SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
quote:weddenschapquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
jij kan slapen als je honger hebt?![]()
![]()
Ik ben in staat om een auto te regelen om je te redden!!quote:
Seriously!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Meer uitleg aubquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben in staat om een auto te regelen om je te redden!!
Seriously!![]()
![]()
Ik wil ook weten!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Seriously!![]()
dito?quote:So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
als dat geen echte liefde isquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Seriously!![]()
![]()
gezond.. Chocola is gezond. Chocola is groente.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een maand lang gezond eten en niet drinken
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gezond.. Chocola is gezond. Chocola is groente.![]()
![]()
liefde.. Mooie sprookjesquote:
Noem het wat je wiltquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Lijkt mij niet verstandig om te stoppen met drinkenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een maand lang gezond eten en niet drinken
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
ik heb het over alcoholquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lijkt mij niet verstandig om te stoppen met drinken![]()
![]()
mogguhquote:
Vechten op het pleintje
[b]AirwiN schreef [/b]
nee 1 maand alcoholverbodquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Een glaasje rode wijn per dag is gezond![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:38 schreef Typisch het volgende:
wtf die tinychat, liggen er 2 in bed met elkaar en de rest zit te FOK!'en?![]()
![]()
Iedereen heeft het altijd over tinychat, maar nooit eens van iemand een link gekregen
http://tinychat.com/JNGscquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:40 schreef Spezza19 het volgende:
Iedereen heeft het altijd over tinychat, maar nooit eens van iemand een link gekregen![]()
In de flat hiernaast is een feestje met teveel zuid-afrikanen, nu vechten op het pleintjequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Een meet kan leuk zijnquote:
Als huppel en ik er zijn
Ja tegenvaller gaat dat wordenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar is de eigenaar van de skihut niet blij mee![]()
![]()
Waar is die TC?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
ach, hoe spannend kan het zijn als ik er ook niet ben?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:40 schreef Spezza19 het volgende:
Iedereen heeft het altijd over tinychat, maar nooit eens van iemand een link gekregen
Cool. Film je hetquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In de flat hiernaast is een feestje met teveel zuid-afrikanen, nu vechten op het pleintje?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hoe ga je dat de 14de doen dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een meet kan leuk zijn
Als huppel en ik er zijn
[..]
Ja tegenvaller gaat dat wordenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, is donker.quote:
Als ze maar wel van mn fiets afblijven
[b]AirwiN schreef [/b]
Niet alleen als jij en Huppel er zijnquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een meet kan leuk zijn
Als huppel en ik er zijn
[..]
Ja tegenvaller gaat dat worden![]()
![]()
Typisch, chocolate-chickquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:38 schreef Typisch het volgende:
wtf die tinychat, liggen er 2 in bed met elkaar en de rest zit te FOK!'en?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een meet kan leuk zijn
Als huppel en ik er zijn![]()
generatiekloof dit dat![]()
iemand anders moet drinkenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe ga je dat de 14de doen dan?
Helaas kan ik mijn record niet verbeteren
Dus we moeten de finale halen, dan ga ik knalluh![]()
![]()
Whut whut.quote:
Is dat een meet met sjoklatsjick?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
whuT?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whut whut.
Is dat een meet met sjoklatsjick?![]()
Ja, die ligt op de bank/bed/whatevquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whut whut.
Is dat een meet met sjoklatsjick?
Wat is er de 14e?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe ga je dat de 14de doen dan?![]()
Als je hulp nodig hebt zeg je het maar ook al is het voor mij gevaarlijk op stadhuispleinquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
iemand anders moet drinken
Dus we moeten de finale halen, dan ga ik knalluh
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whut whut.
Is dat een meet met sjoklatsjick?![]()
Waar ken ik die van?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whut whut.
Is dat een meet met sjoklatsjick?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nu heb ik helemaal medelijden met Vinquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Lol slap excuus zegquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
iemand anders moet drinken
Dus we moeten de finale halen, dan ga ik knalluh
Oh toch wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, die ligt op de bank/bed/whatev![]()
promisionxexposed was vroeger c-c.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
ajax tattoo op je voorhoofd?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt zeg je het maar ook al is het voor mij gevaarlijk op stadhuisplein![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu heb ik helemaal medelijden met Vin![]()
![]()
Whahaha
Ik ga stuk hier
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat, vin is daar?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu heb ik helemaal medelijden met Vin
Ja, huilen staat hem nader dan het lachen geloof ikquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, huilen staat hem nader dan het lachen geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vertel eens wat meer, ik snap er geen neuk van.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Sowieso lijkt mij dat maar awkward zo allemaal onbekende mensen en shit.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2013 00:46:22 ]![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, huilen staat hem nader dan het lachen geloof ikDe volgende x als je onder je steen vandaan komt, doe dat dan met leuke mensen ok?quote:
Zo grappig is het allemaal nietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer, ik snap er geen neuk van.![]()
![]()
Komt goedquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
De volgende x als je onder je steen vandaan komt, doe dat dan met leuke mensen ok?![]()
![]()
Dat zeg ik toch ook niet? Ik vraag alleen om uitleg.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:
serieus?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, die ligt op de bank/bed/whatev
Ik dacht al iets bekends te zienJa ik hoor het volgende weekquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt zeg je het maar ook al is het voor mij gevaarlijk op stadhuisplein![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
De volgende x als je onder je steen vandaan komt, doe dat dan met leuke mensen ok?
[b]AirwiN schreef [/b]
De eerste keer is wat vreemd jaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sowieso lijkt mij dat maar awkward zo allemaal onbekende mensen en shit.![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
serieus?
Ik dacht al iets bekends te zien
[..]
Ja ik hoor het volgende week
Ze is moeilijk te herkennen als ze niet aan 'r telefoon vastgeplakt zit.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
In mijn comfort-zone is het gezellig genoeg, denk ik.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De eerste keer is wat vreemd ja![]()
![]()
Dat vond ik best meevallen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De eerste keer is wat vreemd ja
Al heb ik toen niet met jou gesproken want eng.![]()
Er is een JNG meet gaande.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer, ik snap er geen neuk van.
Duurt heel weekend.
Ze zitten al de hele avond te FOK!ken en Tinychatten. En ze willen nu al naar bed.
Die cc is een uhm chick die nogal berucht was op FOK
[b]AirwiN schreef [/b]
Je quote suggereerde dat je benieuwd was waarom ze in een scheur lag...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet? Ik vraag alleen om uitleg.
Ik heb hier geen zin in nu, ben moe en voel me kut![]()
![]()
Iets in de skihut.quote:
Ik hou van holland wedstrijd ofzoIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is een JNG meet gaande.
Duurt heel weekend.
Ze zitten al de hele avond te FOK!ken en Tinychatten. En ze willen nu al naar bed.
Ik ga zo trouwens ook op bed.
Oh. En wat deed ze?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is een JNG meet gaande.
Duurt heel weekend.
En wat moet je op een meet waar alleen maar geFOK!t wordt?
Neu, gewoon benieuwd waar het over gaat.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je quote suggereerde dat je benieuwd was waarom ze in een scheur lag...
Ik heb hier geen zin in nu, ben moe en voel me kut“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ken haar vooral van haar "gewaagde" foto's uit haar dikke periode.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. En wat deed ze?
En wat moet je op een meet waar alleen maar geFOK!t wordt?
[b]AirwiN schreef [/b]
Owquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja
Ze is moeilijk te herkennen als ze niet aan 'r telefoon vastgeplakt zit.
Waarom gaat ze niet naakt dan? Normaal heeft ze daar toch geen problemen mee?![]()
Ja maar jij zit niet op een meet nuquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat.
Ik ga zo trouwens ook op bed.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat vond ik best meevallen.
Al heb ik toen niet met jou gesproken want eng.![]()
![]()
Was net mijn telefoon aan het updaten naar meest recente Android rom, valt stroom in huis uit. Nu zit ik met een telefoon die niets meer doet.![]()
![]()
En ik maar denken dat ze hele rare dingen heeft gedaan of zoquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ken haar vooral van haar "gewaagde" foto's uit haar dikke periode..
Sterktequote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:51 schreef Ishimaru het volgende:
Was net mijn telefoon aan het updaten naar meest recente Android rom, valt stroom in huis uit. Nu zit ik met een telefoon die niets meer doet.
[ afbeelding ]
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat dacht je van mensen lekker op haar account laten, terwijl ze nog blauw was.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ken haar vooral van haar "gewaagde" foto's uit haar dikke periode.
Oh en die foto's, in KPD, terwijl ze 17 was.
Maar dat is op een maandag toch?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik sta met mijn elftal in de Halve finale van de ''Ik hou van holland skihuteditie''
Dan kom ik je niet aanmoedigen![]()
Ze was toen minderjarig ofzo ook.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze hele rare dingen heeft gedaan of zo.
Dunno, ik vond het niet belangrijk genoeg om te onthouden
[b]AirwiN schreef [/b]
Inderdaad.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow
Waarom gaat ze niet naakt dan? Normaal heeft ze daar toch geen problemen mee?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Daar is ze helemaal berucht om ja.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat dacht je van mensen lekker op haar account laten, terwijl ze nog blauw was.
Oh en die foto's, in KPD, terwijl ze 17 was.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Op een maandag jaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat is op een maandag toch?
Dan kom ik je niet aanmoedigen![]()
![]()
Oh, is zij datquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat dacht je van mensen lekker op haar account laten, terwijl ze nog blauw was.
Oh en die foto's, in KPD, terwijl ze 17 was..
Waar gaat ie over?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: