SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Gelukkig binnenkort dildoparty.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Waar? Wanneer? Hoe laat? Wat moet ik me erbij voorstellen?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
nee, ik ben nu beter gewendquote:dat ding gaat daarna wel soms tegen me aanliggen, maar kan nooit dat hele lijf van me warm houden..
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Awww gister ook gedaanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Morgen ga ik durum eten
So random xD
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dat alleen slapen is het enige nadeel van single zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik ben nu beter gewenddat ding gaat daarna wel soms tegen me aanliggen, maar kan nooit dat hele lijf van me warm houden..
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Kijk, zo hoort hetquote:
Eten is geweldig
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Wil je ook komen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar? Wanneer? Hoe laat? Wat moet ik me erbij voorstellen?
8 vrouwen, 1 iemand komt met een megakoffer vol dildo's en dan mag je uit gaan zoeken wat je leuk vindt en dan kopen. Soort van seksshop bij iemand thuis. En het is altijd klieren met die dingen, proberen tegen elkaars hoofd aan te slaan en in elkaars oor te stoppen enzo
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Alleen slapenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat alleen slapen is het enige nadeel van single zijn![]()
![]()
Alleen wakker worden
zovaak heb ik de afgelopen 2 weken niet alleen geslapen, dus nu afkicken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat alleen slapen is het enige nadeel van single zijn
Dat afkicken had ik gisteravond evenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zovaak heb ik de afgelopen 2 weken niet alleen geslapen, dus nu afkicken.
Heb ik toch geen geld voorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wil je ook komen?
8 vrouwen, 1 iemand komt met een megakoffer vol dildo's en dan mag je uit gaan zoeken wat je leuk vindt en dan kopen. Soort van seksshop bij iemand thuis. En het is altijd klieren met die dingen, proberen tegen elkaars hoofd aan te slaan en in elkaars oor te stoppen enzo
[b]AirwiN schreef [/b]
ik word liever alleen wakker dan dat ik uit bed gegooid wordt om koffie te zetten wanneer ik nog slaapquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen slapen![]()
![]()
Alleen wakker worden
ik kon er vannacht gewoon niet van slapenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat afkicken had ik gisteravond even
[..]
Heb ik toch geen geld voor
Too bad.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat afkicken had ik gisteravond even
[..]
Heb ik toch geen geld voor[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik schop mensen uit bed om koffie voor me te zetten.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik word liever alleen wakker dan dat ik uit bed gegooid wordt om koffie te zetten wanneer ik nog slaap
Dank u dank uquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ging vrijwillig thee zetten.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik word liever alleen wakker dan dat ik uit bed gegooid wordt om koffie te zetten wanneer ik nog slaap
Heb zelfs croissantjes staan bakken
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik wist niet dat het bestond johquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wil je ook komen?
8 vrouwen, 1 iemand komt met een megakoffer vol dildo's en dan mag je uit gaan zoeken wat je leuk vindt en dan kopen. Soort van seksshop bij iemand thuis. En het is altijd klieren met die dingen, proberen tegen elkaars hoofd aan te slaan en in elkaars oor te stoppen enzo![]()
![]()
ik heb ochtendseks om te voorkomen dat ik uit bed moet om koffie te zetten. Het werkt alleen nooit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik schop mensen uit bed om koffie voor me te zetten.
Jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het bestond johSuperleuk
zou je dat ook doen wanneer je net anderhalf uur ligt te slapen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ging vrijwillig thee zetten.
Heb zelfs croissantjes staan bakken
Gerustquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zou je dat ook doen wanneer je net anderhalf uur ligt te slapen?
[b]AirwiN schreef [/b]
DNA is opgebouwd uit 4 basenparen, A, T, G en C. (A=Adenine, C=Cytosine, G=Guanine en T=Thymine). Deze zitten altijd in dezelfde stukjes aan elkaar. A met T en C met G.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik snap hem niet, want vandaag ben ik extrablond :$ maar ik geef je graag een aai over je bol :$
In RNA is T vervangen door Uracil (U).
Dus A zit altijd aan U vast.
Ik ben een beetje moe. Wat klopt er niet?quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb ochtendseks, daarna gooi i kze eruit voor koffie. Hoewel ochtendseks vaak leuker werkt dan koffie bij mij qua wakker worden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb ochtendseks om te voorkomen dat ik uit bed moet om koffie te zetten. Het werkt alleen nooit.
Kwaliteit is goed, prijs niet altijd even leukquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is het nog een beetje leuk geprijsd/kwaliteit?
Goede kwaliteit betaal je dan ook wel voor ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kwaliteit is goed, prijs niet altijd even leuk![]()
That's some deep shitquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
DNA is opgebouwd uit 4 basenparen, A, T, G en C. (A=Adenine, C=Cytosine, G=Guanine en T=Thymine). Deze zitten altijd in dezelfde stukjes aan elkaar. A met T en C met G.
[..]
Ik ben een beetje moe. Wat klopt er niet?En thnx voor het uitleggen, nu snap ik het iig een beetje
Nu ga ik even X-men kijken dan ik
Adenine zit in DNA altijd aan thymine, dus kan adenine niet altijd aan uracil vastzitten. Daarnaast is RNA meestal enkelstrengig, in tegenstelling tot DNA.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
DNA is opgebouwd uit 4 basenparen, A, T, G en C. (A=Adenine, C=Cytosine, G=Guanine en T=Thymine). Deze zitten altijd in dezelfde stukjes aan elkaar. A met T en C met G.
[..]
Ik ben een beetje moe. Wat klopt er niet?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Jammer dat het niet klopt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
That's some deep shitEn thnx voor het uitleggen, nu snap ik het iig een beetje
Nu ga ik even X-men kijken dan ik
ik ook. Maar dan moet ik eerst uit bed geschopt worden. De enige keer dat ie geen koffie van me heeft gehad toen we bij mij sliepen was toen ik wakker werd op 1e kerstdag, besefte dan mn zus me met 2 minuten op kwam halen en dat ik dus moest rennen en vliegen terwijl hij liep te zeuren of ik niet nog even lekker tegen m aan kwam liggen. Ik heb m een sleutel toegegooid om af te sluiten en gezegd waar ie de filters kon vinden.. En nog steeds heb ik mn sleutel niet terugquote:
Ja ja.... Doe maar of je het niet weetquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het bestond joh
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
we hebben nu een afspraak, bij mij zet ik de koffie, bij hem hij. En ochtendseks alleen wanneer zn kleine er niet isquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb ochtendseks, daarna gooi i kze eruit voor koffie. Hoewel ochtendseks vaak leuker werkt dan koffie bij mij qua wakker worden.
Maakt niet uit, zoveel heb ik toch niet met natuur en scheikundequote:
Mja filmpje dus.. Latahhh allemaal
Oeh, welke X-men?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
That's some deep shitEn thnx voor het uitleggen, nu snap ik het iig een beetje
Nu ga ik even X-men kijken dan ikAh zo. Nee dat wist ik.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Adenine zit in DNA altijd aan thymine, dus kan adenine niet altijd aan uracil vastzitten. Daarnaast is RNA meestal enkelstrengig, in tegenstelling tot DNA.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Biologie.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zoveel heb ik toch niet met natuur en scheikunde
Mja filmpje dus.. Latahhh allemaalOke dat is wel fair. Ik heb gewoon nooit seks bij mij thuis.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
we hebben nu een afspraak, bij mij zet ik de koffie, bij hem hij. En ochtendseks alleen wanneer zn kleine er niet is
Die sleutel krijg je niet terug ook hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ook. Maar dan moet ik eerst uit bed geschopt worden. De enige keer dat ie geen koffie van me heeft gehad toen we bij mij sliepen was toen ik wakker werd op 1e kerstdag, besefte dan mn zus me met 2 minuten op kwam halen en dat ik dus moest rennen en vliegen terwijl hij liep te zeuren of ik niet nog even lekker tegen m aan kwam liggen. Ik heb m een sleutel toegegooid om af te sluiten en gezegd waar ie de filters kon vinden.. En nog steeds heb ik mn sleutel niet terug
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat blijkt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, welke X-men?
[..]
Ah zo. Nee dat wist ik.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nee echt nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja ja.... Doe maar of je het niet weet![]()
Winkel/webshop geeft toch de voorkeur![]()
Ook opgerold door iemand die mij door en door kende, dus de onderkant niet dichtgevouwen waardoor het aan het eind ellebogen likken is.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Kijk, zo hoort het
Eten is geweldig
Ik ga mensen dronken voeren.
dat vermoeden begin ik nu ook te krijgen... Van de week liep ie ook gewoon net of we nooit anders doen gewoon met de sleutel binnenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die sleutel krijg je niet terug ook hoor
Ik woon tegenwoordig in Gorinchem he!!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
How cutequote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat vermoeden begin ik nu ook te krijgen... Van de week liep ie ook gewoon net of we nooit anders doen gewoon met de sleutel binnen
[b]AirwiN schreef [/b]
Ok laatste post en nu echtOok goed, dan nogquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Biologie.
[..]
Oke dat is wel fair. Ik heb gewoon nooit seks bij mij thuis.
Dingen over dna boeien me ook niks.. Zo onverschillig van meOrigins: wolverinequote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, welke X-men?
[..]
Ah zo. Nee dat wist ik.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ik zou ook wel willen drinken, maar ik ben belangrijke dingen aan het doen.
ik wel, ik vind het fijn om mn buren te pestenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Biologie.
[..]
Oke dat is wel fair. Ik heb gewoon nooit seks bij mij thuis.
OOOOH LEUK IK KAN NU ALLES ZEGGEN ZONDER DAT JIJ EROP REAGEERTquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ok laatste post en nu echt
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heul niet. Dit lijkt op burgerlijkheidquote:
Geil.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ok laatste post en nu echt
[..]
Origins: wolverine
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
OOOOH LEUK IK KAN NU ALLES ZEGGEN ZONDER DAT JIJ EROP REAGEERT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klik!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heul niet. Dit lijkt op burgerlijkheid
[b]AirwiN schreef [/b]
Zow eindelijk, foodProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Voor Skippy!!
[b]AirwiN schreef [/b]
voor straf mag jij deze dragen als ik ooit een keer ga trouwenquote:
WachtSo if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Hij faaltquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
voor straf mag jij deze dragen als ik ooit een keer ga trouwen.
[ afbeelding ]
Deze aub:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb het zelf gemaaktquote:
Rundvleessalade met extra vullingProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mijn lieve vriendinnetje heeft pannenkoeken gebakken
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
nee, die gouden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij faalt
Deze aub: [ afbeelding ]
Sexy!!quote:
Hossel je ook een geile bruidsjonker?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Oeh ook fijn....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn lieve vriendinnetje heeft pannenkoeken gebakkenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
je krijgt tijnquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sexy!!
Hossel je ook een geile bruidsjonker?
En is er echt ergens een bruid die haar bruidsmeisjes dat zou aandoen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Of je gaat als plumeau
oh mén tranen in mijn ogen van het lachen nu![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
JIJ TRUT!! KRENG!! SECREET!!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En is er echt ergens een bruid die haar bruidsmeisjes dat zou aandoen?
zegt wie?quote:
Don't know, don't carequote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En is er echt ergens een bruid die haar bruidsmeisjes dat zou aandoen?![]()
![]()
Ben ik blij dat niemand weet dat dat mijn roepnaam is... oow damn..quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jij zou puur om mensen in die jurk te zien gaan trouwens he?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
nee, tijn als in tijnbrein, haar beste vriendquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ben ik blij dat niemand weet dat dat mijn roepnaam is... oow damn..
Je kent mequote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zou puur om mensen in die jurk te zien gaan trouwens he?
* Huppelmuts opent fokke en sukke sitequote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, tijn als in tijnbrein, haar beste vriendIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts opent fokke en sukke site![]()
![]()
![]()
Je verwacht een nieuwe olievondst ?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
WHOOOHOO ik luister Limp BizkitWat een bazenmuziek zelfs op de originele ceedees klinkt het slecht, al lijkt Significant Other sitgnificant beter te klinken dan Chocolate starfish.
Nee, koersd was net flink gedaald ivm die losgedraaide olieplatform , dus was goedkoopquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je verwacht een nieuwe olievondst ?
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Nog wat SBM erbij pakken? Wat hebben die achterlijk laag gestaan zeg.quote:
Ik lach me een stuip om nen die apple kochtenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nog wat SBM erbij pakken? Wat hebben die achterlijk laag gestaan zeg.
Nee, met Shell zit je eigenlijk altijd qwel goed.
Ook een goede is Petrobras
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
.
[ Bericht 99% gewijzigd door Good.vs.Evil op 04-01-2013 20:16:04 ]So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
erger vernederen dan je al gedaan hebt is onmogelijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts opent fokke en sukke site
Allemaal "winkelt" 't bij SBM, dus opzich klinkt dat wel stabiel.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik lach me een stuip om nen die apple kochten
Nee, met Shell zit je eigenlijk altijd qwel goed.
Ook een goede is PetrobrasBeter onethisch dan oneetbaar![]()
En nu ga ik n was opruimen, afwassen en douchen.
IJslandse vis! Op Ned2: Wouter Klootwijk
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Als je slim wilt spelen, echt, check Petrobras.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Allemaal "winkelt" 't bij SBM, dus opzich klinkt dat wel stabiel.
Maak je pure winst mee.
SMB vind ik wat overrated, maar goed, dat is mijn opinie.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Toen ik daar nog zat vloog de koers omhoog. Als ik daar nog eens naartoe ga zal ik je waarschuwen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als je slim wilt spelen, echt, check Petrobras.
Maak je pure winst mee.
SMB vind ik wat overrated, maar goed, dat is mijn opinie.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
heh, heb daar 8 jaar gewoond. Toen al, Petrobras is de bom.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Toen ik daar nog zat vloog de koers omhoog. Als ik daar nog eens naartoe ga zal ik je waarschuwen.
ff kijken straks naar de koers daarvan, kijen wat het doet. Pluspunt, oliewinning in de arctische regio's, daar investeerd Petrobras flink in.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Jij ook goedemiddagquote:C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
imgur werkt niet mee
[b]AirwiN schreef [/b]
ff de Wilde Keuken kijken... leerzaam!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Waar kan ik zonder account te hebben plaatjes uppen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
dumparump.comquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Waar kan ik zonder account te hebben plaatjes uppen?
maar daar verwachten ze wel ehm, KPD-waardig spul
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Www.tinypic.comquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Waar kan ik zonder account te hebben plaatjes uppen?![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh ja die was hetquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Vin en Joof ?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Mij lukt het altijd bij imgur. Lekker slepen of copypasta.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Waar kan ik zonder account te hebben plaatjes uppen?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ja imgur wil deze niet hebben:quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mij lukt het altijd bij imgur. Lekker slepen of copypasta.
[b]AirwiN schreef [/b]
Napoleon was een klein mannetje he?? Dus dit zijn weer vin en joof ??quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja imgur wil deze niet hebben:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Vin is niet klein hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Napoleon was een klein mannetje he?? Dus dit zijn weer vin en joof ??
[b]AirwiN schreef [/b]
HELLUP KAT EN HOND DOEN TIKKERTJE!!
KAT SPRONG OP TAFEL EN HOND DUS OOK!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Van de week zat de kat ook al achter de hond er staart aan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
HELLUP KAT EN HOND DOEN TIKKERTJE!!
KAT SPRONG OP TAFEL EN HOND DUS OOK!![]()
snap k. Onrealistisch. Mannen zijn niet gek als ze met mij willen trouwen, want ik ben geweldigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is die meet zo ongezellig dat je hier zit te posten?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van de week zat de kat ook al achter de hond er staart aan.![]()
Kindercola en snoephappenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is die meet zo ongezellig dat je hier zit te posten?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2013 20:42:41 ]![]()
Deze snap jij welquote:![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Nu neemt de hond gewoon wraak. Ik zit hier niet veiligquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van de week zat de kat ook al achter de hond er staart aan.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deze snap jij wel![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja met een kinderijsje erbijquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Straks kindermenu's halen bij de Mac?![]()
![]()
![]()
O&N was gezelligerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is die meet zo ongezellig dat je hier zit te posten?![]()
![]()
Nee, dat snap ikquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu neemt de hond gewoon wraak. Ik zit hier niet veilig![]()
![]()
Je mist mij gewoonquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En als het afgelopen is nog een uitdeelzakje met snoep en een ballon,
voor de meisjes
[ afbeelding ]
voor de jongens:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Behalve joof, wie is er nog meer een dwerg hier?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
DW die is ook kleinquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Behalve joof, wie is er nog meer een dwerg hier?![]()
![]()
Uhmmmzzzz, geen idee?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Behalve joof, wie is er nog meer een dwerg hier?![]()
![]()
Maar die heeft geen pielemuis zoals fokke en/of sukkequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik denk dat ik de volgende ben, in de lijn van kleine mannen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Behalve joof, wie is er nog meer een dwerg hier?
Volgens mij is Vinnie de enige van deze SC die ik heb ontmoet. Joof ken ik van het radio topicquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar die heeft geen pielemuis zoals fokke en/of sukke
Verder (nog) niemand ontmoet![]()
Mooi. Dan ben je bij deze de lulquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de volgende ben, in de lijn van kleine mannen.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi. Dan ben je bij deze de lul![]()
![]()
En dat meeten is nodig voor je vast kunt stellen of DW geen pielemuis heeft??quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgens mij is Vinnie de enige van deze SC die ik heb ontmoet. Joof ken ik van het radio topic
Verder (nog) niemand ontmoetProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik kan het hebben.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi. Dan ben je bij deze de lulEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nee van de mannen welke klein isquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
En dat meeten is nodig voor je vast kunt stellen of DW geen pielemuis heeft??
lekker nederlands Lola
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2013 20:53:47 ]![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Zijn allemaal 18/19, dus valt wel mee op zich. Maar kan het sowieso beter vinden met ouderen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat snap ik wel ... al die pubertjes![]()
Zo jammer ditquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zijn allemaal 18/19, dus valt wel mee op zich. Maar kan het sowieso beter vinden met ouderen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Zitten er nog leuke dames bij, Vin?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zijn allemaal 18/19, dus valt wel mee op zich. Maar kan het sowieso beter vinden met ouderen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
1.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zitten er nog leuke dames bij, Vin?![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgens mij is Vinnie de enige van deze SC die ik heb ontmoet. Joof ken ik van het radio topic
Verder (nog) niemand ontmoet![]()
![]()
En. al hosselpoging gedaan? Of heeft ze al een set boeien om?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nopequote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
En. al hosselpoging gedaan? Of heeft ze al een set boeien om?![]()
Waar, maar ben weer actief door SR en vaker hier dan in ONZquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja jij maar van HIER
En zo vaak kom jij hier niet![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Iedereen met een sekstekortquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
[b]AirwiN schreef [/b]
ik heb geen pielquote:
herkenbaar, heb laatst 14 maanden gekocht maar ben 1 dag aan het gamen geweestquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
Ik verveel me
Xbox live is verlopen, en kan pas volgende week weer nieuwe kopen![]()
![]()
Ik ben op zich wel veel aan het gamen geweestquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:19 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
herkenbaar, heb laatst 14 maanden gekocht maar ben 1 dag aan het gamen geweest![]()
xboxlive is al in december verlopen.... en nu wil ik gears spelen, en nu moet ik wachten op payday
Grrrrrrrr
Oe oe oe! In maart nieuwe Gears![]()
![]()
Whut?! wanneer is dat aangekondigd?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben op zich wel veel aan het gamen geweest![]()
xboxlive is al in december verlopen.... en nu wil ik gears spelen, en nu moet ik wachten op payday
Grrrrrrrr
Oe oe oe! In maart nieuwe Gears![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:21 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Whut?! wanneer is dat aangekondigd?
Wakker wordenAl een jaar ofzo
Beschikbaar op 22.03.2013![]()
Ik heb mijn vriendje cadeau gedaan 12 maanden +2 voor 20 euriequote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:19 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
herkenbaar, heb laatst 14 maanden gekocht maar ben 1 dag aan het gamen geweest![]()
![]()
Huh? Deze aankondiging heb ik ook gemist danquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, wat is xbox live? Hoeveel kost dat en waar heb ik (huppelkind dus) het voor nodig?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
online gamenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja, wat is xbox live? Hoeveel kost dat en waar heb ik (huppelkind dus) het voor nodig?![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Huh? Deze aankondiging heb ik ook gemist dan![]()
Ja maar ik ben de grootste Gears of war fan
Om online te kunnen gamenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja, wat is xbox live? Hoeveel kost dat en waar heb ik (huppelkind dus) het voor nodig?![]()
![]()
Damn moet echt de game nieuws in de gaten gaan houden. Ik mis te veelquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://tweakers.net/video(...)of-war-judgment.htmlquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:25 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Damn moet echt de game nieuws in de gaten gaan houden. Ik mis te veel![]()
online gamenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja, wat is xbox live? Hoeveel kost dat en waar heb ik (huppelkind dus) het voor nodig?
prijzen verschillen nog wel eens
gamehubs.com (paypal)
en anders budgetgaming.nl (voor games en accessoires)
met dank aan J.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2013 21:26:18 ]![]()
Abo nemen op de c_a nieuwsbriefquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:25 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Damn moet echt de game nieuws in de gaten gaan houden. Ik mis te veel
[b]AirwiN schreef [/b]
Niet verkeerd, ik heb er 35 voor moeten betalen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriendje cadeau gedaan 12 maanden +2 voor 20 eurieKan je online gamen & youtuben/facebooken/twitteren/msn'en vanaf je xboxquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil het net zeggenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
online gamen
prijzen verschillen nog wel eens
gamehubs.com (paypal)
en anders budgetgaming.nl (voor games en accessoires)
met dank aan J.
Maar gamehubs is andere tijdzone, heb een keer een dag gewacht op mijn livecode
Dus ik bestel altijd hier:
http://www.livecodes.nl/
http://www.xbox360gold.nl/![]()
Ik snap niks van jullie uitleg
[b]AirwiN schreef [/b]
huppelkind moet daar niet aan beginnen. Daar krijg je fok!mannen vanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja, wat is xbox live? Hoeveel kost dat en waar heb ik (huppelkind dus) het voor nodig?
Dat is niet duurquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriendje cadeau gedaan 12 maanden +2 voor 20 eurie![]()
![]()
ik heb een korte termijn geheugen van een goudvisquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb het al 100 keer op FB gezet geloof ik
Hij heeft zelfs gereageerdOf een like gegeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:29 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik heb een korte termijn geheugen van een goudvisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar Judgement dus
Ik kan niet wachten![]()
![]()
Ik vraag het idd wel aan hemquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Je bent bekend met het fenomeen internet he.quote:
Dat netwerk waarop je nu ook op zit.
Dat maakt het mogelijk om online tegen mensen van over de hele wereld te gamen.
Zo vanuit je luie stoel.
Alleen heb je daar bij de xbox een abonnement voor nodig.
Een xbox live abonnement.![]()
quote:dit enquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Om online te kunnen gamen tegen andere mensjes, moet je xbox live GOLD hebbenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:27 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Niet verkeerd, ik heb er 35 voor moeten betalen.
[..]
Kan je online gamen & youtuben/facebooken/twitteren/msn'en vanaf je xbox![]()
xbox live goldquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent bekend met het fenomeen internet he.
Dat netwerk waarop je nu ook op zit.
Dat maakt het mogelijk om online tegen mensen van over de hele wereld te gamen.
Zo vanuit je luie stoel.
Alleen heb je daar bij de xbox een abonnement voor nodig.
Een xbox live abonnement.
je hebt ook silver![]()
![]()
Dat was 1 of andere aanbieding bij Dynabite.. heb hem door Justmattie in Leeuwarden laten ophalen en hij heeft hem opgestuurd was totaal 23 eurie kwijtquote:![]()
![]()
Mijn zoon is in mei jarig. Hij wil dan vast wel een xbox live gold abo ding!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Laten we het nu niet meteen te moeilijk voor haar maken he.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
xbox live gold
je hebt ook silver
Eerst moet ze de basis dingen begrjipen![]()
wowquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat was 1 of andere aanbieding bij Dynabite.. heb hem door Justmattie in Leeuwarden laten ophalen en hij heeft hem opgestuurd was totaal 23 eurie kwijt
Ik loop daar nou nooit tegenaan![]()
![]()
Basis = silverquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laten we het nu niet meteen te moeilijk voor haar maken he.
Eerst moet ze de basis dingen begrjipen![]()
![]()
Daarom budgetgaming in de gaten houdenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wow
![]()
ja maar daar kijk ik altijdquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daarom budgetgaming in de gaten houden
Is mijn startpagina![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar daar kijk ik altijd
Is mijn startpagina
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
wat lola zegt, op budgetgaming hebben ze vaker actiesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wow
spuit 11quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:33 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
wat lola zegt, op budgetgaming hebben ze vaker acties
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2013 21:33:52 ]![]()
Turkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:35 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
[..]
Ja wat nou, zit hier de filmpje te kijken en fok!ken
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2013 21:36:15 ]![]()
De kat is lekker aan het spelen met iets.
Na ruim een kwartier heb ik door dat ie elke keer iets uit de gang ofzo naar de woonkamer haalt om mee te spelen.
Enfin... mn woonkamer ligt nu bezaaid met tampons
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Na ruim een kwartier heb ik door dat ie elke keer iets uit de gang ofzo naar de woonkamer haalt om mee te spelen.
Enfin... mn woonkamer ligt nu bezaaid met tampons![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:37 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dat neem je terug, je kan me voor alles uitmaken behalve voor zandneger![]()
![]()
![]()
Zolang het geen gebruikte zijn is er niks aan de handquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Enfin... mn woonkamer ligt nu bezaaid met tampons
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Oneens!!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zolang het geen gebruikte zijn is er niks aan de hand
Die dingen horen in de wc, daar heb ik ze nodig!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
die kat loopt ze zo bij die hond naar binnen te mauwenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zolang het geen gebruikte zijn is er niks aan de handBeter onethisch dan oneetbaar![]()
IK WIL BIER!!!
DRANK!!
Nog ff en ik begin aan de wijn
[b]AirwiN schreef [/b]
Je wc is ongesteldquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oneens!!
Die dingen horen in de wc, daar heb ik ze nodig!!![]()
![]()
Niets in je drankkast?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
IK WIL BIER!!!
DRANK!!
Nog ff en ik begin aan de wijn![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:40 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
Toch maar bij Gamehubs.com besteldScheelt toch 9 euro
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
Toch maar bij Gamehubs.com besteldScheelt toch 9 euro
![]()
![]()
![]()
Waarom ben ik niet verbaast?![]()
Nee ik. En tampon verwisselen doe ik niet op de bank maar op de wcquote:
Genoeg maar moet allemaal gemixt worden of is bahquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Nu hopen dat het geen dag duurt
Maar ze hebben het aangepast zie ik nu
Binnen 8 uur een code mailen
In 2009 was het binnen 24 uur als je geluk had![]()
![]()
ik las bieber.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
IK WIL BIER!!!
DRANK!!
Nog ff en ik begin aan de wijn
tijd voor een biertje trouwens, toedelsBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Geniet ervan schatquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
ik las bieber.
tijd voor een biertje trouwens, toedels
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh dus daar zijn ze voor bedoeldquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik. En tampon verwisselen doe ik niet op de bank maar op de wc
[..]
Genoeg maar moet allemaal gemixt worden of is bah![]()
![]()
Tijden veranderen, gelukkigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Nu hopen dat het geen dag duurt
Maar ze hebben het aangepast zie ik nu
Binnen 8 uur een code mailen
In 2009 was het binnen 24 uur als je geluk had![]()
![]()
Is blue curacao met fanta lekker?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Probeer het en je weet hetquote:
Begin je eigen mix-proeverij en wat je lekker vind daar ga je op los
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2013 21:46:42 ]![]()
Alles is aardig te doen na het 3e glasquote:
Slecht plan welquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Probeer het en je weet het
Begin je eigen mix-proeverij en wat je lekker vind daar ga je op los
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik wist gewoon dat je zou kopen op het moment dat lola de link posttequote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Omdat ik niet kan wachten
Ik wil dit weekend (lees morgen) gamen
![]()
![]()
Vast wel, J heeft er nog nooit problemen mee gehadquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yes
Ik wacht geduldig afje hoort het morgen of het binnen 8 uur is geweest
![]()
Jij en geduldquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yes
Ik wacht geduldig afje hoort het morgen of het binnen 8 uur is geweest
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ken gamehubs.com al sinds 2008 hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:47 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat je zou kopen op het moment dat lola de link postte
(ik had er alleen hele slechte ervaringen mee)
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2013 21:48:42 ]![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vast wel, J heeft er nog nooit problemen mee gehad![]()
Als het werkt, ga ik voor R ook daar bestellen
Ik heb hem pas morgenochtend nodigquote:![]()
![]()
Dat ik beter niet kan gaan zuipen hoe graag ik ook wilquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij wil toch zuipen?![]()
Ik snap het niet
[b]AirwiN schreef [/b]
Want?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ik beter niet kan gaan zuipen hoe graag ik ook wilProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja ik binnen 30 seconden meestalquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:48 schreef Ishimaru het volgende:
ik heb mijn codes altijd binnen een minuut
maar nu ga ik voor goedkoop![]()
![]()
Oké dan doe je het nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ik beter niet kan gaan zuipen hoe graag ik ook wil
En geen gemaar![]()
![]()
Laat mij ook eens een poging tot verstandig doen doen!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Okquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oké dan doe je het niet
En geen gemaar
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is heerlijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dronk het altijd met 7-up vroeger
Dronk het ook wel eens met cola, zag er erg vies uit.
De zondag is daar een betere dag voorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat mij ook eens een poging tot verstandig doen doen!
De vrijdagavond is juist een uitdagingquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
De zondag is daar een betere dag voor
[b]AirwiN schreef [/b]
ik wacht nu op je post dat je niet meer kan wachtenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik binnen 30 seconden meestal
maar nu ga ik voor goedkoop![]()
![]()
![]()
Ik hoop op boze posts morgenochtendquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:50 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik wacht nu op je post dat je niet meer kan wachten![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Alleen als je teveel ervan drinkt, ga je er blauw van plassenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is heerlijk
Dronk het ook wel eens met cola, zag er erg vies uit.![]()
![]()
Nog nooit gehad.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alleen als je teveel ervan drinkt, ga je er blauw van plassen
waar bestel jij dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:50 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik wacht nu op je post dat je niet meer kan wachten
Ik zit nu al op F5 te drukkenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoop op boze posts morgenochtend![]()
![]()
Net zoiets als met rode bietjes ?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alleen als je teveel ervan drinkt, ga je er blauw van plassenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
En je hebt niks om te mixen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik. En tampon verwisselen doe ik niet op de bank maar op de wc
[..]
Genoeg maar moet allemaal gemixt worden of is bah![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar bestel jij dan?
[..]
Ik zit nu al op F5 te drukken![]()
Zo ken ik je weer
[b]AirwiN schreef [/b]
Nope.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik wil graag een custom taart bestellen voor mijn verjaardag. Ik heb alleen nog geen idee wat voor taart.
Iemand een leuk idee?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil graag een custom taart bestellen voor mijn verjaardag. Ik heb alleen nog geen idee wat voor taart.
Iemand een leuk idee?
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2013 21:55:16 ]![]()
Aardbei-kaneel taart?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand een leuk idee?![]()
![]()
http://erotictaste.nl/ of http://www.sweettemptations.nl/quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand een leuk idee?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zelfportretje in taart Lola?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nu al binnen?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
AAAquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:57 schreef kingtoppie het volgende:
Hups, welke batterijen gaan er in je speeltjes?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Vriendin van mij maakt ze. Eigen bedrijfje en alquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee, en nee zoiets kan ik niet maken
Vet moeilijk
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Ik heb al iemand die de taart gaat maken, maar bedankt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://erotictaste.nl/ of http://www.sweettemptations.nl/Dat klinkt walgelijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aardbei-kaneel taart?
[ afbeelding ]
Nee, 1 maat kleiner dan de AA (standaard).quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zijn van die super kleintjes
Uhm mijn toys gebruiken waarschijnlijk dezelfde als die in je afstandsbediening zitten
[b]AirwiN schreef [/b]
3quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kleine batterijen voor kleine dildo?
of moeten er gelijk 6 inIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is tofquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vriendin van mij maakt ze. Eigen bedrijfje en al
Ik ben nog niet zo goed, maar vind het leuk om te doen wel![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: