Ik niet, ik zie de PERSOON, maar ik zal wel gek zijn ofzoquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:37 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Toch in alle eerlijkheid kijk ik wel in welke cultuur iemand is opgevoed. Maar uit welk land de persoon komt maakt mij niet zoveel uit.
Dit idd.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik niet, ik zie de PERSOON, maar ik zal wel gek zijn ofzo
Oh de persoon ook wel alleen... Laten we het zo zeggen een gewoon persoon houd het niet lang uit met mijquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik niet, ik zie de PERSOON, maar ik zal wel gek zijn ofzo
Ach, dat weet je niet.. Zat "beschadigde"personen die een heel fijn liefdesleven hebben hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:41 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Oh de persoon ook wel alleen... Laten we het zo zeggen een gewoon persoon houd het niet lang uit met mij
Man, zanik eens niet zo dom.. En waarom val je iemand frontaal aan??quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:41 schreef DeParo het volgende:
Ambipur niet die kijkt eerst of iemand van een bepaalde afkomst is maar waarschijnlijk huwt ze een Turk puur vanwege haar bekrompenheid.
Waarom ben jij paranoïde?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Man, zanik eens niet zo dom.. En waarom val je iemand frontaal aan??
Cultuur zei ik.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach, dat weet je niet.. Zat "beschadigde"personen die een heel fijn liefdesleven hebben hoor
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:41 schreef DeParo het volgende:
Ambipur niet die kijkt eerst of iemand van een bepaalde afkomst is maar waarschijnlijk huwt ze een Turk puur vanwege haar bekrompenheid.
Ik ben paranoïde? Leg eens uit?quote:
Ja, en ik had het ff over iets andersquote:
Gefeliciteerd, ik ken jouw verleden wel op POL, maar dat is misschien beter om in POL te houden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben paranoïde? Leg eens uit?
En niet gaan zaniken over Joden, ik heb familie in Israel..
Leg mij eens uit waarom het zo raar is als iemand zich geen Nederlander voelt? Ik ben in Nederland opgegroeid, maar ik zal me nooit een Nederlander voelen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:37 schreef DeParo het volgende:
[..]
Mondje dicht houden dan.
[..]
Geef eens antwoord, laat eens weten, waarom voel je je geen Nederlander?
Zo moeilijk is het voor je om dat uit te leggen!
Dat beweer je inderdaad.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Quote eens waar ik zeg dat ik naar iemands afkomst kijk? Doe ik nml niet.
Niet meer reageren, hij gaat door tot hij er dood bij neervalt..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Quote eens waar ik zeg dat ik naar iemands afkomst kijk? Doe ik nml niet.
Hij wil me!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Man, zanik eens niet zo dom.. En waarom val je iemand frontaal aan??
Wat voel je je dan wel momenteel of?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:45 schreef iFok. het volgende:
[..]
Leg mij eens uit waarom het zo raar is als iemand zich geen Nederlander voelt? Ik ben in Nederland opgegroeid, maar ik zal me nooit een Nederlander voelen.
Wel ontopic blijvenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en ik had het ff over iets anders
Same.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:45 schreef iFok. het volgende:
[..]
Leg mij eens uit waarom het zo raar is als iemand zich geen Nederlander voelt? Ik ben in Nederland opgegroeid, maar ik zal me nooit een Nederlander voelen.
Joh, als je me wil zwartmaken doe je dat toch? Maar je komt er echt niet slimmer of sterker door over hoor...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ik ken jouw verleden wel op POL, maar dat is misschien beter om in POL te houden.
Dat maakt nu even niet uit. Ik vroeg je watquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wat voel je je dan wel momenteel of?
Dat wil ik niet en daarnaast is het behoorlijk offtopic.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Joh, als je me wil zwartmaken doe je dat toch? Maar je komt er echt niet slimmer of sterker door over hoor...
JIJ begon er over he, NIET ik...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:46 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat wil ik niet en daarnaast is het behoorlijk offtopic.
Hij is saai..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet meer reageren, hij gaat door tot hij er dood bij neervalt..
Dat doet er heel veel toe, dus tenzij het Turks is, bewaar het voor een ander topic.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:46 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dat maakt nu even niet uit. Ik vroeg je wat
Inderdaad.quote:
Je hoefde niet op mij te reageren in eerste instantie.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
JIJ begon er over he, NIET ik...
Jij hoefde hier ook geen sneer te maken over iets wat volgens jouzelf totaal irrelevant is he?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:47 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je hoefde niet op mij te reageren in eerste instantie.
Ik vind dat niet irrelevant, sterker nog, ik vind de vraag minstens zo relevant als de vraag in de TT.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij hoefde hier ook geen sneer te maken over iets wat volgens jouzelf totaal irrelevant is he?
Wordt het nu "Zou je Whiskers daten"?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:49 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik vind dat niet irrelevant, sterker nog, ik vind de vraag minstens zo relevant als de vraag in de TT.
Met jou valt ook niet te discussiëren...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:47 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat doet er heel veel toe, dus tenzij het Turks is, bewaar het voor een ander topic.
[..]
Inderdaad.
Er is hier maar 1 kind... Ongeacht de leeftijd..quote:
Dank.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:49 schreef Ambipur het volgende:
DeParo. Je klinkt alsof je gespannen bent en lang droog staat.
Ik zou het doen wees maar niet bang zo.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wordt het nu "Zou je Whiskers daten"?
![]()
![]()
Nou vooruit zou daar wel bereid toe zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wordt het nu "Zou je Whiskers daten"?
![]()
![]()
Zal ik nu een bak met popcorn pakken?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:50 schreef iFok. het volgende:
[..]
Met jou valt ook niet te discussiëren...![]()
Je zal nooit, maar dan ook nooit als volledig Nederlands worden aangezien door Nederlanders. Dus leg mij eens uit waarom ik me Nederlands zou moeten voelen?
Ik ben opgegroeid met een andere taal + een andere cultuur. Maar heb me voor zover mogelijk aangepast aan de Nederlandse cultuur waardoor ik prima kan leven in deze samenleving.
Maar ik zal me nooit een Nederlander voelen.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:50 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Nou vooruit zou daar wel bereid toe zijn.
Ik probeer het niveau een beetje omhoog te halen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zal ik nu een bak met popcorn pakken?
Waarom reageer je op z'n vraag..... Jij amateur.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit was het???? Ja, ik ben overtuigd nu. Goed overhaaltechniek enzo...
Laat ik maar weer ontopic gaan.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:53 schreef AthCom het volgende:
Tuurlijk zou ik dat kunnen, mits ze maar niet religieus is ingesteld.
En ik maar ergens Israel en jij duikt op.. Verschil???quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:55 schreef DeParo het volgende:
[..]
Oh jij staat er middenin Ambipur denk maar niet dat je je ergens hebt onderuit geluld, elke keer weer Ambipur, ik hoef maar ergens Turk te schrijven en je bent er![]()
.
Iraanse vrouwenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:00 schreef FAUSTINO het volgende:
Heb geen ervaring met Turken op dit gebied wel Tjetjenen en dat is een klasse apart. En zargon laten staan anders ga ik vervelend worden
Jaquote:
Mannen is mijn doelgroep. Dus dat ligt daar sowieso een stuk moeilijker maar ben wel wat gewend als het daarom gaat.quote:
Ga voor Nederlandse mannen danquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:04 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Mannen is mijn doelgroep. Dus dat ligt daar sowieso een stuk moeilijker maar ben wel wat gewend als het daarom gaat.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:04 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Mannen is mijn doelgroep. Dus dat ligt daar sowieso een stuk moeilijker maar ben wel wat gewend als het daarom gaat.
Daar val ik dus gewoon niet voor. "Rillingen gaan over het lijf nu''quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga voor Nederlandse mannen dan
Je niet willen weten waar ik al ben geweest en waar ik in relatie mee ben geweestquote:
Tsja, jij kent die wereld(en) beter dan ikquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:09 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Daar val ik dus gewoon niet voor. "Rillingen gaan over het lijf nu''
[..]
Je niet willen weten waar ik al ben geweest en waar ik in relatie mee ben geweest
Je herkent ze ook meteen, ze hebben een 'eigen' uitstraling.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja![]()
Heb ik cadeautje van gehad
Je vergeet de Nederlandse taal al bijna. Dus ik geloof je meteen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:09 schreef FAUSTINO het volgende:
Je niet willen weten waar ik al ben geweest en waar ik in relatie mee ben geweest
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:11 schreef iFok. het volgende:
[..]
Je herkent ze ook meteen, ze hebben een 'eigen' uitstraling.
[..]
Je vergeet de Nederlandse taal al bijna. Dus ik geloof je meteen.
Helaas welquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, jij kent die wereld(en) beter dan ik![]()
Succes anyway
Kan wel fatsoenlijk Nederlands praten echter voor schrijven heb ik de autocorrectie nodig anders gaat het mis.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:11 schreef iFok. het volgende:
[..]
Je herkent ze ook meteen, ze hebben een 'eigen' uitstraling.
[..]
Je vergeet de Nederlandse taal al bijna. Dus ik geloof je meteen.
Ik vergeef het je.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:13 schreef FAUSTINO het volgende:
Kan wel fatsoenlijk Nederlands praten echter voor schrijven heb ik de autocorrectie nodig anders gaat het mis.
Dat kan ook nog reuze meevallen.. Maar goed, ik spreek niet uit ervaring..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:15 schreef Aldo-MC het volgende:
Al is zij nog zo lief je krijgt die hele familie er bij dus thanks but no thanks.
Je kan NOOIT scheiden, eerwraak, je moet moslim worden anders accepteren ze je niet eens. Ze kijken je sowieso scheef aan want je bent geen Turk. En dat de rest van je leven, vind ik niet meevallen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat kan ook nog reuze meevallen.. Maar goed, ik spreek niet uit ervaring..
Ok, ik zeg niks meer, want geen ervaring ermee.. Jij wellicht wel, al kun je het slecht getroffen hebben...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:17 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Je kan NOOIT scheiden, eerwraak, je moet moslim worden anders accepteren ze je niet eens. Ze kijken je sowieso scheef aan want je bent geen Turk. En dat de rest van je leven, vind ik niet meevallen.
Er zijn nog veel families die 'achterlopen', helaas. Maar er zijn zat 'ontwikkelde' families waar je gewoon prima opgenomen wordt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:15 schreef Aldo-MC het volgende:
Al is zij nog zo lief je krijgt die hele familie er bij dus thanks but no thanks.
Ik ga er ook niet vanuit dat je direct gekotst zou worden door iedereen maar het feit dat je bij een klein gedeelte niet eens een eerlijke kans zou krijgen of je extra moet bewijzen zou voor mij een reden zijn om af te haken. Zelfde bezwaar zou ik trouwens hebben bij een meisje uit een zwaar christelijk nest.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:20 schreef iFok. het volgende:
[..]
Er zijn nog veel families die 'achterlopen', helaas. Maar er zijn zat 'ontwikkelde' families waar je gewoon prima opgenomen wordt.
Maar het speelt inderdaad een belangrijke rol.
Lijkt me vreselijk idd.. *Brrrrr*quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:24 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik ga er ook niet vanuit dat je direct gekotst zou worden door iedereen maar het feit dat je bij een klein gedeelte niet eens een eerlijke kans zou krijgen of je extra moet bewijzen zou voor mij een reden zijn om af te haken. Zelfde bezwaar zou ik trouwens hebben bij een meisje uit een zwaar christelijk nest.
Heb dat keer gehad en pa en ma begonnen meteen bij de kennismaking al over de kerk te lullen. Eerlijk gezegd dat ik niet gelovig was en er ontstond meteen een beetje een vervelende sfeer alsof je je daar hebt misdragen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt me vreselijk idd.. *Brrrrr*
Vreselijk, écht vreselijk...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:28 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Heb dat keer gehad en pa en ma begonnen meteen bij de kennismaking al over de kerk te lullen. Eerlijk gezegd dat ik niet gelovig was en er ontstond meteen een beetje een vervelende sfeer alsof je je daar hebt misdragen.
Zou in zo'n geval wel vragen wat je geloof is maar meer om rekening te houden met dat geloof eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:28 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Heb dat keer gehad en pa en ma begonnen meteen bij de kennismaking al over de kerk te lullen. Eerlijk gezegd dat ik niet gelovig was en er ontstond meteen een beetje een vervelende sfeer alsof je je daar hebt misdragen.
Maar dat is altijd zo.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:24 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik ga er ook niet vanuit dat je direct gekotst zou worden door iedereen maar het feit dat je bij een klein gedeelte niet eens een eerlijke kans zou krijgen of je extra moet bewijzen zou voor mij een reden zijn om af te haken. Zelfde bezwaar zou ik trouwens hebben bij een meisje uit een zwaar christelijk nest.
Andersom ook neem ik aan? Als IK nou jou vriendin zou zijn, als "autochtone" Nederlandse??quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:31 schreef iFok. het volgende:
[..]
Maar dat is altijd zo.![]()
Als ik een Nederlands meisje zou hebben zou ik me ook extra moeten bewijzen. Datzelfde geldt voor alle allochtonen die naar Nederland zijn gekomen; ook zij moeten zich extra bewijzen.
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Andersom ook neem ik aan? Als IK nou jou vriendin zou zijn, als "autochtone" Nederlandse??
Ok, maar er is ook zoiets als cultuur en gebruiken toch?? Wat best behoorlijk kan bosten met mijn normen en waarden? En andersom? Dat ik ineens (ok, overdreven) me moet schikken in een rol als afhankelijke niet-mondige vrouw??quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:33 schreef iFok. het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Al denk ik dat mijn ouders / familie daar erg makkelijk in zijn. Maar over het algemeen geldt dat ook andersom.![]()
Daarnaast is het in een gelovige familie erger dan een niet gelovige (wat voor mij geldt).
Denk dat het in het gemiddelde Westerse gezin in Nederland niet zoveel zou uitmaken als zoon of dochterlief met een allochtoon zou aankomen. Of denk je echt dat er andere normen gelden alleen als je een andere kleur hebt?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:31 schreef iFok. het volgende:
[..]
Maar dat is altijd zo.![]()
Als ik een Nederlands meisje zou hebben zou ik me ook extra moeten bewijzen. Datzelfde geldt voor alle allochtonen die naar Nederland zijn gekomen; ook zij moeten zich extra bewijzen.
Maar de een is er strenger in dan de ander.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:38 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Denk dat het in het gemiddelde Westerse gezin in Nederland niet zoveel zou uitmaken als zoon of dochterlief met een allochtoon zou aankomen. Of denk je echt dat er andere normen gelden alleen als je een andere kleur hebt?
Chinezen in Nederland zijn wel fucking erg, als je hier een Nederlandse jongen ziet lopen met een Chinees meisje kun je er 100% vanuit gaan dat die blanke gast een topsalaris heeft of een of andere artsenstudie doet
Ik vrees dat het heel veel uitmaakt...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:38 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Denk dat het in het gemiddelde Westerse gezin in Nederland niet zoveel zou uitmaken als zoon of dochterlief met een allochtoon zou aankomen. Of denk je echt dat er andere normen gelden alleen als je een andere kleur hebt?
Chinezen in Nederland zijn wel fucking erg, als je hier een Nederlandse jongen ziet lopen met een Chinees meisje kun je er 100% vanuit gaan dat die blanke gast een topsalaris heeft of een of andere artsenstudie doet
Dan heb je te maken met ouderwetse, meestal zeer gelovige families. Die een vrouw zien als iemand die de man en kinderen moet verzorgen. Daar wil je niet tussen wonenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, maar er is ook zoiets als cultuur en gebruiken toch?? Wat best behoorlijk kan bosten met mijn normen en waarden? En andersom? Dat ik ineens (ok, overdreven) me moet schikken in een rol als afhankelijke niet-mondige vrouw??
Ik zou dat echt niet kunnen...
Ik heb er ervaring mee zelfsquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:38 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Zelfs in Nederland, onder Nederlandse autochtonen, heb je die luiquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:45 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dan heb je te maken met ouderwetse, meestal zeer gelovige families. Die een vrouw zien als iemand die de man en kinderen moet verzorgen. Daar wil je niet tussen wonen![]()
Maar je hebt ook families die ontwikkeld zijn, zich hebben aangepast aan de hedendaagse normen en waarden. Daar zal datgene waar jij het over hebt niet gebeuren.![]()
Dan heb ik het over iemand die een midden oosterse cultuur heeft, maar die in Europa is opgegroeid. Dus iemand die weet hoe de normen en waarden van Nederland zijn.
Precies...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zelfs in Nederland, onder Nederlandse autochtonen, heb je die lui
Misschien lag dat ook wel een beetje aan jouw beleving op dat moment.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:47 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik heb er ervaring mee zelfsHet maakt ze misschien niet veel uit, maar ze kijken toch anders naar je.
Dat zou ook best kunnen hoor.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:51 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Misschien lag dat ook wel een beetje aan jouw beleving op dat moment.
Als ik voor het eerst bij een meisje haar ouders op bezoek moest werd ik door pa en ma ook uitgebreid gescreend en dan was ik niet eens getint.
Vanuit het perspectief van die mensen is er ook helemaal niets mis mee. Je moet je alleen afvragen of je zin hebt in dat gezeur voor je zo'n relatie aangaat.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mijn idee, maar dat kan ik falikant mis hebben, is dat Marokkaanse en Turkse ouders leven naar hoe ze opgevoed zijn (doen we dat allemaal niet) en gebruiken van hun (groot)ouders in ere houden... Doen "wij"ook.. Maar kun kinderen worden wel vaak betrokken bij Sinterklaas en de onze bij het Suikerfeest of Joodse feestdagen...
Wat is daar mis mee dan??
True.. Helaas.. Maar slechte pers (hoe onterecht en slechts geldend voor een kleine groep ook) doet helaas zijn werk..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:54 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dat zou ook best kunnen hoor.![]()
Maar hoorde laatst tijdens het werken weer een vrouw zeggen: 'Buitenlandse mannen zijn knap, maar ik zou niet willen dat mijn dochter ermee thuis komt.'
Er zijn gewoon nog heleboel families die zo denken.
Is daar wel iets mis mee? Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mijn idee, maar dat kan ik falikant mis hebben, is dat Marokkaanse en Turkse ouders leven naar hoe ze opgevoed zijn (doen we dat allemaal niet) en gebruiken van hun (groot)ouders in ere houden... Doen "wij"ook.. Maar kun kinderen worden wel vaak betrokken bij Sinterklaas en de onze bij het Suikerfeest of Joodse feestdagen...
Wat is daar mis mee dan??
Ik vind er DUS niks mis meequote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:59 schreef iFok. het volgende:
[..]
Is daar wel iets mis mee? Ik denk het niet.
Mijn ouders hebben mij zo opgevoed dat ik zoveel mogelijk kennis op doe van andere culturen, en gewoontes. Ik ben bijvoorbeeld naar een Christelijke school gegaan. Alle bijbelverhalen gehoord, meegedaan aan sinterklaas, kerst en pasen etc.
Maar daarnaast heb ik ook alle verhalen van de Koran gehoord, heb ik alle feestdagen van de midden oosterse cultuur meegemaakt (suikerfeest).
Ik zie het alleen als voordeel. Daarnaast zijn er zoveel gelijkenissen tussen al deze culturen..
Klopt wel ja was laatst een triest voorbeeld van hier op de site : R&P / ouders keuren relatie afquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:54 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dat zou ook best kunnen hoor.![]()
Maar hoorde laatst tijdens het werken weer een vrouw zeggen: 'Buitenlandse mannen zijn knap, maar ik zou niet willen dat mijn dochter ermee thuis komt.'
Er zijn gewoon nog heleboel families die zo denken.
Oneens.. "Enge" buitenlanders met "enge" geloven zijn een schrikbeeld voor menig autochtoon ouder..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:02 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Klopt wel ja was laatst een triest voorbeeld van hier op de site : R&P / ouders keuren relatie af
Toch denk ik dat het bij de Nederlanders meer vooroordelen zijn die eenvoudiger te overbruggen zijn als blijkt dat jij gewoon goed bent voor haar.
Principe van een religie is voor mensen toch fundamenteler dan wat idiote vooroordelen over buitenlanders dus dat overbruggen zal een hell of a job zijn
Maar ook hierin moet ik ze gelijk geven. De slechte reputatie die allochtonen hebben komt door hun zelf. Daarnaast geef ik de PVV zelfs op sommige punten gelijk. Want kijk maar eens naar 'Opsporing verzocht', het zijn allemaal allochtonen, maar de oplossingen die zij aangeven slaan weer nergens op.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
True.. Helaas.. Maar slechte pers (hoe onterecht en slechts geldend voor een kleine groep ook) doet helaas zijn werk..
Ja, natuurlijk, maar toch doet de meerderheid niets mis..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:04 schreef iFok. het volgende:
[..]
Maar ook hierin moet ik ze gelijk geven. De slechte reputatie die allochtonen hebben komt door hun zelf. Daarnaast geef ik de PVV zelfs op sommige punten gelijk. Want kijk maar eens naar 'Opsporing verzocht', het zijn allemaal allochtonen, maar de oplossingen die zij aangeven slaan weer nergens op.
Maarja, er is ook een groot deel dat netjes werkt en studeert, en zij hebben er het meeste last van
Dat zeg ik zodra dat geloof om de hoek komt kijken komt er gezeik van. Een atheïst met een kleurtje doen de meeste blanken niet moeilijk over.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oneens.. "Enge" buitenlanders met "enge" geloven zijn een schrikbeeld voor menig autochtoon ouder..
Zoals je al zei: dat wordt niet gezien. Is niet tv-waardig. Mensen die iets fout doen, dat is tv-waardig.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, maar toch doet de meerderheid niets mis..
Doe ik toch ff lullig: waarom dan toch die ellende met (iig in naam) islamitische jongens??quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:08 schreef iFok. het volgende:
[..]
Zoals je al zei: dat wordt niet gezien. Is niet tv-waardig. Mensen die iets fout doen, dat is tv-waardig.
Dat gaat gewoon niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:08 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dat zeg ik zodra dat geloof om de hoek komt kijken komt er gezeik van. Een atheïst met een kleurtje doen de meeste blanken niet moeilijk over.
Ze willen alleen niet dat Noortje Fatima gaat heten en met een hoofddoek gaat lopen en onderdrukt gaat worden. En als jij als vrouw met een Turk/Marokkaan die moslim is wil trouwen moet je van de Koran eerst zelf een Moslim worden dus wat die ouders denken is zo achterhaald nog niet ook
Klopt, Christenen op dat gebied zijn net zo intolerant als Moslims. Onderschat die lui niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:11 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dat gaat gewoon niet.
Samengevat:
Chirsten + Christen, prima
Moslim + Moslim, prima
Moslim + Christen, onmogelijk
atheïst + Christen, lastig maar een kleine kans
atheïst + Moslim, kans is zeer klein
Christenen zijn daar makkelijker in jaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:14 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Klopt, Christenen op dat gebied zijn net zo intolerant als Moslims. Onderschat die lui niet.
Maar zoals jij bent opgevoed kan het dus ook een enorme verrijking zijn om van elkaars cultuur te genieten.
WAAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHHAHAHHquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:17 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Je kan NOOIT scheiden, eerwraak, je moet moslim worden anders accepteren ze je niet eens. Ze kijken je sowieso scheef aan want je bent geen Turk. En dat de rest van je leven, vind ik niet meevallen.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
WAAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHHAHAHH
Sorry.... ARE u FUCKING serieus?????
Ja, kom op zeg... Was net wakker en mijn dag was weer goed door zo'n stereotype opmerking van iemand, die waarschijnlijk niet eens in contact komt met allochtoontjes.quote:
Laat jij je humeur voor de dag bepalen door een post op Fok?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, kom op zeg... Was net wakker en mijn dag was weer goed door zo'n stereotype opmerking van iemand, die waarschijnlijk niet eens in contact komt met allochtoontjes.
Ja. Zielig, he?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Laat jij je humeur voor de dag bepalen door een post op Fok?
O dear...
Over onzeker gesproken...quote:
Je moet je niet zo druk maken. Word je oud van.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, kom op zeg... Was net wakker en mijn dag was weer goed door zo'n stereotype opmerking van iemand, die waarschijnlijk niet eens in contact komt met allochtoontjes.
Wut? Hoezo staat dat vast?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:04 schreef iFok. het volgende:
[..]
Je moet je niet zo druk maken. Word je oud van.
Hij zal het over een extreem gelovige familie hebben. dan heeft hij gewoon gelijk. Maar je hebt gelijk
dat hij waarschijnlijk niet veel contact heeft met allochtonen, want anders had hij een ander beeld gehad van allochtonen.
Je hebt gelijk, schatje.quote:
Dit is een forum, beetje fake boos zijn hoort er bij.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:04 schreef iFok. het volgende:
[..]
Je moet je niet zo druk maken. Word je oud van.
Hij zal het over een extreem gelovige familie hebben. dan heeft hij gewoon gelijk. Maar je hebt gelijk
dat hij waarschijnlijk niet veel contact heeft met allochtonen, want anders had hij een ander beeld gehad van allochtonen.
Etc.?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:07 schreef Ambipur het volgende:
... of ze wel eens in contact komen met allochtonen etc.
Dit was een opsomming.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Etc.?
Wat is er nog meer dan autochtonen en allochtonen? Heb ik iets gemist?
Dus het kan alle kanten op... lul dan ook niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:08 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dat lijkt zo. Want er zijn zooooooveeeel families waarbij dat niet zo is.
Ja precies. Maar van wat?quote:
Dan kan altijd, dus laat mij.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dus het kan alle kanten op... lul dan ook niet.
Lees die zin nog eens. De gehele zin. Niet die laastse zin.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ja precies. Maar van wat?
Ik is benieuwd weet je.
Ik denk dat die kans inderdaad groter is bij Turkse mannen dan bij Turkse vrouwen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:09 schreef Zucht93 het volgende:
Als het een halfbloedje is wel. Anders niet; het blijft een Turk en die gaat dan onbewust toch voor zijn eigen soort.
Moet je juist in plaats van zo'n adhd-opmerking te plaatsen, eens uitleggen hoe het zitquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:07 schreef Ambipur het volgende:
Dit is een forum, beetje fake boos zijn hoort er bij.
En ik moet gewoon lachen om die naïeve opmerkingen. Bij sommigen vraag ik me af waar ze wonen, of ze wel eens in contact komen met allochtonen etc.
Zo is het. Turken zijn uiteindelijk toch dat ze een maagdmeisje willen. Niet allemaal maar het overgrote deel wel. En sowieso eigen soort willen. Eigenlijk meeste moslims wel. Sowieso heb je altijd wel gezeur met Turken qua jaloezie + opvattingen dus ook daar pas ik voor.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:11 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik denk dat die kans inderdaad groter is bij Turkse mannen dan bij Turkse vrouwen.
Kan me nog een artikel herinneren dat Turkse vrouwen meer voor Nederlandse mannen kiezen omdat die niet zo achter lopen in hun levensopvattingen.
Ik bepaal zelf wat voor reacties ik plaats. Dat jij, met jouw enorm grote diepe intelligentie, dit niet weet te waarderen, is volledig aan jou. Ik daarentegen, ben niet zo intelligent en laat liever zulke reacties achter.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:11 schreef iFok. het volgende:
[..]
Moet je juist in plaats van zo'n adhd-opmerking te plaatsen, eens uitleggen hoe het zitLeert hij ook nog eens iets.
Wat heeft deze mening gevormd?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:12 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Zo is het. Turken zijn uiteindelijk toch dat ze een maagdmeisje willen. Niet allemaal maar het overgrote deel wel. En sowieso eigen soort willen. Eigenlijk meeste moslims wel. Sowieso heb je altijd wel gezeur met Turken qua jaloezie + opvattingen dus ook daar pas ik voor.
Ervaring, wijsheid, inzicht.quote:
Prima. Dan krijg je een deParo - Ambipur discussie. Ook erg leuk om te lezen. Pak ik alvast even popcorn.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wat voor reacties ik plaats. Dat jij, met jouw enorm grote diepe intelligentie, dit niet weet te waarderen, is volledig aan jou. Ik daarentegen, ben niet zo intelligent en laat liever zulke reacties achter.
Inderdaad, kun jij je tenminste vermaken, prima toch?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:14 schreef iFok. het volgende:
[..]
Prima. Dan krijg je een deParo - Ambipur discussie. Ook erg leuk om te lezen.
Nee, ik vind van niet... Sws kan ik mij totaal niet vinden in de beelden, die de meeste mensen hier uitspreken. Ik zeg niet dat zulke mannen niet bestaan, ze bestaan namelijk wel. Ik was er met zo een getrouwd, maar het idee dat vele zo zijn... Nee.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:14 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Het is zo bij de meeste gevallen, niet allemaal. Vind jij van niet?
Ik weet gewoon hoe het gaat.quote:
Je hoort/leest het ook regelmatig en sommigen geven het zelfs toen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:17 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Ik weet gewoon hoe het gaat.
Een Turk (of moslim maargoed hier gaat het over Turken) kan wel jaren een relatie hebben met een Nederlandse meid, uiteindelijk wil hij voor serieus vaak toch een Turks meisje.
Selectieve ontkenning omdat het je achterban is, kan ook.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:16 schreef Ambipur het volgende:
Of ik moet uit een hele rare familie komen en mijn omgeving moet dan bijzonder apart zijn.
Is dat ook zo met een Turk die in het westen is opgegroeid? Ik denk namelijk dat het best meevalt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:17 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Ik weet gewoon hoe het gaat.
Een Turk (of moslim maargoed hier gaat het over Turken) kan wel jaren een relatie hebben met een Nederlandse meid, uiteindelijk wil hij voor serieus vaak toch een Turks meisje.
Hoe gedragen ze zich?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je hoort/leest het ook regelmatig en sommigen geven het zelfs toen.
Zo vreemd is het zeker niet. Tel ik erbij op hoe ze zich gedragen naar Nederlandse meisjes...
Casus is waterdicht.
Uiteraard bestaan ze. Ik zeg ook niet allemaal maar uiteindelijk wel veel, dat is nou eenmaal zo. Ben benieuwd of er specifieke cijfers van zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, ik vind van niet... Sws kan ik mij totaal niet vinden in de beelden, die de meeste mensen hier uitspreken. Ik zeg niet dat zulke mannen niet bestaan, ze bestaan namelijk wel. Ik was er met zo een getrouwd, maar het idee dat vele zo zijn... Nee.
Of ik moet uit een hele rare familie komen en mijn omgeving moet dan bijzonder apart zijn.
Respectloos. Is al vaker voorbij gekomen. Ik zeg niks nieuws.quote:
Ja, ben ik serieus wel van overtuigd. En daar is niets mis mee ook. Ik denk ook wel dat ze een echt leuk Nederlands meisje tegenkomen en die zich bekeerd of wat dan ook, sommige mannen wel veranderen. Gebeurt ook wel. Maarja, moet je maar net geloven in het geloof als vrouw-zijnde.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:19 schreef iFok. het volgende:
[..]
Is dat ook zo met een Turk die in het westen is opgegroeid? Ik denk namelijk dat het best meevalt.
Tuurlijk heb je een deel die zo denkt. Maar over het algemeen valt dat best mee?
Domme trut dan.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:20 schreef Zucht93 het volgende:
Heb nu ook een vriendin met een Turkse vriend, hij wil niet eens dat ze zijn ouders ontmoet of dat ook maar een Turk van de relatie afweet want anders geroddel en gezeik. En omdat het voor hem niet echt serieus is natuurlijk.
Die heb je ook.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Respectloos. Is al vaker voorbij gekomen. Ik zeg niks nieuws.
Ik begrijp dat je uit bent op een discussie etc, maar zoals ik reeds vermeld heb, ik ken deze toestanden niet. Niet mogen scheiden, partner moet moslim worden, voorbeelden die ik niet ken en waar ik niet achter sta.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Selectieve ontkenning omdat het je achterban is, kan ook.
Ja, ze bestaan. Je vriendin denkt zeker hem te kunnen veranderen? Het komt wel goed etc etc. Jammer, heb het vermoeden dat jouw vriendin net op zo'n boer is gevallenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:20 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Uiteraard bestaan ze. Ik zeg ook niet allemaal maar uiteindelijk wel veel, dat is nou eenmaal zo. Ben benieuwd of er specifieke cijfers van zijn.![]()
Heb nu ook een vriendin met een Turkse vriend, hij wil niet eens dat ze zijn ouders ontmoet of dat ook maar een Turk van de relatie afweet want anders geroddel en gezeik. En omdat het voor hem niet echt serieus is natuurlijk.
En aardig wat zelfs. Houd het nieuws maar eens in de gaten.quote:
Kom eens met artikeltjes etc?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En aardig wat zelfs. Houd het nieuws maar eens in de gaten.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En aardig wat zelfs. Houd het nieuws maar eens in de gaten.
Ik moet mezelf rectificeren... ik haalde onbewust de Marokkanen erbij in gedachten.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je uit bent op een discussie etc, maar zoals ik reeds vermeld heb, ik ken deze toestanden niet. Niet mogen scheiden, partner moet moslim worden, voorbeelden die ik niet ken en waar ik niet achter sta.
Zoals die Belgische reportage waar je van de week nog schrok omdat je er geen idee van had.quote:
Ik snap deze hele discussie niet van jou... Kom eens met concrete feiten ipv veronderstelde feiten.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik moet mezelf rectificeren... ik haalde onbewust de Marokkanen erbij in gedachten.
Turken zijn inderdaad wat meer westers.
Maar daarmee is het niet van tafel af.
Ik kan je vertellen dat een relatie tussen een Moslim en een niet gelovige gewoon niet gaat. Maar er zijn zoveel niet gelovige Turken....quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:21 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Ja, ben ik serieus wel van overtuigd. En daar is niets mis mee ook. Ik denk ook wel dat ze een echt leuk Nederlands meisje tegenkomen en die zich bekeerd of wat dan ook, sommige mannen wel veranderen. Gebeurt ook wel. Maarja, moet je maar net geloven in het geloof als vrouw-zijnde.
Post boven je.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik snap deze hele discussie niet van jou... Kom eens met concrete feiten ipv veronderstelde feiten.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zoals die Belgische reportage waar je van de week nog schrok omdat je er geen idee van had.
Of was je die alweer vergeten?
Nee, het is verder een hele serieuze en leuke jongen over het algemeen en heus geen boer ofzo. Maar voor mij is het wel duidelijk dat hij haar gewoon voor even wil, voor een paar jaar misschien. Naja, dat zien alle vriendinnen wel alleen is zij er heilig van overtuigd dat ze OOIT gaan trouwen of whatever (terwijl we 19 zijn en hij 23quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Domme trut dan.
Blijft ze zich aangetrokken voelen omdat ie er stoer en ruw uitziet ofzo?
Niet allemaal. Dat is te gemakkelijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]Dat zijn Marokkaantjes...... Ik doel op Turken.
Dat geldt ook voor al jouw posts.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Niet allemaal. Dat is te gemakkelijk.
Ja weet ik niet joh. Denk als je echt serieus wil en kinderen krijgt, het wel een probleem wordt. Oh,ik ken ze nietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:26 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat een relatie tussen een Moslim en een niet gelovige gewoon niet gaat. Maar er zijn zoveel niet gelovige Turken....
Ouderwetse "Liefde is blind".quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:26 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Nee, het is verder een hele serieuze en leuke jongen over het algemeen en heus geen boer ofzo. Maar voor mij is het wel duidelijk dat hij haar gewoon voor even wil, voor een paar jaar misschien. Naja, dat zien alle vriendinnen wel alleen is zij er heilig van overtuigd dat ze OOIT gaan trouwen of whatever (terwijl we 19 zijn en hij 23).
En als je haar dan vraagt waarom nou geen enkele Turk mag weten dat ze een relatie hebben wordt ze boos.En als ze aan hem vraagt over de toekomst wordt hij weer boos.
Zucht. \
Ik heb geen enkele Turk in die reportage gezien.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Niet allemaal. Dat is te gemakkelijk.
Kep bijna 20.000 posts. die heb jij niet in 7 minuten gelezen.quote:
Droegen ze stickers?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele Turk in die reportage gezien.
Wederom, heb je onderbouwde argumenten etc of is dit je onderbuikgevoel en de wil te provoceren?
Want?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:26 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat een relatie tussen een Moslim en een niet gelovige gewoon niet gaat. Maar er zijn zoveel niet gelovige Turken....
Typisch.... Jij ziet het verschil niet, ik zie het verschil wel tussen de verschillende soorten allochtonen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:28 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Droegen ze stickers?
Beetje krampachtig dit.
Ach ik snap gewoon niet waarom hij haar zo in die waan laat. Hier gaat ze echt pijn van krijgen, weet ik nu al. En dat is zo jammer aan dat soort figuren, waarom begin je eraan bij bepaalde meisjes om ze vervolgens teleur te stellen. Ze heeft echt al helemaal een droom ofzo met hemquote:
Dus omdat jij zegt wel het verschil te zien moet de rest dat maar aannemen. Okequote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Typisch.... Jij ziet het verschil niet, ik zie het verschil wel tussen de verschillende soorten allochtonen.
Je hebt dus geen feiten, geen degelijke argumenten en je wil is dus wat provoceren. Daar pas ik voor.
Ik heb het over strengere moslims. Die willen natuurlijk dat de vrouw / man zich eraan aanpast.quote:
Wat lief dat je de bal nu terug wens te kaatsen. Nee, gaat niet werken. Kap er maar mee. Je hebt totaal geen kennis van zaken, komt met argumenten die nergens op slaan, je feiten zijn geen feiten. Het lukt je niet. Vergaar wat kennis en ervaringen, wellicht dat we daarna verder kunnen gaan.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dus omdat jij zegt wel het verschil te zien moet de rest dat maar aannemen. Oke
Mjoah, die zijn er vaak niet eens geinteresseerd in.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:32 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik heb het over strengere moslims. Die willen natuurlijk dat de vrouw / man zich eraan aanpast.
Ik denk omdat ze van te voren al weten dat het niks wordt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mjoah, die zijn er vaak niet eens geinteresseerd in.
Dat belet ze niet er even van te snoepen. Dan kun je situaties krijgen zoals Zucht93 al schetste.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:35 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik denk omdat ze van te voren al weten dat het niks wordt.
Ik durf te wedden dat diegene waar Zucht93 het over heeft niet (extreem)gelovig is.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat belet ze niet er even van te snoepen. Dan kun je situaties krijgen zoals Zucht93 al schetste.
En dat weet jij, hoe?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:20 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Uiteraard bestaan ze. Ik zeg ook niet allemaal maar uiteindelijk wel veel, dat is nou eenmaal zo. Ben benieuwd of er specifieke cijfers van zijn.![]()
Je bent geen haar beter. Dus niet zeuren.quote:
Waarop is je mening gebaseerd dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je bent geen haar beter. Dus niet zeuren.
Mja, nee. Nog niet echt hoewel hij wel gelovig is. Maar z'n ouders en de rest van de familie weer wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:38 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat diegene waar Zucht93 het over heeft niet (extreem)gelovig is.
Dat is al voldoende. De invloed van de familie is groot.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:42 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Mja, nee. Nog niet echt hoewel hij wel gelovig is. Maar z'n ouders en de rest van de familie weer wel.
Mja. Echt hoor. Ik weet even niet hoe ik het moet verwoorden ook.quote:
Ja? Denk je echt dat een jongeman niet een andere weg in kan slaan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:41 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Rustig maar, hoor. Ik ken hem, de familie en ik weet 100% zeker waar ik over praat.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is al voldoende. De invloed van de familie is groot.
Yep. Natuurlijk zijn er mannen die uiteindelijk gaan veranderen van mening en leuk trouwen met een Nederlands meisje. Maar in deze situatie is dat echt niet zo en dat gaat nooit gebeuren, dat kan ik met 100% zekerheid zeggen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja? Denk je echt dat een jongeman niet een andere weg in kan slaan?
Die jongen zal gewoon zijn eigen weg gaan.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:42 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Mja, nee. Nog niet echt hoewel hij wel gelovig is. Maar z'n ouders en de rest van de familie weer wel.
Dat geldt voor iedereen... Pas als je ouder wordt begint de weg je van hun mening, denkbeelden los te maken...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:46 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Tuurlijk is de invloed groot. Anders was hij sowieso nooit moslim geweest he.
Klopt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:46 schreef iFok. het volgende:
[..]
Die jongen zal gewoon zijn eigen weg gaan.
Hihaho. Zo is hij opgevoed en groot gebracht. Dus? Hij kan best andere denkbeelden erop nahouden. Dat heb ik immers ook. Valt prima te combineren met elkaar.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:46 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Fixed.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat geldt voor bijna iedereen... Pas als je ouder wordt stappen durft te zetten om je eigen denken te veranderen begint de weg je van hun mening, denkbeelden los te maken...
Dat nooit. Sowieso binnen twee jaar dat het uit is. Kan ik zien in mijn glazen bolletje.quote:
Maakt de invloed niet minder. Je hebt strenge families, minder strenge families en chille families. Hij zit nou net bij de eerste. Maar is niet aan de orde want hij wil sowieso gewoon eigen soort.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihaho. Zo is hij opgevoed en groot gebracht. Dus? Hij kan best andere denkbeelden erop nahouden. Dat heb ik immers ook. Valt prima te combineren met elkaar.
Dan is er iets mis met jouw leesvaardighedenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:51 schreef iFok. het volgende:
Toch grappig om te lezen hoe er gedacht wordt over allochtonen (in een relatie). Als je dit topic leest zou je denken dat het onmogelijk is.
Hm, zal wel. Jij kent hem beter.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:51 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Maakt de invloed niet minder. Je hebt strenge families, minder strenge families en chille families. Hij zit nou net bij de eerste. Maar is niet aan de orde want hij wil sowieso gewoon eigen soort.
Dat zou best kunnen kloppen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:52 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Dan is er iets mis met jouw leesvaardigheden
Vind het juist enorm meevallenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:51 schreef iFok. het volgende:
Toch grappig om te lezen hoe er gedacht wordt over allochtonen (in een relatie). Als je dit topic leest zou je denken dat het onmogelijk is.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:46 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Jazeker, ik weet waar ik over praat.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hm, zal wel. Jij kent hem beter.
Je leest iets wat weg heeft van allochtonen aversie en vertaald dat in complete allochtonen haat.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:51 schreef iFok. het volgende:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:55 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Jazeker, ik weet waar ik over praat.
Ik heb een neef die is getrouwd met een Nederlandse. En een andere woont nu samen met een Nederlandse.![]()
Het ken allemaal gewooon.
Dan zal ik het allemaal te negatief lezen.quote:
Zolang een geloof niet in de weg zit is een relatie heel goed mogelijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je leest iets wat weg heeft van allochtonen aversie en vertaald dat in complete allochtonen haat.
Hoe simpel ben je.
Waar lees jij dat ?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:51 schreef iFok. het volgende:
Ja dat denk ik ook wel eens hier.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ?
En sowieso Fok!ik durf te wedden dat de helft van de users nog nooit een Turk heeft gezien in zijn/haar leven
![]()
Nee, de shoarma-boer die je tijdens het uitgaan tegenkwam terwijl je dronken was, telt niet.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ?
En sowieso Fok!ik durf te wedden dat de helft van de users nog nooit een Turk heeft gezien in zijn/haar leven
![]()
Nee, de shoarma-boer die je tijdens het uitgaan tegenkwam terwijl je dronken was, telt niet.
Maak dan gelijk wat voor mij.quote:
Dus mag ze het niet?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Shoarma is niet Turks...
Doner wel..
Dan nog mis je de shoarma, wakkere.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:09 schreef iFok. het volgende:
[..]
Gewoon een broodje Doner Kebab. Mix van allebei.
Want jouw post was niet vooringenomen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
We hebben een winnaar in het maken van kromme vergelijkingen.
Ja, maak het nog lekkerder zeg.quote:
Nee. Shoarma is niet Turks, Doner wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:11 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Want jouw post was niet vooringenomen?
Doner Kebab Shoarma dan maar.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dan nog mis je de shoarma, wakkere.
WTF doet dat ertoe?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Shoarma is niet Turks, Doner wel.
als je maar kunt kokenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Shoarma is niet Turks...
Doner wel..
Lekker.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:13 schreef Zucht93 het volgende:
Ok, ik voorzie een match: 3-voud en Ambipur. Iedere avond discussies over moslims, eindigt in een spetterende ruzie gevolgd door goedmaak + haatseks.
Goedmaakseks is het beste ever. Ik zeg deal.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:13 schreef Zucht93 het volgende:
Ok, ik voorzie een match: 3-voud en Ambipur. Iedere avond discussies over moslims, eindigt in een spetterende ruzie gevolgd door goedmaak + haatseks.
Je draait er omheen. Geef eens antwoord.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
WTF doe jouw opmerking er dan aan toe?
wat eten we?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kan ik. Goed ook. Daar ben ik vrouw voor.
Blufkikker.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Stoer.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vraag het Life2.0 over een week.
En nu stil jij.
Ik weet het niet, mijn post sloeg vast nergens op. Jij ben almachtig en weet alles. Heil 3-voud.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Stoer.
Nu dat antwoord nog op die vorige vraag...
Dolma?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sws. Daar zijn we Turken voor.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat krijg je met Turken he, die ontsporen blijkbaar sneller dan de rest.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat krijg je met Turken he, die ontsporen blijkbaar sneller dan de rest.
Nah ik pasquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als jij lekker bent, wil ik wel voor je neuken.
Stop, nee ! Die kant wil je nu echt niet op. Daar zit niemand op te wachtenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:35 schreef FAUSTINO het volgende:
Vind Koerdische jongens wel knap eigenlijk
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:35 schreef FAUSTINO het volgende:
Welke Koerden? die uit Irak? TR? De semi-Koerden uit het Oosten zijn neukbaar, de rest NIET. Ik herhaal: NIET.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:35 schreef FAUSTINO het volgende:
Irakese knulletjes zijn altijd doablequote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Welke Koerden? die uit Irak? TR? De semi-Koerden uit het Oosten zijn neukbaar, de rest NIET. Ik herhaal: NIET.
Nee, jij hebt weinig eisen, dat is heel wat andersquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:42 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Irakese knulletjes zijn altijd doable
Zolang het geen witje is vind ik het meer dan prima.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, jij hebt weinig eisen, dat is heel wat anders
Jij sletquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:44 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Zolang het geen witje is vind ik het meer dan prima.
Zo te lezen heb jij helemaal geen eisen. Godsjezusquote:
Niet waar, neuk nooit buiten de deur en heb helemaal niet zoveel relaties gehad. Maar nee een roomwitte Hollander moet ik niet.quote:
Eisenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zo te lezen heb jij helemaal geen eisen. Godsjezus
Wel eens geprobeerd? Probeer het eens met 3-voud zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:46 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Niet waar, neuk nooit buiten de deur en heb helemaal niet zoveel relaties gehad. Maar nee een roomwitte Hollander moet ik niet.
Vies!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
EisenIk pak wat ik pakken kan! Laat geen enkele kans op een orgasme onbenut.
Dat hij dan maar een papieren zak meebrengt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:47 schreef iFok. het volgende:
[..]
Wel eens geprobeerd? Probeer het eens met 3-voud zou ik zeggen.
Ah schei toch uit zeg. Jij mag helemaal niks van je oudersquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
EisenIk pak wat ik pakken kan! Laat geen enkele kans op een orgasme onbenut.
2de x: ik ben je moeder nieeeeet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:49 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ah schei toch uit zeg. Jij mag helemaal niks van je oudersBeetje grote bek op het internet. In het echt helemaal ingepakt in je hoofddoekje.
Nu wel, val normaal op mannen maar aangezien je best een grote mond hebt past er ook genoeg in. Bij deze wil ik je wel even de mond snoerenquote:
Kom maar op, schatje.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:51 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Nu wel, val normaal op mannen maar aangezien je best een grote mond hebt past er ook genoeg in. Bij deze wil ik je wel even de mond snoeren
Ik zou oppassen hoor. Haar bovenlip is gevaarlijk!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:51 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Nu wel, val normaal op mannen maar aangezien je best een grote mond hebt past er ook genoeg in. Bij deze wil ik je wel even de mond snoeren
Ben je schatje niet. Zo noemt jou moeder mij een schatjequote:
Fixed!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:53 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ben je schatje niet. Zo noemt jouW moeder mij een schatje
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:49 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ah schei toch uit zeg. Jij mag helemaal niks van je oudersBeetje grote bek op het internet. In het echt helemaal ingepakt in je hoofddoekje.
Liefst open en ogen dichtquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:53 schreef Ambipur het volgende:
Mannen zijn overal hetzelfde.... Liefst een vrouw, dat haar bek houdt
Vanavond mag zij weer erop. Misschien krijg je volgend jaar wel een broertje erbij. Kan ik die over 16 jaar ook uitwonenquote:
Amen..... Hou van kindjes.....quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:55 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Liefst open en ogen dicht
[..]
Vanavond mag zij weer erop. Misschien krijg je volgend jaar wel een broertje erbij. Kan ik die over 16 jaar ook uitwonen
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:49 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Beetje offtopic. Beetje maar.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:55 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Liefst open en ogen dicht
[..]
Vanavond mag zij weer erop. Misschien krijg je volgend jaar wel een broertje erbij. Kan ik die over 16 jaar ook uitwonen
Denk dat je er niet ver naast zit.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:49 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik weet aardig wat meer.quote:
Precies.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:59 schreef Smack10 het volgende:
ik zou geen relatie aangaan, wel even neuken
Kan niet. Wij doen niet aan seks voor het huwelijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:59 schreef Smack10 het volgende:
ik zou geen relatie aangaan, wel even neuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |