Niet waar eerlijkquote:Op zondag 6 januari 2013 14:13 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Nee, heerlijk zonnetje. Ik zit achterin de tuin met een kopje thee zelfs!
Hier is het op een paar witte vliegtuigstrepen na strakblauw.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:12 schreef Guppyfriend het volgende:
Welk weer...? Is het bij jullie niet grauw en grijs?
quote:Op zondag 6 januari 2013 12:43 schreef Brighteyes het volgende:
GotC
Ik baal er al van dat ik nu even niet kan lopen omdat ik wat ziekig ben... Ik moet er niet aan denken dat dat echt langere tijd zou duren. Kusje erop!
Enneh... Als we dan toch voor- en na-foto's gaan laten zien, dat kan ik ook. Hoewel het wmb een tussen-foto is en nog lang niet na.Wauw!SPOILER: Januari 2008 en nu...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, de Januari 2008 foto is echt een week na de bevalling van mijn oudste, dus ik ben daar echt nog een grote vochtblaas, maar toch... Tov toen ben ik nu zeker een kilo of 35 lichter.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Alles in perspectiefquote:Op zondag 6 januari 2013 14:15 schreef SEMTEX het volgende:
Och en genoeg geklaagd, zo erg is het niet. En de rolstoel hockeyers hebben 5 euro van me gehad(inschrijfgeld Genneper parkenloop). Iedereen is nog steeds goed bezig hier, jullie blijven een stimulans voor me
En mooie voor/na foto's
Mag je eigenlijk wel zwemmen? Ik zit er ook vaak aan te denken te zwemmen als mijn gewrichten weigeren.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Alles in perspectiefIk heb ook weer genoeg geklaagd voor de komende jaren, uiteindelijk is het een tijdelijk probleempje
Zolang je het bij schoolslag houdt niet nee. Pas wel op met crawl; ookal hoort ook bij crawl de kracht uit je benen te komen, de voeten kunnen nog steeds bewegingen maken die reeds overbelastte spieren niet verbeterenquote:Op zondag 6 januari 2013 14:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Lijkt me wel toch? Zwemmen is niet belastend voor voeten
Mwah, mijn crawl is totaal niet belastend voor m'n voeten (tot grote frustratie van m'n trainers). Daarbij neem ik desnoods gewoon een drijver mee om verder mee te gaan.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zolang je het bij schoolslag houdt niet nee. Pas wel op met crawl; ookal hoort ook bij crawl de kracht uit je benen te komen, de voeten kunnen nog steeds bewegingen maken die reeds overbelastte spieren niet verbeteren
Gast, ga gewoon KT doen en blijf hardlopen, het is echt niet zo spannend. Je doet mee aan de 6km versie toch? Gewoon 10km schema pakken, 3x pw hardlopen, 3xpw kracht. Je wordt er alleen maar beter van. Voor mudmasters hoef je echt niet per se breed te zijn, of 100 pushups te kunnen. Het ergste zijn de monkey bars, dat luktte mij ook niet. De rest is gewoon conditie.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:01 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Nou dat is het hem juist dat vergt focus op andere spiergroepen naast het hardlopen moet je dus je meer aan de halters hangen en aan je lenigheid werken (ik en lenigheid![]()
![]()
).
Je voelt natuurlijk ook snel genoeg of het kan of niet. Toen ik heup-issues had mocht ik ook zwemmen. Dat gedaan, maar het voelde niet prettig. Dus na een paar baantjes heen en weer gepoedeld te hebben ben ik maar weer gestoptquote:Op zondag 6 januari 2013 14:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Mwah, mijn crawl is totaal niet belastend voor m'n voeten (tot grote frustratie van m'n trainers). Daarbij neem ik desnoods gewoon een drijver mee om verder mee te gaan.
Dus Sem, zou het je wel aanraden. Uiteraard afgaand op je gevoel: bij pijncijfer hoger dan 3 op een schaal van 0-10, stoppen
En dan lekker in een bubbelbad hangenquote:Op zondag 6 januari 2013 14:32 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je voelt natuurlijk ook snel genoeg of het kan of niet. Toen ik heup-issues had mocht ik ook zwemmen. Dat gedaan, maar het voelde niet prettig. Dus na een paar baantjes heen en weer gepoedeld te hebben ben ik maar weer gestopt
Amenquote:Op zondag 6 januari 2013 14:32 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Gast, ga gewoon KT doen en blijf hardlopen, het is echt niet zo spannend. Je doet mee aan de 6km versie toch? Gewoon 10km schema pakken, 3x pw hardlopen, 3xpw kracht. Je wordt er alleen maar beter van. Voor mudmasters hoef je echt niet per se breed te zijn, of 100 pushups te kunnen. Het ergste zijn de monkey bars, dat luktte mij ook niet. De rest is gewoon conditie.
It aint hard. Voor mudmasters hoef je echt niet op snelheid te focussen, maar op uithoudingsvermogen. Aangezien je duizenden keren in start/stop modus zit. Snelheid is van belang als je een 10km wilt gaan lopen in een leuke tijd. Nu niet. Dus, focus je op het rustig uitlopen van 10km, beetje KT erbij en je bent golden.
Desnoods ga je nu Crossfit doen voor een maandje of twee en je kan ertegenaan. Zonder dat je hardlopen last ervan ondervind. CF is namelijk erg goed voor je cardiovasculaire shizzle en je spierkracht.
CrossFitquote:Op zondag 6 januari 2013 14:32 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Gast, ga gewoon KT doen en blijf hardlopen, het is echt niet zo spannend. Je doet mee aan de 6km versie toch? Gewoon 10km schema pakken, 3x pw hardlopen, 3xpw kracht. Je wordt er alleen maar beter van. Voor mudmasters hoef je echt niet per se breed te zijn, of 100 pushups te kunnen. Het ergste zijn de monkey bars, dat luktte mij ook niet. De rest is gewoon conditie.
It aint hard. Voor mudmasters hoef je echt niet op snelheid te focussen, maar op uithoudingsvermogen. Aangezien je duizenden keren in start/stop modus zit. Snelheid is van belang als je een 10km wilt gaan lopen in een leuke tijd. Nu niet. Dus, focus je op het rustig uitlopen van 10km, beetje KT erbij en je bent golden.
Desnoods ga je nu Crossfit doen voor een maandje of twee en je kan ertegenaan. Zonder dat je hardlopen last ervan ondervind. CF is namelijk erg goed voor je cardiovasculaire shizzle en je spierkracht.
Mijn glas is altijd half leeg weet je tochquote:Op zondag 6 januari 2013 14:32 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 januari 2013 14:46 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Mijn glas is altijd half leeg weet je toch![]()
Maar inderdaad dingen als monky bars zullen het lastigste worden.
Daarom probeer ik ook nog wat overtollig vet te lozen voor die tijd.
Al zal het moeilijk worden als ik ook meer spieren wil opbouwen tegelijkertijd.
+1quote:Op zondag 6 januari 2013 14:49 schreef GodsSon het volgende:
Gaaf om te zien wat iedereen bereikt heeft, top! *applaus*
Vet verliezen en spieren krijgen staan los van elkaar. Je zal er misschien niks van merken, zoals Gup zegt, aangezien je geen gewicht verliest, maar je merkt het aan je broeken, shirts, ondergoed, you name it.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:46 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Mijn glas is altijd half leeg weet je toch![]()
Maar inderdaad dingen als monky bars zullen het lastigste worden.
Daarom probeer ik ook nog wat overtollig vet te lozen voor die tijd.
Al zal het moeilijk worden als ik ook meer spieren wil opbouwen tegelijkertijd.
quote:Op zondag 6 januari 2013 14:49 schreef GodsSon het volgende:
Gaaf om te zien wat iedereen bereikt heeft, top! *applaus*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |