Zo hoort het. Hulde daarvoorquote:Beste vriend en ik
dit iddquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:04 schreef padlarf het volgende:
Je beseft dat hele volksstammen dit ter plekke gaan uitproberen, inclusief ikzelf?
Mij lukt het niet.
Zelfs je moeder kan het man.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:02 schreef Faux. het volgende:
geloof ik hoort het hier, en wil anders een modje m verplaatsen?
Beste vriend en ik hadden een discussie over of met open mond slikken mogelijk is of niet. Hij stelde dat het niet mogelijk was omdat je kaakspieren aangespannen worden als je slikt en daarom je mond dicht moet. Ik zei dat het wel kon zolang je tong je keel afsloot, en dat het vooral tussen de oren zit dat het niet kan. Iemand die het verlossende antwoord heeft op de vraag of het mogelijk is?
Telkens als ik zo een opsomming maak denk ik aan jou door een of ander topic in FB (?) waar je dat zei. True storyquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Zo hoort het. Hulde daarvoor
Verder heb ik geen OT bijdrage
Waarom zou het niet kunnen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:09 schreef Faux. het volgende:
[..]
Telkens als ik zo een opsomming maak denk ik aan jou door een of ander topic in FB (?) waar je dat zei. True story
Maar het kan dus? Iemand nog een idee hoe het precies kan?
Heeft het dus tóch nut gehad zo een topicquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:09 schreef Faux. het volgende:
[..]
Telkens als ik zo een opsomming maak denk ik aan jou door een of ander topic in FB (?) waar je dat zei. True story
Maar het kan dus? Iemand nog een idee hoe het precies kan?
haha indeed, mij ook niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:04 schreef padlarf het volgende:
Je beseft dat hele volksstammen dit ter plekke gaan uitproberen, inclusief ikzelf?
Mij lukt het niet.
Om de reden die hij noemdequote:
Ik span geen kaakspieren aan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:20 schreef Faux. het volgende:
[..]
Om de reden die hij noemdeWel geinig dat de ene helft t niet kan en de andere helft wel, ben benieuwd waar t aan ligt
Ik kan het niet, maar ik weet dat het tussen mn oren zitquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:24 schreef Hugh_Myron het volgende:
En je kon het niet gewoon ter plekke aan je vriend bewijzen?
Ik kan het overigens wel gewoon.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:26 schreef Karina het volgende:
Ik probeerde het met een slok wijn en ik stikte zowat, dus ik ben 1 van de mensen die het NIET kan.
Ik kan het ook met m'n bek wijd open, dus je stelling klopt niet (of ik heb een hele lange tong).quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:25 schreef t4rt4rus het volgende:
Je tong duwt het gewoon je keel in...
Geen mond of kaak voor nodig.
Er moet echter wel ruimte zijn voor je tong om van je gehemelte naar je keel te gaan.
Dus te ver kan je je kaken niet open hebben.
Moet je dan na elke slok je mond dichtdoen om door te kunnen slikken?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:26 schreef Karina het volgende:
Ik probeerde het met een slok wijn en ik stikte zowat, dus ik ben 1 van de mensen die het NIET kan.
Meer tijdens. Het lukt wel als ik een beetje raar doe met mijn tong zeg maarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Moet je dan na elke slok je mond dichtdoen om door te kunnen slikken?
Jij hebt een lange ik een korte.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:28 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik kan het ook met m'n bek wijd open, dus je stelling klopt niet (of ik heb een hele lange tong).
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:33 schreef Lienekien het volgende:
We moeten maar eens een meet organiseren. Dan kunnen we het zien bij elkaar.
handig bij de tandarts?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:33 schreef IBAZ het volgende:
Geprobeerd, het lukt zonder enige inspanning. Gewoon je tong tegen je gehemelte drukken om een luchtdichte afgesloten situatie te creëren voor je slokdarm.(dat is wel essentieel) Ik vraag me alleen af wat ik verder met deze skills moet gaan doen.
Wat lukte er niet?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:35 schreef t4rt4rus het volgende:
lol probeer net een koek door te slikken met mijn bek helemaal open,
ejaculeer ik gewoon speeksel uit mijn mond. Gewoon een meter ver.
Jij hebt het jezelf aangeleerd?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:51 schreef Panzermaus het volgende:
Goede vraag dit. Denk dat het inderdaad gewoon te leren is, net als gag-reflex tegengaan alles.
mij ookquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:05 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
dit idd
Mij lukt het met mond open
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |