Alles is aardig te doen na het 3e glasquote:
Slecht plan welquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Probeer het en je weet het
Begin je eigen mix-proeverij en wat je lekker vind daar ga je op los
Ik wist gewoon dat je zou kopen op het moment dat lola de link posttequote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Omdat ik niet kan wachten
Ik wil dit weekend (lees morgen) gamen
Vast wel, J heeft er nog nooit problemen mee gehadquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yes
Ik wacht geduldig afje hoort het morgen of het binnen 8 uur is geweest
Jij en geduldquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yes
Ik wacht geduldig afje hoort het morgen of het binnen 8 uur is geweest
Ik ken gamehubs.com al sinds 2008 hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:47 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat je zou kopen op het moment dat lola de link postte
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vast wel, J heeft er nog nooit problemen mee gehad
Ik heb hem pas morgenochtend nodigquote:
Dat ik beter niet kan gaan zuipen hoe graag ik ook wilquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij wil toch zuipen?![]()
Ik snap het niet
Want?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ik beter niet kan gaan zuipen hoe graag ik ook wil
Ja ik binnen 30 seconden meestalquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:48 schreef Ishimaru het volgende:
ik heb mijn codes altijd binnen een minuut
Oké dan doe je het nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ik beter niet kan gaan zuipen hoe graag ik ook wil
Laat mij ook eens een poging tot verstandig doen doen!quote:
Okquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oké dan doe je het niet
En geen gemaar
Dat is heerlijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dronk het altijd met 7-up vroeger
De zondag is daar een betere dag voorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat mij ook eens een poging tot verstandig doen doen!
De vrijdagavond is juist een uitdagingquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
De zondag is daar een betere dag voor
ik wacht nu op je post dat je niet meer kan wachtenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik binnen 30 seconden meestal
maar nu ga ik voor goedkoop
Ik hoop op boze posts morgenochtendquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:50 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik wacht nu op je post dat je niet meer kan wachten![]()
Alleen als je teveel ervan drinkt, ga je er blauw van plassenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is heerlijk
Dronk het ook wel eens met cola, zag er erg vies uit.
Nog nooit gehad.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alleen als je teveel ervan drinkt, ga je er blauw van plassen
waar bestel jij dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:50 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik wacht nu op je post dat je niet meer kan wachten![]()
Ik zit nu al op F5 te drukkenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoop op boze posts morgenochtend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |