Mijne gaat maar tot 1600 opschepper.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 07:55 schreef Uncle het volgende:
[..]
Ruis?? Anders sta je gisteren in Gramsbergen even op ISO 51200 te schieten![]()
[ link | afbeelding ]
Maar voortaan mag gewoon het licht weer aan
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijne gaat maar tot 1600 opschepper.
Doet die 3D tracking het nog een beetje bij zo weinig licht?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 07:55 schreef Uncle het volgende:
[..]
Ruis?? Anders sta je gisteren in Gramsbergen even op ISO 51200 te schieten![]()
[ link | afbeelding ]
Maar voortaan mag gewoon het licht weer aan
Ik ben zowieso (nog) niet zo'n fan van #D tracking. Maar vooral omdat ik een 70-200 op FF schiet en dan heb je niet altijd direct het juiste punt in focus (omdat de focuspunten vrij groot zijn tov onderwerp). Dus dan heb ik vaak focus op de verkeerde persoon.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:42 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Doet die 3D tracking het nog een beetje bij zo weinig licht?
Maar hoofden zijn nog niet focuspunt-vullend bij 200mm dus dat gaat dan nog vaak misquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:56 schreef kanovinnie het volgende:
Ik doe dan altijd middenfocus, en mikken op het hoofd. Niet spannend qua compositie, maar iig scherp enzo. Crop ik daarna wel een beetje.
quote:
je verwachtte dat het een FOk!user was?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:58 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Damn. Iemand tegenover in de trein mij opent net zijn blikje bier...
een elfuurtje. niks mis mee toch? doen ze in de bouw ook altijdquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:58 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Damn. Iemand tegenover in de trein mij opent net zijn blikje bier...
De meeste middenformaatlenzen (Hasselblad/Mamiya) hebben een nogal hoge historische aanschafprijs gehad en worden daarom ook weer voor behoorlijke sommen geld verkocht.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:33 schreef Iemand91 het volgende:
Best lastig nog; een geschikte lens (goedkope Medium Format, rond de 50-75mm) te vinden op Marktplaats/Ebay. Weet nog niet echt veel zoektermen en de eis 'goedkoop' gaat ook niet echt op...
Worden die allemaal gebruikt voor de digitale Medium Format camera's ofzo en dat ze daarom zo duur zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |