alles goed met je?quote:
super meidquote:
Ja, jij laat het afweten als lapo-hunterquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:27 schreef wolfrolf het volgende:
zozo minthy aan het topicopenen geslagen
Ja maar pino wordt dan boos op me en roept dan "Sluit het topic dan niet."quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, jij laat het afweten als lapo-hunter
Dat is juist het minst erg. Het bedenken van een TT is erger, de hoon die je tegemoet ziet als die niet juist is. Zweten, huilbuien, paniekaanvallen, alles!quote:
Ja, dat is ook wel weer zoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja maar pino wordt dan boos op me en roept dan "Sluit het topic dan niet."
idd de Fokkers terleurstellen dat is het ergste wat er is!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is juist het minst erg. Het bedenken van een TT is erger, de hoon die je tegemoet ziet als die niet juist is. Zweten, huilbuien, paniekaanvallen, alles!
oh maar daar ben Ik wel immuun voorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is juist het minst erg. Het bedenken van een TT is erger, de hoon die je tegemoet ziet als die niet juist is. Zweten, huilbuien, paniekaanvallen, alles!
wel een goede grap! Tenminste ik mag hopen dat het een grap is.quote:
Ja, sluit het topic dan nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Bek dicht, of ik kom hem dicht meppen
Jij begrijpt mequote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
idd de Fokkers terleurstellen dat is het ergste wat er is!
Ik inmiddels ook, na een aantal jarenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
oh maar daar ben Ik wel immuun voor
Note sarcasmquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hahaha hilarisch
had ik niet kunnen verzinnen hoor haha
Die kont manquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:33 schreef 3rdRock het volgende:
lekker wijf die Kylie. het liedje zelf is aanstekelijk, maar verder vind ik het niks.
das idd een kek bipsje. heb jij eigenlijk een lekkere kont?quote:
Mijn meisje kan er met grote regelmaat niet vanaf blijvenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das idd een kek bipsje. heb jij eigenlijk een lekkere kont?
pics!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mijn meisje kan er met grote regelmaat niet vanaf blijven
Neen, geen berichten ontvangen van hem. Ze hebben het vast gezelligquote:
Ik google imgsearchte op Hairy assquote:
of hij ligt gekneveld in een kelder....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, geen berichten ontvangen van hem. Ze hebben het vast gezellig
Dank daarvoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik google imgsearchte op Hairy ass
maar dat post ik hier maar niet
Met een fluitje in zijn mondquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of hij ligt gekneveld in een kelder....
wat moet een volwassen man jongen met rietjes?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:36 schreef 3rdRock het volgende:
ik moet eigenlijk eens rietjes kopen. dat drinkt lekkerder dan uit een blikje...
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of hij ligt gekneveld in een kelder....
Jullie onderschatten SCquote:
drinken uit blikjesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
wat moet een volwassen man jongen met rietjes?
een rode bal toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |