SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
quote:weddenschapquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
jij kan slapen als je honger hebt?![]()
![]()
Ik ben in staat om een auto te regelen om je te redden!!quote:
Seriously!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Meer uitleg aubquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben in staat om een auto te regelen om je te redden!!
Seriously!![]()
![]()
Ik wil ook weten!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Seriously!![]()
dito?quote:So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
als dat geen echte liefde isquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Seriously!![]()
![]()
gezond.. Chocola is gezond. Chocola is groente.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een maand lang gezond eten en niet drinken
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gezond.. Chocola is gezond. Chocola is groente.![]()
![]()
liefde.. Mooie sprookjesquote:
Noem het wat je wiltquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Lijkt mij niet verstandig om te stoppen met drinkenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een maand lang gezond eten en niet drinken
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
ik heb het over alcoholquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lijkt mij niet verstandig om te stoppen met drinken![]()
![]()
mogguhquote:
Vechten op het pleintje
[b]AirwiN schreef [/b]
nee 1 maand alcoholverbodquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Een glaasje rode wijn per dag is gezond![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:38 schreef Typisch het volgende:
wtf die tinychat, liggen er 2 in bed met elkaar en de rest zit te FOK!'en?![]()
![]()
Iedereen heeft het altijd over tinychat, maar nooit eens van iemand een link gekregen
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
http://tinychat.com/JNGscquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:40 schreef Spezza19 het volgende:
Iedereen heeft het altijd over tinychat, maar nooit eens van iemand een link gekregen![]()
In de flat hiernaast is een feestje met teveel zuid-afrikanen, nu vechten op het pleintjequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Een meet kan leuk zijnquote:
Als huppel en ik er zijn
Ja tegenvaller gaat dat wordenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar is de eigenaar van de skihut niet blij mee![]()
![]()
Waar is die TC?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
ach, hoe spannend kan het zijn als ik er ook niet ben?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:40 schreef Spezza19 het volgende:
Iedereen heeft het altijd over tinychat, maar nooit eens van iemand een link gekregen
Cool. Film je hetquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In de flat hiernaast is een feestje met teveel zuid-afrikanen, nu vechten op het pleintje?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hoe ga je dat de 14de doen dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een meet kan leuk zijn
Als huppel en ik er zijn
[..]
Ja tegenvaller gaat dat wordenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, is donker.quote:
Als ze maar wel van mn fiets afblijven
[b]AirwiN schreef [/b]
Niet alleen als jij en Huppel er zijnquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een meet kan leuk zijn
Als huppel en ik er zijn
[..]
Ja tegenvaller gaat dat worden![]()
![]()
Typisch, chocolate-chickquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:38 schreef Typisch het volgende:
wtf die tinychat, liggen er 2 in bed met elkaar en de rest zit te FOK!'en?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een meet kan leuk zijn
Als huppel en ik er zijn![]()
generatiekloof dit dat![]()
iemand anders moet drinkenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe ga je dat de 14de doen dan?
Helaas kan ik mijn record niet verbeteren
Dus we moeten de finale halen, dan ga ik knalluh![]()
![]()
Whut whut.quote:
Is dat een meet met sjoklatsjick?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
whuT?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whut whut.
Is dat een meet met sjoklatsjick?![]()
Ja, die ligt op de bank/bed/whatevquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whut whut.
Is dat een meet met sjoklatsjick?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Wat is er de 14e?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe ga je dat de 14de doen dan?![]()
Als je hulp nodig hebt zeg je het maar ook al is het voor mij gevaarlijk op stadhuispleinquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
iemand anders moet drinken
Helaas kan ik mijn record niet verbeteren
Dus we moeten de finale halen, dan ga ik knalluh
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whut whut.
Is dat een meet met sjoklatsjick?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: