Dat is de eerste stap. Laat het hen weten.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:06 schreef Temps het volgende:
Weet dat ik nog steeds thuis woon en mijn ouders hier niets over weten.
ditquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Je ouders onmiddellijk inlichten. Die zullen ontzettend boos worden natuurlijk (en terecht).
Maar dan kunnen ze wel het bedrag voorschieten. Je wilt echt liever bij je ouders in de schuld staan dan bij de bank.
Niet ieder gezin kan zomaar even vierduizend euro missen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Je ouders onmiddellijk inlichten. Die zullen ontzettend boos worden natuurlijk (en terecht).
Maar dan kunnen ze wel het bedrag voorschieten. Je wilt echt liever bij je ouders in de schuld staan dan bij de bank.
Dat.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Misschien niet, maar in z'n eentje kan hij het blijkbaar niet oplossen, en dit vangnet is nog aanwezig dus een poging is het zeker waard.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:12 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Niet ieder gezin kan zomaar even vierduizend euro missen.
Klopt. Maar zijn ouders kunnen iig wel constructiever meedenken dan TS in zijn eentje.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:12 schreef LasTeR het volgende:
Niet ieder gezin kan zomaar even vierduizend euro missen.
Vooral omdat TS coke pep en xtc gebruikt om te ontstressen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt. Maar zijn ouders kunnen iig wel constructiever meedenken dan TS in zijn eentje.
Curatele lijkt me een beste optie.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:15 schreef LasTeR het volgende:
Vooral omdat TS coke pep en xtc gebruikt om te ontstressen.
Wat ie natuurlijk gratis betrekt....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:15 schreef LasTeR het volgende:
Vooral omdat TS coke pep en xtc gebruikt om te ontstressen.
Joh, je hebt zelf al een heel leven achter de rug:quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:06 schreef Temps het volgende:
Maar ik hoop dat iemand met veel levens ervaring
Ik ben ontslagen als vakkenvuller, dus ga ik een eigen bedrijfje beginnenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:23 schreef Toetel het volgende:
Pretenties van onze generatie.. Een eigen onderneming..
Drugshandel verdient wel lekker..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben ontslagen als vakkenvuller, dus ga ik een eigen bedrijfje beginnen.
Moet je wel eerst investeren. Met je bedrijfscreditcard.quote:
Haha, zo naief ben ik gelukkig niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben ontslagen als vakkenvuller, dus ga ik een eigen bedrijfje beginnen.
Scherp...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:28 schreef Temps het volgende:
Het feit is dat je dan wel een opdracht moet binnen krijgen.
Het feit is dat je dan wel opdrachten moet zien te krijgen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:28 schreef Temps het volgende:
[..]
Haha, zo naief ben ik gelukkig niet.
Ik startte dit bedrijf op, omdat ik skilled ben op een bepaalde vak, waar ik geld mee kan maken.
Laat me raden: je bent wel handig met computers?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:28 schreef Temps het volgende:
Ik startte dit bedrijf op, omdat ik skilled ben op een bepaalde vak, waar ik geld mee kan maken.
Zoek een normale baan om je schulden af te betalen voordat het nog erger wordt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:28 schreef Temps het volgende:
[..]
Nouja niet alle ouders hebben zomaar even 4000 euro liggen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:30 schreef Copycat het volgende:
Maar ga nu maar schoorvoetend naar je ouders. Hopelijk kunnen zij je nog uit deze penarie redden.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:30 schreef Copycat het volgende:
Maar ga nu maar schoorvoetend naar je ouders. Hopelijk kunnenwillen zij je nog uit deze penarie redden.
Hij is skilled op een bepaalde vak!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laat me raden: je bent wel handig met computers?
Alleen niet met acquisitie.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:31 schreef vosss het volgende:
Nouja niet alle ouders hebben zomaar even 4000 euro liggen.
Zat gezinnen waar dat niet het geval is.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt. Maar zijn ouders kunnen iig wel constructiever meedenken dan TS in zijn eentje.
Dat lijkt me idd ook niet als hij 400 stufi krijgtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja niet alle ouders hebben zomaar even 4000 euro liggen.
Zat gezinnen waar dat niet het geval is.
Ik betwijfel het serieus....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:34 schreef Strell het volgende:
Verder, laat dit een wijze levensles zijn. Deze fout ga je nimmer nooit meer maken
Nou ... Je hebt toch echt jezelf in deze penibele situatie gebracht.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:34 schreef Temps het volgende:
Wat bedoel je met geniaal?
Dat je geniet dat ik in deze situatie terecht ben gekomen?
Rente van de creditcard als je niet op tijd betaald.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:33 schreef DroogDok het volgende:
Vaag. Hoe komt er "ineens" 1000 euro bovenop een schuld.
Doe het nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:41 schreef Temps het volgende:
[..]
Haha! Dat klopt.
Ik wilde een hardware shop beginnen, maar ik hoef niet al mijn plannen te vertellen
Er stond toch echt dat je een hardwareshop wilde beginnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elisa to the deleted post-rescue!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:42 schreef ElisaB het volgende:
Doe het nietEr zijn er al zóveel van en er is geen droog brood meer in te verdienen.
Zoek contact met je schuldeisers, probeer een lening te krijgen bij DUO (nog een lening) om een deel mee af te lossen, vraag je ouders om hulp en ga zsm een baan zoeken!
Laten we zeggen dat de rente 20% is (zal eerder tussen 13% - 16% zijn).quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:38 schreef Temps het volgende:
[..]
Rente van de creditcard als je niet op tijd betaald.
Ik heb bewust niet alles getypt behalve wat Echt nodig is, anders zou het verhaal 2x zo lang zijn en zou niemand denk ik de moeite doen om dat te lezen en daar op te reageren.
Je vergeet de droekz. Kost ook knaken he.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:48 schreef Eppie_NL het volgende:
Die ¤ 1.000 opeens erbij blijft dus vaag en klopt dus ook niet.
Terwijl hij het zelf nog laat staan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:50 schreef JumpingJacky het volgende:
En nou krijg ik DM's en PM's van TS om de OP weg te halen uit mijn post...
Mod heeft m teruggezetquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:51 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Terwijl hij het zelf nog laat staan.
Jaja, laat de maatschappij het maar weer ophoesten.quote:
Och, ik keur het niet goed, maar ik zie niet echt een andere optie.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Jaja, laat de maatschappij het maar weer ophoesten.
Half uur na mijn post.quote:
Echt werk zoeken en een betalingsregeling treffen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Och, ik keur het niet goed, maar ik zie niet echt een andere optie.
Alsof TS rotzooi heeft van enige waarde en alsof dit genoeg geld zal gaan opleveren...quote:Een faillissement betekent letterlijk een "beslag op alles". Troost je dus met de gedachte dat al TS zijn privé spullen van enige waarde (TV, PC, horloge, eventuele auto) ingenomen worden om de schuldeisers zoveel mogelijk af te betalen.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:34 schreef UncleJoe het volgende:
'Student op het MBO'
Ligt je ouders in,
Jij studeert ook aan het mbo?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:34 schreef UncleJoe het volgende:
'Student op het MBO'
Ligt je ouders in, ontsnappen aan de bank lukt niet zonder moela.
Ik bedacht net dat er waarschijnlijk nog een v voor moest.quote:
Ik vind het niet erg hoor, als iemand een foutje maakt. Maar wel in de soort posts. Vooral vanwege de >>quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik bedacht net dat er waarschijnlijk nog een v voor moest.
Wie is Moela en waarom zou ontsnappen aan de bank met hem/haar wel lukken?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:34 schreef UncleJoe het volgende:
'Student op het MBO'
Backfires zijn mooi.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:04 schreef ElisaB het volgende:
Ik vind het niet erg hoor, als iemand een foutje maakt. Maar wel in de soort posts. Vooral vanwege de >>
Strak plan. En haal voor straf maar koffie voor onsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:09 schreef UncleJoe het volgende:
.. amai wat een fout, ik houd m'n muil.
Verkapt date verzoek..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Strak plan. En haal voor straf maar koffie voor ons
Pics or it won't happen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Verkapt
Hoe in your face wil je het hebben
Heel duidelijk in the face.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Verkapt
Hoe in your face wil je het hebben
Deze post is al gepost maar ge edit, te veel typo's:quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:03 schreef klotezooi het volgende:
En speciaal daarvoor registreer je je op Fok?
Krijg troll gevoel maar kan het mis hebben.
Doe de mensen die advies gaven een plezier en vertel de verdere ontwikkelingenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:12 schreef Temps het volgende:
[..]
Luister, ik zou niet de moeite nemen zoveel te typen als het niet waar zou zijn.
Ik wilde advies krijgen op mijn verhaal waarna ik mijn post zou edit'en waarna niemand het meer terug zou kunnen zien.
Nu heeft dat weinig zin gezien deze man mijn hele verhaal heeft ge quote(je wordt bedankt).
Verder wil ik wel iedereen serieus het geantwoord bedanken voor jullie advies.
Ik zal straks gaan brainstormen(op basis van jullie advies) en kijken hoe ik hier nu mee verder ga.
Goede avond!
Briljant altijd die adviezen van hem. Echt regelmatig steken kinderen stiekem nog wat op van al die economie die in de verhalen verweven zit.quote:
mensen zoals jij mogen .......(ik ben blij dat ik genoeg zelfbeheersing heb).quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:11 schreef chrisje013 het volgende:
TS is een idioot, zoals een hoop anderen hier op fok! of een troll, in dat geval dus een grotere idioot...
PS: het gaat niet lukken kut, je hebt je toekomst verpest. niet omdat die zo'n slechte situatie is, maar omdat iemand die zo iets doet nooit iets zal bereiken. je had beter in wiet plantjes kunnen investeren!
Ik heb duidelijk gemaakt in mijn eerste post dat als je niets nuttigs te zeggen had, je dat ook niet moest zeggen. Dan wil ik ook dat zij zich er aan houden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:05 schreef chrisje013 het volgende:
wat verwacht je precies van anderen? dat ze medelijden hebben met jou? ik heb meer meegemaakt dan je denkt en toch heb ik er nooit over nagedacht om schulden met schulden af te betalen of drugs als afleiding te zien. als ik dat had gedaan, dan had ik nu waarschijnlijk geen vrienden of steun van familie meer.
je denkt stoer en "volwassen" te zijn omdat je dit soort problemen hebt meegemaakt op je leeftijd? je bent het niet, klaar! accepteer je situatie, ga werken en betaal je schulden af. blijf van drugs en creditcards af en over een paar jaar, als je een tijdje "schoon" bent door je eigen doen, mag je trots zeggen dat je iets hebt bereikt en dat je iets volwassener bent dan de rest. tot die tijd, kom niet aan met een "ik ben te volwassen voor mijn leeftijd" verhaal, want dat is niet waar.
en ondanks je moeilijke jeugd of wat voor andere problemen je ook hebt, verwacht geen sympathie voor dit soort zaken, want je zult het niet krijgen. je bent dom, heel erg dom geweest.
ga werken, leen maximaal bij de ib-groep en klaar. en opnieuw, blijf af van creditcards en drugs! voor je het weet, gaat het echt fout!
Nog maar eens de vraag. Heb je überhaupt al contact met de schuldeiser opgenomen om eventueel een betalingsregeling te treffen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:13 schreef Temps het volgende:
Mijn stress begint pas echt over 7 dagen.
Zij vertelde mij dat dit niet in termijnen betaald kan worden omdat dit gaat over een Zakelijke rekening.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:23 schreef MyTiredFeet het volgende:
[..]
Nog maar eens de vraag. Heb je überhaupt al contact met de schuldeiser opgenomen om eventueel een betalingsregeling te treffen?
Ga je dan weer drugs kopen om van de stress af te komen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:13 schreef Temps het volgende:
Mijn stress begint pas echt over 7 dagen.
Het beste advies voor de korte termijn in dit topicquote:Op zaterdag 5 januari 2013 09:58 schreef Copycat het volgende:
Licht je ouders in.
Daar hoef je geen weekend over na te denken.
En dan vergeet je nog de BKR registraties. Altijd leuk als de TS straks een huisje zou willen kopen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:10 schreef teckna het volgende:
Helemaal niets doen zorgt ervoor dat je strakjes met geblokkeerde rekeningen zit, je incassozaak overgedragen wordt aan een deurwaarder en je met extra kosten zit voor incassokosten, rente, rechtzaken en meer.
Veel serieuzer dan het advies van Dagobert kan het echt niet worden! Dat geldt voor jou, maar ik zou die Donald Duck net zo hard op het Binnenhof en in Griekenland willen laten bezorgen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:13 schreef Temps het volgende:
Ik heb duidelijk gemaakt in mijn eerste post dat als je niets nuttigs te zeggen had, je dat ook niet moest zeggen. Dan wil ik ook dat zij zich er aan houden.
Jij zou het ook niet leuk vinden als jij in mijn schoenen zou staan, dat mensen donald duck pagina's gaan posten, wanneer je serieus advies wilt.
Dat doen ze dan ook regelmatigquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Alleen is het dan weer niet zo slim van Dagobert om zoveel geld in biljetten te hebben. Papierkevers vreten dat zo op.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:20 schreef Pietverdriet het volgende:
flikkers pijpen achter het station
TS is een dopehead met schulden, die moet zijn plek weten, op zijn knieenquote:
Ben je thuis ook zo dominant Pietje?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
TS is een dopehead met schulden, die moet zijn plek weten, op zijn knieen
Jep, draag ook een vetlederen politiepet met chromen kettingquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:02 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ben je thuis ook zo dominant Pietje?
Vreemd, had eerder verwacht dat jij de bitch was omdat je zo van het koken bent.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep, draag ook een vetlederen politiepet met chromen ketting
Moet je hem even jouw adres sturenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
TS is een dopehead met schulden, die moet zijn plek weten, op zijn knieen
Zeker nooit horecakoks meegemaakt.. De bitches lopen bediening.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Vreemd, had eerder verwacht dat jij de bitch was omdat je zo van het koken bent.
Maar het vervolg is dat TS nog steeds een schuld heeft, maar deze verplaatst naar de toekomst.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:02 schreef delano.888 het volgende:
Het verschil is dat de rente bij de duo 1% is van de creditcardrente ongeveer. (misschien lichtelijk overdreven)
Welja, 1 dagje extra uitstellen kun je nog wel lijden. Numbskull die je bentquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:44 schreef Temps het volgende:
Ik ga de adviezen die ik tot nu heb gelezen(letterlijk elke post) in overweging nemen.
Ik zal dit weekend gebruiken om mijn besluit te maken.
(het kan zijn dat ik zondag avond pas weer terug ben).
Graag wil ik iedereen bedanken voor jullie advies !
Het kan iedereen gebeuren dat je in de schulden raakt, maar de manier waarop TS ermee om gaat. Echtquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:29 schreef Rio het volgende:
[..]
Welja, 1 dagje extra uitstellen kun je nog wel lijden. Numbskull die je bent
4000.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:08 schreef n00b13 het volgende:
Wat heb je nou eigenlijk gekocht van die 8000 euro schuld? Behalve schuld en drugs?
Kun je dat nog terugsturen/doorverkopen?
En anders doe je beiden: Je schrijft én je lening over naar de IB-Groep én je begint gelijk met afbetalen/sparen voor afbetaling.
quote:
Op zaterdag 5
januari 2013 12:39 schreef
RemcoDelft het
volgende:
[..]
n00b13 kijkt alvast 2 maanden vooruit: 8000...
Wat lievv!!!quote:
Op zaterdag 5
januari 2013 12:59 schreef
nasty_popovich het
volgende:
Vooruit ts, stuur maar je rekening door dan maak ik direct 5000 euro
over![]()
4000 euro voor je schuld, en 1000 extra voor je coke, xtc gebruik...
Ik heb namelijk echt medelijden met jouw verhaal![]()
Alles samenvattend is de kans groot als dat als je je eerlijkheid en berouw bij de rechter toont hij over zal gaan de schuldeisers te dwingen jou in termijnen (en eventueel rentevrij) e.a terug te laten betalen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:06 schreef Temps het volgende:
Beste Fok leden.
Het verhaal die ik schrijf speelt zich nu af en ik vraag om serieuze advies
Kom a.u.b. niet met: eigen schuld etc,, omdat ik weet dat dat zo is, maar mij nergens mee helpt omdat het al gebeurd is.
Nu wil ik mijn probleem oplossen en mij verder richten op de toekomst.
Wellicht hebben jullie dit al meegemaakt, waardoor ik beter geholpen kan worden.
En Hopelijk kan ik een persoon die van plan is dit te doen, ervan weerhouden door te laten zien hoe mijn leven er nu uit ziet.
---
Ik heb een eigen onderneming(net begonnen, dus nog geen inkomen)
Bedenk dat mijn enige inkomen nu Studiefinanciering is omdat ik vorige maand heb moeten stoppen met mijn bijbaan omdat mijn contract niet verlengd werd.(een persoon 4jaar jonger dan ik is ervoor in de plaats gekomen).
(Mijn motief om het bedrijf op te starten was niet om een creditcard aan te vragen.
Dit om misverstanden uit de wereld te helpen.)
Als je een eigen onderneming hebt geeft dat jou dus de optie om bij de bank een creditcard aan te vragen op naam van het bedrijf.(normaliter gesproken krijg je als student zijnde gelukkig geen creditcard)
(Mijn bestedings limiet is: 1500)
Ook ben ik een student op het MBO.
Met de creditcard heb ik zeg maar slechte dingen gedaan, maar ook weer mijn school deels mee betaald.
Ik dacht*dat betaal ik wel terug in termijnen*
Wat blijkt, dat kan dus niet met een zakelijke creditcard en de werknemer bij de bank heeft mij dit ook niet verteld toen ik het had aangevraagd.
Terwijl dit zich afspeelde had ik ook een betalings achterstand bij andere bedrijven, zoals mijn telefoon provider: Hi en andere instanties. Dit doordat mijn inkomen lager is dan mijn uitgave.
Gelukkig heb ik de andere rekeningen nu tot 0,- weten te brengen maar ik zit nu met de creditcard.
Mijn netto inkomen (stufie) bedraagt 400,-
De lening is 1500 bij ABN.
Doordat ik dit niet kon betalen is er nu 1000,- er boven op gekomen.
Om dit op te lossen dacht ik dus: laat ik bij ING een creditcard aanvragen, om met dat geld de schuld bij ABN betalen, om op z'n minst wat uitstel te krijgen tot ik wist hoe die 1500 van ING kon betalen.
Rond de tijd dat ik mijn ING pas binnen kreeg heb ik "sudden" rekening binnen gekregen, als ik dat niet zou betalen, zou ik de deurwaarde op mijn kop krijgen.
Weet dat ik nog steeds thuis woon en mijn ouders hier niets over weten.
Na dit en mijn termijn voor school betaald te hebben had ik nog "wat" geld over.
Met dit geld heb ik drugs gekocht om van de stress af te komen.
(ik was ervan bewust wat ik deed en ik wist dat ik dit recht in de ogen moest aankijken, maar niet op dat moment, ik werd heel depri en gebruike(naast het gecontroleerd blowen)(coke, xtc en pep)
Ik heb het niet lang genoeg gebruikt om er verslaafd aan te raken(ongeveer een week)
ik verlang er wel naar, maar ik negeer die gedachte.
Nu heb ik dus een schuld van 4000,-
ABN 2500
ING 1500
Die beiden niet in termijnen terug betaald kunnen worden.
Van ABN heb ik vandaag een brief gekregen dat zij dit binnenkort gaan doorsturen naar Solveon Incasso.
Die stress van ING moet ik nog krijgen, ik denk dat die brieven eind deze maand binnenkomen.
Mijn stress level is nu zo ver, dat ik soms niet kan slapen.
Niemand weet ervan,
Maar ik hoop dat iemand met veel levens ervaring/die dit probleem ook gehad heeft.
Mij advies wilt geven over wat eventueel de opties zijn en hoe ik het beste verder kan.
--
In het brief van ABN staat dat dit bedrag over 8 dagen overgedragen zal worden naar Solveon.
PS: ik ben 21 jaar
..help!!
Ssst!quote:
Op zaterdag 5
januari 2013 14:40 schreef
Iwanius het
volgende:
[..]
Alles samenvattend is de kans groot als dat als je je eerlijkheid en
berouw bij de rechter toont hij over zal gaan de schuldeisers te dwingen
jou in termijnen (en eventueel rentevrij) e.a terug te laten betalen.
Grieken zijn daar heel goed in! Ze lenen honderden miljarden, de EU geeft ze honderden miljarden om dat weer af te lossen, en vervolgens kopen ze voor iets van 10 miljard 30 miljard aan eigen leningen terugquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:00 schreef apenkont het volgende:
Een lening met een lening afbetalen...:')
At least it's something... Succes morgen. Wél echt je ouders vertellen als morgen niet lukt (eigenlijk sowieso doen). Die paar tikken van je pa moet je maar even incasseren. Of zeggen dat hij gvd met zijn poten van je af moet blijven.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:48 schreef Temps het volgende:
Ik ga morgen op aanraden van een paar users opnieuw naar de bank en inderdaad vragen dit in termijnen te betalen(en als dat niet lukt, vragen naar iemand is die bemachtigd is om dit te doen).
Als dat niet lukt, zal ik direct bellen naar het incasso bureau en vragen of het mogelijk is om dit bedrag in termijnen te gaan betalen. nu heb ik nog ongeveer 5dagen voor het over gedragen wordt.
Als dit niet lukt, zal ik het mij ouders direct vertellen en hopen dat zij dan een deel zouden kunnen missen voor mij.
Ik wil jullie bedanken voor de reacties.
Ik zal jullie op de hoogte houden.
PS: de reden dat ik het mijn ouders niet direct vertel is omdat zij verschrikkelijk streng zijn en mijn vader was losse handjes heeft.
Het heeft een reden dat ik dit zo lang mogelijk voor hun verborgen houdt.
Iets met blaren en er op zittenquote:Op maandag 7 januari 2013 00:03 schreef Rio het volgende:
[..]
At least it's something... Succes morgen. Wél echt je ouders vertellen als morgen niet lukt (eigenlijk sowieso doen). Die paar tikken van je pa moet je maar even incasseren. Of zeggen dat hij gvd met zijn poten van je af moet blijven.
Ik weet niet of je een KvK-registratie al überhaupt een bedrijf moet noemen...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:15 schreef Sylver_ het volgende:
Toch wel wonderbaarlijk dat iemand er achter komt dat de creditcardschuld niet in delen is af te betalen, dan maar besluit om nog zo'n creditcard met dezelfde voorwaarden te nemen om de eerste creditcard mee af te betalen![]()
Dan lijkt me een lening bij DUO een stuk slimmer.
Overigens erg leuk dat je een eigen bedrijfje hebt TS, maar zolang je daar nog geen inkomsten van hebt lijkt het me wel zo slim om in de tussen tijd een baantje te zoeken. Maakt het aflossen van je schuld wat makkelijker.
"Na afronding van MBO en HBO ging hij rechten studeren aan de universiteit."quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:50 schreef plesner het volgende:
[..]
Mensen die studeren en MBO in een zin durven te noemen 😄
Hij mag zich wel haasten als ie op z'n 21ste z'n MBO nog niet heeft afgerond.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
"Na afronding van MBO en HBO ging hij rechten studeren aan de universiteit."
TS stak me aan.. Sorryquote:
Op dinsdag 8
januari 2013 18:50 schreef
plesner het
volgende:
[..]
Mensen die studeren en MBO in een zin durven te noemen �
knorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:50 schreef plesner het volgende:
[..]
Mensen die studeren en MBO in een zin durven te noemen 😄
Nee, ik ookquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:45 schreef n00b13 het volgende:
Ben ik de enige die nieuwsgierig is naar de hoeveelheid decibels die de bankmedewerker produceerde toen TS binnen kwam?
Ligtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:34 schreef UncleJoe het volgende:
'Student op het MBO'
Nouja, "Pap, mam, beter gaan jullie even liggen. Ik heb namelijk ¤4000 creditcardschuld.".quote:
Hihihquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:56 schreef destrovel het volgende:
[..]
Nouja, "Pap, mam, beter gaan jullie even liggen. Ik heb namelijk ¤4000 creditcardschuld.".
Eerst liggen, dan inlichten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |