alles goed met je?quote:
super meidquote:
Ja, jij laat het afweten als lapo-hunterquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:27 schreef wolfrolf het volgende:
zozo minthy aan het topicopenen geslagen
Ja maar pino wordt dan boos op me en roept dan "Sluit het topic dan niet."quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, jij laat het afweten als lapo-hunter
Dat is juist het minst erg. Het bedenken van een TT is erger, de hoon die je tegemoet ziet als die niet juist is. Zweten, huilbuien, paniekaanvallen, alles!quote:
Ja, dat is ook wel weer zoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja maar pino wordt dan boos op me en roept dan "Sluit het topic dan niet."
idd de Fokkers terleurstellen dat is het ergste wat er is!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is juist het minst erg. Het bedenken van een TT is erger, de hoon die je tegemoet ziet als die niet juist is. Zweten, huilbuien, paniekaanvallen, alles!
oh maar daar ben Ik wel immuun voorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is juist het minst erg. Het bedenken van een TT is erger, de hoon die je tegemoet ziet als die niet juist is. Zweten, huilbuien, paniekaanvallen, alles!
wel een goede grap! Tenminste ik mag hopen dat het een grap is.quote:
Ja, sluit het topic dan nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Bek dicht, of ik kom hem dicht meppen
Jij begrijpt mequote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
idd de Fokkers terleurstellen dat is het ergste wat er is!
Ik inmiddels ook, na een aantal jarenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
oh maar daar ben Ik wel immuun voor
Note sarcasmquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hahaha hilarisch
had ik niet kunnen verzinnen hoor haha
Die kont manquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:33 schreef 3rdRock het volgende:
lekker wijf die Kylie. het liedje zelf is aanstekelijk, maar verder vind ik het niks.
das idd een kek bipsje. heb jij eigenlijk een lekkere kont?quote:
Mijn meisje kan er met grote regelmaat niet vanaf blijvenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das idd een kek bipsje. heb jij eigenlijk een lekkere kont?
pics!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mijn meisje kan er met grote regelmaat niet vanaf blijven
Neen, geen berichten ontvangen van hem. Ze hebben het vast gezelligquote:
Ik google imgsearchte op Hairy assquote:
of hij ligt gekneveld in een kelder....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, geen berichten ontvangen van hem. Ze hebben het vast gezellig
Dank daarvoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik google imgsearchte op Hairy ass
maar dat post ik hier maar niet
Met een fluitje in zijn mondquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of hij ligt gekneveld in een kelder....
wat moet een volwassen man jongen met rietjes?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:36 schreef 3rdRock het volgende:
ik moet eigenlijk eens rietjes kopen. dat drinkt lekkerder dan uit een blikje...
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of hij ligt gekneveld in een kelder....
Jullie onderschatten SCquote:
drinken uit blikjesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
wat moet een volwassen man jongen met rietjes?
een rode bal toch?quote:
onnodige afwasquote:
niet zichtbaar op iPad, maar ik zal m'n laptop eens pakkenquote:
verkapte ik heb allemaal stoere apparaten post!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
niet zichtbaar op iPad, maar ik zal m'n laptop eens pakken
Dat was allesbehalve verkaptquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
verkapte ik heb allemaal stoere apparaten post!
sorryquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
verkapte ik heb allemaal stoere apparaten post!
oh, en zie pulp fictionquote:
Ik zit nu achter m'n 6 jaar oude pc, alles behalve hipsterquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:43 schreef ieniminimuis het volgende:
hipsters met jullie hippe apparatuur.
*vanaf mijn hippe 3 jaar oude laptop*
quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
ik post dit vanaf mijn 4-5maanden oude pc. ik heb geen smartphone, tablet of laptop.
en het woord is analyse
hee, je hebt ook je eigen posts geklaard. handig is datquote:
ik vanaf de bank, maar dat terzijdequote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
ik post dit vanaf mijn 4-5maanden oude pc. ik heb geen smartphone, tablet of laptop.
Lekker boeiend toch ook?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
nee totaal nietquote:
seks, trouwen en komijnekaasquote:
Niet vergissen overigens, want seks met komijnekaas lijkt me nogal pittig...quote:
oh, die posts heb je gemist?quote:
en ik vraag me af of trouwen met komijnekaas legaal is...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet vergissen overigens, want seks met komijnekaas lijkt me nogal pittig...
denk het wel...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:50 schreef 3rdRock het volgende:
Mighty Dub Cats! oftwel Norman Cook toch?
[..]
oh, die posts heb je gemist?
free record shopquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:50 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, moet ik als kerstpakket een v&dcadeaucard of 1 vd Free Rec Shop bestellen?
de rest waar ik uit kan kiezen is rommel die ik niet hoef.
V&D, die hebben ook cd's enzo maar FRS heeft niets wat ze bij V&D ook niet hebbenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:50 schreef 3rdRock het volgende:
nja, is de moeite van het teruglezen ook niet waard hoorquote:
en dat was ook mijn redenatie! hoewel..mijn FRS heeft Big Bang Theory mokken en die heeft VD volgens mij niet...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:51 schreef alors het volgende:
[..]
V&D, die hebben ook cd's enzo maar FRS heeft niets wat ze bij V&D ook niet hebben
Zit er een V&D in Leeuwarden? Zo ja, dan sluit ik me bij alors aanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:50 schreef 3rdRock het volgende:
die zit erquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Zit er een V&D in Leeuwarden? Zo ja, dan sluit ik me bij alors aan
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:53 schreef CEO_rode_kruis het volgende:
Hallo allemaal.
Wat een goed nieuws zeg die fantastische opbrengst van Serious Request. Wij zijn hier bij het Rode Kruis helemaal uit de rode cijfers van 2012 en ik kan een nieuwe Maserati kopen!
Mijn jaar kan niet meer stuk. Tenzij jullie komende editie van Serious Request niet de knip trekken. Want ik wil ook graag een mooi Jacht hebben die ik dan "Cross Red" ga noemen.
Groetjes,
CEO_rode_kruis.
In een pashokje kan veelquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die zit eranders zou ik er niet eens over nadenken
en ik koop er soms een kledingstuk, of anders een boek of game. ja, dat doe ik! en dan ga ik mezelf eens flink verwennen bij de v&d.....of is dat strafbaar in het openbaar?
Zout opquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:53 schreef CEO_rode_kruis het volgende:
Hallo allemaal.
Wat een goed nieuws zeg die fantastische opbrengst van Serious Request. Wij zijn hier bij het Rode Kruis helemaal uit de rode cijfers van 2012 en ik kan een nieuwe Maserati kopen!
Mijn jaar kan niet meer stuk. Tenzij jullie komende editie van Serious Request niet de knip trekken. Want ik wil ook graag een mooi Jacht hebben die ik dan "Cross Red" ga noemen.
Groetjes,
CEO_rode_kruis.
Volgens mij kun je daarmee zelf online ook mee betalenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die zit eranders zou ik er niet eens over nadenken
en ik koop er soms een kledingstuk, of anders een boek of game. ja, dat doe ik! en dan ga ik mezelf eens flink verwennen bij de v&d.....of is dat strafbaar in het openbaar?
al geeft een pashokje bij de gemiddelde vd niet veel privacyquote:
behalve er in gluren...quote:
volgens mij welquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:54 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij kun je daarmee zelf online ook mee betalenMaar helemaal zeker weten doe ik het niet.
Dat dan weer niet...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
al geeft een pashokje bij de gemiddelde vd niet veel privacy
Wut? Welke troll heb je het overquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:55 schreef alors het volgende:
Ja troll zonder succes heeft het ook al in andere topics geprobeerd, maar het wil niet zo lukken
Dan zou het een clone van mij moete zi...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij is het een kloon van bladhark
Ik zie je ervoor aanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan zou het een clone van mij moete zi...
oh fuck
Laat je in die steeg je broek wel eens zakken?¿quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:58 schreef 3rdRock het volgende:
he, wat grappig .een zijsteegje van de straat waar ik woon heeft dezelfde postcode als de straat waar ik woon. weer wat geleerd
nee, claustrofobie. doe ik liever op een pleinquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Laat je in die steeg je broek wel eens zakken?¿
Geen pleinvrees, nee?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, claustrofobie. doe ik liever op een plein
nee hoorquote:
Omdat ze dan het algemene grote-mensen NOS Journaal doorprikken, en overdag hebben ze het eigen NOS op 3.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
wrm doen ze 's avonds altijd het lange vervelende nieuws?
voor jou vind je lekker tochquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Geen idee, maar ik vind deze hele avond eigenlijk verdomd lang durenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
kijk/luister via de webcam. dan heb je de backstage met geouwehoer van Venema en Pietertjequote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
1,5u ook echt...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:02 schreef wolfrolf het volgende:
Krat bier legt treinverkeer R'dam plat
![]()
![]()
![]()
kont dichtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:03 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb een windje gelaten. en die stinkt
stop er een lepeltje snel beton in!quote:
Maar als je dan een keer EkstraWeekend niet kon luisteren, kon je alles op Youtube terugluisteren/kijken.quote:
dat kon zelfs als je wel live had geluisterdquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:05 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Maar als je dan een keer EkstraWeekend niet kon luisteren, kon je alles op Youtube terugluisteren/kijken.
Klopt, daar doet Tammie dan weer niet aan...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:05 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Maar als je dan een keer EkstraWeekend niet kon luisteren, kon je alles op Youtube terugluisteren/kijken.
1 april is wel heel erg vroeg dit jaarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:02 schreef wolfrolf het volgende:
Krat bier legt treinverkeer R'dam plat
![]()
![]()
![]()
quote:
Djeezquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:06 schreef wolfrolf het volgende:
Het kan nog leuker
Rukkende bankrover opgepakt
Fok op zijn best hoor
DIE LUCHT!!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:03 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb een windje gelaten. en die stinkt
gezien in het Funda topicquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:07 schreef 3rdRock het volgende:
is dit hier al voorbijgekomen?
http://www.funda.nl/koop/(...)-hogendorpstraat-22/
ik ook, maar hier minstens zo op haar plekquote:
Claudia de Breijquote:
Nice!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:07 schreef 3rdRock het volgende:
echt heyquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:06 schreef wolfrolf het volgende:
Het kan nog leuker
Rukkende bankrover opgepakt
Fok op zijn best hoor
Ik vind het wel echt heel mooi ingericht, modern maar toch passend bij het huis. Ik zou alleen nooit zo'n kapitaal neerleggen voor zo'n veredeld rijtjeshuis. Daar koop ik liever een boerderijtje van met een lap grondquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:07 schreef 3rdRock het volgende:
Wat is dezenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:53 schreef CEO_rode_kruis het volgende:
Hallo allemaal.
Groetjes,
CEO_rode_kruis.
Hallon rolfjen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja maar pino wordt dan boos op me en roept dan "Sluit het topic dan niet."
Voor dat bedrag kun je een aardig riante stee kopenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het wel echt heel mooi ingericht, modern maar toch passend bij het huis. Ik zou alleen nooit zo'n kapitaal neerleggen voor zo'n veredeld rijtjeshuis. Daar koop ik liever een boerderijtje van met een lap grond
Wat is ermee?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:07 schreef 3rdRock het volgende:
De ultieme natte droom van Veenstraquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:13 schreef MarijeH het volgende:
Stel ereburgers Disneyland na jaar lang dagelijks bezoek
AMSTERDAM - Jeff Reitz en Tonya Mickesh uit het zuiden van Californië zijn in 2012 366 keer in Disneyland geweest. Daarvoor zijn ze tot ereburgers van het pretpark gekroond.
Foto: ANP
Dat schrijft The Point Daily donderdag.
Het stel was aan het begin van het jaar werkloos en dacht dat de tripjes een mooie uitkomst zouden zijn. "Je gaat je snel vervelen", zei Mickesh halverwege het jaar tegen een lokale krant.
Ook toen Reitz in september een baan vond, gingen de bezoeken aan het pretpark door. Omdat het niet altijd goed was te combineren met zijn werk, ging hij dan op een ander tijdstip dan zijn vriendin. In het weekend gingen ze wel altijd samen volgens Time.
Hun jaarkaarten voor het park waren een cadeautje. Het stel mocht volgens de nieuwssite na hun 366e bezoek in een Disneyland Dream Suite overnachten.
http://www.nu.nl/opmerkel(...)agelijks-bezoek.html
de echte Breijstaetequote:
En terecht, dat eeuwige gezeur om steeds hetzelfde wat al heel vaak uitgelegd is. Valt me mee dat 'ie niet begint over 'mensen in Nederland moeten naar de voedselbank'...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:13 schreef ieniminimuis het volgende:
oeh Michiel wordt een beetje boos geloof ik.
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:13 schreef ieniminimuis het volgende:
oeh Michiel wordt een beetje boos geloof ik.
Ik ben nog aardig rustig voor mijn doenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat is het druk hier ik volg het nauwelijks.
de afterSRoplevingquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat is het druk hier ik volg het nauwelijks.
Jij wel ja. Anderen niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben nog aardig rustig voor mijn doen
Daar lijkt het wel op ja. Nu ben ik ook vooral avondploeg en niet zozeer dagploeg.quote:
sorry. M'n vriendin heeft me een avond losgelatenquote:
Dat moet ze ook gewoon niet doenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
sorry. M'n vriendin heeft me een avond losgelaten
hoi! ik ben van de vrijdagavond, de weekendmiddag en de soms-in-de-late-avondploegquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op ja. Nu ben ik ook vooral avondploeg en niet zozeer dagploeg.
ze heeft een date met SilentChaos???quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
sorry. M'n vriendin heeft me een avond losgelaten
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze heeft een date met SilentChaos???
Oja het is natuurlijk vrijdagavondquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:18 schreef 3rdRock het volgende:
Wand Erection![]()
![]()
[..]
hoi! ik ben van de vrijdagavond, de weekendmiddag en de soms-in-de-late-avondploeg
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
alles begint nu wel een beetje op z'n plek te vallen jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
valt mee hoor. de laatste weken ging er zelden meer dan 1 topic doorheen...tis nu druk.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja het is natuurlijk vrijdagavondDan is het altijd beroerd druk hier..
* 3rdRock geeft glas Roosvicee en zegt: komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
alles begint nu wel een beetje op z'n plek te vallen ja
Be afraid... Be very afraid...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
alles begint nu wel een beetje op z'n plek te vallen ja
Vakantie helpt ook meequote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
valt mee hoor. de laatste weken ging er zelden meer dan 1 topic doorheen...tis nu druk.
welke vakantie?quote:
toch jammer dat ie daar niet over begonquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En terecht, dat eeuwige gezeur om steeds hetzelfde wat al heel vaak uitgelegd is. Valt me mee dat 'ie niet begint over 'mensen in Nederland moeten naar de voedselbank'...
die is vast in het gebouw geblevenquote:
Nog steeds niet gezien, er wou niemand mee...quote:
de film Tedquote:
TedDie Beerquote:
Had `m met m`n vriendin gezien, haar keuze btw.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog steeds niet gezien, er wou niemand mee...![]()
Tofquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Had `m met m`n vriendin gezien, haar keuze btw.
Nee, op vrijdag gaat 'ie tussen z'n beide uitzendingen in ergens in Hilversum wat eten met z'n crew... en is dan dus inderdaad altijd op tijd weer terug.quote:
quote:
geef haar aan mij!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:37 schreef Timo20 het volgende:
Katy B in de mix!
[..]Ze kijkt ook heel graag horror films
Huh? Oké, even kijken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pino staat trouwens in de WIDM-special.
hahaquote:
Nee. Een tikje naar de kras-kant, maar wel erg mooiquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:39 schreef Dagoduck het volgende:
Goedenavond mensenNiets mis met deze MH toch?
flauw hoor. heeft ze een zus? kloon?quote:
Kloon weet ik niet, maar geen zusquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
flauw hoor. heeft ze een zus? kloon?
"80 miljoen wil dat kut wijf"quote:
een broer dan? word ik wel homo.quote:
quote:
ik sterf wel eenzaam en verlaten danquote:
Ik zou niet meer reageren als ik jou was, hij gaat door tot aan grootouders en oudtantesquote:
Ik voel een topicmeet bij Sanne Hans aankomen, je kent de hele tekstquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:47 schreef alors het volgende:
en wen die elkehol is ronnin troe or feens, wie order, wie order wan moor bier en den de laf riemeens
wehehehehequote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:47 schreef alors het volgende:
en wen die elkehol is ronnin troe or feens, wie order, wie order wan moor bier en den de laf riemeens
Laat me raden, Miss Montrealquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:47 schreef alors het volgende:
ach, ik vind het ook wel een lekker deuntje en ik brul gezellig mee. maar daarmee houdt het ook wel opquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:48 schreef ieniminimuis het volgende:
ik denk dat ik de enige hier ben die dit wel een leuk nummer vind.
Ik trek hem ook welquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:48 schreef ieniminimuis het volgende:
ik denk dat ik de enige hier ben die dit wel een leuk nummer vind.
pak wat tampons, je vriendin is er toch niet!quote:
Geen idee, maar ik hou wel van wat tempo in de muziek. Anders val ik in slaapquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:50 schreef Qunix het volgende:
Goh, als 2012 the year of summer wordt.....
te laatquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pak wat tampons, je vriendin is er toch niet!
Heerlijk af en toe, al ben ik wel meer van de rockmuziekquote:
dat dus.... en dan zo`n plaatquote:
Het strookt niet echt met elkaar, maar goed. Als het hem steunt?quote:
qua tekst is het wel een gevoelige plaat natuurlijk. Alleen de muziek en de associatie met de film zijn erg vrolijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Het strookt niet echt met elkaar, maar goed. Als het hem steunt?
Kindje van 12 weken oud overleden, vader wilde graag dit nummer aanvragen in EW. Michiel vond het niet de geschikte plek, maar doet het toch. Zoiets.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:55 schreef 3rdRock het volgende:
ik moet eerlijk zeggen dat ik niet het hele verhaal meekreeg, maar erg goed dat Veenstra hier ruimte voor maakt.
Ik heb eigenlijk nog nooit zo goed naar de tekst geluisterd, dat probeer ik ook zoveel mogelijk te voorkomenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
qua tekst is het wel een gevoelige plaat natuurlijk. Alleen de muziek en de associatie met de film zijn erg vrolijk
nja, goed gedaan van Michielquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Kindje van 12 weken oud overleden, vader wilde graag dit nummer aanvragen in EW. Michiel vond het niet de geschikte plek, maar doet het toch. Zoiets.
weet ik, dank je.quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:59 schreef 3rdRock het volgende:
stiekem vind ik die kamerplantenreclame best leuk
Liever de kamerplant dan Dhr. T. de R...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:59 schreef 3rdRock het volgende:
Ik moet ook elke keer lachen, maar dat hangt ook wel samen met mijn niveauquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:59 schreef 3rdRock het volgende:
Preciesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Liever de kamerplant dan Dhr. T. de R...
wie???quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Liever de kamerplant dan Dhr. T. de R...
ik mag mijn mening best ventileren verdorie!quote:
Foodzyquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:04 schreef miieejj het volgende:
welk programmatje gebruikt veenstra , wanneer hij kan zien wat hij eet enzo ??
Gewoon ff naar de toilet gaan, dan hoor je die reclame niet van de media markt, of negerenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wie???
ik heb wel gisteren een ellenlange mediamarktreclame gehoord. niet leuk.
[..]
ik mag mijn mening best ventileren verdorie!
Dat inderdaad. En ik werd er nog boos van ook, ze bieden een TomTom bijna ¤40 goedkoper aan dan dat ik er een paar dagen eerder voor heb betaaldquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:03 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb wel gisteren een ellenlange mediamarktreclame gehoord. niet leuk.
haha, ik ga meestal al bij de tv weg als er reclame is. en zoveel tv kijk ik nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:05 schreef miieejj het volgende:
[..]
Gewoon ff naar de toilet gaan, dan hoor je die reclame niet van de media markt, of negeren
maar als dat bij de mediamarkt was, kun je terug gaan en krijg je het verschil terug!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat inderdaad. En ik werd er nog boos van ook, ze bieden een TomTom bijna ¤40 goedkoper aan dan dat ik er een paar dagen eerder voor heb betaald
maar het programma waar we naar kijken duurt wel mooi een uurquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat inderdaad. En ik werd er nog boos van ook, ze bieden een TomTom bijna ¤40 goedkoper aan dan dat ik er een paar dagen eerder voor heb betaald
Helaas, het was bij een andere zaakquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
maar als dat bij de mediamarkt was, kun je terug gaan en krijg je het verschil terug!
Welke bedoel je?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:06 schreef miieejj het volgende:
[..]
maar het programma waar we naar kijken duurt wel mooi een uur
maar zonder Tom Tom kon je de mediamarkt niet vinden?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Die in Zwolle kan ik slapend vinden, maar daar had ik hem ook niet voor nodigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
maar zonder Tom Tom kon je de mediamarkt niet vinden?
ohoh! dat zeg je toch niet!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
maar zonder Tom Tom kon je de mediamarkt niet vinden?
oh nee, nu kun je eindelijk eens koffie komen drinkenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Die in Zwolle kan ik slapend vinden, maar daar had ik hem ook niet voor nodig
Oh jawel hoor, TM gooit er gewoon uit wat hij wilquote:
Ook daarvoor heb ik hem niet aangeschaft, maar dat is een uitermate leuke bijkomstigheidquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
oh nee, nu kun je eindelijk eens koffie komen drinken
wat doe je dan dan..dan ?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, dat volg ik niet. Ik kijk amper tv
Ik niet. Altijd leuke verhalen op feestjes, verdwalen en/of te laat komen waren standaardquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
ik vind de weg nog steeds zonder tomtom! Ha!
Werken, bezig voor school, allerlei andere dingenquote:
lijkt me niksquote:
Ik ook!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
ik vind de weg nog steeds zonder tomtom! Ha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |