf nog een link gepost!!! voor de luie mensen!quote:
dm hemquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:04 schreef Zweetteef het volgende:
ik zie dat dientje hier vaak post, zeg um dat ik terug ben
Okè gr grquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:04 schreef Zweetteef het volgende:
ONEE.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:04 schreef Zweetteef het volgende:
tinychat gr grquote:
quote:
halloquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:04 schreef Zweetteef het volgende:
Pff..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:08 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
zitten jullie daar nog steeds op jullie zijn ook niks veranderd in een jaar!
whutquote:
Niet hier.quote:
Kom ook?quote:
quote:
ik weet nietquote:
Ik weet, je sig is wel lekker.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:14 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hoin gaggeyoueiueieum, je staat in mijn sig.
hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |