SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
Evert en Wilma zijn wat mij betreft de meest walgelijke ja... die zijn al meerdere keren betrapt op het ongefundeerd lekken van informatie... Albert komt daar toch nog wel een stukje achter, die komt zelden in het nieuws met feiten die niet blijken te kloppenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht dat Wilma altijd het ergst was, maar ik begrijp dat Evert vergelijkbaar is?
Albert lijkt altijd zo vreselijk te genieten van sensatie bij anderen... Yek.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Evert en Wilma zijn wat mij betreft de meest walgelijke ja... die zijn al meerdere keren betrapt op het ongefundeerd lekken van informatie... Albert komt daar toch nog wel een stukje achter, die komt zelden in het nieuws met feiten die niet blijken te kloppen
Nou dat vind ik bij Evert en Wilma echt 10 keer erger... je ziet die Evert nog net niet zijn hand in zijn broek steken en zijn ogen wegdraaien alsof hij Beau of Bridget volbutquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Albert lijkt altijd zo vreselijk te genieten van sensatie bij anderen... Yek.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou dat vind ik bij Evert en Wilma echt 10 keer erger... je ziet die Evert nog net niet zijn hand in zijn broek steken en zijn ogen wegdraaien alsof hij Beau of Bridget volbut
Dacht ik ook, want als echte none-fake BFF heb je beide hetzelfde jasje.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:37 schreef alors het volgende:
Hihi volgens mij heeft ze hetzelfde jasje als Sabia op die laatste foto's. Sabia heeft hem eergister aan wanneer Sylvie dat jasje met camel voorpand aan heeft.
Wat me overigens opvalt, in de beginjaren (TMF / Ajax) lachte Sylvie zoals de foto helemaal links in de hoek. Nu doet ze dat nooit meer.quote:
Nu heeft ze steeds haar prodent-smile.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat me overigens opvalt, in de beginjaren (TMF / Ajax) lachte Sylvie zoals de foto helemaal links in de hoek. Nu doet ze dat nooit meer.
Ik vond het zo'n kenmerkende lach, nu ik de foto's op een rij zie valt me op dat we zo'n glimlach (breder dan nu) nooit meer zien
Ik neem aan dat het andersom was met dat babydrama tijdens EK2008quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:43 schreef TheVulture het volgende:
Wat zou Khalid er van vinden dat zijn vrouw zowat de persoonlijke handtas van Sylvie is deze dagen
Jep, ik denk dat dit haar professionele lach is. Die oude was altijd een combi met pretoogjes enzoquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:43 schreef hexje het volgende:
[..]
Nu heeft ze steeds haar prodent-smile.
Ach, Evert en Wilma bedienen de markt. Er zijn nu eenmaal BN-ers en er zijn mensen die daar alles over willen weten, of het nou waar is of niet, dat doet nauwelijks ter zake.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:25 schreef TheVulture het volgende:
Evert en Wilma zijn wat mij betreft de meest walgelijke ja... die zijn al meerdere keren betrapt op het ongefundeerd lekken van informatie... Albert komt daar toch nog wel een stukje achter, die komt zelden in het nieuws met feiten die niet blijken te kloppen
Ik heb hier op FOK! tot nu toe ook weinig steunbetuigingstopics gezien voor al het leed bij de BN-ers, hoor.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:29 schreef Pisces29 het volgende:
Albert lijkt altijd zo vreselijk te genieten van sensatie bij anderen... Yek.
Dat was mijn punt niet, Albert verkoopt het net even anders dan anderen in dat soort programma's.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:21 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb hier op FOK! tot nu toe ook weinig steunbetuigingstopics gezien voor al het leed bij de BN-ers, hoor.
Wat doet zij de hele tijd in Duitsland? Khalid speelt alweer een tijdje in Portugal (of niet, met dank aan wat rode kaarten). Moet zij niet in de winterstop met hem zijn?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:43 schreef TheVulture het volgende:
Wat zou Khalid er van vinden dat zijn vrouw zowat de persoonlijke handtas van Sylvie is deze dagen
Ik vind Evert S echt de allerergste in dat soort. Want die gaat als een bloedzuiger aan die lui hangen en zich - behalve dat ie alles naar buiten brengt en daarvan zo gelukkig wordt als een varken in de modder - er verder ook nog mee bemoeien. Met zijn scriptjes en draaiboekjes met Estellequote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat was mijn punt niet, Albert verkoopt het net even anders dan anderen in dat soort programma's.
Ja, maar ik denk wel dat Evert dat heel overtuigend kan brengen aan iemand die in de shit zit... Dat hij al jaren ervaring heeft met showbizroddels en dat hij wel even zal zorgen dat de schade beperkt blijft enzo. En als je tot je nek toe in de shit zit (al dan niet zelf aan jezelf te danken uiteraard) dan sta je zwak in je schoenen en maakt Evert daar maar al te graag misbruik van. Zo'n gevoel krijg ik er bij iig.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:50 schreef Cynix ® het volgende:
Maar, tegen beter weten in, leent Estelle zich daar toch voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |