heh, heb daar 8 jaar gewoond. Toen al, Petrobras is de bom.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Toen ik daar nog zat vloog de koers omhoog. Als ik daar nog eens naartoe ga zal ik je waarschuwen.
Jij ook goedemiddagquote:
dumparump.comquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Waar kan ik zonder account te hebben plaatjes uppen?
Www.tinypic.comquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh ja die was hetquote:
Vin en Joof ?quote:
Mij lukt het altijd bij imgur. Lekker slepen of copypasta.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja imgur wil deze niet hebben:quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mij lukt het altijd bij imgur. Lekker slepen of copypasta.
Napoleon was een klein mannetje he?? Dus dit zijn weer vin en joof ??quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja imgur wil deze niet hebben:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vin is niet klein hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Napoleon was een klein mannetje he?? Dus dit zijn weer vin en joof ??
Van de week zat de kat ook al achter de hond er staart aan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
HELLUP KAT EN HOND DOEN TIKKERTJE!!
KAT SPRONG OP TAFEL EN HOND DUS OOK!
snap k. Onrealistisch. Mannen zijn niet gek als ze met mij willen trouwen, want ik ben geweldigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is die meet zo ongezellig dat je hier zit te posten?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van de week zat de kat ook al achter de hond er staart aan.
Kindercola en snoephappenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is die meet zo ongezellig dat je hier zit te posten?
Deze snap jij welquote:
Nu neemt de hond gewoon wraak. Ik zit hier niet veiligquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van de week zat de kat ook al achter de hond er staart aan.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deze snap jij wel![]()
[ afbeelding ]
Ja met een kinderijsje erbijquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Straks kindermenu's halen bij de Mac?![]()
O&N was gezelligerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is die meet zo ongezellig dat je hier zit te posten?
Nee, dat snap ikquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu neemt de hond gewoon wraak. Ik zit hier niet veilig
Je mist mij gewoonquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En als het afgelopen is nog een uitdeelzakje met snoep en een ballon,
voor de meisjes
[ afbeelding ]
voor de jongens:
[ afbeelding ]
DW die is ook kleinquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Behalve joof, wie is er nog meer een dwerg hier?
Uhmmmzzzz, geen idee?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar die heeft geen pielemuis zoals fokke en/of sukkequote:
Ik denk dat ik de volgende ben, in de lijn van kleine mannen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgens mij is Vinnie de enige van deze SC die ik heb ontmoet. Joof ken ik van het radio topicquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar die heeft geen pielemuis zoals fokke en/of sukke
Mooi. Dan ben je bij deze de lulquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de volgende ben, in de lijn van kleine mannen.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi. Dan ben je bij deze de lul
En dat meeten is nodig voor je vast kunt stellen of DW geen pielemuis heeft??quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgens mij is Vinnie de enige van deze SC die ik heb ontmoet. Joof ken ik van het radio topic
Verder (nog) niemand ontmoet
Ik kan het hebben.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi. Dan ben je bij deze de lul
Nee van de mannen welke klein isquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
En dat meeten is nodig voor je vast kunt stellen of DW geen pielemuis heeft??
Zijn allemaal 18/19, dus valt wel mee op zich. Maar kan het sowieso beter vinden met ouderen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat snap ik wel ... al die pubertjes
Zo jammer ditquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zijn allemaal 18/19, dus valt wel mee op zich. Maar kan het sowieso beter vinden met ouderen.
Zitten er nog leuke dames bij, Vin?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zijn allemaal 18/19, dus valt wel mee op zich. Maar kan het sowieso beter vinden met ouderen.
1.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zitten er nog leuke dames bij, Vin?
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgens mij is Vinnie de enige van deze SC die ik heb ontmoet. Joof ken ik van het radio topic
Verder (nog) niemand ontmoet
En. al hosselpoging gedaan? Of heeft ze al een set boeien om?quote:
Nopequote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
En. al hosselpoging gedaan? Of heeft ze al een set boeien om?
Waar, maar ben weer actief door SR en vaker hier dan in ONZquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja jij maar van HIER
En zo vaak kom jij hier niet
Iedereen met een sekstekortquote:
ik heb geen pielquote:
herkenbaar, heb laatst 14 maanden gekocht maar ben 1 dag aan het gamen geweestquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
Ik verveel me
Xbox live is verlopen, en kan pas volgende week weer nieuwe kopen
Ik ben op zich wel veel aan het gamen geweestquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:19 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
herkenbaar, heb laatst 14 maanden gekocht maar ben 1 dag aan het gamen geweest
Whut?! wanneer is dat aangekondigd?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben op zich wel veel aan het gamen geweest![]()
xboxlive is al in december verlopen.... en nu wil ik gears spelen, en nu moet ik wachten op payday
Grrrrrrrr
Oe oe oe! In maart nieuwe Gears
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:21 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Whut?! wanneer is dat aangekondigd?
Ik heb mijn vriendje cadeau gedaan 12 maanden +2 voor 20 euriequote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:19 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
herkenbaar, heb laatst 14 maanden gekocht maar ben 1 dag aan het gamen geweest
Huh? Deze aankondiging heb ik ook gemist danquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wakker wordenAl een jaar ofzo
[ afbeelding ]
Beschikbaar op 22.03.2013
online gamenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja, wat is xbox live? Hoeveel kost dat en waar heb ik (huppelkind dus) het voor nodig?
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Huh? Deze aankondiging heb ik ook gemist dan
Om online te kunnen gamenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja, wat is xbox live? Hoeveel kost dat en waar heb ik (huppelkind dus) het voor nodig?
Damn moet echt de game nieuws in de gaten gaan houden. Ik mis te veelquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wakker wordenAl een jaar ofzo
[ afbeelding ]
Beschikbaar op 22.03.2013
http://tweakers.net/video(...)of-war-judgment.htmlquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:25 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Damn moet echt de game nieuws in de gaten gaan houden. Ik mis te veel
online gamenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Abo nemen op de c_a nieuwsbriefquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:25 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Damn moet echt de game nieuws in de gaten gaan houden. Ik mis te veel
Niet verkeerd, ik heb er 35 voor moeten betalen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriendje cadeau gedaan 12 maanden +2 voor 20 eurie
Kan je online gamen & youtuben/facebooken/twitteren/msn'en vanaf je xboxquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil het net zeggenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
online gamen
prijzen verschillen nog wel eens
gamehubs.com (paypal)
en anders budgetgaming.nl (voor games en accessoires)
met dank aan J.
huppelkind moet daar niet aan beginnen. Daar krijg je fok!mannen vanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |