Je hoeft er toch niet de heele tijd bij te zitten, ga even jagen en misschien gaan jullie volgend weekend uit als 3 stelletjesquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:47 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Deze stelletjes doen simultaanzoenen en oefenen veel.
Ik ben daar niet zo heel goed in. Understatement.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:48 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Je hoeft er toch niet de heele tijd bij te zitten, ga even jagen en misschien gaan jullie volgend weekend uit als 3 stelletjes
Zorg in ieder geval niet dat je er als een zwerver uitziet, en lul gewoon wat in het rond, anders nog meer bierquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:49 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo heel goed in. Understatement.
Wat moet je hierquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:49 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo heel goed in. Understatement.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wat moet je hierGa mee en wie weet steek jij je liefdesnectar nog ergens in vanavond.
ga weg dan gaygay!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dit bedoel ik, blijf je hier krijg je heel de avond emo.gifjes naar je hoofd geslingerd.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:47 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Deze stelletjes doen simultaanzoenen en oefenen veel.
Wij hebben een biljart thuis. Maar mn ouders gaan hem verkopenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:13 schreef Ro-ald het volgende:
Net voor de eerste keer gepooled,nu lekker thuis
Tofquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Wij hebben een biljart thuis. Maar mn ouders gaan hem verkopen
Omdat niemand er wat mee doetquote:
Mn ouders kregen hem toen ze ons vorige huis kochten. En namen hem mee naar ons nieuwe huis in de hoop dat wij hem ooit zouden gebruiken. Maar nee haha.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:19 schreef Ro-ald het volgende:
D
[..]
Ik heb er geen ruimte voor en geld lijkt mij best leuk om dat te hebben
quote:
neuken nooit meer werken?quote:
Zonde welquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Mn ouders kregen hem toen ze ons vorige huis kochten. En namen hem mee naar ons nieuwe huis in de hoop dat wij hem ooit zouden gebruiken. Maar nee haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |