twitter:DennisVanEersel twitterde op zaterdag 05-01-2013 om 13:36:47Uit respect voor Parma heeft Pelle er geen druk op gezet, maar wel de wens uitgesproken om bij Feyenoord te blijven. Dat was voldoende reageer retweet
ELquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:39 schreef Merkie het volgende:
Wordt dat duel tegen AGOVV nog ergens uitgezonden?
Echte gentleman.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:39 schreef Caland het volgende:
twitter:DennisVanEersel twitterde op zaterdag 05-01-2013 om 13:36:47Uit respect voor Parma heeft Pelle er geen druk op gezet, maar wel de wens uitgesproken om bij Feyenoord te blijven. Dat was voldoende reageer retweet
EL.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:39 schreef Merkie het volgende:
ELquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:39 schreef Merkie het volgende:
Ja maar volgens Voetbal International is AZ dus niet in de transfer betrokken, dus als dat waar is, dan is dat nog altijd het probleem van Parma (en AZ).quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat kan best maar Parma is AZ nog een miljoen schuldig voor Pellè
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 05-01-2013 om 13:39:12Feyenoord 2e helft: Lamprou, Janmaat, Martins Indi, Van Beek, Nelom, Leerdam, Clasie, Immers, Elabdellaoui, Achahbar en Fernandez #feyago reageer retweet
Van Beek?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:40 schreef Caland het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 05-01-2013 om 13:39:12Feyenoord 2e helft: Lamprou, Janmaat, Martins Indi, Van Beek, Nelom, Leerdam, Clasie, Immers, Elabdellaoui, Achahbar en Fernandez #feyago reageer retweet
Die van Beek zou misschien ook meegaan naar Marbella toch?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:40 schreef Caland het volgende:
Alsof iemand een fuck geeft om die wedstrijdquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Pelle niet in actie. Dat zullen ze niet leuk vinden wie er komen kijken in de Kuup
Gaat ook mee.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:42 schreef Merkie het volgende:
Ik dacht dat Van Woudenberg mee zou gaan?
Mwah, valt wel mee. Rust is niet verkeerd. Ze moeten "maar" tegen Agovv. En Achahbar heeft dan ook weer eens een kansje.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Pelle niet in actie. Dat zullen ze niet leuk vinden wie er komen kijken in de Kuup
Bless.twitter:RubenSchaken twitterde op zaterdag 05-01-2013 om 13:44:21Congratulations Graziano Pelle! Signed for 4 years! Feyenoord-AGOVV 14h30! Bless... reageer retweet
Die komt gewoon in het veld de 80e minuut. Publiekswisselquote:
Veel via vakantieveiling helaasquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:43 schreef Caland het volgende:
35.000 kaarten verkocht
Alleen bij Feyenoord.
Logisch toch? Beetje rust is nooit verkeerd.quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Die komt gewoon in het veld de 80e minuut. Publiekswissel
De gedachte...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
Kunnen we Miyaichi niet even halen? Zit toch maar op de bank bij Wigan
Iets minder dan 2 miljoen volgens Mr. Yellow.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hebben ze er nou 2 of 3 miljoen voor betaalt? verbaast me dat er geen concurrentie voor Pelle was
3was afgekaatst dus zal wel tussen de 2en 3zijnquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hebben ze er nou 2 of 3 miljoen voor betaalt? verbaast me dat er geen concurrentie voor Pelle was
De zorgen die je nu uit gelden toch voor elke spits? Als deze twijfels redenen zouden zijn om hem niet te halen kan je nooit een spits halen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:56 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Op basis van het afgelopen half jaar een geweldige aankoop, maar ik ben toch benieuwd naar een paar dingen. Gaat hij dit ook volgend seizoen volhouden? We hebben vaak zat van die one season wonders gezien hier in NL. En zou Feyenoord onder haar salarisplafond gebleven zijn?
Feyenoord heeft geen salarisplafond.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:56 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Op basis van het afgelopen half jaar een geweldige aankoop, maar ik ben toch benieuwd naar een paar dingen. Gaat hij dit ook volgend seizoen volhouden? We hebben vaak zat van die one season wonders gezien hier in NL. En zou Feyenoord onder haar salarisplafond gebleven zijn?
Ik dacht dat ze max 5 ton ofzo gingen betalen. Dat meen ik een jaar of 2 geleden ergens gelezen te hebben. Ik zou het natuurlijk mis kunnen hebben.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord heeft geen salarisplafond.
Tuurlijk, maar dat hij nu ineens alles erin schiet en daarvoor echt geen bal raakte maakt het iets meer een gok dan andere spitsen. Ik hoop dat het gaat werken voor Feyenoord en dat zal ook wel, al zal zijn niveau ietsjes afnemen denk ik.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
De zorgen die je nu uit gelden toch voor elke spits? Als deze twijfels redenen zouden zijn om hem niet te halen kan je nooit een spits halen.
Dat gaat om een salarisgemiddelde.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:00 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze max 5 ton ofzo gingen betalen. Dat meen ik een jaar of 2 geleden ergens gelezen te hebben. Ik zou het natuurlijk mis kunnen hebben.
120 minuten voor een goal nodig in zijn tijd van AZ, wat vooral invalbeurten waren. Las ik net van iemand op den foks, geen idee of diegene een goede bron had. Als hij dat al haalt ben ik al dik tevreden. mits hij zo bazig blijft voetballen als hij de bal aangespeeld krijgt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:00 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze max 5 ton ofzo gingen betalen. Dat meen ik een jaar of 2 geleden ergens gelezen te hebben. Ik zou het natuurlijk mis kunnen hebben.
[..]
Tuurlijk, maar dat hij nu ineens alles erin schiet en daarvoor echt geen bal raakte maakt het iets meer een gok dan andere spitsen. Ik hoop dat het gaat werken voor Feyenoord en dat zal ook wel, al zal zijn niveau ietsjes afnemen denk ik.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
Kunnen we Miyaichi niet even halen? Zit toch maar op de bank bij Wigan
Wat een bescheiden koningquote:
twitter:DennisVanEersel twitterde op zaterdag 05-01-2013 om 14:12:06#Feyenoord heeft de transfer van #Pelle uit eigen middelen kunnen financieren. Van Geel heeft niet aangeklopt bij de Vrienden van Feyenoord reageer retweet
twitter:DennisVanEersel twitterde op zaterdag 05-01-2013 om 14:14:53Van Geel zegt dat de club financieel geen risico neemt.Ook als De Vrij, Clasie of Martins Indi niet verkocht wordt loopt de club geen gevaar reageer retweet
Effe bellen joh, dan weet je het gelijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:33 schreef CasselerRIP het volgende:
Weet iemand wat ongeveer de levertijd voor een halve seizoenkaart is? Heb een paar weken terug al die gegevens per post verstuurd maar nooit ten minste een confirmatiemailtje gekregen oid.
SPOILER: Feyenoord - AgovvOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:37 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[ afbeelding ]GuddeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Gudde staat er altijd verneukt op.quote:
Wel een treffend verschil in mate van fotogeniekheid.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gudde staat er altijd verneukt op.Pelle nooit.
Is waar, zal ik doen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Effe bellen joh, dan weet je het gelijk.
Ja en clasie,janmaatquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
Je ziet nu echt hoe belangrijk BMI,Immers en Pelle zijn.
Je kan veel over Immers zeggen maar als hij niet speelt dan is dat echt terug te zien in het spel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2013 15:07:04 ]
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
JAJAJAJAJA! GRAZIANOOWWWWWWMartin van Golden wat heb je dat toch weer heer-lijk gefixed. Eindbaas pur sang.
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wie is die chick?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eerste hit op Googlequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor hem vind ik 't nogal apart ja om met een minderjarig meisje 't spelershome binnen te lopen. Voor mezelf vind ik 't dan wel weer kunnen als ze er zo uitziet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:09 schreef Caland het volgende:
He bah Kapiteintje, ze is wel minderjarig he.
Het zou pas raar zijn als 't jouw zus was.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
zou raar zijn als het zijn zus was
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:10 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Eerste hit op Google
https://www.facebook.com/viktoria.varga.9210Ze is er al eens eerder uitgescheurd zo te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
Fixed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Wat wil je ook als er op vakantieveilingen voor 5 euro kaartjes te krijgen zijn? Dan komt het volk dat op 818 de uitslagen bekijken een keer naar het stadion.quote:
Dat krijg je als je 4 kaartjes voor 10 euro kan kopen. Die mensen kijken alleen de hoogtepunten op studio sport en denken dat de hele wedstrijd zo isquote:
Dat zijn van die kneuzen die elk weekend alleen maar naar 818/819 kijken en een avondje Studio Voetbal zodat ze maandag er over op kantoor kunnen lullen.quote:
Zit op de tribune volgens mij.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
Ik val net in de wedstrijd. Heeft Kongolo al gespeeld?
Van Beekquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is geblesseerd, daarom speelt die andere jongen.
Hij beweegt altijd heel veel met z'n lichaam zonder de bal überhaupt aan te raken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:43 schreef Caland het volgende:
Wat is die Elabdinges een hemeltergend slechte voetballer zeg.
Heeft onze vriend Hameet al gespeeld?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:43 schreef Caland het volgende:
Wat is die Elabdinges een hemeltergend slechte voetballer zeg.
Ja eerste helft, compleet onzichtbaar.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft onze vriend Hameet al gespeeld?
Waarom lukt het Feyenoord nooit om goede jonge spelers te kopen die daadwerkelijk wat toevoegen op termijn?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja eerste helft, compleet onzichtbaar.
Mischien als rechtervleugel of op 10quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
Achabar hebben we de komende 4 jaar ook niet nodig
Die staat in de arena gewoon in de basis gok ik.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
Achabar hebben we de komende 4 jaar ook niet nodig
Vind 't echt een vreselijk overschat voetballertje.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Die staat in de arena gewoon in de basis gok ik.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:51 schreef Dekatria het volgende:
Fernandez bewijst weer eens waarom hij weg mag moet.
Vanaf de vleugel is ie ook een stuk gevaarlijker dan centraal.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Die staat in de arena gewoon in de basis gok ik.
Speelt tot nu toe erg goed ja. Lekker balletje ook daarnet op Leerdam.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:53 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Vanaf de vleugel is ie ook een stuk gevaarlijker dan centraal.
Hij heeft wel wat man, techniek is echt ziek van die gozer.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind 't echt een vreselijk overschat voetballertje.
Hij zou zomaar het antwoord op de vleugel kunnen zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Speelt tot nu toe erg goed ja. Lekker balletje ook daarnet op Leerdam.
Zou kunnen ja, al heeft hij daar niet echt de snelheid voor.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij zou zomaar het antwoord op de vleugel kunnen zijn.
En terecht. Kun je prima gebruiken op de vleugel, iemand die echt kan voetballen. Lekkere actie weer.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:00 schreef Dekatria het volgende:
Anass gaat in Marbella gewoon op de vleugel trainen.
Ja.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:01 schreef Hazzard het volgende:
Tering ik zit op een brakke stream te kijken maar is dat Achabar die de hele tijd die heerlijke steekpasses geeft?
Misschien blijkt dat uiteindelijk ook wel meer zijn ding, alleen denk ik niet dat hij dat zelf wil op de lange termijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
En terecht. Kun je prima gebruiken op de vleugel, iemand die echt kan voetballen. Lekkere actie weer.
Boeiend wat hij wil. Net als Wijnaldem en z'n nummer 10 obsessiequote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien blijkt dat uiteindelijk ook wel meer zijn ding, alleen denk ik niet dat hij dat zelf wil op de lange termijn.
Die gele kaart op die van Beek was wel terecht. Fernandezquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:08 schreef Caland het volgende:
Die scheidsrechterGeel geven in zo'n wedstrijd.
Sowieso wel fijn als je daar een speler hebt die kan scoren en wat inzicht heeft.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:09 schreef Keyos het volgende:
Acbahbar komt veel beter tot zijn recht op de zijkant, krijgt hij veel meer de ruimte om aan de bal te zijn. Als spits staan er gelijk 2 beren voor je voordat je een actie inzet, daar kan hij niets.
Het maakt het zelfs iets minder een gok omdat je nu al een half jaar hebt kunnen zien dat hij perfect in het systeem past dat Feyenoord wil spelen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:00 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat hij nu ineens alles erin schiet en daarvoor echt geen bal raakte maakt het iets meer een gok dan andere spitsen.
LUIGI BRUINS!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso wel fijn als je daar een speler hebt die kan scoren en wat inzicht heeft.
Een beetje zoals hij die niet genoemd mag worden speelde onder Van Marwijk.
Merkie zegt Reitsma, bedoelt Poelman.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:17 schreef Merkie het volgende:
Reitsma zegt Leerdam, bedoelt Fernandez.
Ohja.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Merkie zegt Reitsma, bedoelt Poelman.
Boëtius verdedigt wel aardig mee. Achahbar moet daar nog wel effe aan werken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:18 schreef CasselerRIP het volgende:
Boëtius en Achahbar naast Pellè zou wel prachtig zijn alleen verdedigen die wel veel minder mee dan Schaken en Cisse
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Boetius doet dat nog wel, maar kan 't fysiek gewoon niet aan over langere tijd. Achahbar is gewoon een pretentieus lui voetballertje.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:18 schreef CasselerRIP het volgende:
Boëtius en Achahbar naast Pellè zou wel prachtig zijn alleen verdedigen die wel veel minder mee dan Schaken en Cisse
Ik denk dat Pastoor heel goed weet wat hij wel en niet kan.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:19 schreef OProg het volgende:
Laten we hopen dat ze bij NEC deze wedstrijd van Fernandez niet meekrijgen. We sturen nog wel een DVD'tje met materiaal.
Het was ook maar een geintje.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat Pastoor heel goed weet wat hij wel en niet kan.
Kort DVD'tje.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:19 schreef OProg het volgende:
Laten we hopen dat ze bij NEC deze wedstrijd van Fernandez niet meekrijgen. We sturen nog wel een DVD'tje met materiaal.
Net zo'n domme speler als Cisse wat mij betreft.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Zelden zo'n domme voetballert als Guyon Kopstoot gezien. Wat een blind paard zeg
Denk dat van alle buitenspelers Achahbar de meeste goals zou maken , dat zou wel welkom zijn, goals maken onze buitenspelers niet namelijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:18 schreef CasselerRIP het volgende:
Flierefluitersquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat voor mensen zouden daar nu staan fluiten?
Maar de Teen kan nog iets in ieder geval, die Fernandez kan echt helemaal niks.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Net zo'n domme speler als Cisse wat mij betreft.
Mr. Golden fixt dat gewoon ff voor ons.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:22 schreef rubbereend het volgende:
Knap van Van Geel en co dat Pelle is binnengehaald. Heel dik compliment
Schaken normaal, maar die heeft in de eerste seizoenshelft zijn halfdebiele broer voor hem laten spelen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:21 schreef Keyos het volgende:
[..]
Denk dat van alle buitenspelers Achahbar de meeste goals zou maken , dat zou wel welkom zijn, goals maken onze buitenspelers niet namelijk.
Achahbar heeft me nog nooit positief weten te verassen..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:16 schreef Dekatria het volgende:
Dus:
-Immers
-Achahbar op rechts naast de Pel
-Fernandez
-Leerdam
Mij maar 1 keer. Ik vind het echt een enorm overschatte speler en dat reken ik Caland hier nog het meeste aan.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Achahbar heeft me nog nooit positief weten te verassen..
Qua intelligentie verwacht ik sowieso niet veel als je met zo een kapsel rondloopt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:26 schreef Jimbo het volgende:
Clasie mag ook wel een mediatraining krijgen zeg... t lijkt wel een broertje van de boer...
Wie weet kan ie t nog een keer tegen 020....quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mij maar 1 keer. Ik vind het echt een enorm overschatte speler en dat reken ik Caland hier nog het meeste aan.
Of een spelfout in je inktquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:27 schreef Keyos het volgende:
[..]
Qua intelligentie verwacht ik sowieso niet veel als je met zo een kapsel rondloopt.
't is te hopen, wat mij betreft speelt hij lekker een seizoen bij een middenmoter want dit is 3x niks.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wie weet kan ie t nog een keer tegen 020....
Wie wil jij dan graag op de flank tegen Ajax? De rest is geblesseerd.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
't is te hopen, wat mij betreft speelt hij lekker een seizoen bij een middenmoter want dit is 3x niks.
Gelukkig maar dat je niet intelligent moet zijn om een goede voetballer te zijn, al zijn mijn favoriete spelers dat vaak wel ( bij feyenoord De Vrij met zijn VWO diploma, dat zie je terug aan zijn reacties en spel).quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Of een spelfout in je inkt
Maarja, hij kan goed tegen een bal trappen gelukkig.
Vilhena is ook kankerdom maar die heeft toch zeer mooie acties en geeft goeie ballenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:30 schreef Keyos het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je niet intelligent moet zijn om een goede voetballer te zijn, al zijn mijn favoriete spelers dat vaak wel ( bij feyenoord De Vrij met zijn VWO diploma, dat zie je terug aan zijn reacties en spel).
Bij gebrek aan beter mag je daar idd Achahbar neerzetten, maar nogmaals: Het is een extreem overschatte voetballer. Ik heb het in het verleden al vaak goed gezien bij spelers en deze speler zegt me echt 3x niks.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wie wil jij dan graag op de flank tegen Ajax? De rest is geblesseerd.
Ik vind het wel een talent die meer gebruikt mag worden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter mag je daar idd Achahbar neerzetten, maar nogmaals: Het is een extreem overschatte voetballer. Ik heb het in het verleden al vaak goed gezien bij spelers en deze speler zegt me echt 3x niks.
Moet je nooit doen bij Feyenoord en beker/oefenwedstrijdenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:31 schreef PIETR het volgende:
Denk zet ff 100 eurie op winst voor Feyenoord. Zekerheidje leek mij.![]()
schaken...maarja die ligt waarschijnlijk nog met zn pootjes omhoog...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wie wil jij dan graag op de flank tegen Ajax? De rest is geblesseerd.
Ik vind het een talent dat niks laat zien.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het wel een talent die meer gebruikt mag worden.
Maar misdraagt zich constant, komt over als een verwend ventje, ik zal voor hem juichen maar ik zal nooit zijn grootste fan zijn. Maar dat is puur persoonlijk natuurlijk, voor iedereen is dat anders.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Vilhena is ook kankerdom maar die heeft toch zeer mooie acties en geeft goeie ballen
Auwquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:31 schreef PIETR het volgende:
Denk zet ff 100 eurie op winst voor Feyenoord. Zekerheidje leek mij.![]()
Jij herkent talent niet. Vandaar dat Schaken gefap van je.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mij maar 1 keer. Ik vind het echt een enorm overschatte speler en dat reken ik Caland hier nog het meeste aan.
Hij wordt zo'n voetballer die binnen een paar jaar naar zijn carriere bankroet isquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:33 schreef Keyos het volgende:
[..]
Maar misdraagt zich constant, komt over als een verwend ventje, ik zal voor hem juichen maar ik zal nooit zijn grootste fan zijn. Maar dat is puur persoonlijk natuurlijk, voor iedereen is dat anders.
Ban.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:35 schreef Keyos het volgende:
Vind die vriendin van Guidetti niet zo heel knap hier trouwens, Miss Piggy gezicht.
Alsof hij vaak de kans heeft gehad.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het een talent dat niks laat zien.
Lekker boeiend.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:35 schreef Keyos het volgende:
Vind die vriendin van Guidetti niet zo heel knap hier trouwens, Miss Piggy gezicht.
Kennen elkaar al heel lang, is echte liefdequote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:35 schreef Keyos het volgende:
Ik zie 't spelletje wat betreft talenten iig een stuk beter, dat is een ding wat de afgelopen 2 seizoenen wel bewezen is.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij herkent talent niet. Vandaar dat Schaken gefap van je.
vilhanaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:33 schreef Keyos het volgende:
[..]
Maar misdraagt zich constant, komt over als een verwend ventje, ik zal voor hem juichen maar ik zal nooit zijn grootste fan zijn. Maar dat is puur persoonlijk natuurlijk, voor iedereen is dat anders.
Hij heeft gewoon de fysiek niet. Waar moet dat mannetje staan dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alsof hij vaak de kans heeft gehad.Niet zo snel afschrijven man, dat de andere snel aanhaken betekent niet dat de rest van de talenten ook zo exceptioneel snel mee moeten kunnen.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vilhananog z'n geval van overrated speler.
Tikkie-Takkie hè.quote:
Vak D?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:56 schreef Grifte het volgende:
Het was weer genieten![]()
![]()
Wel genoten van jochie voor me die voor het eerst in De Kuip kwam, prachtig die bewondering en starende ogen.
Ah okay, een goede vriend van mij waar ik altijd mee naar Feyenoord ga heeft zijn broertje voor het eerst meegenomen naar de Kuip vandaag, vandaar dat ik naar het vak vroeg.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vandaag vak T, eens voor de afwisseling.
Kapiteintje ziet het gewoon verkeerd.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:12 schreef Caland het volgende:
Van mij mag Schaken nog wel even geblesseerd blijven als Ananas zo blijft spelen. Kan zomaar de verrassing van de tweede seizoenshelft gaan worden.![]()
Wishful thinking.
De tijd zal 't leren, Castaignos zou volgens jullie ook een geweldige spits worden maar ik merk er nog maar bar weinig van. Ik hoor jullie echt nooit over dat soort spelers die jullie volledig ophemelden en nu hemeltergend slecht presteren.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kapiteintje ziet het gewoon verkeerd.
Volgens jullie? Dat heb ik nooit gezegd man.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De tijd zal 't leren, Castaignos zou volgens jullie ook een geweldige spits worden maar ik merk er nog maar bar weinig van. Ook op hem had ik toen hij bij Feyenoord in 't eerste speelde al kritiek. Ik zag 't niet in hem zitten, hij had geen exceptioneel goede techniek, niet exceptioneel snel, geen exceptioneel goed schot. Niet zoveel bijzonders eigenlijk. Echt, zonder grappen...ik zie dat gewoon goed.
Caland en consorten. Waren er helemaal lyrisch over toen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgens jullie? Dat heb ik nooit gezegd man.
Hij had dan ook gewoon 15 goals in dat aids seizoen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Caland en consorten. Waren er helemaal lyrisch over toen.
Dus?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij had dan ook gewoon 15 goals in dat aids seizoen.
Nee, maar dat is het dus. Je moet het zien en niet puur afgaan op statistieken. Zelfs als ik 't als een grapje bedoel halen spelers nog 't Nederlands elftal (Rubinho). Just sayin'.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is niet verkeerd, qua cijfers. maar goed, laten we het niet over Kastanje hebben.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:12 schreef Caland het volgende:
Van mij mag Schaken nog wel even geblesseerd blijven als Ananas zo blijft spelen.
quote:Balkanstaatje
De nieuwjaarsreceptie van Feyenoord was rimpelloos gezellig. Een wonder? Gezien het verleden toch wel een beetje. Nu was er alleen trots over het sportieve succes en het financiële herstel. Ook opvallend: de hele selectie was in keurig pak aanwezig.
Geen sneer meer naar Zeist, Ajax en PSV. Geen chagrijn over de UEFA en de FIFA. Alsof Jezus geboren was in De Kuip - die sfeer.
Ik heb het anders gekend. Toen Jorien van den Herik nog voorzitter van Feyenoord was, ging er bij het naderen van de nieuwjaarsreceptie een rilling over alle boboruggen. Jorien - ook wel de Grote Kale genoemd - maakte jaar na jaar van zijn speech een kabinetstukje brandstichting. Onder het motto: niemand deugt, leve De Kuip.
Iedereen ging aan het spit, de pausjes van de KNVB voorop. Maar ook Van Praag en Van Raaij en zelfs de immer beminnelijke Riemer van der Velde. Het vuur spatte van de Calimerocasuïstiek van de Rotterdamse preses. Zelf vonkte hij niet mee, hij bleef koud en glaciaal, wat zijn filippica nog huiveringwekkender maakte.
Soms ging hij Johan Cruijff achterna in blinde woede-uitbarsting tegen de kreupelen in Den Haag, van het Catshuis tot het binnenhof. De burgermeester van Rotterdam: Ook zo'n beëdigde nietsnut.
Alleen over de Feyenoordfans bleef de voorzitter mild. Hun vanalisme in binnen- en buitenlandse stadions liet hij onbesproken. Ook daarom was het zo intriest dat Van den Herik door diezelfde fans per spandoek De Kuip is uitgejaagd. Aan het einde van zijn mandaat durfde hij niet eens meer met zijn BMW naar het stadion te rijden. Hij vermomde zich in het Golfje van zijn vrouw, Joke.
We horen al jaren niets meer van de flamboyante ex-voorzitter. Voorgoed staatsverlater, zij het dat hij zich laatst weer beschikbaar stelde als beleidsadviseur voor Nederlands clubs. Ach: virtuele goedertierenheid.
Feyenoord, anno 2013, is volledig gedepolitiseerd. Het lijkt wel of het zich heeft teruggetrokken uit de geopolitiek van voetbal en maatschappij. Als een balkanstaatje, de vrede uitgeroepen.
Over de concurrentie wordt zedig gzwegen. Zeist is niet langer een oord des verderf. En er is het unieke hoofd van Koeman als uithangbord van levensvreugde, gezondheid en boerengeluk. Een kop voor een postzegel. Aan zijn guitige oogjs ontspringen duizenden fonteinen die Feyenoord dit jaar misschien wel naar de landstitel zullen leiden.
Alleen over het financiële plaatje was er op de nieuwsjaarsreceptie nog enig lamento te horen. De omzet ligt 60 miljoen achter op Ajax, 30 miljoen achter op PSV en 20 miljoen achter op FC Twente. Structurele achterstand die noopt tot de bouw van een nieuwe Kuip, heette het.
Een nieuwe Kuip!?
Zoek daar eens een architect bij. De Kuip is namelijk geen stadion, De Kuip is een tempel. Door de eeuwen heen ingewijd als een constructie van hogerhand. De Kuip is een geest, en die ruil niet in voor meer en beton en meer plastic stoeltjes. Maak dan de tickets een paar centen duurder, laat het Maasgebouw wekelijks swingen, organiseer desnoods een veldrit in de buurt met tienduizend zuipschuiten, en je zit zo weer in het budgettaire wiel van Ajax.
Laat de Kuip de Kuip. Likje verf kan altijd. De afgebroken brokjes agaat zijn zo weer in te voegen. De Kuip is erfgoed, met de even magische klank van Camp Nou en Bernabéu, van Old Trafford en Anfield. Van een geheel andere orde dan de ArenA of de Grolsch Veste.
Feyenoorddirecteur Eric Gudde waarschuwde: "We mogen niet blijven hangen in sentiment".
De Kuip wegezetten als sentiment is blasfemie!
Bron: NRC
Hij moet meer met z'n kop omhoog en z'n hoofd richting het doel van de tegenpartij spelen. Het overzicht houden en ballen vanuit de dribbel afgeven. Zoals Messi dat doet eigenlijk. Op een andere manier zie ik hem niet echt van waarde zijn voor dit elftal.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:28 schreef nostra het volgende:
[..]Telkens hetzelfde truucje uithalen, wat een paar keer lukt tegen een linksback van AGOVV. Niet doorhebben als er (dubbele) rugdekking gegeven wordt en als een blind paard doordribbelen om vervolgens als een verwende kleuter uit zijn ogen te staren. Dat gaat hem wel worden ja.
Leef jij ook nog dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:33 schreef yvonne het volgende:
Fernandez'oepsie, een bal'
Het was verder weer gezellig, wel stil trouwens.
Leuk jullie allemaal eens gezien te hebben
Nee, ik ben dood, ik spreek vanuit het grafquote:
Probeer 't nog eens.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik ben dood, ik spreek vanuit het graf
Ik hemel jongens van Varkenoord eigenlijk alleen op wanneer ze mij in véel wedstrijden hebben overtuigd en tegen zijn leeftijdsgenoten was ie gewoon veel verder in z'n ontwikkeling, zowel in de jeugdcompetitie als bij jeugdinterlands. Was nergens exceptioneel goed in, maar kon alles prima en i.c.m zijn scoringsstatistieken én debuutjaar had ie mij wel overtuigd.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De tijd zal 't leren, Castaignos zou volgens jullie ook een geweldige spits worden maar ik merk er nog maar bar weinig van. Ik hoor jullie echt nooit over dat soort spelers die jullie volledig ophemelden en nu hemeltergend slecht presteren.
Ook op Castaignos had ik toen hij bij Feyenoord in 't eerste speelde al kritiek. Ik zag 't niet in hem zitten, hij had geen exceptioneel goede techniek, niet exceptioneel snel, geen exceptioneel goed schot. Niet zoveel bijzonders eigenlijk. Echt, zonder grappen...ik zie dat gewoon goed.
Daar heeft-ie dan wel fors meer inzicht en een paar doses van Messi's groeihormonen voor nodig. Zie het meer als Cabral v2.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:31 schreef kapiteintje het volgende:
Hij moet meer met z'n kop omhoog en z'n hoofd richting het doel van de tegenpartij spelen. Het overzicht houden en ballen vanuit de dribbel afgeven. Zoals Messi dat doet eigenlijk.
Komt door al die vakantieveiling-huisvrouwtjes die nu ineens een wedstrijd willen zien.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:33 schreef yvonne het volgende:
Ik zeg niet dat ik 't niet zie gebeuren, maar op dit moment voegt hij echt niks toe. Komop, zelfs een Boetius voegt direct al zoveel toe, dat ophemelen van Achahbar slaat echt nergens op.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:36 schreef nostra het volgende:
[..]
Daar heeft-ie dan wel fors meer inzicht en een paar doses van Messi's groeihormonen voor nodig. Zie het meer als Cabral v2.
Wel een beetje een open deur inderdaad.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja wat denk je zelf bij een 0-0 tegen AGOVV.
Waar zat je nou?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:33 schreef yvonne het volgende:
Hoi!quote:
Pquote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:36 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Komt door al die vakantieveiling-huisvrouwtjes die nu ineens een wedstrijd willen zien.
Die jongen heeft verreweg het meeste aangeboren talent van de selectie. Dat je het daar niet alleen mee gaat redden is duidelijk, maar het blijft een genot om naar te kijken. Hij zet vandaag op rechtsbuiten twee keer iemand voor de keeper met een steekpass. Dan is het wel AGOVV, maar dat heb ik Schaken in twee seizoenen niet één keer zien doen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij moet meer met z'n kop omhoog en z'n hoofd richting het doel van de tegenpartij spelen. Het overzicht houden en ballen vanuit de dribbel afgeven. Zoals Messi dat doet eigenlijk. Op een andere manier zie ik hem niet echt van waarde zijn voor dit elftal.
Wat een balbehandeling heeft die gozer, daar moet toch wel een volwaardige Feijenoord-speler van te maken zijn.quote:Over Achahbar zegt Koeman:"Ik vond hem goed spelen vanaf de rechterkant.Dat is prettig omdat wij daar met name problemen hebben." #Feyenoord
quote:Koeman teleurgesteld over eerste helft
Ronald Koeman liet na afloop weten teleurgesteld te zijn over het spel van zijn elftal in de eerste helft. 'Er zaten ook spelers bij die nu de kans kregen om zich te laten zien. Ik kan niet zeggen dat ik daarvan onder de indruk ben,'zo gaf hij aan voor de camera van Eredivisie Live. 'In de tweede helft ging het beter en werden er kansen gecreëerd. Ik heb in de tweede helft veel meer de wil gezien dan in de eerste helft.'
'We wilden spelers geen 90 minuten laten spelen. Dat is te vroeg na twee dagen. Dan moet je van iedereen gebruik maken en daarom liet ik Leerdam ook spelen. Je wilt geen spelers overbelasten, er moeten eerst fysiek stappen worden gemaakt.'
Koeman had complimenten voor Achahbar. 'Ik vond hem goed spelen vanaf de rechterkant. Dat is prettig omdat wij daar met name problemen hebben. Dat pakt hij aardig op, dat is een positief punt.'
... nieteens in de tweede helft?quote:
Vond er niet veel aanquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:01 schreef Grifte het volgende:
Met van Beek al de rechtsbenige opvolger van de Vrij in de gelederen?
haal weg Gquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:47 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
hier kan je alles gratis kijken..
Wat een baasquote:
Juist! Voor de kinderen was het eens een keer hartstikke leuk, vriendje van mijn zoontje was ook voor het eerst in de Kuip. Op de wedstrijd naquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:43 schreef yvonne het volgende:
[..]Ik was ook met iemand mee die ze via vv had hoor
Niks mis mee, hoop kids die hun ogen uitkeken, dat was dan weer tof om te zien.
fernandes bakte er idd niet veel vanquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:33 schreef yvonne het volgende:
P, prima plekken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:40 schreef ThaTim het volgende:
[..]
fernandes bakte er idd niet veel van
waar zat jij eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |