Ik niet, ik zie de PERSOON, maar ik zal wel gek zijn ofzoquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:37 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Toch in alle eerlijkheid kijk ik wel in welke cultuur iemand is opgevoed. Maar uit welk land de persoon komt maakt mij niet zoveel uit.
Dit idd.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik niet, ik zie de PERSOON, maar ik zal wel gek zijn ofzo
Oh de persoon ook wel alleen... Laten we het zo zeggen een gewoon persoon houd het niet lang uit met mijquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik niet, ik zie de PERSOON, maar ik zal wel gek zijn ofzo
Ach, dat weet je niet.. Zat "beschadigde"personen die een heel fijn liefdesleven hebben hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:41 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Oh de persoon ook wel alleen... Laten we het zo zeggen een gewoon persoon houd het niet lang uit met mij
Man, zanik eens niet zo dom.. En waarom val je iemand frontaal aan??quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:41 schreef DeParo het volgende:
Ambipur niet die kijkt eerst of iemand van een bepaalde afkomst is maar waarschijnlijk huwt ze een Turk puur vanwege haar bekrompenheid.
Waarom ben jij paranoïde?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Man, zanik eens niet zo dom.. En waarom val je iemand frontaal aan??
Cultuur zei ik.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach, dat weet je niet.. Zat "beschadigde"personen die een heel fijn liefdesleven hebben hoor
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:41 schreef DeParo het volgende:
Ambipur niet die kijkt eerst of iemand van een bepaalde afkomst is maar waarschijnlijk huwt ze een Turk puur vanwege haar bekrompenheid.
Ik ben paranoïde? Leg eens uit?quote:
Ja, en ik had het ff over iets andersquote:
Gefeliciteerd, ik ken jouw verleden wel op POL, maar dat is misschien beter om in POL te houden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben paranoïde? Leg eens uit?
En niet gaan zaniken over Joden, ik heb familie in Israel..
Leg mij eens uit waarom het zo raar is als iemand zich geen Nederlander voelt? Ik ben in Nederland opgegroeid, maar ik zal me nooit een Nederlander voelen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:37 schreef DeParo het volgende:
[..]
Mondje dicht houden dan.
[..]
Geef eens antwoord, laat eens weten, waarom voel je je geen Nederlander?
Zo moeilijk is het voor je om dat uit te leggen!
Dat beweer je inderdaad.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Quote eens waar ik zeg dat ik naar iemands afkomst kijk? Doe ik nml niet.
Niet meer reageren, hij gaat door tot hij er dood bij neervalt..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Quote eens waar ik zeg dat ik naar iemands afkomst kijk? Doe ik nml niet.
Hij wil me!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Man, zanik eens niet zo dom.. En waarom val je iemand frontaal aan??
Wat voel je je dan wel momenteel of?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:45 schreef iFok. het volgende:
[..]
Leg mij eens uit waarom het zo raar is als iemand zich geen Nederlander voelt? Ik ben in Nederland opgegroeid, maar ik zal me nooit een Nederlander voelen.
Wel ontopic blijvenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en ik had het ff over iets anders
Same.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:45 schreef iFok. het volgende:
[..]
Leg mij eens uit waarom het zo raar is als iemand zich geen Nederlander voelt? Ik ben in Nederland opgegroeid, maar ik zal me nooit een Nederlander voelen.
Joh, als je me wil zwartmaken doe je dat toch? Maar je komt er echt niet slimmer of sterker door over hoor...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ik ken jouw verleden wel op POL, maar dat is misschien beter om in POL te houden.
Dat maakt nu even niet uit. Ik vroeg je watquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wat voel je je dan wel momenteel of?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |