Wat voor tablet heb je? Android of Apple?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neehee ik ben bezig![]()
gaatniet helemaal goed met youtoepjes afspelen
Bedankt voor jouw sterkte wens tong80quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:21 schreef tong80 het volgende:
Zie dit topic steeds in mijn AT staan.
Eens gekeken.
Beste wensen en sterkte oudjes.
Androidquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat voor tablet heb je? Android of Apple?
OKquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Android
hoor ik net![]()
weetikveel
nahquote:
Tis besteengedoe hoor,laptop is makkelijkerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:58 schreef Karina het volgende:
Die tablets vind ik maar niks, ik heb een simpel netbookje gekocht voor "erbij" ook al omdat de batterij van deze laptop gaar is en ik dus altijd aan het stopkontakt moet hangen
Het is vooral omdat typen op het beeldscherm mij ECHT niet handig lijkt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tis besteengedoe hoor,laptop is makkelijker
Dat went wel snel, maar dingen tegelijk doen enO gaat niet zo erg goedquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is vooral omdat typen op het beeldscherm mij ECHT niet handig lijkt.
Ik hoor het al, niks voor mij inderdaadquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat went wel snel, maar dingen tegelijk doen enO gaat niet zo erg goed
Of ik doe iets niet goed, dat kan ook![]()
Gaat ook niet zo snel trouwens
Tegelijk doen gaat prima, je moet alleen elke keer switchen.. Dat joetubje doet het idd niet lekkerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat went wel snel, maar dingen tegelijk doen enO gaat niet zo erg goed
Of ik doe iets niet goed, dat kan ook![]()
Gaat ook niet zo snel trouwens
Jawel, komt wel goed, voor erbij... Is het wel een leuk ding en om te lezenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoor het al, niks voor mij inderdaadGaat je wel lukken FANN.
Zie je, toetsenbordquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ik heb een extended tablet met toetsenbord..
Ah dus het ligt niet aanmij?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegelijk doen gaat prima, je moet alleen elke keer switchen.. Dat joetubje doet het idd niet lekker
Maar ik heb een extended tablet met toetsenbord..
Dat is toch een beetje hetzelfde als een laptop maar dan iets kleiner?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Zie je, toetsenbord
Ik heb deze gekocht:
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is toch een beetje hetzelfde als een laptop maar dan iets kleiner?
Dan lijkt mij dat ook wel handiger hoor
Mijn batterij dus duidelijk niet, snel uitloggen voordat hij uitvaltquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
KloptKleiner en lichter en de batterij gaat (als het goed is, heb hem net) heel lang mee.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mijn batterij dus duidelijk niet, snel uitloggen voordat hij uitvalt
Klopt helemaalquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:38 schreef Deisyy het volgende:
Het is allemaal leuk speelgoed, want laten we eerlijk zijn, zo'n tablet is toch eigenlijk alleen voor de leuk en de heb
Dat is dan ook een heel verschil met een Android tabletjequote:
Via Bluestack ?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:39 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, ik heb er geen maar speel wel eens 'tabletje' met mijn gewone desktop
Das wel weer coolquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:50 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, mijn desktop heeft een touchscreen, vind ik handig bij o.a fotobewerking
MP heeft er een voor Aap geritseldquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:37 schreef sacha het volgende:
maar ik wil wel een tablet hoor maar geen android![]()
ik denk dat ik wacht tot de windows tablets in prijs gaan zakken,
tot die tijd, en dan vooral voor de Aap, neem ik genoegen met een mini laptopje van MP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |