twitter:DennisVanEersel twitterde op zaterdag 05-01-2013 om 13:36:47Uit respect voor Parma heeft Pelle er geen druk op gezet, maar wel de wens uitgesproken om bij Feyenoord te blijven. Dat was voldoende reageer retweet
ELquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:39 schreef Merkie het volgende:
Wordt dat duel tegen AGOVV nog ergens uitgezonden?
Echte gentleman.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:39 schreef Caland het volgende:
twitter:DennisVanEersel twitterde op zaterdag 05-01-2013 om 13:36:47Uit respect voor Parma heeft Pelle er geen druk op gezet, maar wel de wens uitgesproken om bij Feyenoord te blijven. Dat was voldoende reageer retweet
EL.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:39 schreef Merkie het volgende:
ELquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:39 schreef Merkie het volgende:
Ja maar volgens Voetbal International is AZ dus niet in de transfer betrokken, dus als dat waar is, dan is dat nog altijd het probleem van Parma (en AZ).quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat kan best maar Parma is AZ nog een miljoen schuldig voor Pellè
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 05-01-2013 om 13:39:12Feyenoord 2e helft: Lamprou, Janmaat, Martins Indi, Van Beek, Nelom, Leerdam, Clasie, Immers, Elabdellaoui, Achahbar en Fernandez #feyago reageer retweet
Van Beek?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:40 schreef Caland het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 05-01-2013 om 13:39:12Feyenoord 2e helft: Lamprou, Janmaat, Martins Indi, Van Beek, Nelom, Leerdam, Clasie, Immers, Elabdellaoui, Achahbar en Fernandez #feyago reageer retweet
Die van Beek zou misschien ook meegaan naar Marbella toch?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:40 schreef Caland het volgende:
Alsof iemand een fuck geeft om die wedstrijdquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Pelle niet in actie. Dat zullen ze niet leuk vinden wie er komen kijken in de Kuup
Gaat ook mee.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:42 schreef Merkie het volgende:
Ik dacht dat Van Woudenberg mee zou gaan?
Mwah, valt wel mee. Rust is niet verkeerd. Ze moeten "maar" tegen Agovv. En Achahbar heeft dan ook weer eens een kansje.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Pelle niet in actie. Dat zullen ze niet leuk vinden wie er komen kijken in de Kuup
Bless.twitter:RubenSchaken twitterde op zaterdag 05-01-2013 om 13:44:21Congratulations Graziano Pelle! Signed for 4 years! Feyenoord-AGOVV 14h30! Bless... reageer retweet
Die komt gewoon in het veld de 80e minuut. Publiekswisselquote:
Veel via vakantieveiling helaasquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:43 schreef Caland het volgende:
35.000 kaarten verkocht
Alleen bij Feyenoord.
Logisch toch? Beetje rust is nooit verkeerd.quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Die komt gewoon in het veld de 80e minuut. Publiekswissel
De gedachte...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
Kunnen we Miyaichi niet even halen? Zit toch maar op de bank bij Wigan
Iets minder dan 2 miljoen volgens Mr. Yellow.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hebben ze er nou 2 of 3 miljoen voor betaalt? verbaast me dat er geen concurrentie voor Pelle was
3was afgekaatst dus zal wel tussen de 2en 3zijnquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hebben ze er nou 2 of 3 miljoen voor betaalt? verbaast me dat er geen concurrentie voor Pelle was
De zorgen die je nu uit gelden toch voor elke spits? Als deze twijfels redenen zouden zijn om hem niet te halen kan je nooit een spits halen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:56 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Op basis van het afgelopen half jaar een geweldige aankoop, maar ik ben toch benieuwd naar een paar dingen. Gaat hij dit ook volgend seizoen volhouden? We hebben vaak zat van die one season wonders gezien hier in NL. En zou Feyenoord onder haar salarisplafond gebleven zijn?
Feyenoord heeft geen salarisplafond.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:56 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Op basis van het afgelopen half jaar een geweldige aankoop, maar ik ben toch benieuwd naar een paar dingen. Gaat hij dit ook volgend seizoen volhouden? We hebben vaak zat van die one season wonders gezien hier in NL. En zou Feyenoord onder haar salarisplafond gebleven zijn?
Ik dacht dat ze max 5 ton ofzo gingen betalen. Dat meen ik een jaar of 2 geleden ergens gelezen te hebben. Ik zou het natuurlijk mis kunnen hebben.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord heeft geen salarisplafond.
Tuurlijk, maar dat hij nu ineens alles erin schiet en daarvoor echt geen bal raakte maakt het iets meer een gok dan andere spitsen. Ik hoop dat het gaat werken voor Feyenoord en dat zal ook wel, al zal zijn niveau ietsjes afnemen denk ik.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
De zorgen die je nu uit gelden toch voor elke spits? Als deze twijfels redenen zouden zijn om hem niet te halen kan je nooit een spits halen.
Dat gaat om een salarisgemiddelde.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:00 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze max 5 ton ofzo gingen betalen. Dat meen ik een jaar of 2 geleden ergens gelezen te hebben. Ik zou het natuurlijk mis kunnen hebben.
120 minuten voor een goal nodig in zijn tijd van AZ, wat vooral invalbeurten waren. Las ik net van iemand op den foks, geen idee of diegene een goede bron had. Als hij dat al haalt ben ik al dik tevreden. mits hij zo bazig blijft voetballen als hij de bal aangespeeld krijgt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:00 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze max 5 ton ofzo gingen betalen. Dat meen ik een jaar of 2 geleden ergens gelezen te hebben. Ik zou het natuurlijk mis kunnen hebben.
[..]
Tuurlijk, maar dat hij nu ineens alles erin schiet en daarvoor echt geen bal raakte maakt het iets meer een gok dan andere spitsen. Ik hoop dat het gaat werken voor Feyenoord en dat zal ook wel, al zal zijn niveau ietsjes afnemen denk ik.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
Kunnen we Miyaichi niet even halen? Zit toch maar op de bank bij Wigan
Wat een bescheiden koningquote:
twitter:DennisVanEersel twitterde op zaterdag 05-01-2013 om 14:12:06#Feyenoord heeft de transfer van #Pelle uit eigen middelen kunnen financieren. Van Geel heeft niet aangeklopt bij de Vrienden van Feyenoord reageer retweet
twitter:DennisVanEersel twitterde op zaterdag 05-01-2013 om 14:14:53Van Geel zegt dat de club financieel geen risico neemt.Ook als De Vrij, Clasie of Martins Indi niet verkocht wordt loopt de club geen gevaar reageer retweet
Effe bellen joh, dan weet je het gelijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:33 schreef CasselerRIP het volgende:
Weet iemand wat ongeveer de levertijd voor een halve seizoenkaart is? Heb een paar weken terug al die gegevens per post verstuurd maar nooit ten minste een confirmatiemailtje gekregen oid.
SPOILER: Feyenoord - AgovvOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:37 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[ afbeelding ]GuddeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Gudde staat er altijd verneukt op.quote:
Wel een treffend verschil in mate van fotogeniekheid.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gudde staat er altijd verneukt op.Pelle nooit.
Is waar, zal ik doen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Effe bellen joh, dan weet je het gelijk.
Ja en clasie,janmaatquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
Je ziet nu echt hoe belangrijk BMI,Immers en Pelle zijn.
Je kan veel over Immers zeggen maar als hij niet speelt dan is dat echt terug te zien in het spel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2013 15:07:04 ]
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
JAJAJAJAJA! GRAZIANOOWWWWWWMartin van Golden wat heb je dat toch weer heer-lijk gefixed. Eindbaas pur sang.
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wie is die chick?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eerste hit op Googlequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor hem vind ik 't nogal apart ja om met een minderjarig meisje 't spelershome binnen te lopen. Voor mezelf vind ik 't dan wel weer kunnen als ze er zo uitziet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:09 schreef Caland het volgende:
He bah Kapiteintje, ze is wel minderjarig he.
Het zou pas raar zijn als 't jouw zus was.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
zou raar zijn als het zijn zus was
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:10 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Eerste hit op Google
https://www.facebook.com/viktoria.varga.9210Ze is er al eens eerder uitgescheurd zo te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
Fixed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Wat wil je ook als er op vakantieveilingen voor 5 euro kaartjes te krijgen zijn? Dan komt het volk dat op 818 de uitslagen bekijken een keer naar het stadion.quote:
Dat krijg je als je 4 kaartjes voor 10 euro kan kopen. Die mensen kijken alleen de hoogtepunten op studio sport en denken dat de hele wedstrijd zo isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |