Fantastisch, hoop dat Brands er ook zo over denkt.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bij wijze van hé
Hier ga je iig geen verlies op leiden plus kans op kampioenschap is groter elk seizoen. Beter nu halen dan in de zomer met nog meer andere teams
Eensch.quote:Op zondag 6 januari 2013 16:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
In geen 9 miljoen jaar wat mij betreft.
Hoe weet je nou zeker dat je op 9 miljoen geen verlies gaat leiden?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bij wijze van hé
Hier ga je iig geen verlies op leiden plus kans op kampioenschap is groter elk seizoen. Beter nu halen dan in de zomer met nog meer andere teams
quote:Op zondag 6 januari 2013 17:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon doen, Maher gaat viervoudig waard worden
quote:Op zondag 6 januari 2013 17:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bij wijze van hé
Hoop?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fantastisch, hoop dat Brands er ook zo over denkt.
Ik heb er een. Je kon ook korting krijgen met je normale supportersvereniging kaart. Kwam ik dus ook later achter en kon geen beroep meer doen op de korting achterafquote:Op zondag 6 januari 2013 14:59 schreef ZuidGrens het volgende:
Wie heeft het jublieumshirt al? Ik zag er gisteren al aardig wat mensen mee rondlopen, morgen zeker even bestellen.
Wanne onzin trouwens dat je geen korting krijg als seizoenskaarthouder, maar wel als je lid bent van dat ONS PSV! Oplichters.
Hij heeft nog een 2,5 jaar contract, dus wat jij zegt kan niet gebeuren.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:29 schreef StijnDa het volgende:
Wijnaldum nu al verkopen is zonde, hij is nog jong en kan nog veel groeien. Gewoon geduld, die gaat de aankoopprijs echt wel weer opleveren als hij niet ergens in het laatste jaar van zijn contract wordt verkocht.
Klopt die zorgt dat andere het doen, Wijnaldum geen van beidequote:Op zondag 6 januari 2013 19:06 schreef aad300 het volgende:
Ik zou Wijnaldum niet te snel afschrijven. Het is vooral zijn rendement waar het nog weleens aan schort. Zul je zien dat wanneer hij naar een andere club gaat en wel het volle vertrouwen krijgt, hij ze er zo inprikt. En Maher staat nou ook niet echt bekend om zijn scoringsdrift.
Mwa, ben er bang voor. Ik vond Wijnaldum echt een onbegrijpelijke en dramatische aankoop.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:06 schreef aad300 het volgende:
Ik zou Wijnaldum niet te snel afschrijven. Het is vooral zijn rendement waar het nog weleens aan schort. Zul je zien dat wanneer hij naar een andere club gaat en wel het volle vertrouwen krijgt, hij ze er zo inprikt. En Maher staat nou ook niet echt bekend om zijn scoringsdrift.
De impact die Prommayon met zich mee had gebracht valt niet te onderschatten.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV een begrip in Azië, niet dus, Philips wel uiteraard
Aight.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar even serieus: Ik kan me goed voorstellen dat PSV er van de Nederlandse clubs er het beste voor staat in Azië, dankzij Hiddinku, Park en Lee. Allemaal relatief kortgeleden gebeurd en in de periode dat voetbal pas echt een beetje opkwam in die regio.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het Nederlands elftal kennen ze wel en ook de clubs zoals Ajax en PSV maar dat is natuurlijk geen begrip zijn, dat geldt alleen voor de PL en CLquote:Op maandag 7 januari 2013 00:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maar even serieus: Ik kan me goed voorstellen dat PSV er van de Nederlandse clubs er het beste voor staat in Azië, dankzij Hiddinku, Park en Lee. Allemaal relatief kortgeleden gebeurd en in de periode dat voetbal pas echt een beetje opkwam in die regio.
Dat zeg ik, het is gaan leven rond het WK 2002. Zelfde reden waarom Feyenoord opeens een tijdje erg populair was in Azië, vanwege Ono.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het Nederlands elftal kennen ze wel en ook de clubs zoals Ajax en PSV maar dat is natuurlijk geen begrip zijn, dat geldt alleen voor de PL en CL
Ik was zelf toevallig in BKK toen Ajax daar speelde in 94 en dat was het team wat later de CL won, er zat geen kip in het stadion
Japan is natuurlijk niet heel Azië, dan moet je wel regelmatig meedoen om de prijzen in Europa om echt populair te wordenquote:Op maandag 7 januari 2013 00:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat zeg ik, het is gaan leven rond het WK 2002. Zelfde reden waarom Feyenoord opeens een tijdje erg populair was in Azië, vanwege Ono.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |