SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:15 schreef Snowbells het volgende:
Beach fu
En gay heb je die serieus gezien?
Waarom niet?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:15 schreef Snowbells het volgende:
Beach fu
En gay heb je die serieus gezien?
Ja is goed danquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Omdat enorm engkeer samen kijken?
omgquote:
Beachquote:
Lijkt meer een beer, zijn oren zijn van die pluimen. Tjonge jonge en dat zijn jouw lievelingsdieren? Jammer hoor, huilen met de pet op.quote:
Mooie tekening hè!quote:
Cute jaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mooie tekening hè!Helemaal met moeite gemaakt enzo. Die stomme 1410 wilde geen koala tekenen
Ik deed het tenminste ja!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:20 schreef 1410 het volgende:
[..]
Lijkt meer een beer, zijn oren zijn van die pluimen. Tjonge jonge en dat zijn jouw lievelingsdieren? Jammer hoor, huilen met de pet op.
Ik had er 1 getekend, maar hij was niet mooi genoeg.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mooie tekening hè!Helemaal met moeite gemaakt enzo. Die stomme 1410 wilde geen koala tekenen
/carequote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:21 schreef 1410 het volgende:
[..]
Ik had er 1 getekend, maar hij was niet mooi genoeg.
haatquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:22 schreef timmmmm het volgende:
Overigens denk ik door je falen in de opdracht nog steeds dat je een trolljongetje bent
slechte keusquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:29 schreef 1410 het volgende:
[..]
Neeh ik hou het bij mijn lieve vriendje
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Enorm als je beseft hoe niet serieus ik ben
Mijn leed is 21 cm, voel maar raak.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:32 schreef timmmmm het volgende:
Van binnen huil je. Maar ik voel je leed hoor schatje
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |