Waarschijnlijk is het zo'n boy die in de Wajong zit en de hele dag aan het blowen is.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:28 schreef JRRY het volgende:
Als het een goeie kerel is die alles mooi op orde heeft, spontaan leuk en lief en mooi en knap etc. is zie ik het probleem niet, je ouders bepalen dat niet meer voor je als je 18 bent.
Probleem komt me bekend voor. Geeft niet TS, parents just don't understand.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:24 schreef britneycheers het volgende:
goede avond
sinds kort heb ik een relatie met een jongen van afrikaanse afkomst. helaas keuren mijn ouders dit niet goed alleen omdat hij afrikaans is en een andere cultuur heeft. ik ben 18 jaar en ik vind dat ik nu toch wel oud genoeg bent om mijn eigen keuzes te maken.
voor mijn ouders geld "mijn huis mijn regels" .
mijn vader heeft gedreigd mij uit huis te gooien als ik de relatie niet verbreek. dit gaat natuurlijk niet makkelijke in de liefde.
hoe zal ik dit aanpakken?
Je kunt nooit een leuke succesvolle relatie met iemand opbouwen als je niet op diegene valt. Dus wat als zij op zwart/bruin valt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:26 schreef LXIV het volgende:
Je moet zelf diep in je hart kijken wat je wil later. Wil je over twee jaar alleen en met een koffiebruin kindje op een bijstandsflatje zitten, of wil je over 10 jaar een leuke relatie met een succesvolle Nederlandse man?
Je ouders hebben het beste met je voor, ga daar maar van uit. Of zoek eens wat leuke stukjes over vrouwen met Afrikaanse mannen op het internet.
& Wat voor milieu komt hij uit, hoe was hij in zijn schoolpuberperiode, heeft ie toen wel goed opgeleten op schoolquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:29 schreef Vice. het volgende:
Waar is hij geboren? Studeert/ werkt hij?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:28 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het zo'n boy die in de Wajong zit en de hele dag aan het blowen is.
hij is in somalie geboren. maar op zijn 5e geadopteerd. ja hij studeerd aan de uni in utrecht geneeskunde. hij is 24 jaar.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:29 schreef Vice. het volgende:
Waar is hij geboren? Studeert/ werkt hij?
dit ja. ik val als nederlandse nou eenmaal op donkere typesquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je kunt nooit een leuke succesvolle relatie met iemand opbouwen als je niet op diegene valt. Dus wat als zij op zwart/bruin valt.
Dit. Mijn zusjes moeten later ook echt niet met een donkere aankomen zetten. Ik snap je ouders welquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:26 schreef LXIV het volgende:
Je moet zelf diep in je hart kijken wat je wil later. Wil je over twee jaar alleen en met een koffiebruin kindje op een bijstandsflatje zitten, of wil je over 10 jaar een leuke relatie met een succesvolle Nederlandse man?
Je ouders hebben het beste met je voor, ga daar maar van uit. Of zoek eens wat leuke stukjes over vrouwen met Afrikaanse mannen op het internet.
ja klopt je hebt wel gelijk. uit huis gaan is voor mij geen optie ik heb teveel bekostigheden en ben nog bezig met me opleiden. samen wonen met mijn vriend vind ik nog geen optie we hebben pas 1 maand ietsquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:34 schreef error_404 het volgende:
Waar hij vandaan komt is natuurlijk niet van belang. Waar hij nu staat en wat zijn toekomstplannen zijn, wel.
Uiteindelijk is het jouw leven en wil jij gelukkig worden. Met de manier waarop jij dat doet, hebben je ouders feitelijk niets te maken. Ik ben wel benieuwd naar hoe serieus jullie relatie is.
'Strategisch' kan de relatie met je ouders wel van belang zijn. Direct uit huis gaan, zoals werd voorgesteld, heeft een aantal nadelen. Naast het feit dat kosten fors hoger worden, gaat je relatie met je ouders helemaal naar de knoppen.
Ik zou proberen hen toch te overtuigen dat het een goede jongen is. Maar jouw geluk moet wel het uitgangspunt zijn,
ja uit huis gaan is een moeilijke stap ik ben nog veel te veel afhankelijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:38 schreef eleusis het volgende:
Lekker uit huis gaan dan maar. Samenwonen zou ik nog even niet doen, wacht daar nog ff mee.
Of opgelet op school.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
& Wat voor milieu komt hij uit, hoe was hij in zijn schoolpuberperiode, heeft ie toen wel goed opgeleten op school
studeerdquote:
Dat is je ook maar wijsgemaakt op de televisie.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:35 schreef britneycheers het volgende:
[..]
dit ja. ik val als nederlandse nou eenmaal op donkere types
Met die kennis zou ik inderdaad naar je ouders luisteren.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:35 schreef britneycheers het volgende:
[..]
dit ja. ik val als nederlandse nou eenmaal op donkere types
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |