Rock on girlquote:
Ha ja bij een van de acht inderdaad ! Sensatie !quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:31 schreef tong80 het volgende:
Ik was elf, en al verslaafd aan The Monkees.
Maar toen ik dit zag bij één van de acht wist ik dat muziek mijn ding was
Lead werd gezongen door deze man:quote:
Kijk eens naar post 8quote:
Ah, ik zocht op 'bac'.quote:
quote:Je hebt weer dezelfde smaak als ik
Officiele naam Hans van Tolquote:
Legendarische woorden van Marilyn Monroequote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:42 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Onder het motto het enige wat ze aan hadden was de radio, maar wat droegen ze dan? Chanel nr 5.
quote:
Niet in de Nederlandse Top 40.quote:
quote:
Ingerlandquote:
Ja, goeie.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:56 schreef tong80 het volgende:
Deze dan Arcee....tweede clip na Queen.
Deze nog meer net:quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooiste Pink Floyd is uit de jaren 60
Sorry, iets te homo-erotisch.quote:
Julien Clerc mag echt niet ontbreken in een jaren 70 topic.quote:
tekst blijft leuk. en wel geinig om te zien wat er toen allemaal rond croste.quote:
hoe foute die clip.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:42 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Wat is mijn perspectief toch veranderd.![]()
Veertig jaar geleden vond ik de Sweet en de Osmonds hartstikke stoer... nu homo's.
Onder het motto het enige wat ze aan hadden was de radio, maar wat droegen ze dan? Chanel nr 5.
Kan me de clip nog goed herinneren, nooit meer teruggezien in deze uitvoering. Leve het schaamhaar in de jaren 70 !quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:42 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Wat is mijn perspectief toch veranderd.![]()
Veertig jaar geleden vond ik de Sweet en de Osmonds hartstikke stoer... nu homo's.
En hier was mijn moeder juist weg van!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:09 schreef computergirl het volgende:
Hier was mijn vader echt boos over, gebaseerd op een klassiek stuk
!!!!!!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:21 schreef Karina het volgende:
Ik heb ze een paar jaar geleden nog live gezien op Koninginnedag
Die postte ik in een ander topicquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:40 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Je vergeet de grootste hit:
En nog net uit 1979
Verassing verkeerd is gruwelijk. Ik twijfelde al tussen Yes en XTC.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:40 schreef Zorro het volgende:
Even opgezocht:
The Buggles waren Geoff Downes en Trevor Horn.
Samen gingen ze daarna naar Yes. Daarna ging Downes nog naar Asia, terwijl Trevor Horn vooral bekend werd als producer van Frankie Goes To Hollywood. En later nog vele anderen.
Het meeste wist ik wel zo ongeveer, maar dat Trevor Horn bij Yes heeft gezeten als leadzanger ter vervanging van Jon Anderson is hierbij wel de grootste verassing voor mij
'Tokio, I'm on my way. In my new Toyota it's not so far away.'quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:58 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat the Buggles Nederlanders warenZeker in de war met Gruppo Sportivo.
Net op het randje van de zeventiger jaren![]()
Bedoeld als parodie op de discomuziek overigens, dit nummer. Of beter, om de disco een beetje op de hak te nemen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Tokio, I'm on my way. In my new Toyota it's not so far away.'
Beat this one :quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Bedoeld als parodie op de discomuziek overigens, dit nummer. Of beter, om de disco een beetje op de hak te nemen.
Echte disco dan![]()
Of deze de jouwe beat weet ik niet, maar zeker vurigquote:
Kun je hier overheen ?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Of deze de jouwe beat weet ik niet, maar zeker vurig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |