noman is mooiboyquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:50 schreef BlueNumber het volgende:
Mwah, redelijk neutrale schoenen. Niet echt mooiboy sjip, eerder sufkutterig.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:47 schreef Rummikub het volgende:
Kunnen voor beiden wel. Beetje als Vans, die werden ook door beiden gedragen.
GAAAYYYYquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:59 schreef Thrasyllus het volgende:
HAH...... (kudos voor diegene die m afmaakt)
All Hail Señor Chang.quote:
Zogenaamd nette schoenen met spekzolen.quote:
vrouwen en emo's ja, nuff saidquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:47 schreef Rummikub het volgende:
Kunnen voor beiden wel. Beetje als Vans, die werden ook door beiden gedragen.
gegronde klacht!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zogenaamd nette schoenen met spekzolen.
Eckte leren zolen, druiloor.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zogenaamd nette schoenen met spekzolen.
Het kwam op mij over als spekzolen. Ben sowieso van de elegantere smalle zool.quote:
zijn gewoon nette schoentjes van sjipsjap hoor zwart small fitje erbovenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:49 schreef sinepedraap het volgende:
Die schoenen
Wanneer kom je uit de kast TS?
daar zijn we te sker voor, is dat wat je wilt horen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:48 schreef Ricardo1989 het volgende:
wat mensen hier posten is voor ouwe lullen koop gewoon zoiets dat is stijl
[ afbeelding ]
daar zijn we te sker voor, is dat wat je wilt horenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:48 schreef Ricardo1989 het volgende:
[ afbeelding ]
hoeft niet per se van Louis V, er zijn zat schoenen die erop lijkenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:54 schreef chemiboy het volgende:
[..]
daar zijn we te sker voor, is dat wat je wilt horen
Met een rode bijpassende neusquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:55 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
hoeft niet per se van Louis V, er zijn zat schoenen die erop lijken
ik bedoel waarom als een grijse muis kleden, ik draag graag rode schoenen
Daar heb je tenminste wat aan.quote:
Ga jij eens even snel je mond spoelen, vlegel.quote:
Daar passen geen klompvoetjes in nee.quote:
Vuige troll dat je bent.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:48 schreef Ricardo1989 het volgende:
[ afbeelding ]
\quote:
Leuk voor onder een pak, meer ook niet.quote:
Pak is misschien wat overdreven maar ik draag zo goed als nooit geen pantalon dus ik heb enkel dat soort schoenen in de kast staan.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Leuk voor onder een pak, meer ook niet.
zoiest heb ikquote:
jij bent zkr zon alto in je vans of allstarsquote:
jaa maar moet wel zeggen dat dat mijn nette schoenen zijnquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:29 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
ai lkker ja tohg
[..]
ai lekker ja tog
je hebt nooit geen pantalon aan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Pak is misschien wat overdreven maar ik draag zo goed als nooit geen pantalon dus ik heb enkel dat soort schoenen in de kast staan.
Wat frank tracht te zeggen is dat ie vaak een netjese pantalon aanheeft waar zulke schoenen mooi onder passen.quote:
oke, ja ik draag ook van alles man, boticeli d&g air max, air yeezyquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
jaa maar moet wel zeggen dat dat mijn nette schoenen zijnHeb ook nog bruine gucci's ook erg mooi
Die air jeezys zijn echt gruewelijk iddquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:30 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
oke, ja ik draag ook van alles man, boticeli d&g air max, air yeezy
shit deze mangquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:31 schreef Ricardo1989 het volgende:
niks mis met een pantalon maar ik draag graag slim fit jeans
ja man ik vind mooi als de broek lang lijkt, maar omdat ie wel beetje strak is dat hij zeg maar opvouwt, lastig uit te leggenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:31 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
shit deze mang![]()
![]()
hij houdt maar niet op, niet zo gay als skinnyjeans en wel gwn dat je broek mooi strak om je benen zit (zoals een broek hoort te zitten)
ja sowieso gwn dat ie bij je schoenen mooi strak zit dat goed op aansluit en verder niet te wijd gwn. snap trouwens wel btje wat je bedoeld dat je zo die broek btje achter lipje van je schoenen kan doen en dat ie dan klein btje boller komt te staan (klinkt gay dit maar snap je wel broquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:33 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
ja man ik vind mooi als de broek lang lijkt, maar omdat ie wel beetje strak is dat hij zeg maar opvouwt, lastig uit te leggen
ja preciesquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:37 schreef Ricardo1989 het volgende:
zoals dat weeje, dat de broek boven de schoon strak zit en dan opvouwt
[ afbeelding ]
ja haha van die broeke die over je schoene heen gaan kapot lelijkquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja precies100 x beter dan wat die gayfag achter m draagt
van dat soort skaterbroeken![]()
![]()
jaman sowieso zijn die schoenen ook al een topik waardquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:41 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
ja haha van die broeke die over je schoene heen gaan kapot lelijk
Ik draag zelf dezequote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Koop gewoon knappe schoenen.
Air Max bijvoorbeeld.
Niks mis met die van mij. Als ik moet oversteken tijdens het fietsen weten de auto's al dat ze moeten stoppen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:06 schreef Hugh_Myron het volgende:
Wat een partij lelijke kutschoenen worden er gepost, zeg.
alleen die negro plaatje is wel stylo
Gare colorway man, maar sowieso nike air maxjesquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Niks mis met die van mij. Als ik moet oversteken tijdens het fietsen weten de auto's al dat ze moeten stoppen.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:54 schreef Twiitch het volgende:
Volgende keer wat beter opletten tijdens het afzuigen van de schoenverkoper.
ze lopen wel fucking lekker, dat welquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Niks mis met die van mij. Als ik moet oversteken tijdens het fietsen weten de auto's al dat ze moeten stoppen.
jaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
jij bent zkr zon alto in je vans of allstars![]()
die zijn kapot lelijkquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:16 schreef SchoneZoon het volgende:
Draag gewoon All-Stars ipv die mooiboi troep
Beste schoenen ooit gemaakt
koop gewoon normale schoenen man botticelli ofzo of dolce, gucciquote:
leren klompen lol..................................quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:24 schreef -niemand- het volgende:
deze zijn voor de eckte bazen
[ afbeelding ]
merken maken van een jongen een manquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:38 schreef Wout1997 het volgende:
Ten eerste, ik ben hier nieuw. Ik ben Wout, 15 jaar oud en woon in malden. (geslacht man)
Een heel verhaal boeit toch niemand.
Mensen die Vans of schoenen die erop lijken dragen zijn gewoon zielig. Diep trieste meelopers.
Ricardo is ook een waas die loopt te pronken met zijn merken. Doe normaal, je loopt overal te pronken met je kut merken, een keer is genoeg.
Beetje goede degelijke schoenen (voor jongeren) zijn deze.
http://shop-it.baldinini.it/
http://www.trussardi.com/
Nee. Mensen die dat denken zijn echt dom.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:40 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
merken maken van een jongen een man
draag dan iig geen merken die teveel opvallen zoals Louis V. e.d.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:40 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
merken maken van een jongen een man
jij bent 15, jij bent een jochiequote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:43 schreef Wout1997 het volgende:
[..]
Klopt, draag dan iig geen merken die teveel opvallen zoals Louis V. e.d.
Ik draag liever merken die weinig voorkomen, maar die net zo hoge status hebben. Denk bijvoorbeeld aan Baldinini, Trussardi, John Richmond en Moncler
Waarde hechten aan merkenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:43 schreef Wout1997 het volgende:
[..]
draag dan iig geen merken die teveel opvallen zoals Louis V. e.d.
Ik draag liever merken die weinig voorkomen, maar die net zo hoge status hebben. Denk bijvoorbeeld aan Baldinini, Trussardi, John Richmond en Moncler
Jij bent 23, maar hij is slimmer.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:43 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
jij bent 15, jij bent een jochie
en moncler is duure versie van nichelson
Wat? Moncler de dure versie van Nickelson? Moncler mag je niet eens vergelijken met nickelson.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:43 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
jij bent 15, jij bent een jochie
en moncler is duure versie van nichelson
Haha grapjas. Mijn ouders betalen het. Nee, ik ben geen verwend nestquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:46 schreef Ricardo1989 het volgende:
alsof hij geld heb voor italiaans mode
Alsof jij dat wel hebtquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:46 schreef Ricardo1989 het volgende:
alsof hij geld heb voor italiaans mode
ja? ik heb gwn gucci, d&g en louis v schoenenquote:
Deze man weetquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:45 schreef sinepedraap het volgende:
Gewoon airmax voor de eckte bazen
Ik vind meisjes met allstars ook wel cutemaar hakken zijn toch wel
![]()
En je kunt je leningen niet betalen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:48 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
ja? ik heb gwn gucci, d&g en louis v schoenen
dusss? merken zijn belangrijk wil je ver komen in de matschapiejquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En je kunt je leningen niet betalen.
Conclusie: je bent een mongool.
Ja maar onder louter pantalons moet je nou eenmaal mooie gelakte Italiaanse hebben maar als je gewoon beetje hedendaags casual gaat en zo met jeans kan je ook wel leuke sneakers hebben hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
Die schoenen hier. Ik hoop voor het eerst sinds mijn aanstelling als mod dat he trolls zijn.
Nee. Daarvoor is een OPLIJDING.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:49 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
dusss? merken zijn belangrijk wil je ver komen in de matschapiej
Haha, jouw manier van denkenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:49 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
dusss? merken zijn belangrijk wil je ver komen in de matschapiej
Hahaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:50 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja maar onder pantalons moet je nou eenmaal mooie gelakte Italiaanse hebben maar als je gewoon beetje hedendaags casual gaat en zo met jeans kan je ook wel leuke sneakers hebben hoor
Ahquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee. Daarvoor is een OPLIJDING.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Haha
Daar heb je eigenlijk wel een beetje gelijk in paardensnikkel.
clownquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:52 schreef BlueNumber het volgende:
Zie hier wel veel schoenen voorbij komen die ik nog niet aan zou trekken als ik geld toe zou krijgen.
Doe mij maar meer van dit soort:
[ afbeelding ]
Nee, zo nu en dan - en ja ik onderstreep het bewustquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:52 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Eigenlijk is niet alles wat ik zeg volkomen nonsens hè
En zelf rode schoenen dragen. Verder zijn dit gewoon stijlvolle schoenen in tegenstelling tot die pauperzooi die jij hier neerpleurt.quote:
dit zijn stijlvolle schonenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:54 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
En zelf rode schoenen dragen. Verder zijn dit gewoon stijlvolle schoenen in tegenstelling tot die pauperzooi die jij hier neerpleurt.
Overigens, wanneer kom je je belofte nou eens na en rot je op?
Als ik ouder ben neem ik misschien ook zo iets, maar nu nog niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:54 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
En zelf rode schoenen dragen. Verder zijn dit gewoon stijlvolle schoenen in tegenstelling tot die pauperzooi die jij hier neerpleurt.
Overigens, wanneer kom je je belofte nou eens na en rot je op?
Je loopt of te trollen - waar ik je al langer van verdenk en dat weet je - of je bent gewoon een beetje een pauper.quote:
Het is leeftijdsgebonden, ik kan me voorstellen dat je hier niet als zestienjarige mee gaat lopen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als ik ouder ben neem ik misschien ook zo iets, maar nu nog niet.
Kwestie van leeftijd dus.
kan niet verkeerd gaan met dolce & gabbana frank, dat is een italiaans mode merk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je loopt of te trollen - waar ik je al langer van verdenk en dat weet je - of je bent gewoon een beetje een pauper.
Wel als je er zo uitziet:quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:57 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
kan niet verkeerd gaan met dolce & gabbana frank, dat is een italiaans mode merk.
Ricardo is gewoon een luie flikker.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:57 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Het is leeftijdsgebonden, ik kan me voorstellen dat je hier niet als zestienjarige mee gaat lopen.
Echter, de kamperboy ricardo is 23 en loopt nog steeds met van die pauperzooi
wat is er verkeerd aan mijn stijl daar? Gewoon netjesquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:58 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Wel als je er zo uitziet:
[ afbeelding ]
Als je nou zo'n Italiaans gevoel voor stijl had gehad had je bijv. op z'n minst Santoni moeten herkennen, Bassie uit het circus.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:57 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
kan niet verkeerd gaan met dolce & gabbana frank, dat is een italiaans mode merk.
Je ziet er uit alsof je op het punt staat de McDonals te beroven. En dan heb ik het niet over de inhoud van de kassa.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:59 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
wat is er verkeerd aan mijn stijl daar? Gewoon netjes
Die laatste nog steeds zonder bril hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:00 schreef sinepedraap het volgende:
Dit is wel vet![]()
[ afbeelding ]
En dit is cute bij meisjes![]()
[ afbeelding ]
En dit is gewoon baas als een eckte
[ afbeelding ]
Maar dit blijft toch gewoon het meest sexy's geilst classiest![]()
[ afbeelding ]
Eerst bril en die doe jij dan later afquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die laatste nog steeds zonder bril hoor
Eerste twee... Pauper zooi.
Inderdaad. Goed gekleed, laat je niet gek maken. Respect.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:59 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
wat is er verkeerd aan mijn stijl daar? Gewoon netjes
Op grasveldjes in kleermakerrszit naar gitaarmuziek luisteren en blowen, zeker wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:02 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Heeft Frank nooit een alternatieve in kleermakerszit zittende rockmuziek luisterende fase gehad dan?
Sarcasmequote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:03 schreef JetLife het volgende:
[..]
Inderdaad. Goed gekleed, laat je niet gek maken. Respect.
Met lakschoentjes en pantalon?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Op grasveldjes in kleermakerrszit naar gitaarmuziek luisteren en blowen, zeker wel.
Of gewoon deze zijn ook wel stijlvol voor m'n dushi's jatochquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:04 schreef Ricardo1989 het volgende:
Voor een gek avondje in de stad, met slim fit jeans,
[ afbeelding ]
Dan hoor je wel allstars aan te hebben hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Op grasveldjes in kleermakerrszit naar gitaarmuziek luisteren en blowen, zeker wel.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:04 schreef Ricardo1989 het volgende:
Voor een gek avondje in de gay bar, met slim fit jeans,
[ afbeelding ]
Je bent gewoon niet wijs.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:07 schreef Ricardo1989 het volgende:
Al dat onzekere volk hieralleen maar dertien in dozijn lakschoentjes durven te dragen
ict schoenenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:36 schreef -niemand- het volgende:
deze zijn ook voor de eckte bazen
[ afbeelding ]
godmiljaar,quote:
Die heb ik, zitten prima.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:24 schreef -niemand- het volgende:
deze zijn voor de eckte bazen
[ afbeelding ]
die zag ik ook in de ict klas anders hahaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:38 schreef -niemand- het volgende:
[..]
godmiljaar,
dat zijn veiligheidsschoenen voor in de werkplaats. maar aangezien jij geen opleiding afgemaakt hebt snap jij dat natuurlijk niet.
97quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:26 schreef Wout1997 het volgende:
Voor de dames. Als je een keer gaat stappen
[ afbeelding ]
jij bent de grootste klapjosti die ik ooit in mijn leven gezien heb.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:41 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
die zag ik ook in de ict klas anders haha
Gast, dat zijn echt geen scapino schoenen als jij dat denkt. Geef jij dan is een voorbeeld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gast werk niet in gerage of so hoor, gwn voor het huisquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:42 schreef -niemand- het volgende:
[..]
jij bent de grootste klapjosti die ik ooit in mijn leven gezien heb.
jij denkt dat je automonteur bent, maar je hebt schijnbaar nog nooit veiligheidsschoenen aangehad.
en je komt volgens mij ook nooit buiten
of heb jij veiligheidsschoenen van je italiaanse kutmerken?
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:43 schreef Wout1997 het volgende:
[..]
Gast, dat zijn echt geen scapino schoenen als jij dat denkt. Geef jij dan is een voorbeeld.schoenen zijn mooi hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I Don't need your pussy, bitch, I'm on my own dick
soms bij vinnie in de schuur als het regentquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:43 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
gast werk niet in gerage of so hoor, gwn voor het huis
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:40 schreef sjipsjap het volgende:
Ik heb dus gister nieuwe nike Janoski's gehaald ,en mijn chick wou er een foto van dus die whappte ik , stuurt ze terug ''die heb ik ook.....'' ,en nu heeft mijn vriendin dus mannenschoenen of ik heb wijvenschoenen
(deze schoenen : http://www.google.nl/imgr(...)214&biw=1280&bih=855 )
Van wie is hij een kloon dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:46 schreef mr_chuck het volgende:
[..]ga gewoon op één account!
Of past je ego alleen in 2?
Je moest eens weten hoe gevaarlijk het daar is!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:21 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ja, want je hebt stalen neuzen nodig op kantoor
ja op school hebben icts bergschoenenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:21 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ja, want je hebt stalen neuzen nodig op kantoor
Werkschoenen zijn totaal iets anders dan bergschoenen achterlijke mongool.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:29 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
ja op school hebben icts bergschoenen
Hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:05 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Dientje12, sjipsjap's ego is té groot voor 1 account!
malden ,daar woont mij opaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:38 schreef Wout1997 het volgende:
Ten eerste, ik ben hier nieuw. Ik ben Wout, 15 jaar oud en woon in malden. (geslacht man)
Een heel verhaal boeit toch niemand.
Mensen die Vans of schoenen die erop lijken dragen zijn gewoon zielig. Diep trieste meelopers.
Ricardo is ook een waas die loopt te pronken met zijn merken. Doe normaal, je loopt overal te pronken met je kut merken, een keer is genoeg.
Beetje goede degelijke schoenen (voor jongeren) zijn deze.
http://shop-it.baldinini.it/
http://www.trussardi.com/
zijn eckte beatsquote:Op zondag 6 januari 2013 19:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hey sjip ik vroeg me iets af hè. Je had eens een foto gepost waarbij je een koptelefoon op had. Zijn dat beats by dre of had je alleen het kabeltje ervan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |