Die is geloof ik nooit ontslagen bij FDJ, of vergis ik me nu?quote:
Klopt, hij blijft gewoon voor FDJ rijden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Die is geloof ik nooit ontslagen bij FDJ, of vergis ik me nu?
Dat weet ik, maar ook in de tussentijd niet geloof ik.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:38 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Klopt, hij blijft gewoon voor FDJ rijden.
Triest dat je zo in eigen land niet eens met een veilig gevoel kan gaan trainen.quote:José Serpa geslagen en beroofd tijdens trainingsrit
José Serpa heeft deze week angstige momenten gekend. De nieuwe aanwinst van Lampre-Merida werd volgens Vanguardia tijdens een trainingsrit in thuisland Colombia overvallen. Hij was een half uur van huis toen twee dieven op motorfietsen hem stopten. De dieven zwaaiden met een mes, sloegen hem in het gezicht en op zijn rug, en gingen er met de fiets van Serpa vandoor.
“Ze zagen me en maakten gebruik van de mogelijkheid,” aldus de geschrokken Colombiaan. Serpa voelt zich erg onveilig na het incident. “Ik ben bang om weer te gaan trainen en dat frustreert me. Je kunt materiële zaken terugkrijgen, maar niet je leven,” zo beseft de winnaar van de Tour de Langkawi van vorig jaar. Serpa was in training voor de Tour de San Luis, zijn eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen.
Idd. En dat ze je fiets ook nog stelen. Sta je daar in de middle of nowhere in je rennerskloffie en je wielrenschoentjes, verder niks bij je (ik neem aan dat ze evt. geld en mobiel die hij had ook mee hebben genomen).quote:Op maandag 7 januari 2013 09:07 schreef OProg het volgende:
[..]
Triest dat je zo in eigen land niet eens met een veilig gevoel kan gaan trainen.
Inderdaad. Uran zijnde zou ik me daar niet meer al te veilig voelen.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Daar word je doodgeschoten voor een owngoal. Wat gaan ze dan allemaal doen met Uran na zijn erbarmelijk toneelstukje op de Spelen.
Net alsof het die dieven iets boeit wat je al dan niet gedaan hebt. Wellicht kennen ze hem niet eens. Maar zo'n dure fiets is wel een leuke buit.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:04 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Inderdaad. Uran zijnde zou ik me daar niet meer al te veilig voelen.
Hij is al gesignaleerd:quote:Op maandag 7 januari 2013 19:04 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Inderdaad. Uran zijnde zou ik me daar niet meer al te veilig voelen.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij is al gesignaleerd:
[ afbeelding ]
lijkt me typisch iemand voor bij Quickstepquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:24 schreef Drebbelman het volgende:
Volgens El Pais heeft Rodriguez voor drie jaar onderdak gevonden bij een ander team (zodra zijn contract met Katusha ontbonden wordt).
Astana? Movistar?
Ik denk voor 95% zekerheid Movistar. Ook gezien het aantal man in hun ploeg tot op heden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lijkt me typisch iemand voor bij Quickstep
ja dat denk ik ookquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik denk voor 95% zekerheid Movistar. Ook gezien het aantal man in hun ploeg tot op heden.
Kan me echt niet voorstellen dat hij weer bij Valverde wil gaan fietsen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik denk voor 95% zekerheid Movistar. Ook gezien het aantal man in hun ploeg tot op heden.
Het is nou niet alsof hij heel veel keuze heeft hè. Het is nu tamelijk laat, dus dat hij nog een ploeg kan vinden waar nog budget en ruimte voor hem is, is al winst.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kan me echt niet voorstellen dat hij weer bij Valverde wil gaan fietsen.
Het aantal renners van Movistar was ook een bewuste keuze voor zover ik weet. Ze hebben ruimte, maar of ze die gaan vullen met de dure Rodriguez? Het zou mij verbazen in ieder geval.
Maar dat is toch geen 1 op 1 vervanging. Ballan doet het Vlaamse voorjaar, Purito het Waalse. Voor het Waalse voorjaar hebben ze Gilbert en die duldt, zeker nu in zijn regenboogtrui, echt niemand van het kaliber Rodriguez naast zich lijkt me. En voor het rondewerk, Rodriguez heeft al aangegeven weer voor Giro-Vuelta te willen gaan. Ik denk niet dat die de Tour gaat rijden en al helemaal niet als luxeknecht voor Evans.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:59 schreef the_critic het volgende:
bmc heeft natuurlijk een gaatje dit voorjaar, nu Ballan in de kreukels ligt.. zouden hiermee alsnog een kopman voor de klassiekers binnenhalen.. (en een leuke knecht voor Evans in de tour)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |