SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
quote:weddenschapquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
jij kan slapen als je honger hebt?![]()
![]()
Ik ben in staat om een auto te regelen om je te redden!!quote:
Seriously!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Meer uitleg aubquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben in staat om een auto te regelen om je te redden!!
Seriously!![]()
![]()
Ik wil ook weten!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Seriously!![]()
dito?quote:So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
als dat geen echte liefde isquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Seriously!![]()
![]()
gezond.. Chocola is gezond. Chocola is groente.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een maand lang gezond eten en niet drinken
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gezond.. Chocola is gezond. Chocola is groente.![]()
![]()
liefde.. Mooie sprookjesquote:
Noem het wat je wiltquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Lijkt mij niet verstandig om te stoppen met drinkenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een maand lang gezond eten en niet drinken
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
ik heb het over alcoholquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lijkt mij niet verstandig om te stoppen met drinken![]()
![]()
mogguhquote:
Vechten op het pleintje
[b]AirwiN schreef [/b]
nee 1 maand alcoholverbodquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Een glaasje rode wijn per dag is gezond![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:38 schreef Typisch het volgende:
wtf die tinychat, liggen er 2 in bed met elkaar en de rest zit te FOK!'en?![]()
![]()
Iedereen heeft het altijd over tinychat, maar nooit eens van iemand een link gekregen
http://tinychat.com/JNGscquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:40 schreef Spezza19 het volgende:
Iedereen heeft het altijd over tinychat, maar nooit eens van iemand een link gekregen![]()
In de flat hiernaast is een feestje met teveel zuid-afrikanen, nu vechten op het pleintjequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Een meet kan leuk zijnquote:
Als huppel en ik er zijn
Ja tegenvaller gaat dat wordenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar is de eigenaar van de skihut niet blij mee![]()
![]()
Waar is die TC?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
ach, hoe spannend kan het zijn als ik er ook niet ben?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:40 schreef Spezza19 het volgende:
Iedereen heeft het altijd over tinychat, maar nooit eens van iemand een link gekregen
Cool. Film je hetquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In de flat hiernaast is een feestje met teveel zuid-afrikanen, nu vechten op het pleintje?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hoe ga je dat de 14de doen dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een meet kan leuk zijn
Als huppel en ik er zijn
[..]
Ja tegenvaller gaat dat wordenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, is donker.quote:
Als ze maar wel van mn fiets afblijven
[b]AirwiN schreef [/b]
Niet alleen als jij en Huppel er zijnquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een meet kan leuk zijn
Als huppel en ik er zijn
[..]
Ja tegenvaller gaat dat worden![]()
![]()
Typisch, chocolate-chickquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:38 schreef Typisch het volgende:
wtf die tinychat, liggen er 2 in bed met elkaar en de rest zit te FOK!'en?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een meet kan leuk zijn
Als huppel en ik er zijn![]()
generatiekloof dit dat![]()
iemand anders moet drinkenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe ga je dat de 14de doen dan?
Helaas kan ik mijn record niet verbeteren
Dus we moeten de finale halen, dan ga ik knalluh![]()
![]()
Whut whut.quote:
Is dat een meet met sjoklatsjick?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
whuT?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whut whut.
Is dat een meet met sjoklatsjick?![]()
Ja, die ligt op de bank/bed/whatevquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whut whut.
Is dat een meet met sjoklatsjick?
Wat is er de 14e?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe ga je dat de 14de doen dan?![]()
Als je hulp nodig hebt zeg je het maar ook al is het voor mij gevaarlijk op stadhuispleinquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
iemand anders moet drinken
Dus we moeten de finale halen, dan ga ik knalluh
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whut whut.
Is dat een meet met sjoklatsjick?![]()
Waar ken ik die van?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whut whut.
Is dat een meet met sjoklatsjick?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nu heb ik helemaal medelijden met Vinquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Lol slap excuus zegquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
iemand anders moet drinken
Dus we moeten de finale halen, dan ga ik knalluh
Oh toch wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, die ligt op de bank/bed/whatev![]()
promisionxexposed was vroeger c-c.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
ajax tattoo op je voorhoofd?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt zeg je het maar ook al is het voor mij gevaarlijk op stadhuisplein![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu heb ik helemaal medelijden met Vin![]()
![]()
Whahaha
Ik ga stuk hier
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat, vin is daar?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu heb ik helemaal medelijden met Vin
Ja, huilen staat hem nader dan het lachen geloof ikquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, huilen staat hem nader dan het lachen geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vertel eens wat meer, ik snap er geen neuk van.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Sowieso lijkt mij dat maar awkward zo allemaal onbekende mensen en shit.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2013 00:46:22 ]![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, huilen staat hem nader dan het lachen geloof ikDe volgende x als je onder je steen vandaan komt, doe dat dan met leuke mensen ok?quote:
Zo grappig is het allemaal nietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer, ik snap er geen neuk van.![]()
![]()
Komt goedquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
De volgende x als je onder je steen vandaan komt, doe dat dan met leuke mensen ok?![]()
![]()
Dat zeg ik toch ook niet? Ik vraag alleen om uitleg.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:
serieus?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, die ligt op de bank/bed/whatev
Ik dacht al iets bekends te zienJa ik hoor het volgende weekquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt zeg je het maar ook al is het voor mij gevaarlijk op stadhuisplein![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
De volgende x als je onder je steen vandaan komt, doe dat dan met leuke mensen ok?
[b]AirwiN schreef [/b]
De eerste keer is wat vreemd jaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sowieso lijkt mij dat maar awkward zo allemaal onbekende mensen en shit.![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
serieus?
Ik dacht al iets bekends te zien
[..]
Ja ik hoor het volgende week
Ze is moeilijk te herkennen als ze niet aan 'r telefoon vastgeplakt zit.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
In mijn comfort-zone is het gezellig genoeg, denk ik.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De eerste keer is wat vreemd ja![]()
![]()
Dat vond ik best meevallen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De eerste keer is wat vreemd ja
Al heb ik toen niet met jou gesproken want eng.![]()
Er is een JNG meet gaande.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer, ik snap er geen neuk van.
Duurt heel weekend.
Ze zitten al de hele avond te FOK!ken en Tinychatten. En ze willen nu al naar bed.
Die cc is een uhm chick die nogal berucht was op FOK
[b]AirwiN schreef [/b]
Je quote suggereerde dat je benieuwd was waarom ze in een scheur lag...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet? Ik vraag alleen om uitleg.
Ik heb hier geen zin in nu, ben moe en voel me kut![]()
![]()
Iets in de skihut.quote:
Ik hou van holland wedstrijd ofzoIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is een JNG meet gaande.
Duurt heel weekend.
Ze zitten al de hele avond te FOK!ken en Tinychatten. En ze willen nu al naar bed.
Ik ga zo trouwens ook op bed.
Oh. En wat deed ze?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is een JNG meet gaande.
Duurt heel weekend.
En wat moet je op een meet waar alleen maar geFOK!t wordt?
Neu, gewoon benieuwd waar het over gaat.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je quote suggereerde dat je benieuwd was waarom ze in een scheur lag...
Ik heb hier geen zin in nu, ben moe en voel me kut“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ken haar vooral van haar "gewaagde" foto's uit haar dikke periode.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. En wat deed ze?
En wat moet je op een meet waar alleen maar geFOK!t wordt?
[b]AirwiN schreef [/b]
Owquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja
Ze is moeilijk te herkennen als ze niet aan 'r telefoon vastgeplakt zit.
Waarom gaat ze niet naakt dan? Normaal heeft ze daar toch geen problemen mee?![]()
Ja maar jij zit niet op een meet nuquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat.
Ik ga zo trouwens ook op bed.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat vond ik best meevallen.
Al heb ik toen niet met jou gesproken want eng.![]()
![]()
Was net mijn telefoon aan het updaten naar meest recente Android rom, valt stroom in huis uit. Nu zit ik met een telefoon die niets meer doet.![]()
![]()
En ik maar denken dat ze hele rare dingen heeft gedaan of zoquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ken haar vooral van haar "gewaagde" foto's uit haar dikke periode..
Sterktequote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:51 schreef Ishimaru het volgende:
Was net mijn telefoon aan het updaten naar meest recente Android rom, valt stroom in huis uit. Nu zit ik met een telefoon die niets meer doet.
[ afbeelding ]
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat dacht je van mensen lekker op haar account laten, terwijl ze nog blauw was.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ken haar vooral van haar "gewaagde" foto's uit haar dikke periode.
Oh en die foto's, in KPD, terwijl ze 17 was.
Maar dat is op een maandag toch?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik sta met mijn elftal in de Halve finale van de ''Ik hou van holland skihuteditie''
Dan kom ik je niet aanmoedigen![]()
Ze was toen minderjarig ofzo ook.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze hele rare dingen heeft gedaan of zo.
Dunno, ik vond het niet belangrijk genoeg om te onthouden
[b]AirwiN schreef [/b]
Inderdaad.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow
Waarom gaat ze niet naakt dan? Normaal heeft ze daar toch geen problemen mee?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Daar is ze helemaal berucht om ja.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat dacht je van mensen lekker op haar account laten, terwijl ze nog blauw was.
Oh en die foto's, in KPD, terwijl ze 17 was.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Op een maandag jaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat is op een maandag toch?
Dan kom ik je niet aanmoedigen![]()
![]()
Oh, is zij datquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh en die foto's, in KPD, terwijl ze 17 was..
Waar gaat ie over?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Is dus al 1 reden om niet te kijkenquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Yup, tegenwoordig promisionxexposed.quote:
ah, CC, die staat nog in m'n foboquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh en die foto's, in KPD, terwijl ze 17 was.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Opladen danquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
ahhhhh ik vermoedde laatst al dat het een oude bekende was, ze deed al zo alsof ze me kendequote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Yup, tegenwoordig promisionxexposed.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:
Ik dacht al dat dat een kloon was.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Yup, tegenwoordig promisionxexposed.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Stroom valt ff hier uit en ik mis gelijk de onthulling van een fok!ster uit KPDquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar is ze helemaal berucht om ja.![]()
Details iemand?![]()
Eng wijf.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahhhhh ik vermoedde laatst al dat het een oude bekende was, ze deed al zo alsof ze me kende
Dat is al een jaar geleden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:56 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Stroom valt ff hier uit en ik mis gelijk de onthulling van een fok!ster uit KPD![]()
Details iemand?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ze gaan continu de dader zoeken van een sluipschutter die je aan he begin van de film ziet. En de hoofdpersoon is iemand die ze alleen kunnen vinden als hij het zelf wil. Die film is alleen leuk trouwns als je van actie houdquote:![]()
Wou van de week er naar toe, was ie uitverkocht, ben toen naar Het bombardement gegaan. Was best te pruimenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:57 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ze gaan continu de dader zoeken van een sluipschutter die je aan he begin van de film ziet. En de hoofdpersoon is iemand die ze alleen kunnen vinden als hij het zelf wil. Die film is alleen leuk trouwns als je van actie houd![]()
Dat.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is dus al 1 reden om niet te kijken
Zo'n prodent kop kan ik niet serieus nemen als karakter in wat voor film dan ook.![]()
Nee, die zit er nu in.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben je die echt vergeten?????![]()
Ja.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Heb je toch wel bij je?quote:
Laadt ie daar ook sneller op dan thuis?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja ik had tickets besteldquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:58 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Wou van de week er naar toe, was ie uitverkocht, ben toen naar Het bombardement gegaan. Was best te pruimen![]()
![]()
Je hebt hem erin gestopt?!quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:00 schreef Ishimaru het volgende:
Telefoon is nu bezig met back-up van 19 december terug te zettenLang leve recovery mode & android
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Slapen.
Trustenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, ik ga die film dus ook zeker zienquote:.
Ik ga op bed liggen. Morgen drukke dag
[b]AirwiN schreef [/b]
trustenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga op bed liggen. Morgen drukke dag![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga op bed liggen. Morgen drukke dag![]()
![]()
Ik blijf zo lang mogelijk wakker en verwacht veel updates over de bazenmeet van Vinquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik blijf zo lang mogelijk wakker en verwacht veel updates over de bazenmeet van Vin![]()
![]()
Nopequote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je toch wel bij je?
Laadt ie daar ook sneller op dan thuis?![]()
![]()
Komt goed.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik blijf zo lang mogelijk wakker en verwacht veel updates over de bazenmeet van Vin![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Do tell!!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:06 schreef Ishimaru het volgende:
Net een leuke openingszin bedacht terwijl ik luister naar It will rain van bruno marsIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zou er intrappenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:08 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
There is no religion that can save me, only a night with an angel like you in my bed
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik kan niet slapen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Over slakken?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal ik je een verhaaltje voorlezen?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hehehehe. Ik heb een boekje gekocht over variatie in grootte in de huisjes van de gewone tuinslak.quote:
Maar ik bedoelde dit:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Kunnen ze daar een heel boek over schrijven?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehehe. Ik heb een boekje gekocht over variatie in grootte in de huisjes van de gewone tuinslak.
Maar ik bedoelde dit:
Ik weet niet of ik nu kan kijken, dan zou ik even oortjes moeten zoeken. Anders maak ik de Gitaarman wakker.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Leuk nummer jaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehehe. Ik heb een boekje gekocht over variatie in grootte in de huisjes van de gewone tuinslak.
Maar ik bedoelde dit:![]()
![]()
Is een proefschrift van iemand. Veel grafiekjes enzo.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Kunnen ze daar een heel boek over schrijven?
Ik weet niet of ik nu kan kijken, dan zou ik even oortjes moeten zoeken. Anders maak ik de Gitaarman wakker.
Is ietsje groter dan mijn verslag tot nu toe.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Je doet iets niet goed ....quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En ook niet dronken. Dat was bij SR / O&N anders![]()
logisch jaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet al te best gegeten, dus ook niet zo'n goed plan.![]()
![]()
Grafiekjes zijn saai.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is een proefschrift van iemand. Veel grafiekjes enzo.
Is ietsje groter dan mijn verslag tot nu toe.
Ik probeer al sinds twaalf uur te slapen.quote:
Maar jij zit niet op een meetquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik probeer al sinds twaalf uur te slapen.![]()
![]()
Hoe groot is die meet dan?quote:
WHAHAHA!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En ook niet dronken. Dat was bij SR / O&N andersIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wel gezellig?quote:
Oké, ruk dus.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit op FOK! om 2 uur ' snachts.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Haha met wie meet je?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit op FOK! om 2 uur ' snachts.![]()
Oh, Rockiejj lijkt me wel tof.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Taexon, promisionxexposed, Rockiejj en Roald“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Niet leuk?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Taexon, promisionxexposed, Rockiejj en Roald![]()
Oh ja, ik ging slapen... Even wachten tot m'n frenchy droog is.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ga stuk hier!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is een wel DUhuhquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, maar meets met oudere mensen vind ik om een of andere reden leuker.![]()
Ik help Vin de meet door via whatsapp.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Je dacht toch niet dat ik het meende hè?quote:
Rockiejj heeft het ook naar z'n zin. Zit ook te FOK!en
.
Samzz, ik durf te wedden dat jij het gezelliger had op de tuinstoel bij myra toen dan Vin het nu heeft!
Nuff said?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Psychische ondersteuning.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik help Vin de meet door via whatsapp.![]()
Zo ben ik!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik was allang weggeweest.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:14 schreef Snowbells het volgende:
Als het niet leuk is ga je toch gewoon met of zonder smoesA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Om 2 uur 's nachts?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:14 schreef Snowbells het volgende:
Als het niet leuk is ga je toch gewoon met of zonder smoes![]()
Hij al aan het aftellen tot de eerste treinquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Zorg sowieso dat je hoger ligt dan cc!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:19 schreef Vinniiee het volgende:
Ik denk dat de bank beter slaapt dan het matras.
Dan kan ze niet op je rollen.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zorg sowieso dat je hoger ligt dan cc!
Dan kan ze niet op je rollen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij al aan het aftellen tot de eerste treinaaaaw
![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Bij wie ben je nu dan? En beter haal je door, pak je de trein en ga je in de trein even dutten ofzoquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Tenzij ik de nacht door trek.![]()
![]()
Ik kijk wel even.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bij wie ben je nu dan? En beter haal je door, pak je de trein en ga je in de trein even dutten ofzo![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Slaapeloos.
[ afbeelding ]
Herkenbaar
Echt heel erg dit maar o zo herkenbaarquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Slaapeloos.
[ afbeelding ]
Herkenbaar![]()
![]()
wie?quote:
Daar ben je weer.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Slaapeloos.
[ afbeelding ]
Herkenbaar
het is niet mijn schuld. Ik ben uit mijn stonedheid gebeldquote:
Bummerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het is niet mijn schuld. Ik ben uit mijn stonedheid gebeld![]()
![]()
I feel ya bro.quote:
ja, en nu er weer inkomen vereist draaien..quote:
Kut is dat he.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het is niet mijn schuld. Ik ben uit mijn stonedheid gebeldIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Draaise.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, en nu er weer inkomen vereist draaien..![]()
Dat mag niet meer.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toch niet op onoorbare plekken, hoop ik.
ja. Nu was het iemand van wie ik het wel kan hebben.. Maar dat draaien.. Ik haat hetquote:
ik wil nietquote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik zo'n meisje vind, he.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik zo'n meisje vind, he.
Dragonball Z.Dat is echt fucking lang geleden. Dat heeft mijn jeugd wel opgeleukt.
Daarom, anders had het wel gemogen.quote:Niet zozeer DBZ, maar meer het grappige, nerderige en adremme antwoord.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Dragonball Z.Dat is echt fucking lang geleden. Dat heeft mijn jeugd wel opgeleukt.
![]()
Al was DBZ wel tof.
Ik heb dat nooit wat gevonden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:36 schreef Fera het volgende:
[..]
het is gewoon niet eerlijk dat niemand zulke lekkere jointjes draait als ikquote:
Hebben wij dan toch ergens overeenkomsten?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit wat gevonden.![]()
![]()
Dat verbaast me nou weer helemaal niets.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit wat gevonden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom, anders had het wel gemogen.
[..]
Niet zozeer DBZ, maar meer het grappige, nerderige en adremme antwoord.![]()
Al was DBZ wel tof.
Het ging mij wel om DBZ, goeie herinneringen aan. Ik was het eerste meisje in mijn klas dat het volgde, de rest verklaarde me voor gek. Tot dat ze Trunks ontdekten.
Nog nooit een van jou gerooktquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het is gewoon niet eerlijk dat niemand zulke lekkere jointjes draait als ik.
![]()
Leer het je kat of hondquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het is gewoon niet eerlijk dat niemand zulke lekkere jointjes draait als ik![]()
![]()
oh noes..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hebben wij dan toch ergens overeenkomsten?![]()
Je maakt me bang...
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh noes..![]()
Je maakt me bang...![]()
konijnensoep.. Omnomnom.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat verbaast me nou weer helemaal niets.
Je klinkt als mijn ex.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ging mij wel om DBZ, goeie herinneringen aan. Ik was het eerste meisje in mijn klas dat het volgde, de rest verklaarde me voor gek. Tot dat ze Trunks ontdekten.
Die vond DBZ ook leuk en was ook helemaal weg van Trunks.
beter ook van niet. Dan moet ik daarna weer eerder draaien.quote:
Ik was niet weg van Trunks. Maar dat was de reden waarom ANDERE meisjes naar DBZ keken. Ik volgde het omdat ik het een toffe serie vond.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je klinkt als mijn ex.
Die vond DBZ ook leuk en was ook helemaal weg van Trunks.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Preciesquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mobiel in je hand, verveelde uitdrukking![]()
![]()
katten hebben geen duimen, wordt dus nooitzo strakquote:
Je doet het er gewoon om. Niemand kan zo raar zijn als jij.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
beter ook van niet. Dan moet ik daarna weer eerder draaien.![]()
![]()
voorlopig sowieso nietquote:
koop een aap of adopteer een chineesquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
katten hebben geen duimen, wordt dus nooitzo strak![]()
![]()
het is een gavequote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je doet het er gewoon om. Niemand kan zo raar zijn als jij.
Chinezen hebben kleine pieletjes. En zijn lelijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:42 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
K
koop een aap of adopteer een chinees
Ik heb echt slaap nodig.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was niet weg van Trunks. Maar dat was de reden waarom ANDERE meisjes naar DBZ keken. Ik volgde het omdat ik het een toffe serie vond.
I kfunctioneer niet meer optimaal.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat mocht ik niet kijken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind hem echt geweldig ja.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom, anders had het wel gemogen.
[..]
Niet zozeer DBZ, maar meer het grappige, nerderige en adremme antwoord.![]()
Al was DBZ wel tof.Zulk soort dingen bedenk ik altijd pas uren na het daadwerkelijke moment.
![]()
![]()
huistelefoon en knaakia. En een iemand die toch niet opgeeftquote:
Godquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
2 zijn er aan 't giechelen, een TC/muziek en een weet ik niet, zit bankleuning voorhou vol!
![]()
quote:
knip de kabel door en gooi je neukia in de plee, zelfde effect.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
huistelefoon en knaakia. En een iemand die toch niet opgeeft![]()
![]()
Mensen die haten op konijnen zijn per definitie niet schattig.quote:Ahhh, dan moet ik verder zoeken denk ik.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind hem echt geweldig ja.Zulk soort dingen bedenk ik altijd pas uren na het daadwerkelijke moment.
Mijn moeder keek mee. Omdat ze het zelf ook tof vond.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat mocht ik niet kijken.![]()
[..]
Ik vind hem echt geweldig ja.Zulk soort dingen bedenk ik altijd pas uren na het daadwerkelijke moment.
Ik las neukquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:44 schreef dawg het volgende:
[..]
knip de kabel door en gooi je neukia in de plee, zelfde effect.![]()
![]()
![]()
Als dat een harde eis ben ik bang van wel ja.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhh, dan moet ik verder zoeken denk ik.
Af en toe heb ik wel zulke momenten, maar niet altijd.![]()
wequote:
Zo even urineren, handen wassen, jointje draaien, tanden poetsen, mondspoeling erdoorheen, lampen en tv uitmaken, naar mn slaapkamer wandelen, teruglopen voor wat te drinken, in mn bed gaan zitten,ipad aan de lader leggen en mn joint aansteken. Wat een werk in het vooruitzicht weer..
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn moeder keek mee. Omdat ze het zelf ook tof vond.Tof!
![]()
maar.. Maar.. Ik wilde m wel spreken..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:44 schreef dawg het volgende:
[..]
knip de kabel door en gooi je neukia in de plee, zelfde effect.
Wie zegt dat je moet neuken met de chinees? Maak van het adoptiekind een slaaf die het huishouden doet en nog eens kan draaienquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Chinezen hebben kleine pieletjes. En zijn lelijk.![]()
Zwaar levenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
we
Zo even urineren, handen wassen, jointje draaien, tanden poetsen, mondspoeling erdoorheen, lampen en tv uitmaken, naar mn slaapkamer wandelen, teruglopen voor wat te drinken, in mn bed gaan zitten,ipad aan de lader leggen en mn joint aansteken. Wat een werk in het vooruitzicht weer..![]()
![]()
first world problemsquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
we
Zo even urineren, handen wassen, jointje draaien, tanden poetsen, mondspoeling erdoorheen, lampen en tv uitmaken, naar mn slaapkamer wandelen, teruglopen voor wat te drinken, in mn bed gaan zitten,ipad aan de lader leggen en mn joint aansteken. Wat een werk in het vooruitzicht weer..![]()
![]()
Ik ken je niet, maar ik mag je wel.quote:Ik kan geen eens flauwe grappen meer bedenken over harde eisen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Als dat een harde eis ben ik bang van wel ja.
Af en toe heb ik wel zulke momenten, maar niet altijd.
ik moet er toch naar kijkenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:46 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Wie zegt dat je moet neuken met de chinees? Maak van het adoptiekind een slaaf die het huishouden doet en nog eens kan draaien
Ik neuk ook niet met mn schemerlampen, maar ook die moeten er goed uitzien
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan geen eens flauwe grappen meer bedenken over harde eisen.![]()
![]()
![]()
Beetje uitgemolken ondertussen, of niet?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken je niet, maar ik mag je wel.
[..]
Ik kan geen eens flauwe grappen meer bedenken over harde eisen.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
oh. dan stel je je aan. nou huphup, ga draaien!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar.. Maar.. Ik wilde m wel spreken..![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken je niet, maar ik mag je wel.
[..]
Ik kan geen eens flauwe grappen meer bedenken over harde eisen.haha mooi! Moet je me maar leren kennen he.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: